فـال روزانه  1392/02/28


فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز احساس عشق و شور و شوق فراوانی دارید و احتمالاً می خواهید با فرد خاصی در زندگی تان ملاقات رمانتیکی داشته باشید. امور مالی و پولی امروز مثبت به نظر می رسند و شما برای امور غذا و خوراک از پولتان خوب استفاده می کنید. مهارت های ذهنی شما امروز بسیار قوی است. انرژی امروز برایتان رمانس زیادی می آورد و شما در مورد تشکیل زندگی نباید فقط به ظاهر طرفتان اهمیت بدهید. البته شما او را تحسین می کنید و تسلیم جذابیت او می شوید. قبل از آنکه کاملاً به کسی اعتماد کنید ابتدا او را خوب بشناسید. امروز برکت و نعمت در زندگی تان فراوان است. شاید بهتر باشد که ایده های قدیمی را کنار بگذارید و ایده های جدید را با انرژی بالایی پذیرا باشید. اراده و همت خود را قوی کنید و عجله نکنید. حواستان باشد که چمدان های اضافی در آینده بارتان را سنگین می کنند. با برنامه پیش بروید تا بهترین نتایج را بگیرید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اکنون زمان بسیار خوبی برای شکل دادن یا تقویت روابط رمانتیک است. اگر درگیر هیچ رابطه ای نیستید، احتمال دارد که کسی را ملاقات کنید. اگر در رابطه ای هستید، پیوند معنوی محکمی بین شما ایجاد می شود. روابط جدید و رابطه داشتن با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند، در افق دیده می شوند. سال های آتی زمانی است که هر کسی باید خودش را جمع و جور کند. امروز شروعی برای این کار است. گاهی متوجه می شویم که نزدیک ترین کسان ما گاهی آنقدر در مورد ایده ها و نظرات خود کله شق هستند که این کارشان اصلاً برایمان معنایی ندارد. امروز شما ارتباطتان ضعیف می شود و نمی دانید چه خبر است. همه فکر می کنند شما زیادی رویایی هستید. در مورد آن صحبت کنید و آن را حل کنید. سعی کنید از مقدار زیاد اطلاعاتی که به دستتان می رسد هل نشوید. ذهنتان مغشوش شده است و نمی توانید خوب فکر کنید. بهترین اقدامی که در این مورد می توانید انجام دهید این است که نظم و ترتیب را حفظ کنید. یادداشت برداری نمایید.

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

 

 

 

 

امروز روز ایده آلی برای شروع ماجرایی خلاقانه است. شما ایده ها و نظرات فراوانی دارید. امروز زمان آن رسیده که یکی از آنها را انتخاب کنید و اولین گام را برای تحقق بخشیدن به رویای خود بردارید. متوجه می شوید که مدل و شکل انجام کارها تغییر کرده است. نیازی به ناامید شدن نیست. این بخشی از تحول طبیعی هر اثر هنری است. باید زودتر شروع کنید. امروز چیزی غیرطبیعی در مورد رویدادها وجود دارد. هر اتفاقی که در مورد حیات عشقی شما بیفتد، زیاد واقعی نیست و باور نمی کنید که چنین اتفاقی افتاده باشد. مسئله این است که آنچه واقعاً می بینید ممکن است واقعاً اتفاق نیفتد، پس بهتر است که قضاوت شتابزده ای نکنید و هیچ کاری انجام ندهید. فقط خونسرد باشید. امروز روز خوبی است برای آنکه بر همه چیز تسلط بیابید. چیزی را امتحان کنید که قبلاً تحت شرایط نرمال امتحان نکرده بودید. در نقطه اوج هستید و حس خوبی دارید. دنبال بهترین چیز باشید تا چیزی را بدست آورید که فکر نمی کردید ممکن باشد.

فال روزانه متولدین تیر

 

 

 

 

 

ذات دوست داشتنی شما امروز آشکار می شود. شاید خیلی جذاب به نظر برسید، ولی اگر نگاه تحسین آمیز غریبه ها را به خود جلب کردید تعجب نکنید. داستان ها و فیلم های سینمایی رمانتیک برایتان جالب هستند، ولی شما به چیزهای واقعی علاقه دارید. اگر برایتان مقدور بود، زمانی را به خودتان اختصاص دهید و یا با عشق زندگی تان بیرون بروید. بعضی چیزها امروز کمی پیچیده می شوند. هر چقدر هم سعی کنید دلیل کارهایتان را با مدرک و شاهد برای او توضیح دهید، انگار او درک نمی کند. شما از این که نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید عصبانی و ناامید هستید ولی نگران نشوید. این فاز می گذرد. استراتژی امروز شما این است که از مسیرهای پر دردسر دور بمانید و گارد بگیرید. شما در موقعیتی نیستید که اقدام عمده ای انجام دهید. بجای آن بهتر است که برنامه های خود را بررسی کنید و در رویکرد خود محافظه کارانه تر رفتار کنید. لقمه بزرگتر از دهانتان برندارید.

 

 

 
فال روزانه متولدین مرداد

 

 

 

انرژی شما به سمت زیباتر کردن منزلتان می رود. شاید تصمیم گرفته باشید منزلتان را نقاشی کنید و یا مسیر دیگری به ذوق و سلیقه خود در دکوراسیون منزل بدهید. پوسترها یا سوغاتی های کشورهای خارجی برایتان جالب می شود. شاید کسی به شما سر بزند و خبرهای جالبی برایتان بیاورد که ذهنتان را به خود مشغول کند. امروز انواع و اقسام توهمات و فانتزی ها به سراغتان می آیند و احساسات عجیبی در مورد کسی که تابحال او را تحسین می کردید به شما دست می دهد. ولی هر اتفاقی بیفتد، آن را امروز جدی نگیرید. حس می کنید آنچه می بینید حقیقت ندارد. پس ندای دلتان را دنبال کنید. امروز گول چیزی یا کسی را نخورید. حواستان را به همه چیز جمع کنید. ته دلتان می دانید که کاری که در نظر دارید درست است. اشکالی ندارد که به خودتان شک کنید، ولی وقتی تصمیمتان را گرفتید، پیش بروید و عقب را نگاه نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

 

 

صحبت های جالب و مهربانانه ای از افرادی از کشورهای دیگر و سرزمین های دور می شنوید. در حال حاضر شما بسیار مهربان شده اید، به خصوص نسبت به نزدیکان خود. شاید فکر بدی نباشد که تلفن را بردارید و با افرادی که مدتهاست آنها را ندیده اید حرف بزنید. آنها از شنیدن صدای شما خوشحال خواهند شد. چیزی که فکر می کردید حتماً نتیجه می دهد، مشخص می شود که بیهوده بوده است. دیگر نمی توانید روی آن حساب کنید. برداشت های شما و برداشت های عشقتان امروز دستخوش انحراف می شود و احساسات شما در مورد آن به بیراهه می رود. ناامید نشوید، آرام باشید. فعلاً اقدامی در مورد کارتان انجام ندهید. بجای آن باید صبر کنید تا همه چیز به نفع شما برگردد. در این حین اطلاعات کسب کنید و وقتی زمان مناسب رسید دستهایتان را خاکی کنید و چیز تازه ای خلق کنید.

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

 

 

مبلغ کمی پول امروز به دستتان می رسد. شاید هدیه، سود یا پاداشی دریافت کنید. این پول را خرج خرید هدیه هایی برای خودتان می کنید و آن را برای کار مفیدی خرج نمی کنید. که البته اشکالی ندارد. بهتر است کتاب بخرید، به خصوص کتاب هایی که در مورد موضوعات معنوی یا متافیزیکی هستند. کمی زمان هم برای مطالعه بگذارید. شاید گاهی زندگی شما شبیه به بازی های شهربازی شود و شما با این حال لبخند می زنید. امروز در اوج شادی هستید، پس از جایی که هستید لذت ببرید و از آن به نفع خود استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که همه حال و روحیه خوب شما را ندارند.

فال روزانه متولدین آبان


امروز شما خوب به نظر می رسید و حس خوبی دارید. مهارت های اجتماعی و جذابیت شما در سطح بالایی هستند و نشاط شما باعث می شود که در مکالمات خوش صحبت باشید و در هر مهمانی و مناسبتی مهمان خوبی محسوب شوید. خیلی ها طالب دعوت کردن شما هستند. از این دوستی ها و صحبت ها لذت ببرید. امروز نشاط و شور زیادی در هوا وجود دارد که باعث می شود از امروز لذت ببرید. در این مناسبت باید گوش به زنگ باشید، زیرا امروز سوءتفاهم ها و سوءتعبیرها زیاد می شود. ولی از پیام هایی که از سوی عشقتان می آید دلگرم می شوید. شما با همه حرف می زنید و آنها به شما گوش می دهند. ولی انگار کسی شما را درک نمی کند. به حرف زدن ادامه دهید زیرا افرادی که اهمیت می دهند از شما حمایت می کنند حتی با آنکه گاهی به اصول خود بسیار پایبندند. هر وقت به آنها نیاز داشتید در کنارتان خواهند بود.

 

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

 

 

 

 

امروز خیلی مراقب باشید زیرا امروز بسیار مستعد حادثه است. ناراحتی های ناگهانی، رفتارهای آنی و واکنش های نامناسب امروز شما را به دردسر می اندازند. شما می دانید که هستید. مسئله این است که شما ذاتاً زود جوش می آورید و فوری واکنش نشان می دهید. ولی امروز بدون اندکی فکر کردن، خیلی راحت واکنش نشان می دهید. گاهی حقیقت بسیار تلخ است، به خصوص در مورد فردی مثل شما که بسیار به احساسات بد حساس است. امروز ترجیح می دهید که تظاهر کنید اتفاق بدی نیفتاده است و شریک زندگی شما می خواهد به شما نشان دهد که در حال خودفریبی هستید. او بی رحم و ظالم نیست، فقط می خواهد که شما به مسیر اصلی بازگردید. به این می گویند عشق دشوار! اکنون زمان بررسی ایده ها و آرزوهای خلاقانه است. مطمئن شوید که در موقعیتی قرار دارید که به شما امکان رشد و توسعه را می دهد. رکود برای شما مثل مرگ است. اگر بی حوصلگی در کار شما نفوذ کرده، پس می دانید که زمان آن رسیده که چیز دیگری بیابید.

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

 

نگذارید جاه طلبی شما امروز باعث شود که در دردسر بیفتید. حواستان به این جمله باشد که لقمه بزرگتر از دهانتان برندارید و اژدهای خفته را بیدار نکنید. شاید امروز کاری انجام دهید که موجب ناراحتی یا عصبانیت فردی بزرگتر یا بانفوذتر شوید. فرار کنید بهتر است. امروز شانس بزرگی برای کشف های اساسی در مورد زندگی، عشق و رمانس دارید. روش تأثیرگذاری شما شامل حرف زدن زیرکانه و بازی کلمات می شود و هدف از همه اینها این است که طرفتان به سمت شما بیاید. امروز شما نیاز به حرکت دارید، چه درست باشد چه نباشد. ذهنتان مغشوش است و کنترل کردن افکارتان بسیار سخت شده است. آهسته تر حرکت کنید و نفس های عمیق بکشید. سعی کنید ناامید و عصبانی نشوید. ارتباطات خوب با دیگران کلید نظم دادن به ایده ها و افکار موقتی شماست.

