فـال روزانه  1391/12/08

 

 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز در محل کار شاید برایتان دعوا یا مشاجره ای پیش بیاید. باید منتظر کمبود، تأخیر و یا موانع کوچکی باشید. شاید دریافت همکاری از سوی دیگران برایتان سخت شود. اشکالی ندارد. مسئله مهمی نیست.

پیش بینی روابط شما: شما می خواهید جلو بروید، ولی برعکس عقب می روید. می خواهید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید، ولی هیچ سری را فاش نمی کنید. امروز همه چیز در مورد حیات عشقی شما کمرنگ و نامشخص می شود. تسلیم نشوید، امشب یکی از بهترین شب های سرگرم کننده تا مدتها خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز سفر کوتاهی داشته باشید. اگر قرار است کاری در شهر انجام دهید، امروز روز انجام آن است. روتین عادی خود را کنار بگذارید و تغییر منظره انجام دهید. این کار برایتان بازده زیادی دارد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

روابط رمانتیک شاید امروز دچار تنش شوند. برای روابط با همکاران ورزشی و کار در آشپزخانه هم همینطور. برنامه های شما برای تفریح بخاطر تقاضاهای دیگران عقب می افتند. اگر همه چیز را آسان بگیرید، بالاخره مشکلات حل می شوند.

پیش بینی روابط شما: امروز در حیات عشقی شما اتفاقات زیادی نمی افتد، ولی محبت بیشتری می آورد و می توانید با نزدیکترین و عزیزترین خود افکارتان را در میان بگذارید. این امکان هست که شب بسیار خوبی در محیطی گرم و صمیمی داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: ارتباط امروز برایتان ابزار مؤثری می شود. هر کاری که قرار است انجام دهید امروز انجام دهید و از افراد اطلاعات دریافت کنید. هر چیزی که ارسال کنید، از طریق ایمیل، تلفن یا پست عادی، با موفقیت می رسد.

 
فال روزانه متولدین خرداد

یکی از اقوام مؤنث (شاید مادرتان) امروز از شما کمک می خواهد یا شاید رئیس یا فرد بانفوذ دیگری از شما درخواستی کند. همه چیز خوب پیش می رود ولی مشکل کوچکی هم هست. سخت نگیرید. به کسی حاضرجوابی نکنید.

پیش بینی روابط شما: شاید برایتان سخت باشد که تصمیم بگیرید در مورد امور رمانتیک چه کاری انجام دهید. نه اینکه حس بدی در مورد جوانب آن داشته باشید، بلکه نمی توانید با جریان رویدادها پیش بروید. امروز در مورد سیگنال هایی که شخص خاصی به شما می فرستد گیج می شوید. ولی صبر کنید، همه چیز خیلی زود روشن می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز خبرهای خوبی می شنوید. حواستان به هفته نامه ها یا ماهنامه های مورد علاقه تان باشد. یک مقاله یا نامه ای به سردبیر ایده ای در ذهنتان ایجاد می کند که می تواند دنیای حرفه ای شما را دگرگون کند.

 

فال روزانه متولدین تیر


امروز شما در فکر هستید و می خواهید از دعواهای کوچک و احمقانه با همسایه ها، خواهر و برادر و دوستان اجتناب کنید. بدانید که دیگران امروز احساس دوستانه و مهربانانه ای ندارند.

پیش بینی روابط شما: با آنکه روزتان را با احساس سردرگمی آغاز می کنید، ولی ابری از بی خبری بالای سرتان است. کلید این قفل در درک آن است که هر دوی شما از این رابطه چه می خواهید. این مسئله بسیار ساده ای است.

پیش بینی شغل شما: شما در موقعیتی هستید که شما را عصبی می کند. همچون شیرجه زنی بر روی سکویی بلند هستید که از لبه سکو به پایین می نگرید. پریدن و شیرجه زدن قطعاً می تواند ترسناک باشد، ولی ته دلتان می دانید که بعد از شیرجه زدن همه چیز درست خواهد شد.