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

 

 

امروز برنامه سفر شما عقب می افتند، لغو می شوند یا دوباره برنامه ریزی می شوند. برنامه های تحصیلی هم تغییر خواهند کرد. سورپرایزهایی در مورد چاپ، رسانه، امور پزشکی و حقوقی بسیار محتمل هستند، زیرا امروز پر از رویدادهای غیرمنتظره و ناراحتی است. گارد بگیرید. اگر کسی مدتها پیش به احساسات شما صدمه زده یا شما را رد کرده است و نتوانسته اید او را فراموش کنید، از امروز انرژی بگیرید. این کار باعث می شود یخ دلتان آب شود و دردها را ذوب کند. یک ملاقات خوشایند به شما الهام می دهد تا به جای گذشته به آینده فکر کنید. روی چیزی که دیروز شروع کرده بودید کار کنید و تسلیم نشوید و چیزهای جدید را امتحان کنید. بجای آنکه ایده های خود را معلق بگذارید، روی آنها کار کنید. قبل از آنکه پروژه های جدیدی آغاز کنید، قبلی ها را به پایان برسانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

 

تمایل شما به بیان احساسات خود در رابطه یا احتمالاً تمایل فرد دیگری به انجام همین کار امروز مشکل ساز می شود. یکی از شما ممکن است در مقابل انتظارات شراکت یا دوستی شورش کند. صبور باشید. امروز الگوی مثبت تری از ارتباطات را انجام دهید. احتمالاً نحوه پیش برد امور عشقی در گذشته غلط نبوده است. همینطور ادامه دهید تا تکامل یابید. بدین ترتیب متوجه می شوید که بعضی از الگوهای شما قدیمی هستند و دیگر درست نیستند. برای آنکه فرد خاصی را به خود جذب کنید، باید از درون تغییر کنید. ایده های خود را به مرحله بعد سوق دهید. از موقعیت و جایی که هستید راضی نباشید. قدرت و اعتماد به نفس درونی را داشته باشید که همه چیز را یک گام جلوتر ببرید. با این روش همه اطرافیان خود از جمله خودتان را با ایده هایی که می سازید غافلگیر می کنید.

 




ارسال توسط reza

عناوین روزنامه های امروز

 
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - جام جم - تهران امروز - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - تماشا 92/02/28
 

عناوین روزنامه های امروز 92/02/28


 



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های امروز 92/02/28



عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28



عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28



عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28



عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28



عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28





عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28



عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/28

منبع: جار

 




ارسال توسط reza

فعلا هشت نفر تایید صلاحیت شده اند

 
نماینده مردم یزد گفت: هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده‌اند و شورای نگهبان در حال بررسی بقیه صلاحیت‌هاست.
 

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم یزد گفت: هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده‌اند و شورای نگهبان در حال بررسی بقیه صلاحیت‌هاست.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در واکنش به جمع‌آوری امضا علیه هاشمی خطاب به شورای نگهبان گفت: نویسندگان این نامه اقدامی غیرقانونی کرده‌اند چرا که این نامه بدون اسم دست به دست چرخانده و امضاها جمع آوری شده است.

وی گفت: باید در این ارتباط اعلام جرم شود و افرادی که سوء استفاده کردند مجرم هستند.

تابش تصریح کرد: دیروز این نامه دست به دست در مجلس گشت و ما دیدیم که اسمی در نامه نیست و محتویات این نامه این بود که شورای نگهبان در هر صورت افرادی که از اصحاب فتنه هستند را رد صلاحیت کند. هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده اند و شورای نگهبان در حال بررسی سایر صلاحیت‌هاست.

وی گفت: چنین رفتاری از سوی نمایندگان مجلس در طول تاریخ انقلاب مشاهده نشده است و اقدامی بی سابقه است که برخی از نمایندگان انجام دادند.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:شورای نگهبان , صلاحیت , رد صلاحیت,
ارسال توسط reza

واکنش آیت​الله مصباح به کاندیداتوری جلیلی

 
کامران باقری لنکرانی در جمع طلاب اصفهان گفت: علامه‌ مصباح به من گفتند با آمدن جلیلی اتفاق جدیدی نیفتاده است و شما به تبلیغ گفتمان خود ادامه ‌دهید.
 
خبرگزاری تسنیم/ ایسنا: کامران باقری لنکرانی در جمع طلاب اصفهان گفت: علامه‌ مصباح به من گفتند با آمدن جلیلی اتفاق جدیدی نیفتاده است و شما به تبلیغ گفتمان خود ادامه ‌دهید.

وی همچنین گفت: حل مشکلات دهه نود با راهکارهای دهه هفتاد امکان‌پذیر نیست و باید برنامه‌هایی با نوآوری مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

لنکرانی افزود: با توجه به شرایط موجود، معرفی‌کردن کاندیدا توسط جبهه پایداری کار خوبی بود. زیرا هنوز امکان رقابت میان اصولگرایان وجود دارد. اگر هاشمی در دور اول احتمال رأی داشته باشد، در دوم مطمئنا رأی نمی‌آورد.

قاسم روانبخش نماینده جبهه پایداری در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان «دوری و اجتناب از بلندپروازی در شعار کاندیداها» را یک اصل ضروری بیان و اظهار کرد: کاندیداها باید به شعارهای واقع‌گرایانه بپردازند و از شعارهای آرمان‌گرایانه خودداری کنند.

وی از رونمایی برنامه دولت یازدهم در جبهه پایداری خبر داد و گفت: زمانی که برنامه دولت یازدهم در خدمت آیت‌الله مصباح یزدی قرار گرفت وی بر روی برخی از برنامه‌های خط قرمز کشیدند و گفتند این برنامه‌های بلند پروازانه است.

نماینده جبهه پایداری یکی از اشکالات برنامه‌های تدوین شده دولت احتمالی لنکرانی را «از بین بردن ربا در جامعه به طور کامل» دانست و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در این خصوص فرمودند که باید در این برنامه این‌گونه عنوان می‌شد که در کاهش ربا تلاش خواهیم کرد.
 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: آیت​الله مصباح , جلیلی , انتخابات,
ارسال توسط reza

علی دایی در کنار دخترش نورا +عکس

 
یک روز بعد آخرین بازی راه آهن، اعضای تیم به دعوت مدیرعامل باشگاه دور هم جمع شدند و شام آخر فصل را در کنار یکدیگر صرف کردند.
 

نامه نیوز: یک روز بعد آخرین بازی راه آهن، اعضای تیم به دعوت مدیرعامل باشگاه دور هم جمع شدند و شام آخر فصل را در کنار یکدیگر صرف کردند.

علی دایی در کنار دخترش نورا +عکس

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:علی دایی , عکس,
ارسال توسط reza

بازداشت 74 تن از اراذل و اوباش +عکس

 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و همچنین سارقان منازل در محدوده جنوب و شرق تهران به تشریح جزییات این عملیات و نحوه دستگیری این متهمان پرداخت.
 

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و همچنین سارقان منازل در محدوده جنوب و شرق تهران به تشریح جزییات این عملیات و نحوه دستگیری این متهمان پرداخت.

سردار حسین ساجدی‌نیا  افزود: با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان،‌ زورگیران و اراذل و اوباش محدوده‌های جنوبی و شرقی شهر تهران اقدام ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای شناسایی متهمان آغاز شده و در عملیات مشترک پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی تهران بزرگ،‌این متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در دومین مرحله از این طرح که طی 24 ساعت گذشته انجام شده ماموران پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق شدند 74 تن از اراذل و اوباش، سارقان به عنف و زورگیران را شناسایی و دستگیر کنند که متعاقبا به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه طرح مذکور دومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران در سال 92 می‌باشد، گفت: این طرح تا جلب رضایت شهروندان و همچنین ریشه‌کنی جرم در شهر تهران ادامه دارد و تا وقتی که مجرم و جرم در جامعه وجود داشته باشد، پلیس با قدرت به دستگیری متهمان و برهم زنندگان نظم عمومی می پردازد.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برخی از این افراد که سابقه شرارت دارند در محل‌های وقوع جرم با حکم قضایی چرخانده خواهند شد تا ضمن شکستن ابهت بی پایه و ریشه آنها، کسانی که شکایتی دارند بتوانند آنها را شناسایی کنند.

وی گفت: با اجرای طرح‌های امنیت محله محور از سال گذشته تا کنون شاهد بوده‌ایم که جرایم خشن در سطح شهر تهران به صورت چشمگیری کاهش داشته و می‌توان گفت در سال جدید نه تنها رشد جرایم نداشته‌ایم بلکه این گونه جرایم به مرحله تثبیت رسیده است.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه امیدواریم با صدور حکم‌های بازدارنده از سوی مراجع قضایی، این روند کاهش جرایم ادامه داشته باشد، تاکید کرد: در سال گذشته 12 مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در تهران اجرا شد و در سال جدید نیز 2 مرحله از این طرح انجام شده که جمعا 150 نفر در سال جاری به عنوان متهم بازداشت شده‌اند.

















 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: اراذل و اوباش , بازداشت , عکس,
ارسال توسط reza

ماجرای حمله به قوی ترین مرد ایران

 
ماجرای حمله مرگبار به روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران را حتماً خاطرتان هست، خبر قتل ناجوانمردانه او را بارها و بارها شنیده یا خوانده‌اید.
 

همشهری سرنخ: ماجرای حمله مرگبار به روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران را حتماً خاطرتان هست، خبر قتل ناجوانمردانه او را بارها و بارها شنیده یا خوانده‌اید.

پس از آن ماجرای جنجالی، قتل اشتباهی وزنه‌بردار قدیمی در شهریار بود که بار دیگر ماجرای حمله به ورزشکاران را به رسانه‌ها کشاند و این اتفاق چند بار دیگر هم رخ داد تا اینکه نوبت رسید به نقد علی اسماعیلی، یکی دیگر از قوی‌ترین مردان ایران که چند روز پیش در مهرشهر کرج هدف حمله سه جوان مسلح به چاقو و قمه قرار گرفت و تا یک قدمی مرگ پیش رفت.

او گرچه در این حادثه با ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح شد، اما با کمک پزشکان از مرگ نجات یافت و حالا این پرونده در اداره آگاهی در جریان است.


بیشتر اهالی مهرشهر کرج او را می‌شناسند. سال‌هاست که در ورزش پرورش اندام فعالیت دارد و همدوره قهرمانانی مثل مرحوم روح‌الله داداشی و برادران فاطمی است. اما ماجرایی که در روز‌های اول اردیبهشت ماه سال جاری رخ داد و باعث شد اسمش سر زبان‌ها بیفتد، ربطی به ورزش یا مسابقات قوی‌ترین مردان ایران نداشت. نقد‌علی اسماعیلی زمانی که در راه بازگشت به خانه بود، هدف حمله سه جوان قرار گرفت و زیر ضربات مشت و لگد، چاقو و شمشیر آنها، مرگ را به چشم دید.

او که این روز‌ها به خاطر جراحات زیادی که برداشته، در خانه به سر می‌برد، درباره روز حادثه می‌گوید: «پنج‌شنبه 5 اردیبهشت، حدود ساعت 9 شب بود که وقتی کارم تمام شد سوار خودروی شورلتم شدم و به سمت خانه حرکت کردم. همین که وارد خیابان اصلی شدم یک خودروی پراید توجهم را جلب کرد. راننده پراید همانطور که مدام چراغ می‌داد با دست اشاره می‌کرد در گوشه‌ای توقف کنم.

یک حسی به من می‌گفت قصد دارند دردسر درست کنند. به همین خاطر بدون اینکه توجهی به آنها کنم به مسیرم ادامه دادم. مرد ورزشکار ادامه می‌دهد: «سرعتم را زیاد کردم تا شاید مرا گم کنند اما انگار قصد نداشتند دست از تعقیب من بردارند. خودروی پراید با سه سرنشینی که داشت همچنان در تعقیب من بودند تا اینکه وقتی به خاطر رد شدن از تقاطع مجبور شدم سرعتم را کم‌کنم از پشت به خودروی من زدند.

ضربه به حدی شدید بود که اگر کمربند ایمنی نبسته بودم سرم با شیشه جلو برخورد می‌کرد. واقعاً گیج شده بودم و نمی‌توانستم هیچ دلیلی برای کار آنها پیدا کنم. از ماشین پیاده شدم تا دلیل کارشان را بپرسم. اما کاش هیچ وقت پیاده نمی‌شدم. وقتی پایم را از داخل خودرو بیرون گذاشتم،‌چشم به سه سرنشین خودروی پراید افتاد آنها را در همان لحظه اول شناختم. هر سه نفر آنها از هم محله‌ای‌هایم بودند و معلوم بود که با قصد و نیت قبلی دست به چنین کاری زده‌اند.


اسماعیلی می‌گوید: «در دست آنها چاقو و شمشیر و چوب بود. اعتماد به‌نفسم را از دست ندادم. کمی جلوتر رفتم و با لحنی آرام از آنها دلیل کارشان را پرسیدم، اما آنها در جواب حرف‌های من با لحنی بد شروع به فحاشی کردند و به سمت من حمله‌ور شدند. این اتفاق آنقدر سریع رخ داد که حتی نتوانستم از دست آنها فرار کنم. پسر جوانی که شمشیر دستش بود به محض اینکه به من رسید ضربه محکمی به سرم زد. ضربه‌اش آنقدر شدید بود که چشمانم سیاهی رفت و گیج شدم.

با این حال تلاش کردم خودم را از دست آنها نجات دهم اما انگار هر سه نفر آنها قصد جان مرا کرده بودند. بعد از اینکه شمشیر به سرم خورد تمام بدنم غرق خون شد. اما آنها به همین بسنده نکردند و سه نفری به جانم افتادند. داد و فریاد‌های کمک‌خواهانه من هیچ فایده‌ای نداشت و آنها با چاقو و شمشیر به من ضربه می‌زدند.

خشونت مهاجمان باعث ترس کسانی شده بود که شاهد حادثه بودند. هیچ کدام از شاهدان جرأت نداشتند برای کمک پیشقدم شوند و همه نظاره‌گر ماجرا بودند. در همین لحظه بود که فرشته نجات اسماعیلی از راه رسید و توانست او را از دست 3 جوان خشن نجات دهد. اسماعیلی می‌گوید: «همه بدنم درد می‌کرد و حساس می‌کردم که آنها مرا خواهند کشت.

رمقی برای اینکه بخواهم روی پاهایم بایستم با اینکه از خودم دفاع بکنم، نداشتم. فکر می‌کردم کار من هم مثل مرحوم روح‌الله داداشی به پایان رسیده. فقط از خدا کمک می‌خواستم تا مرا از آن وضعیت نجات دهد. در همین هنگام صدای آشنایی به گوشم رسید.او حسن طالبی، یکی از دوستان هم باشگاهی‌ام بود که فریاد می‌زد ولش کنید او را کشتید.»

3 پسر جوان وقتی متوجه دوست نقد علی شدند که با چند نفر دیگر به سمت آنها می‌دوید، دست از کتک زدن کشیدند و در حالی که همچنان مردم را تهدید می‌کردند سوار ماشین شدند و از محل گریختند.

اسماعیلی می‌گوید: «به هر زحمتی که بود سوار ماشین شدم و با دوستم به کلانتری رفتیم و از سه پسر جوان شکایت کردم. بعد از آن به دلیل خونریزی زیاد از هوش رفتم و وقتی چشم باز کردم خود را در بیمارستان دیدم.»

با حضور ماموران اورژانس در کلانتری اسماعیلی به بیمارستان مدتی مهرشهر کرج منتقل شد، اما به خاطر شدت جراحاتش او را ابتدا به بیمارستان امام خمینی (ره) و بعد به بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران منتقل کردند تا هرچه سریعتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد. مرد جوان با تلاش پزشکان از خطر مر گ نجات یافته اما بیش از 30 بخیه روی سر و کتف و ی جا خوش کرد تا او هیچ وقت خاطره این حادثه تلخ را از یاد نبرد.

او می‌گوید: «با شکایت من، تحقیقات ماموران برای دستگیری مهاجمان شروع شد. از آنجا که مشخصات کاملی از آنها در اختیار پلیس قرار داده بودم، ماموران راهی محل زندگی‌شان شدند اما شواهد نشان می‌داد که هر سه پسر جوان به محل نامعلومی گریخته‌اند. با این حال ماموران توانستند یک روز بعد از حادثه با شناسایی مخفیگاه یکی از آنها، او را دستگیر کنند.

با اطلاعایت که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، بقیه مهاجمان هم دستگیر شدند اما هنوز معلوم نیست که چرا به من حمله کردند و اینگونه مرا تا یک قدمی مرگ بردند.» در همین حال سرهنگ صادقی، رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان البرز نیز در خصوص دستگیری متهمان این پرونده می‌گوید: «بعد از تنظیم شکایت از طرف شاکی، ماموران نیروی انتظامی با در دست داشتن مشخصات سه متهم این پرونده طی 48 ساعت آنها را شناسایی و دستگیر کردند.»

 وی ادامه می‌دهد: «با انتقال متهمان به اداره آگاهی و بازجویی‌های اولیه از آنها مشخص شد هر سه متهم که از هم محله‌ای‌های اسماعیلی هستند، به دلیل اختلافات محله‌ای اقدام به ضرب و شتم وی کرده‌اند. با تکمیل اطلاعات پرونده سه متهم برای بررسی‌های بیشتر به مراجع قضایی فرستاده شدند.»

 




ارسال توسط reza

آموزش پخت غذای حاضری برای آدم های خسته

 
این 11 غذای حاضری برای روزهایی که خسته یا بی‌حوصله هستید و علاوه ‌بر این، غذای مانده‌ای در یخچال دارید که نمی‌خواهید آن را دور بریزید، مناسب است.
 


مجله سیب سبز: فرض کنید ماده خامی دارید که می‌خواهید با آن شام درست کنید و آن را مقایسه کنید با وقتی می‌خواهید با ماده پخته‌ای غذا درست کنید. زمانی را که براي دومی صرف می‌کنید خیلی کمتر از اولی است. این 11 غذای حاضری برای روزهایی که خسته یا بی‌حوصله هستید و علاوه ‌بر این، غذای مانده‌ای در یخچال دارید که نمی‌خواهید آن را دور بریزید، مناسب است.
 

 

1- استروگانف

اگر گوشت و مرغ پخته یا سرخ شده از غذای قبل باقی مانده، می‌توانید با آن استروگانف درست کنید. اول مقداری پیاز تفت دهید. بعد قطعه‌های مرغ یا گوشت را رشته رشته برش دهید و به همراه قارچ حلقه شده در پیاز تفت دهید. سپس در ظرف را بگذارید تا قارچ آب بیندازد. بعد از چند دقیقه می‌توانید کمی خامه اضافه کنید و غذا را سرو کنید.




 

2- کوکوی گرد

کوکو را با هر چیزی می‌توان درست کرد. اگر سیب‌زمینی پخته، سبزیجات پخته، مرغ، گوشت چرخ شده، تن ماهی یا مواد این‌چنینی از روزهای گذشته باقی مانده، می‌توانید آنها را خرد کنید، با کمی تخم‌مرغ، ادویه و به مقدار لازم آرد مخلوط کنید و در تابه پهن کنید. می‌توانید این مواد را قلقلی کنید و به همراه مقداری سس گوجه در قابلمه بگذارید تا بپزد.




 

3- سوپ سبزیجات

اردورهای باقی‌مانده از شب بسيار براي پختن سوپ مناسب است؛ نخودفرنگی، ذرت، کدو یا هویج پخته. کافی است مقداری پیاز تفت دهید، این مواد را به آن اضافه کنید و آب مرغی که از پختن مرغ شب قبل باقی مانده را روی آن بریزید. می‌توانید با کمی تردیلا و جعفری سوپتان را تزئین کنید.




 

4- خوراک‌ها

بیشتر وقت‌ها مرغ یا گوشت خوراک یا خورش تمام می‌شود و فقط کمی از مواد آن باقی می‌ماند. در این صورت می‌توانید مواد خوراک را در تابه بریزید تا آبش تمام شود و به شکل یک سس دربیاید. سپس می‌توانید یک تکه مرغ را سرخ یا کباب كرده و به همراه این سس خوشمزه سرو کنید.




 

5- خوراک نان تست

اگر نان باگت یا نان تست از شب پیش باقی مانده، می‌توانید آنها را حلقه‌حلقه کنید و در فر یا توستر برشته کنید. سپس اگر گوشت یا مرغ باقی مانده دارید، می‌توانید آن را در رب گوجه‌فرنگي تفت دهید و روی نان‌ها بریزید. خورش یا خوراک‌های دیگر را هم می‌توانید با این نان‌ها سرو کنید.




 

6- شیربرنج

همیشه در مهمانی‌ها چلو اضافه می‌ماند. شما می‌توانید با این چلوها شیربرنج درست کنید. برنج کته برای این کار بهتر است اما می‌توانید شیربرنج را با برنج دمی هم درست کنید. برای اینکه شیربرنج خوشمزه‌تر شود از شب قبل تاحدی شیر روی آن بریزید که یک سانتی‌متر بالای سطح برنج قرار گیرد. سپس برنج را روی گاز بگذارید. وقتی برنج کاملا باز شد، مقداری شکر و گلاب به آن اضافه کنید.




 

7- سالاد

مرغ پخته، پنیر پیتزا، ذرت، گوجه، خیارشور، سبزیجات پخته، نان، سیب‌زمینی و تمام باقی‌مانده‌های غذا را می‌توانید با کمی سلیقه به یک سالاد خوشمزه تبدیل کنید. کافی است مقداری کاهو خرد کنید، کمی روغن زیتون و آبلیمو یا سرکه به آن اضافه و باقی مواد را با آن مخلوط کنید.




 

8- ساندویچ

حتی اگر خوراک مرغ یا گوشت، مایه ماکارونی یا حتی خورش باقی مانده، شما می‌توانید با کمی خلاقیت یک ساندویچ خوشمزه با آن درست کنید. کافی است گوشت‌ها را جدا کنید و کمی تفت دهید. سپس می‌توانید به همراه کمی خیارشور، کلم و گوجه فرنگی در نان باگت بگذارید و میل کنید.




 

9- سمبوسه

تن ماهی، سوسیس، سیب‌زمینی پخته یا حتی گوشت چرخ شده برای تبدیل شدن به مایه سمبوسه عالی هستند. می‌توانید آنها را با کمی تره و جعفری تازه و کمی شیره تمبرهندی تفت دهید و لای نان بپیچید. اگر نان‌ها را در روغن زیاد سرخ کنید، یک سمبوسه عالی خواهید داشت.




 

10- سوسیس و سیب‌زمینی

اگر فست‌فود داشتید و چیزی باقی مانده، می‌توانید مقداری سوسیس سرخ شده را خرد کنید و به همراه رب گوجه، فلفل دلمه‌ای و گوجه تفت دهید. اگر سیب‌زمینی سرخ شده هم داشتید به آن اضافه کنید و تفت دهید. اگر کمی جعفری یا ریحان هم به آن اضافه کنید غذای بسیار خوشمزه‌ای خواهید داشت.




 

11- پاستا

به همراه باقی‌مانده غذاها، سس پاستا هم می‌توان درست کرد. کافی است گوجه، فلفل دلمه‌اي، کدو، مرغ، گوشت قلقلی، گوشت چرخ شده یا مواد غذایی دیگر را خرد و مخلوط کنید و روی ماکارونی پخته بریزید. می‌توانید از سس گوجه یا سس سفید برای مزه‌دار کردن آن استفاده کنید.

 




ارسال توسط reza
انتشار قرارداد و بیانیه علیه پرسپولیس

دعوای سرخ، سر یعقوب کریمی بالا گرفت

 
«تا حالا خلیل زاده، یعقوب کریمی، عباس زاده و شاکری را جذب کرده ایم.» پیامد حرف های رویانیان در برنامه 90 هر لحظه بیشتر می شود.
 

 

روزنامه تماشا: «تا حالا خلیل زاده، یعقوب کریمی، عباس زاده و شاکری را جذب کرده ایم.» پیامد حرف های رویانیان در برنامه 90 هر لحظه بیشتر می شود. دیروز مدیرعامل نفت تهران مصاحبه کرد و گفت کریمی را به هر باشگاهی بدهد، به پرسپولیس نمی دهدو مدیر روابط عمومی پرسپولیس با لحنی تند جواب او را داد. حالا نفتی ها تصویر قرارداد 3 ساله یعقوب کریمی را منتشر کرده و علیه مسئولان پرسپولیس بیانیه داده اند.

در این بیانیه آمده است: «در عصر ارتباطات چانه زنی باشگاه پرسپولیس بر سر اینکه یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران قراردادی ندارد یک اتفاق حیرت انگیز محسوب می شود زیرا متن قرارداد سه ساله یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موجود است. ضمن اینکه ظاهرا مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از مسئولان باشگاه نفت نسبت به قراردادهای بازیکنان ما اشراف کامل تری دارد که با اطمینان از پایان قرارداد کریمی با نفت سخن می گوید!»