 
 
فال روزانه متولدین مرداد

روز خوبی برای تصمیمات مالی مهم نیست. به این نکته دقت داشته باشید. شاید به خاطر سهم خود از چیزی ناامید باشید یا نگران بدهی یا چیزی باشید که به کسی بدهکارید. نگران آن چیزی که نمی توانید درستش کنید نباشید.

پیش بینی روابط شما: فانتزی ها زمانی خوب هستند که منعکس کننده احساس عمیق و درونی شما باشند. شما باید شرایط و محیط را آماده نگه دارید و به خود و طرفتان اجازه دهید که عشق اولیه را دوباره تجربه کنید. این کار پیوند بین شما را محکمتر می کند.

پیش بینی شغل شما: آرامش دیروز پشت سرتان است. امروز روز جدیدی است. باید با نگرش کاملاً جدیدی با آن روبرو شوید. شما امیدهای زیادی دارید و پتانسیل رسیدن به آنها را دارید. هیچ چیز فراتر از قابلیت های شما نیست.


فال روزانه 
متولدین شهریور


امروز احساساتی هستید. سر و کله زدن با شرکا و دوستان نزدیک شاید برایتان سخت باشد. این را بپذیرید و صبور و مهربان باشید. این زود می گذرد.

پیش بینی روابط شما: امروز باید در مورد مسئله مهمی که در مورد رابطه بین شما پیش می آید و باید در موردش تصمیم گیری کنید، دوبار فکر کنید. در این نقطه شاید همه واقعیت های لازم را نداشته باشید. خودتان را گول نزنید و توجه تان را از موضوع دور نکنید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار تنش بین افراد افزایش می یابد. کسی که دیروز خوش طینت بود، شاید امروز با شما دشمن شود. سخت نگیرید و در کارهای روزمره روی اعصاب کسی نروید و پا روی دم کسی نگذارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما از تنها کار کردن یا در پشت صحنه کار کردن لذت می برید. در واقع اگر بتوانید در جایی پنهان شوید، احساس خوبی پیدا می کنید. نه اینها شما اجتماعی نیستید؛ فقط به کمی آرامش و سکوت نیاز دارید.

پیش بینی روابط شما: شما از سردرگمی در بهترین زمان ها متنفرید و امروز نمی دانید که در مورد فرد خاصی، قضیه چیست. ولی اگر سر قرار می روید نگذارید که این موضوع شب شما را بهم بریزد. شاید او را درک نکنید، ولی هنوز می توانید تفریح کنید.

پیش بینی شغل شما: دیگران مضطرب هستند و منتظرند ببینند که حرکت بعدی شما چیست. این فشار از سوی دیگران شاید بر روی کار شما اثر منفی بگذارد. سرعت خود را تنظیم کنید، ولی کارتان را سرسری انجام ندهید.

 
فال روزانه متولدین آبان


امروز صحبت کردن با آشنایان خانم شاید برایتان اهمیت بیابد. ولی دریافت همکاری از سوی دیگران سخت می شود، به خصوص اگر با کودکان سر و کله می زنید یا مشغول رویدادهای ورزشی و اجتماعی هستید. از دیگران انتظار زیادی نداشته باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر برای اولین بار است که کسی را ملاقات می کنید، پس زمان بگذارید و خوب لباس بپوشید، ولی باید حالتی اسرارآمیز هم به خود بگیرید. نمی خواهید که فوراً همه رازهایتان برملا شود، پس باید جذابیت خود را از طریق اسرارآمیز بودن نشان دهید.

پیش بینی شغل شما: شما متوجه می شوید که تنها راه حل یک مشکل از طریق مواجهه مستقیم و رو در رویی با آن است. این تخصص شما نیست و ترجیح می دهید که فرار کنید و پنهان شوید، ولی به یاد داشته باشید که پنهان شدن کل مسئله را حل نمی کند.
 