دعوا سر یعقوب کریمی بالا گرفت
 

البته کریمی دیروز به فارس گفته بود قرارداد 3 ساله اش صوری است و می تواند پرسپولیسی شود: «زمانی که قرار بود به عضویت تیم نفت تهران دربیایم با علیپور مدیرعامل وقت این تیم قراردادی دو ساله را امضا کردیم اما زمانی که قصد ثبت این قرارداد را در هیئت فوتبال داشتیم به دلیل اینکه سهمیه زیر 23 سال محسوب می شدم مجبور بودیم قراردادمان را سه ساله کنیم. عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران به عنوان شاهد می تواند شهادت دهد که با علیپور توافق کردیم قرارداد را سه ساله ثبت کند اما پس از گذشت دو سال می توانمبه هر تیمی که می خواهم بروم.»

عقب نشینی پرسپولیس

بعد از انتشار بیانیه نفت، مسئول روابط عمومی پرسپولیس جواب آنها را داد. قدوسی با تایید قرارداد 3 ساله کریمی و نفت تهران با ادبیاتی متفاوت به فارس گفت: «هر باشگاهی می داند برای جذب بازیکنی که قرارداد دارد باید با آن باشگاه مذاکره کند. مسئولان نفت هم بهتر می دانند که قرارداد کریمی با نفت دو ساله بود اما به دلیل آنکه قوانینی وضع شد که بازیکنان زیر 25 سال یا 28 سال باید قرارداد سه ساله امضا کنند و نمی توانند قراردادی کمتر از این داشته باشند، سه ساله امضا شد. مسئولان نفت پیش از آنکه پرسپولیس را مقصر بدانند باید به بازیکن خود رجوع کنند که گفته بود قراردادش تمام شده است. امیدوارم مشکلات بین دو باشگاه پرسپولیس و نفت به ضرر کریمی نشود و دودش به چشم این بازیکن نرود.»

به نظر می رسد مسئولان پرسپولیس نگرانند نفتی ها با توجه به حق قانویشان، رضایتنامه پدیده چپ پای لیگ دوازدهم را برای رفتن به پرسپولیس صادر نکنند.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:یعقوب کریمی , پرسپولیس , محمد رویانیان,
ارسال توسط reza

تونل جنگلی رویایی در شمال ایران +عکس

 
جاده گیسوم تونلی جنگلی را با نسیم خنك كوهستان های تالش در هم آمیخته تا تن و جان هر رهگذری را آرامش ببخشد و روحش را آسایش دهد.گیسوم جایی است كه جنگل و دریا به هم می رسند و سحر طبیعت به اوج خود می رسد.
 

باشگاه خبرنگاران: جاده گیسوم تونلی جنگلی را با نسیم خنك كوهستان های تالش در هم آمیخته تا تن و جان هر رهگذری را آرامش ببخشد و روحش را آسایش دهد.گیسوم جایی است كه جنگل و دریا به هم می رسند و سحر طبیعت به اوج خود می رسد.

تونل جنگلی رویایی در ایران +عکس

تونل جنگلی رویایی در ایران +عکس

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:جاده گیسوم , عکس , دیدن ها , طبیعت,
ارسال توسط reza

قهر مردم با بازار با وجود کاهش قیمت‌ خودرو

 
با وجود تعیین قیمت خودرو توسط شورای رقابت و ثبات قیمتی بازار اما همچنان قهر مردم با بازار خودرو ادامه دارد.
 

روزنامه شرق: با وجود تعیین قیمت خودرو توسط شورای رقابت و ثبات قیمتی بازار اما همچنان قهر مردم با بازار خودرو ادامه دارد.

هفته گذشته از وضعیت نمایندگی‌های خودروسازان بزرگ گزارش داده بود و از کمبود خودرو در نمایندگی‌ها و عدم تامین نیاز بازار و نارضایتی نمایندگی‌ها و مردم خبر داده بودیم.

اما در بازار خریدوفروش خودروهای کارکرده که چندوقتی است با هدایت نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی از عبدل‌آباد به پارک چیتگر منتقل شده است اما همچنان عبدل‌آباد پاتوق خریدوفروش خودروهای کارکرده است.

آرش پرندلو یکی از فعالان این عرصه از قهر مردم با بازار می‌گوید. به گفته وی علت این عدم‌استقبال انتظار مردم از کاهش بیشتر قیمت‌هاست.

این در حالی است که روز گذشته جمشید پژویان رییس شورای رقابت از برنامه این شورا برای ورود به حوزه قیمت‌گذاری مواد اولیه مورد استفاده در تولید قطعات خودرویی خبر داده که تحقق این موضوع کاهش قیمت خودروهای داخلی را به دنبال خواهد داشت.

به گفته پژویان اگر مردم چشم‌انتظار تغییر در قیمت خودرو هستند، یا باید پارامترهای دخیل در تولید تغییر کند یا با توجه به درخواست خودروسازان، شورای رقابت در دستورالعمل قیمت‌گذاری تجدیدنظر کند. جمشید پژویان البته اعلام کرده که گام بعدی شورای رقابت در حوزه خودرو، بررسی (قیمت) نهاده‌های خام موثر در صنعت قطعه و خودرو خواهد بود.  

بنابراین به نظر می‌رسد درصورتی‌که شورای رقابت موفق شود قیمت مواد اولیه اساسی مانند فولاد، مس، آلومینیوم و پتروشیمی را به‌صورت عادلانه و منطقی تعیین کند، نرخ بسیاری از محصولات و مصنوعات داخلی به ویژه خودرو نیز کاهش خواهد یافت.  
اکبری یکی دیگر از فعالان بازار، خرید و فروش‌های انجام‌شده را محدود به خودروهای مدل پایین که سال تولید آنها از 87 به پایین است می‌داند و علت آن را وجود مشتریان خاص این مدل از خودروها که اکثرا شهرستانی هستند و به‌طور همیشگی مشتری پروپا قرص این تیپ از خودروهای کارکرده هستند.

در حال حاضر اکثر مشتریان بیشتر به دنبال خودروهای پژو‌206 و ال‌90 هستند، درصورتی‌که این خودروها در بازار کم شده است پژو‌206 صفر کیلومتر در بازار به قیمت 33‌میلیون‌تومان عرضه می‌شود این در حالی است که قیمت این خودرو تا 38‌میلیون‌تومان نیز رسیده بود.

پژو پرشیا مدل سال هم که کمترین نوسان را نسبت به دیگر خودروها داشته است، 32‌میلیون‌تومان خرید و فروش می‌شود. پراید مدل 90 نیزکه هفته گذشته به قیمت 14‌میلیون‌و‌200‌هزار‌تومان خرید و فروش می‌شد، روز گذشته قیمت آن به 13‌میلیون‌تومان رسیده بود اما نکته جالب در خودروهای صفر در این است که هنگام تحویل خودرو از نمایندگی یا خرید آن از بازار، قید شدن مدل ساخت خودرو در سند به سال 1391 است.

این در حالی است که همه‌ساله از بهمن‌ماه در سند خودروهای تحویلی مدل سال بعد قید می‌شود. اما در حال حاضر در خودروهای تولیدی شرکت سایپا اتاق 91 ولی سند 92 ذکر می‌شود و در خودروهای تحویلی ایران‌خودرو سند و اتاق مدل 91 است و یک برگ الحاقی به آن پیوست شده است.

به گفته فعالان بازار علت این نوع تحویل پر بودن انبارهای این دو خودروساز بزرگ از خودروهای تولیدشده در سال قبل است. به گفته اکثر فعالان بازار این روند کسادی بازار تا بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دارد و بعد از انتخابات برنده شدن چه شخصیتی روند صعودی یا سقوطی بازار را تعیین می‌کند. به گفته آنها اگر برنده انتخابات از طیف دولت باشد قیمت‌ها روند صعودی خواهد گرفت و اگر برنده هاشمی‌رفسنجانی باشد به احتمال زیاد قیمت‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:خودرو , قیمت خودرو , بازار خودرو,
ارسال توسط reza

رد صلاحيت مشايي به این شش دلیل

 
اسفنديار رحيم مشايي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري يازدهم ثبت‌نام کرد تا محمود احمدي‌نژاد اثبات کند از مواضع خود در قبال مشايي عقب‌نشيني نمي‌کند؛ اما آيا مشايي شانسي براي تاييد صلاحيت دارد؟
 

روزنامه مردم سالاری: اسفنديار رحيم مشايي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري يازدهم ثبت‌نام کرد تا محمود احمدي‌نژاد اثبات کند از مواضع خود در قبال مشايي عقب‌نشيني نمي‌کند؛ اما آيا مشايي شانسي براي تاييد صلاحيت دارد؟

فريادگر نوشت، هر چند تصميم‌گيري نهايي در مورد احراز صلاحيت کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري با شوراي نگهبان است، اما مشايي حداقل به شش دليل نبايد براي خود شانسي براي تاييد صلاحيت قائل باشد اين پنج دليل را مرور مي‌کنيم :


مشايي رجل مذهبي نيست

حتي اگر عنوان رجل سياسي با اغماض و به دليل پست‌هايي که از سوي احمدي‌نژاد به او هبه شده بر اسفنديار رحيم مشايي صدق کند، عنوان رجل مذهبي به هيچ وجه بر او صدق نمي‌کند. اين امر نه تنها به دليل عدم وجود سابقه مذهبي در کارنامه او قابل ذکر است، بلکه به ويژه با توجه به موضع‌گيري‌هاي او در مورد اسلام، مي‌تواند قابل استناد باشد. مشايي ارتباط با خدا و امام عصر (عج) را بدون واسطه مطرح مي‌کند و به دليل مسايلي که در اين باب مطرح کرده، جريان حامي‌او به عنوان جريان انحرافي مطرح شده است. بنابراين کانديداي جرياني که به دليل مواجه شدن با اتهام انحراف مذهبي، جريان انحرافي نام گرفته نمي‌تواند اميد چنداني به تاييد صلاحيت داشته باشد.

نامه مقام معظم رهبري درباره مشايي

در تيرماه 1384، پس از آنکه اعتراضات به اقدام محمود احمدي‌نژاد مبني بر انتخاب اسفنديار رحيم مشايي به عنوان معاون اول رييس‌جمهور افزايش يافت، ابوترابي فرد نايب رييس مجلس هشتم، نامه‌اي را با امضاي مقام معظم رهبري خطاب به محمود احمدي‌نژاد در اختيار رسانه‌ها قرار داد که حاوي مخالفت ايشان با معاون اولي مشايي بود و به همين دليل احمدي‌نژاد مجبور به تغيير مشايي شد. آيا فردي که مقام معظم رهبري، انتصاب او به عنوان معاون رييس‌جمهور را نپذيرفته‌اند، مي‌تواند براي تاييد صلاحيت براي مسئوليت مهمتري که رياست جمهوري است اميدوار باشد؟

اعتراض مراجع به عملکرد مشايي

مشايي در موارد مختلف، اعتراض مراجع و روحانيون را برانگيخته است که مهمترين آن، حمايت از طرح پيشنهاداتي همچون ورود زنان به استاديوم‌هاي ورزشي و نيز نشستن در مجلس رقص زنان در ترکيه و مواردي از اين دست است. او به دليل نظرات خاص خود، نگاه مثبتي به مراجع عظام تقليد و روحانيون ندارد و به همين دليل بعيد به نظر مي‌رسد چنين نگرشي مورد تاييد اعضاي شوراي نگهبان که حداقل نيمي‌از آنان را روحانيون باسابقه تشکيل مي‌دهند قرار گيرد.

پرونده اختلاس سه هزار ميلياردي

تخلف مالي سه هزار ميليارد توماني بدون کمک نيروهاي دولتي به امير منصور آريا امکان‌پذير نبود مشايي با استفاده از نفوذ خود نزد رييس‌جمهور، زمينه تخلف را فراهم کرد و بارها در اين پرونده اسم او برده شد و از ثبت امضاي او پاي اسناد تخلف سخن به ميان آمد. در چنين شرايطي، چگونه مي‌توان انتظار داشت کسي که در تخلفات مالي متهم بوده است، صلاحيت اداره يک کشور را داشته باشد؟

دوستي با مردم اسرائيل

رژيم صهيونيستي به عنوان يک رژيم اشغالگر، هيچ جايگاهي در سياست خارجي ايران نداشته است، اما اسفنديار رحيم مشايي ناگهان از دوستي با مردم اسرائيل سخن به ميان مي‌آورد و بر گفته خود تاکيد مي‌ورزد؛ در حالي‌که رژيم صهيونيستي، يک رژيم اشغالگر و دشمن ما معرفي شده و تفاوتي بين مردم اسرائيل و رژيم اسرائيل نبوده است. در اين مورد خاص هم مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران به صراحت تذکر دادند و اين گفته را حرف غلطي توصيف کردند. آيا دوستي با مردم اسرائيل به معناي عبور کردن از خطوط قرمز نظام نيست؟

نقش داشتن در 11 روز خانه نشيني احمدي‌نژاد

خانه نشيني 11 روزه محمود احمدي‌نژاد که اخيرا روزنامه رسمي دولت تلاش کرده بدون توجه به نفس موضوع، آن را به 6 روز تقليل دهد، عامل اصلي فاصله گرفتن بخش اعظم اصولگرايان از احمدي‌نژاد بود و عامل وقوع آن هم اختلافاتي بود که اسفنديار رحيم مشايي در آن نقش داشت. انتقادات از خانه نشيني احمدي‌نژاد به حدي افزايش يافت که اقدام او بر ضد مصالح نظام ارزيابي شد و عامل اصلي آن که مشايي بود به دليل نقشي که در برکناري وزراي مختلف کابينه داشت مورد تخطئه قرار گرفت. البته به اين فهرست مي‌توان موارد ديگري هم اضافه کرد اما شايد همين 6 دليل براي اقناع افکار عمومي درباره احتمال رد صلاحيت مشايي کافي باشد.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:اسفنديار رحيم مشايي , کانیدا , انتخابات,
ارسال توسط reza

تصاویر: زاینده رود پس از زنده شدن مجدد

 
تصاویر: زاینده رود پس از زنده شدن.
 

تابناک:



















 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: زاینده رود , تصاویر,
ارسال توسط reza

تعطیلات مفرح و شاد رضا عطاران در فرانسه

 
رضا عطاران در تازه‌ترین تجربه سینمایی اش قصد دارد فیلمی با عنوان «فرش قرمز» را کارگردانی کند که به لحاظ داستانی شباهت‌هایی دارد به «تعطیلات مستر بین» ساخته «استیو بندلاک»!
 

شبکه ایران: رضا عطاران در تازه‌ترین تجربه سینمایی اش قصد دارد فیلمی با عنوان «فرش قرمز» را کارگردانی کند که به لحاظ داستانی شباهت‌هایی دارد به «تعطیلات مستر بین» ساخته «استیو بندلاک»!

رضا عطاران کمدین ایرانی بعد از تجربه ساخت اولین فیلم بلندش «خوابم می‌آد» تصمیم گرفته دومین فیلمش را در فرانسه کلید بزند!

بنا به اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» این فیلم که مقدمات ساخت آن درسکوت خبری انجام شده هفته آینده در کشور فرانسه کلید می‌خورد.


 

نام موقت این فیلمنامه «فرش قرمز/red carpet» است که ظاهرا عطاران برای ساخت آن از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ویدئویی گرفته است. فیلم داستان مردی است که به عشق جشنواره کن و حضور در این فستیوال عازم کشور فرانسه می‌شود و درگیر اتفاقاتی می‌شود. عطاران خود نقش اصلی مرد این فیلم را بازی می‌کند و گفته می‌شود نقش روبه‌روی او را یک بازیگر زن فرانسوی بازی می‌کند که انتخاب شده است. بیشتر اتفاقات فیلم در حاشیه شصت و ششمین فستیوال کن رخ می‌دهد.

خط کلی داستان این فیلم شباهت‌هایی با یکی از آثار «روان اتکینسون» با عنوان «تعطیلات مستر بین» دارد. در آنجا هم «مستر بین» را می‌دیدیم که طی اتفاقاتی سر از جشنواره کن درآورده و این جشنواره را به هم می‌ریزد.

این کارگردان البته قرار است با یک گروه جمع و جور به فرانسه برود که تاکنون حضور کیوان مقدم در مقام طراح صحنه و لباس و احمد احمدی در مقام فیلمبردار در «red carpet» قطعی شده است. گروه این پروژه اواخر این هفته عازم فرانسه می‌شوند تا با شروع فستیوال کن فیلمبرداری در این کشور آغاز شود.

 




ارسال توسط reza

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی منصوب شد

 
محمد هاشمی از انتخاب اسحاق جهانگیری به سمت ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی خبرداد.
 

خبرگزاری فارس: محمد هاشمی از انتخاب اسحاق جهانگیری به سمت ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی خبرداد.

 محمد هاشمی مسئول دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انتخاب شد.

به گفته وی، قائم مقام و سخنگوی ستاد با نظر رئیس ستاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انتخاب می‌شوند.

 




ارسال توسط reza

وقتی ستاره ها در تبلیغات گند می زنند

 
ستاره ها هم مانند ما از بعضی چیزها خوششان می آید. ولی فرق آنها با ما این است که آنها برای استفاده از چیزهای دلخواهشان پول هم می گیرند. و این پول مبلغ کمی هم نیست. البته گاهی اوقات این تبلیغات آنطور که انتظار می رود نمی شود و تبدیل به تبلیغات مضحک و گاهی هزینه بردار می شود.
 

 

 

 



برترین ها: ستاره ها هم مانند ما از بعضی چیزها خوششان می آید. ولی فرق آنها با ما این است که آنها برای استفاده از چیزهای دلخواهشان پول هم می گیرند. و این پول مبلغ کمی هم نیست. تبلیغ کنندگان مبالغ بالایی پول به آنها می پردازند، چون می خواهند شما ببینید که این ستاره ها از محصولات آنها استفاده می کنند و بروید و محصولشان را بخرید. مبلغ تبلیغات توسط ستاره ها بالاتر و بالاتر می رود اگر: آنها از طریق شبکه های اجتماعی طرفداران خود را تشویق به خریدن آن محصولات کنند. بعضی شرکت ها برای هر توئیت ستاره ها در مورد محصولاتشان حدود 10 هزار دلار می پردازند.

البته گاهی اوقات این تبلیغات آنطور که انتظار می رود نمی شود و تبدیل به تبلیغات مضحک و گاهی هزینه بردار می شود. تحقیقی که توسط دانشگاه کلرادو انجام شد نشان دهنده ریسکی بود که شرکت ها برای تبلیغ محصول خود توسط ستاره ها می پذیرند.

مارگارت کمپل، دانشیار بازاریابی دانشگاه کلرادو می گوید: «پیام کلی ما به بازاریابان این بود که مراقب باشند. زیرا همه ما، ستاره باشیم یا نباشیم، دیدگاه های مثبت و منفی داریم و دیدگاه های منفی ما به راحتی به یک برند منتقل می شوند.»

مثال:

1. تایگر وودز

گلف باز معروف، بخاطر قضیه رسوایی اش، به راحتی 22 میلیون دلار از دست داد.


 


2. کارداشیان ها

انسان ها بالاخره توانستند به مریخ برسند و چیزهای شگفت انگیزی در مورد آن کشف کنند، ولی هنوز کشف نشده است که خواهران کارداشیان دقیقاً دارند چه می کنند. تبلیغات Kardashian Kard این خواهران برای برند MasterCard هم همینطور است. "کارداشیان کارد" یک کارت اعتباری پیش پرداخت شده برای نوجوانان است. ولی هیچ خانواده ای از آن راضی نیست و در واقع هیچ کاربردی ندارد. گفته می شد که کارداشیان ها ظرف یک ماه از این شراکت حدود 40 تا 60 میلیون دلار از دست دادند. ولی اگر برای آنها ناراحت شدید باید بگوییم آنها برای حضور چند ساعته در مهمانی تبلیغاتی این برند، 25 هزار دلار دریافت کردند و 7000 دلار برای آرایش صورت و مو هزینه کردند. از این سه خواهر، کیم، کلوئی و کورتنی، در سال 2011 بخاطر نقض قرارداد شکایت شد، و شش ماه بعد این دعوی مختومه اعلام شد.


 


3. مدونا

کمپانی پپسی تبلیغات خود را با هدف نوجوانان و جوانان می سازد و افرادی جنجالی را برای شناساندن محصولاتش انتخاب می کند. شاید معروف ترین مورد این تبلیغات در سال 1989 باشد که پپسی فکر کرد بهتر است به مدونا 5 میلیون دلار برای قرارداد یک ساله بدهد و از ترانه جدید او برای تبلیغ محصولش استفاده کند. ولی بعد از پخش موزیک ویدئوی جنجالی این ترانه بود که پپسی خیلی سریع پخش تبلیغات مدونا را متوقف کرد.

در سال 2002 هم پپسی با خواننده رپ، لوداکریس، همکاری کرد تا طرفداران هیپ هاپ را خطاب قرار دهد. ولی بیل اورلی، مجری تلویزیونی، بخاطر متن ترانه این رپر، پپسی را "غیراخلاقی" خواند و از مردم دعوت کرد که آن را بایکوت کنند. دوباره پپسی تبلیغات لوداکریس را متوقف کرد و در نهایت 3 میلیون دلار به بنیاد خیریه لوداکریس اهدا کرد.


 


4. مارتینا هینجیس

گاهی اوقات تبلیغات توسط ستاره ها نتیجه بخش نیست و حتی گاهی فاجعه آمیز می شود.

مارتینا هینجیس چهره معروف تنیس زنان در اواخر دهه نود بود که 5 بار عنوان قهرمانی گرند اسلم تک نفره را در سن کمی برد. بر کسی پوشیده نبود که هینجیس در سال های بعد می تواند عناوین قهرمانی متعدد و میلیون ها دلار از تبلیغات ببرد.

سرجیو تاچینی که خودش یک حرفه ای تنیس بود در دهه 60 یک شرکت پوشاک تنیس تأسیس کرد. کمپانی او لباس و کفش ورزشی تولید می کرد و در دهه 90 با کمپانی های معروفی همچون نایکی و آدیداس رقابت می کرد. این شرکت که با بزرگان تنیس قرارداد می بست، تصمیم گرفت که از چهره هینجیس برای تبلیغ محصولاتش استفاده کند.

تاچینی با هینجیس قرارداد 5.6 میلیون دلاری 5 ساله بست و همه از این قرارداد راضی بودند تا اینکه تاچینی فهمید که هینجیس لباس های این شرکت را به تن نمی کند. تاچینی بعد از 3 سال او را اخراج کرد و هینجیس شکایت 40 میلیون دلاری از او کرد و ادعا کرد که کفش های تاچینی باعث جراحت های قوزک پای او شده اند و به همین دلیل حرفه او را به خطر انداخته اند.

این شکایت علاوه بر تقلای این کمپانی برای گسترش کارها، باعث شد که شرکت در سال 2007 ورشکست شود و بعداً یک تاجر چینی آن را بخرد. همان سال، تست های هینجیس نشان داد که او کوکائین مصرف کرده است. همه اینها باعث شد که او دیگر حسن شهرتش را از دست بدهد.


 


5. مایکل فلپس

المپیک تابستانی 2012 به مایکل فلپس کمک کرد که یک چهره ورزشی ملی شود و اکثر برندها به سوی او هجوم بیاورند تا چهره تبلیغاتی آنها شود. ولی وقتی یک روزنامه زرد تصویری از او را منتشر کرد که در حال کشیدن ماریجوانا بود، طرفداران او متفرق شدند. قرارداد 500 هزار دلاری او با کمپانی کلوگ دود هوا شد و روزتا استون و AT&T هم قراردادهای خود را با او تمدید نکردند.

در نهایت، فلپس چندین مدال المپیک دیگر برد و هنوز 11 اسپانسر از جمله ویزا، امگا و لوئی ویتون دارد. درآمد خالص او از تبلیغات حدود 40 میلیون دلار است که در زمان حیات او تا 100 میلیون دلار هم بالا می رود.


 


6. اسکار پیستوریوس

این قهرمان دوی سرعت پاراالمپیک از آفریقای جنوبی در مسابقات المپیک لندن 2012 مثل گلوله بود. ولی در ماه فوریه قراردادهای تبلیغاتی او بخاطر اتهام به قتل نامزدش مثل برق و باد ناپدید شدند. در تابستان گذشته دنیا شاهد قهرمان دیگری بود که قبل از تولد 1 سالگی اش پاهایش را از زانو به پایین از دست داده بود. طبیعتاً کمپانی های مختلف دنیا جلوی در منزلش صف بستند. ظاهراً او سالانه 20 میلیون دلار از این قراردادها در می آورد به علاوه توافق هایی که با کمپانی های نایکی، اوکلی و شرکت مخابرات BT انگلستان داشت. او همچنین سخنگوی مرد عطرهای طراح مد فرانسوی یعنی تیه ری موگلر بود.