فال روزانه متولدین آذر

امروز سر و کله زدن با دیگران به خصوص افراد بانفوذ، والدین، معلمین، افراد بسیار مهم و پلیس برایتان چالش برانگیز است. مشکل بزرگی نیست ولی روابط سخت می شوند. مسائل خوب جریان نمی یابند. نباید بر خلاف جهت رودخانه حرکت کرد.

پیش بینی روابط شما: شما دوست دارید که دیگران را در بهت بگذارید، و در این بازی ماهر هستید. امروز توانایی شما برای نگه داشتن توپ در زمین خودی بالا است و می توانید این فرد را منتظر نگه دارید تا وقتی که او را در احساسات عمیق و رازهای تاریک خود راه دهید. امروز از بازی موش و گربه لذت می برید!

پیش بینی شغل شما: امروز بگذارید که آن روز تهاجمی شما خودش را نشان دهد. شخصی در محل کار شما را عصبانی می کند و شما وسوسه می شوید که احساسات خود را در درونتان بریزید. این کار را نکنید. شما دیدگاهی دارید که باید شنیده شود و مورد احترام قرار گیرد.

فال روزانه متولدین دی

صحبت های مهم با دیگران را به روز دیگری موکول کنید، مثلاً فردا. امروز همه چیز بسیار درهم برهم است و روز خوبی برای آغاز کردن نیست. فقط اطلاعات جمع آوری کنید و بانک داده های خود را پر کنید. اطلاعات قدرت است.

پیش بینی روابط شما: احساسات شما همه جا پخش شده است، ولی هنوز احساس آزادی می کنید. تصورات و فانتزی ها در ذهنتان می گردند، ولی باید تصمیمی بگیرید که در حالت معمول برایتان سخت است.

پیش بینی شغل شما: امروز فردی سعی می کند که از شما همچون عروسک بازی کند. مراقب افرادی که می خواهند از استعدادهای شما سوء استفاده کنند و از شما کارهایی بخواهند که در شرح وظایفتان نیست باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بر روی مسائل مالی تمرکز می کنید. با این حال توصیه می کنیم که تصمیمات مهم را به فردا موکول کنید. فردا همه چیز بهتر خواهد شد. امروز دیگران مانع ایده ها و پیشنهادات پولساز شما می شوند.

پیش بینی روابط شما: امروز ایده ای مصرانه در ذهنتان می چرخد. اگر بتوانید زمانی برای این ایده بگذارید، بهشت برایتان به زمین می آید. هر اتفاقی که در زندگی عشقی شما اخیراً افتاده باشد، می توانید از امروز با تغییر کردن شروع دوباره ای داشته باشید. پس مسیر دیگری را در پیش بگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز مکالمه ای که دارید تأثیر بسیار عمیقی بر رویتان می گذارد. تغییرات بزرگ در نتیجه یک گفتگوی ساده با کسی که در کار روزانه ملاقات می کنید، رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید.

 
فال روزانه متولدین اسفند

امروز در روابط خود با دیگران کجدار و مریز رفتار کنید. مشکل بزرگی وجود ندارد، ولی در هر حال بهتر است که از دیگران درخواست کمک نکنید. فردا روز بهتری است. توصیه ناپلئون را به یاد داشت باشید: "هرگز در کار دشمنی که در حال اشتباه است مداخله نکنید."

پیش بینی روابط شما: امروز جایی می روید که هرگز نرفته بودید. اگر چهره فرد خاصی بر شما اثر داشته است، شاید بهتر باشد که کاری در این باره انجام دهید. باید پافشاری کنید ولی زیاده روی نکنید.

پیش بینی شغل شما: شاید فکر می کردید که کسی را تحت نفوذ و فرمان خود دارید. ولی امروز متوجه می شوید که اینطور نیست. او با شما مبارزه می کند و حق این کار را دارد. مراقب نیازهای او باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:فـال روزانه , فـال,
ارسال توسط reza