 


7. لنس آرمسترانگ

بعد از اعتراف آرمسترانگ به دوپینگ در مصاحبه ماه ژانویه او با اوپرا وینفری، قطعاً نظر همه نسبت به این قهرمان دوچرخه سواری عوض شده است. آرمسترانگ در قهرمانی های متعددش در مسابقات تور دو فرانس، بیش از 100 میلیون دلار از تبلیغات درآمد داشته است. ولی حالا که صحت این قهرمانی ها رد شده است، برندهایی که سالی 20 میلیون دلار برای تبلیغات به او می دادند، حالا از او دور می شوند و نمی خواهند دیگر هیچ نسبتی با او داشته باشند.

لیست کمپانی هایی که با همکاری داشتند طولانی است و شامل اوکلی، انهوزر-بوش، 24-Hour Fitness، Trek Bicycle، RadioShack و البته نایکی می شود. خوشبختانه بعضی از این برندها به همکاری خود با بنیاد لایواسترانگ او ادامه می دهند، ولی این بنیاد هم خودش را از این دوچرخه سوار قلابی جدا کرده است.

فوربس برآورد کرده است که او در 5 سال آینده حدود 50 میلیون دلار از دست خواهد داد و مجبور می شود حدود 7 میلیون دلار بخاطر قهرمانی های قلابی اش برگرداند.

با همه اینها، این متقلب باز هم به نوعی پول در می آورد. وقتی همه سر و صداها بخوابد، او از حضور در برنامه های تلویزیونی حدود 50 هزار تا 100 هزار دلار در می آورد.

 




ارسال توسط reza

روایتی جدید از دو نامه اوباما به رهبر انقلاب

 
متکی با اشاره بر اینکه در کشور آمریکا بعد از روی کار آمدن اوباما، وی دو نامه برای مقام معظم رهبری نوشت، اظهار کرد: شعار اوباما در این سال ها ایجاد تغییر بوده است که البته ما در چهار سال اول ریاست جمهوری وی تغییری را شاهد نبودیم اما اگر ما تغییر در عمل آنها را شاهد باشیم مذاکرات را انجام می دهیم.
 

خبرگزاری مهر: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رابطه با آمریکا امکانپذیر است و مقدمه آن اراده دو ملت برای این کار است.

منوچهر متکی ظهر دوشنبه در جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه  شهید چمران اهواز اظهار کرد: حضور در انتخابات که یکی از نمادها و دستاورد های انقلاب اسلامی به شمار می رود؛ یک رسالت جدی برای همه اقشار جامعه به خصوص قشر جوان جامعه است.

وی با بیان اینکه یکی از نکات الهام بخش انقلاب اسلامی ما انتخابات بوده است، گفت: در انتخابات سالهای گذشته، روسای جمهوری با سلایق سیاسی مختلف انتخاب شدند که این برای جامعه ما بسیار ارزشمند است.

متکی با اشاره به این موضوع که دولت دارای جایگاه استراتژیک بوده ومسئولیت آن کشورداری است، تصریح کرد: دولت باید بتواند بهترین راه را برای اداره کشور پیدا کند و کار آن  گره گشایی از مشکلات معیشت مردم و ارتقای جایگاه زندگی مردم است.

وی همچنین در خصوص جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی تصریح کرد: هدایت، سیاستگذاری کلان و هماهنگ کردن قوای سه گانه کشور از مسئولیت های ولایت فقیه در جوامع اسلامی به شمار می رود.

متکی با بیان اینکه مذاکره بین دو کشور ایران و آمریکا  امکان پذیر است، گفت: اولین گام برای مذاکره اراده سیاسی دو ملت است.

کاندیدای ریاست جمهوری، کشورهای ایران و آمریکا را ازجمله  کشورهای مهم جهان و تاثیرگذار بر تحولات منطقه ای و جهانی دانست و گفت: مواضع کشور ما و آمریکا با هم متفاوت است اما آمریکا کشوری است که از مشروعیت مردمی بر خوردار بوده و تنها کشوری که مشروعیت ندارد رژیم صهیونیستی است.

وی افزود:کشور آمریکا در سال های گذشته کلکسیونی از اقدامات را علیه کشور ما انجام داده که آخرین آنها وضع قطعنامه های تحریمی مختلف علیه ایران است.

متکی با اشاره بر اینکه در کشور آمریکا بعد از روی کار آمدن اوباما، وی دو نامه برای مقام معظم رهبری نوشت، اظهار کرد: شعار اوباما در این سال ها ایجاد تغییر بوده است که البته ما در چهار سال اول ریاست جمهوری وی تغییری را شاهد نبودیم اما اگر ما تغییر در عمل آنها را شاهد باشیم مذاکرات را انجام می دهیم.

وی با تاکید بر این موضوع که ما با مدیران اقتصادی در بخشهای مختلف جلسات مشاوره ای داشتیم و وضعیت اقتصادی کشور را رصد کرده ایم، گفت: ما مشکلات  اقتصادی کشور را در 14 بخش از جمله تولید، بورس، وضعیت معیشت مردم و موارد دیگر  گنجانده ایم که محوری ترین برنامه ما برای اقتصاد کشور، رونق بخش تولید است.

کاندیدای ریاست جمهوری در ادامه افزود: افزایش تولید، گره گشای تورم و گرانی در جامعه است و زمانی که هر کشوری بخواهد پیشرفتی در آن صورت بگیرد باید در ابتدا  از بخش تولید حمایت کرد.

وی در خصوص کناره گیری از ائتلاف پنج پنج نفره گفت: در این ائتلاف قرار بر این بود هر تصمیمی که گرفته می شود بر اساس آرای همه اعضا  باشد و با توجه به نظرسنجی نامزد نهایی این ائتلاف انتخاب شود ولی این طرح مورد اقبال قرار نگرفت و دوستان مطرح کردند که کاندیدای نهایی را بر  اساس قرعه کشی انتخاب کنند؛ یا خود اعضای ائتلاف فرد نهایی را برگزینند.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه چنین انتخابی منطقی نیست، اظهار کرد: نهایتا در این بین ابوترابی به عنوان گزینه نهایی ائتلاف انتخاب شد که من گفتم این انتخاب مطابق قاعده و سیاستگذاری ائتلاف نیست.

وی بحث انرژی هسته ای را عامل  تحریم ها برشمرد و عنوان  کرد: هم در دوران خاتمی و هم در دوره احمدی نژاد، نظام به دنبال تثبیت حق ملت ایران در استفاده از انرژی هسته ای بود ولی روش هر دو دولت متفاوت بود.

متکی بحث انرژی هسته ای را در حوزه روابط بین الملل از اولویت های اصلی برشمرد و عنوان کرد: با مدیریت درست و در فضایی مناسب، مشکل تحریم ها را حل می کنیم.

کاندیدای ریاست جمهوری، ثبات مدیریتی را از برنامه های مهم خود برشمرد و بیان کرد: انتخاب مدیران باید بر اساس صلاحیت، توانمندی و تخصص افراد صورت گیرد و اگر ما مدیران را به جا و مناسب انتخاب کنیم با جا به جایی مقامات بلند پایه مدیران در جایگاه خود باقی می مانند.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:منوچهر متکی , کاندیدا , انتخابات,
ارسال توسط reza

کولر برای زن در غیاب شوهر حرام است

 
يكي از علماي سلفي وهابي عربستان با صدور فتوايي، روشن كردن كولر در غياب شوهر را براي زن حرام كرد.
 

پایگاه خبری العالم: يكي از علماي سلفي وهابي عربستان با صدور فتوايي، روشن كردن كولر در غياب شوهر را براي زن حرام كرد.

 علماي وهابي در چند سال اخير، علاوه بر فتواي تحريم گروه هاي مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهاي مضحكي كرده اند، که با هيچ منطقي قابل تفسير نيست.

در آخرين نمونه از اين گونه فتواها، يكي از سلفي هاي وهابي كه بر روي صفحه تويتر، خود را " علامه ابوالبراء " مي خواند، با صدور فتوايي اعلام كرد: روشن كردن كولر براي زن، در غياب شوهر حرام است.

اين علامه سعودي در توجيه اين فتوا تاكيد كرد: اقدام زن در روشن كردن كولر در غياب شوهر، مساله اي بسيار خطرناك است و مي تواند به رواج فحشا در جامعه بيانجامد.

وي افزود: وقتي زني در غياب شوهر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسايه متوجه شود كه زن در منزل است و به همين سبب مرتكب زنا و فحشا شود.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: کولر , حرام , فتوا,
ارسال توسط reza

تصاویر: تبلیغات فرانسوی فیلم اصغر فرهادی

 
تنها سه روز به آغاز اکران عمومی تازه ترین فیلم اصغر فرهادی - گذشته - در سینماهای فرانسه باقی مانده است.
 

خبرآنلاین: تنها سه روز به آغاز اکران عمومی تازه ترین فیلم اصغر فرهادی - گذشته - در سینماهای فرانسه باقی مانده است.

این فیلم درحالی 17 ماه می در پاریس اکران می شود، که مدتی است تبلیغات گسترده آن در تمامی متروها، ایستگاه های اتوبوس و همه فضاهای تبلیغاتی این شهر در سطح وسیعی به چشم می خورد.

این درحالی است که فردا 15 ماه می، شصت و ششمین جشنواره فیلم کن آغاز می شود و فیلم اصغر فرهادی - Le passe - که در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارد از شانس های بردن نخل طلا به حساب می آید.

علی مصفا، برنیس برژو و طاهر رحیم در آخرین فیلم فرهادی بازی می کنند.















 




ارسال توسط reza

لیلا اوتادی و رستمی زن و مرد زندگی شدند

 
لیلا اوتادی و امیر حسین رستمی با بازی متفاوت خود داستانی خاطره انگیز را در فیلم سینمایی "زن،مرد،زندگی" رقم زند.
 

باشگاه خبرنگاران جوان: لیلا اوتادی و امیر حسین رستمی با بازی متفاوت خود داستانی خاطره انگیز را در فیلم سینمایی "زن،مرد،زندگی" رقم زند.

فیلم سینمایی "زن،مرد،زندگی" به کارگردانی مهدی داوودی با داشتن 8 سالن سینمایی و20 روز نمایش توانست فروشی 50 میلین تومانی را سپری کند.


این فیلم ضعیف ترین فیلم سینمایی در حال اکران است که تا کنون فروش چندان رضایت بخشی نداشته در این فیلم بازیگرانی چون سحر قریشی، لیلا اوتادي، امیر حسین رستمی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده که فرهاد در پنجمین سالگرد ازدواجش تصمیم می گیرد همسرش لیلی را ترک ند این تصمیم فرهاد حوادثی را به همراه دارد.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:لیلا اوتادی , امیر حسین رستمی , فیلم زن,مرد,زندگی,
ارسال توسط reza

حمله تند مهدي پاشازاده به محمد رويانيان

 
ما حسن روشن را داشتيم.غلامحسين مظلومي، مرحوم حجازي، شاهرخ بياني، مجيد نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاري فر، جواد زرينچه و رضا حسن زاده.
 

سایت گل: صحبت هاي محمد رويانيان در برنامه نود و اينكه او مدعي شد اکثربزرگان فوتبال ايران پرسپوليس بوده اند واكنش استقلالي ها را به همراه داشت.

مهدي پاشازاده، اين استقلالي دوآتشه در واكنش به حرفهاي رويانيان مي گويد:« واقعا چه بايد بگوييم؟ متاسفاه اين آقا مي آيد و در يك برنامه زنده حرفهاي غيركارشناسي مي زند، آنوقت ما بابد جواب بدهيم و روبروي دوستانمان در پرسپوليس قرار بگيريم. من از رويانيان ناراحت نمي شوم، چون او فوتبالي نيست و نمي داند چه حرفهايي را بزند. اگر فوتبالي بود تيم را بدون مربي نمي بست تا پرسپوليس را به اين روز بيندازد. او فكر مي كند پرسپوليس يك اداره است. او شايد در كارهاي اداري موفق باشد اما در مديريت پرسپوليس نمي تواند موفق باشد. باز هم مي گويم آقاي رويانيان، پرسپوليس اداره نيست كه شيريني را به عنوان كارمند آورده اي و پستي حساس به او داده اي. »

مهدي پاشازاده صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« پرسپوليس بزرگ بوده و هست اما اين دليل نمي شود كه اين آقا بيايد و استقلال و استقلالي ها را كوچك كند. جايگاه استقلال مشخص است و جايگاه پرسپوليس هم همينطور. هر كس بايد جايگاه خود را بداند و به ديگري بي احترامي نكند.چطور همه بزرگان پرسپوليسي اند كه اين تيم در حسرت قهرماني ليگ قهرمانان آسيا مانده. هر وقت پرسپوليسي ها در آسيا جام گرفتند بگويند ما بزرگيم.گفتن ندارد اما استقلال به اندازه كافي بازيكن بزرگ و خوب داشته. مي توانند اين موضوع را بگذارند به عهده طرفداران فوتبال تا در اين مورد قضاوت كنند. يكطرفه به قاضي نروند تا ما هم نگوييم پرسپوليس در آسيا جام نگرفته. منظورم ليگ قهرمانان است.»

مهدي پاشازاده در ادامه انتقادهايش از رويانيان مي گويد:« بهتر است رويانيان اين حرفهاي غيرمنطقي را نزند. ادامه اين حرفها باعث مي شود بي احترامي بوجود بيايد. مي بينيد كه هميشه هم آنها شروع مي كنند نه ما استقلالي ها. بهتر است رويانيان به فكر تيم بستن باشد و مشكلات بازيكنان را حل كند. البته بايد حواسش هم باشد چك دستفروش به بازيكن ندهد. هر وقت ما در كارهاي آنها دخالت كرديم ، پرسپوليسي ها هم مي توانند درباره استقلال حرف بزنند. اصلا معلوم نيست رويانيان قبل از حضور در پرسپوليس فوتبال مي ديده يا نه؟ اصلا معلوم نيست استقلالي بوده يا پرسپوليسي . شايد هم راه آهني بوده يا بانك تجارتي. من فكر مي كنم قبل از حضور در پرسپوليس يا فوتبال نديده يا اينكه فقط بازي هاي پرسپوليس را ديده كه ادعا مي كند همه بزرگان و اسطوره ها پرسپوليسي بوده اند»

مدافع سابق تيم ملي و عضو سابق تيم منتخب جهان در ادامه مي گويد:« متاسفانه ميكروفن دست هر كسي كه مي افتد شروع مي كند به حرف زدن غيرمنطقي. حرف زياد زدن هم باعث اشتباه مي شود. اگر مي بينيد رويانيان زياد اشتباه مي كند به اين خاطر است كه زياد حرف مي زند. آقاي رويانيان ما اسطوره هاي خودمان را داريم. بهتر است شما به فكر تيم خودتان باشيد. مهدي مهدوي كيا را به آن روز انداختيد و داستان علي كريمي را هم كه همه مي دانند. برويد تيم خودتان را بسازيد نه اينكه همه اش حرف از بزرگان و ..... بزنيد. شما با ما چه كار داريد؟ »

پاشازاده كه همراه با اصغر حاجيلو تنها بازيكناني هستند كه در ايران فقط لباس استقلال را به تن كرده اند از اسطوره هاي استقلال هم نام مي برد و مي گويد:« استقلال كم بزرگ نداشته. اگر سلطان بود، علي جباري اولين نفر بود كه اين لقب را گرفت. سلطان واقعي او است، آن هم بدون مافيابازي و كارهاي ديگر. تازه سلطان علي جباري واقعا مودب بود و باشخصيت. ضمن اينكه ما حسن روشن را داشتيم.غلامحسين مظلومي، مرحوم حجازي، شاهرخ بياني، مجيد نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاري فر، جواد زرينچه و رضا حسن زاده. فكر نكنم آقاي رويانيان بازي اين بزرگان را به ياد داشته باشد.تازه به رويانيان بايد گفت محمدان بنگلادش يادت نره. تيمي كه با حجازي آمد و پرسپوليس را برد.ضمنا آقاي رويانيان اگر بزرگ بوديد يك جتام مي آورديد. آدم بزرگ نه چكش برگشت مي خورد و نه چك دستفروش به بازيكنش مي دهد»

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:مهدي پاشازاده , رويانيان , پرسپوليس , استقلال,
ارسال توسط reza

جواب جالب احمدی نژاد به رد صلاحیت مشائی

 
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی نسبت به رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی واکنش نشان داد.
 

خبرگزاری فارس:   رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی نسبت به رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی واکنش نشان داد.

محمود احمدی‌نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه توصیه شما به شورای نگهبان چیست، گفت: همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا ملت بتوانند انتخاب خود را انجام دهند.


وی همچنین درباره حماسه سیاسی در سال جاری گفت: به نظر من انتخابات یک فرصت همگانی برای هم‌افزایی حرکت ملت است. انتخابات می‌تواند زمینه‌ای برای یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور باشد.

رئیس‌جمهور در باره اینکه صدا و سیما حرکت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز کرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ کس نمی‌تواند آن را تخریب کند.

همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که واکنش شما در صورت رد صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان چیست گفت: ‌امروز چقدر هوا خوب است و به نظرم یکی از بهترین روزهای بهاری است.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:احمدی نژاد , مشایی , شورای نگهبان,
ارسال توسط reza

عکس های گلشیفته فراهانی در فیلم جدید

 
در تازه ترین فیلم گلشیفته فراهانی او در کنار کورکماز ارسلان، نقش یک معلم کرد را در My Sweet Pepperland ایفا می کند.
 

کافه سینما: در تازه ترین فیلم گلشیفته فراهانی او در کنار کورکماز ارسلان، نقش یک معلم کرد را در My Sweet Pepperland ایفا می کند.





 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:گلشیفته فراهانی , فیلم , عکس,
ارسال توسط reza

شغل جدید پرستو صالحی و رضا رشیدپور

 
اخیرا نسخه‎ای از تبلیغ خودآرایی بر مبنای گریم توسط "پرستو صالحی" در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده است که حاوی نکته‎ی جالب و تامل برانگیزی است.
 

سیتنا:  اخیرا نسخه‎ای از تبلیغ خودآرایی بر مبنای گریم توسط "پرستو صالحی" در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده است که حاوی نکته‎ی جالب و تامل برانگیزی است.

در این تبلیغ اسم "رضا رشیدپور" مجری سابق صداوسیما به عنوان مشاور هنری این کلاس خودآرایی آمده است.


 

گفتنی است؛ رضا رشیدپور پس از قطع همکاری با صداوسیما مدتی به عنوان مجری در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان مشغول به فعالیت بود و پس از آنکه از این تریبون نیز خداحافظی کرد به تهیه مجموعه ویدئوهای انتقادی و انتشار آنها در فیس بوک و یوتیوب روی آورد و ظاهرا اخیرا نیز در حوزه‎ی خودآرایی (!) مشغول به فعالیت است.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:پرستو صالحی , رضا رشیدپور,
ارسال توسط reza

جنجال فيلم درآوردن قلب يک سرباز سوري...

 
سايت روزنامه انگليسي گاردين و سايت مجله تايم روز گذشته فيلمي را منتشر کردند که جهان را متحير کرده است.
 

روزنامه خراسان: سايت روزنامه انگليسي گاردين و سايت مجله تايم روز گذشته فيلمي را منتشر کردند که جهان را متحير کرده است.

در اين فيلم سر کرده يک گروه مسلح مخالف بشار اسد پس از کشتن نيروهاي ارتش سوريه، قلب يک سرباز را از بدن او خارج مي‌کند و به دهان مي کشد. پس از انتشار اين ويدئو، رسانه هاي غربي نگران تاثير آن روي افکار عمومي شدند و تايمز به نقل از ديده بانان حقوق بشر آمريکا نوشت: «وقتي درگيري ها در سوريه پايان يابد، اسلحه ها از امثال خالد بن حمد گرفته مي‌شود و ديگر اين جنايات انجام نمي شود.»

پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر گزارش داد، در ويدئويي که مجله تايمز منتشر کرده و حتي غربي ها را نيز شوکه کرده است، "خالد بن حمد" سرکرده يکي از گروه هاي تحت حمايت غرب، سينه سرباز سوريه اي را شکافته و در حالي که قلب او را به دندان مي کشد تهديد مي کند که براي پاره کردن سينه سربازان سوريه به اين کشور آمده است.

در اين گزارش آمده است که خالد بن حمد يکي از افراد تيپ آل فاروق القاعده است که فرماندهي 60 جنگجوي ضد سوري را بر عهده دارد و در حومه حمص با نيروهاي دولت سوريه مي جنگد. اين گزارش با اشاره به آثار منفي چنين تصاويري روي افکار عمومي غرب و اين که اين ويدئو تاکنون 115 هزار بار در فيسبوک و 46 هزار بار در يوتيوب دانلود شده، مي افزايد: «ممکن است مردم يک سوال نگران کننده بپرسند؛ چگونه است که کشورهايي که از شورشيان سوريه حمايت مي کنند، از قبل مطمئن نمي شوند که آن ها دست به جنايات جنگي نخواهند زد!؟»

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:سوریه , مخالفان سوریه,
ارسال توسط reza

حرم دختر امام حسین(ع) خون گريست+عکس

 
با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.
 
ایسنا: با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.

 زائران شیعه در حرم حضرت خوله(س) دختر امام حسین(ع)، در شهر «بعلبک» لبنان عصر روز گذشته، در مراسم عزاداری که در این آرامگاه برگزار شده بود، شاهد ترواش خون از دیوارها و ضریح این مرقد شریف بودند.

به گزارش خبرگزاری عراقی "براثا" با انتشار گزارش تصویری مربوط به این واقعه نوشت که با سرخ‌گون شدن این آرامگاه، هزاران تن از مسلمانان برای مشاهده خونی که از ضریح و دیوارهای متصل به این قبر شریف سرازیر شد، اطراف این مکان زیارتی تجمع کردند.

منابع نزدیک به آرامگاه حضرت خوله (س) گزارش دادند: با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.

در سفر کاروان اسرای کربلا، بانویی به نام «خوله»، دختر امام حسین(ع)، در اثر تألمات این سفر در شهر تاریخی بعلبک به شهادت رسید و در همین شهر به خاک سپرده شد. اکنون مزار این بزرگوار به محل زیارت و برگزاری مراسم شیعیان لبنان و خصوصاً بعلبک تبدیل شده است.

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس

حرم دختر سيدالشهداء(ع) خون گريست +عکس
 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:عکس , حرم , سیدالشهدا , خون,
ارسال توسط reza

افشای بیماری سرطان آنجلینا جولی

 
جولی بعد از انجام آزمایشاتی متوجه شد که ژنی دارد که او را در معرض ابتلا به سرطان سینه و سرطان تخمدان قرار می دهد، به همین دلیل عمل دوگانه پستان برداری روی او انجام شد.
 
 
 
 
 
برترین ها: آنجلینا جولی بعد از انجام آزمایشاتی متوجه شد ژنی دارد که او را در معرض ابتلا به سرطان سینه و سرطان تخمدان قرار می دهد، به همین دلیل عمل دوگانه پستان برداری روی او انجام شد.


به گزارش برترین ها، این بازیگر 37 ساله برنده اسکار و سفیر حسن نیت سازمان ملل می نویسد: «مادرم ده سال با سرطان مبارزه کرد و در 56 سالگی مرد. او آنقدر دوام آورد تا بتواند اولین نوه اش را ببیند و در آغوش بگیرد...

ما اغلب در خانه در مورد "مامانِ مامان" حرف می زنیم و من تلاش می کنم بیماری ای که او را از ما گرفت برای بچه هایم توضیح دهم. آنها می پرسند آیا من هم به این بیماری مبتلا می شوم یا خیر. همیشه به آنها می گویم که نگران نباشند، ولی حقیقت این است که من ژن "معیوبی" به نام BRCA1 دارم که خطر ابتلا به سرطان سینه و سرطان تخمدان را به شدت افزایش می دهد.»


جولی اعتراف می کند که احتمالات به نفع او نبودند: «دکترهایم تخمین زدند که من 87 درصد ریسک ابتلا به سرطان سینه و 50 درصد ریسک ابتلا به سرطان تخمدان دارم. البته این میزان ریسک برای هر خانمی متفاوت است. می دانستم که باید با این واقعیت روبرو شوم، پس تصمیم گرفتم پیشگیری کنم و تا آنجا که می توانم ریسک را کاهش دهم. تصمیم گرفتم تا عمل دوگانه پستان برداری پیشگیرانه انجام دهم. با سینه شروع کردم، چون ریسک سرطان سینه بیشتر از ریسک سرطان تخمدان بود و جراحی آن پیچیده تر بود.»


 

در 27 آوریل، او دوره سه ماهه رویه های پزشکی مربوط به پستان برداری را کامل کرد. او می گوید: «در این مدت توانستم این موضوع را پنهان نگه دارم و به کارم ادامه دهم.»

به گزارش برترین ها، او حالا اینها را می نویسد: «امیدوارم که زنان دیگر بتوانند از تجربه من استفاده کنند. سرطان هنوز هم چیزی است که ترس در دل مردم می اندازد و حس ناتوانی عمیقی در آنها ایجاد می کند. ولی امروزه با آزمایش خون می توان زود متوجه شد که آیا کسی استعداد سرطان سینه و سرطان تخمدان را دارد یا خیر و در صورت وجود، فوراً اقدام کرد.»

جولی در مورد جراحی ها، دلایل او برای گفتن این موضوع به مردم و حمایت عاشقانه ای که از سوی برد پیت دریافت کرد می گوید:

«من خواستم این قضیه را بنویسم و به همه خانم ها بگویم که تصمیم به عمل جراحی پستان برداری آسان نبود. ولی تصمیمی بود که از گرفتن آن خوشحالم. احتمال ابتلا به سرطان سینه در من از 87 درصد به 5 درصد کاهش یافت. حالا می توانم با خیال راحت به بچه هایم بگویم که نترسند، چون قرار نیست من از سرطان سینه بمیرم.»

او می گوید از اینکه فرزندانش، مدوکس، پکس، شیلو، زاهارا، ناکس و ویوین "چیزی نمی بینند که آنها را ناراحت کند" دلگرم است. "شاید آنها جای زخم های کوچکم را ببینند، ولی فقط همین است. من مثل همیشه مامان آنها هستم، همان مامان قبل. و آنها می دانند که دوستشان دارم و هر کاری می کنم تا در حد توانم پیششان باشم. به عبارت شخصی تر، حس نمی کنم که چیزی از زنان دیگر کم داشته باشم. احساس قدرت می کنم از اینکه انتخاب بزرگی انجام دادم که به هیچ وجه از زنانگی من نمی کاهد."

البته جولی می گوید بخشی از این حس قدرت بخاطر حمایت شانه به شانه پیت از او بوده است.

«من خیلی خوش شانسم که کسی مثل برد را دارم که این قدر دوست داشتنی و حامی من است. بنابراین به همه کسانی که همسر یا نامزدی دارند که دچار این مشکل است می گویم بدانید که شما بخش مهمی از این فاز هستید. برد در هر دقیقه از مدت جراحی و زمانی که در مرکز سرطان سینه پینک لوتوس بودم، پیشم بود. حتی گاهی اوقات با هم می خندیدیم. می دانستیم که این تنها کار درست برای خانواده ماست و ما را به هم نزدیکتر می کند و همینطور هم شد.»

او ادامه می دهد: «امیدوارم هر خانمی که این مطلب را می خواند بداند که گزینه ها و انتخاب هایی وجود دارد. من همه خانم ها را، بخصوص آنهایی که سابقه خانوادگی ابتلا به سرطان سینه یا تخمدان دارند، تشویق می کنم که تحقیق کنند و اطلاعات کسب کنند و از کارشناسان پزشکی کمک بگیرند و در مورد این جنبه زندگی، انتخاب های فکرشده و آگاهانه ای داشته باشند.

من نخواستم این موضوع را از مردم پنهان کنم چون زنان بسیاری هستند که نمی دانند تحت سایه سرطان زندگی می کنند. امیدوارم که آنها هم بتوانند ژن های خود را آزمایش کنند و اگر ریسک آنها هم بالاست، بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.»

او اینطور نتیجه گیری می کند: «زندگی چالش های زیادی دارد. چالش هایی که نباید ما را بترسانند آنهایی هستند که می توانیم به آنها رسیدگی کنیم و کنترل آنها را بدست بگیریم.»

 




ارسال توسط reza

عکس: علی دایی در کنار همسرش

 
کوروش جوان، عکاس مطبوعاتی روز گذشته این عکس از علی دایی و همسرش را در صفحه شبکه اجتماعی خود آپلود کرد.
 
 
 
 
 
 

تماشا: کوروش جوان، عکاس مطبوعاتی روز گذشته این عکس از علی دایی و همسرش را در صفحه شبکه اجتماعی خود آپلود کرد.

عکس: علی دایی در کنار همسرش

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: علی دایی , همسر دایی , زن علی دایی , عکس,
ارسال توسط reza

عناوین روزنامه های امروز

 
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - جام جم - تهران امروز - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - تماشا 92/02/26
 
عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26


عناوین روزنامه های امروز 92/02/26
 


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26
 


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26
 


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26
 

عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26
 


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26
 


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26
 


عناوین روزنامه های ورزشی 92/02/26

منبع: جار

 




ارسال توسط reza

دعوت برای دعا در لیلة الرغائب جهت نجات

 
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی از مومنین خواستند تا در اولین شب جمعه ماه رجب برای نجات شیعه دعا کنند.
 

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله وحید خراسانی: حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی از مومنین خواستند تا در اولین شب جمعه ماه رجب برای نجات شیعه دعا کنند.

 متن این دعوت به شرح زیر است:  


آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله العالی- امروز(25/02/1392) در درس تفسیر ضمن نقل روایاتی از اهل سنت در ذیل آیه کریمه وعباد مکرمون فرمودند : بنابر این روایات، رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم اهل ایمان را در سه نفر - یعنی حزقیل و حبیب نجار و علی بن ابی طالب- به آخر درجه رساندند، و در آن درجه باز هر سه را به آخر مرتبه ی صدیقیت رساندند ؛ و در آن جا به آخر مرتبه رساندند ، ثابت کردند که کلی، منحصر است در یک فرد، و آن فرد علی بن ابی طالب است.

سپس ایشان با اشاره به مدارکی از اهل سنت در خصوص فضائل و مقامات حجر بن عدی فرمودند: حجر بن عدی دست پرورده ی کیست؟ شاگرد مکتب کیست؟ وقتی امیرالمؤمنین علیه السلام از او پرسیدند: چه خواهی کرد آن روزی که از تو بخواهند : از علی بیزار باشی؟ گفت: به خدا قسم! اگر با شمشیر قطعه قطعه بشوم و مرا در آتش بسوزانند، دست از تو بر نمی دارم.

معظم له در ادامه با اشاره به هتک مدفن این صحابی رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم از سوی وهابیون فرمودند: قبر چه کسی ویران شد؟ بر خلاف فتوای ابو حنیفه، مالک، شافعی، ابن حنبل ، بر خلاف اجماع چهار مذهب، این قبر چرا به هم خورد؟  الحاد و کفر برای فشار بر شیعیان دست به دست هم داده اند.

آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله العالی- در پایان بیانات فرمودند: فردا شب لیلة الرغائب است، شب جمعه اول رجب. مؤمنین در مساجد دعا کنند: خدا شر این ملحدین و آن کفار را از شیعیان سوریه، از شیعیان بحرین، قطع کند؛ امروز وظیفه همه دعا برای نجات شیعه است.

 




ارسال توسط reza

دارو‌های بيماران پشت گمرگ فاسد می شوند

 
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران همچنین از قطع همکاری شرکتهای بزرگ دارویی با شرکتهای وارد کننده دارو به ایران خبر مي‌دهد ومي‌گويد: به نظر می رسد، با ادامه این وضعیت در آینده نزدیک شاهد کمیاب شدن دارو خواهیم بود.
 

روزنامه تهران امروز:  رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران همچنین از قطع همکاری شرکتهای بزرگ دارویی با شرکتهای وارد کننده دارو به ایران خبر مي‌دهد ومي‌گويد: به نظر می رسد، با ادامه این وضعیت در آینده نزدیک شاهد کمیاب شدن دارو خواهیم بود.

 او از مجلس و دولت مي خواهد كه هرچه زودتر براي تعيين تکلیف ارز دارو اقدام کنند. اين در حالي است كه مجلسي‌ها خود هم نمي دانند كه ارز دارويي كه دولتي‌ها مدعي هزينه‌كرد آن هستند كجا خرج شده است. از سوي ديگر شركت‌هايي كه داروهاي آنها فاسد شده است براي جلوگيري از افزايش قيمت به انتظار ارز
.

20 درصد از داروهاي وارداتي به گفته شهلا ميرگلو بيات عضو كميسيون بهداشت ودرمان مجلس به دليل عدم دريافت يارانه در گمرک مانده و در حال فاسد شدن هستند. از سوي ديگر هم رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با توجه به ترخيص نشدن دارو‌ها از گمرك، از احتمال ناياب شدن برخي از داروها در كشور سخن به ميان مي‌آورد. اين درحالي است كه «بهمني» رئيس بانك مركزي، به رغم حرف‌هايي كه در كميسيون امنيت ملي مجلس درباره عدم پرداخت ارز دارويي در سال گذشته زده است،امروز مدعي است كه ارز دارو همچنان درحال پرداخت است.

بهمني در حالي مدعي پرداخت ارز دارويي است كه دولت در تصميم گيري‌هاي جديد خود به طور كلي ارز مرجع را حذف و ارز مبادله‌اي براي خريد دارو را تصويب كرده است. از سوي ديگر به گفته «ميرگلو بيات» براساس تصميم گيري‌ها و در ابتداي تخصص بودجه در سال جاري، صحبت از 2000 میلیارد تومان یارانه دارو بود اما تاکنون هیچ خبری پیرامون تامین این اعتبار دیده نمی شود. اين مسئله او را به اين نتيجه رسانده است كه مسئولان تمايلي به آزاد كردن اين داروها ندارند و با بهانه‌جویی‌های مختلف سعی در پنهان‌کاری در عملکرد خود دارند.


حالا اين سوال پيش آمده كه دليل عملكرد پنهان وغير شفاف مسئولان درحوزه بهداشت چيست؟ در يك سال گذشته هماره حرف‌هاي ضد‌ونقيضي از وضعيت ارز دارويي و تامين داروهاي مورد نياز بيماراني كه تا به امروز 80 درصد هزينه‌ها را از جيب مي پردازند از سوي مسئولان دولتي شنيده شده است. آنها مدعي هستند كه ارز دارويي پرداخت شده است اما هر روز دسترسي مردم به دارو هاي مورد نياز سخت‌تر مي‌شود.

 حتي زماني كه دولت اعلام مي كند كه ارز مرجع حذف و به جاي آن ارز مبادله‌اي به دارو اختصاص مي‌يابد، باز هم بهمني در گفت‌وگو با رسانه‌ها از پرداخت ارز مرجع خبر مي‌دهد:« همچنان ارز مرجع برای واردات دارو پرداخت می شود و به این ترتیب گران شدن قیمت دارو توجیهی ندارد.» تا اين سوال پيش بيايد كه اگر بانك مركزي واقعاً ارز مرجع به دارو مي‌دهد چرا داروها هر روز گرانتر مي‌شود؟ چرا هنوز هم نمايندگان مجلس مي‌گويند كه هيچ شواهدي كه نشان دهد ارز مرجع به دارو اختصاص داده شده است؟


مسئله‌اي كه محمدحسين شهرياري در گفت‌وگو با تهران امروز روي آن تاكيد مي‌كند. تا يك سؤال آزاردهنده ديگر هم بي پاسخ بماند. تكليف بيماراني كه با يك سوء مديريت بزرگ در حوزه دارو و تجهيزات پزشكي طرف هستند، چه مي‌شود؟

بالاخره ارز حذف شده يا نه؟

بهمني رئيس بانك مركزي ديروز در حالي مدعي پرداخت مداوم ارز مرجع به دارو شد كه به گفته دكتر شهلا ميرگلو بيات عضو كميسيون بهداشت مجلس ، هر بار که پیرامون داروهای در گمرک مانده از مسئولین وزارت بهداشت سوالی می شود از حذف ارزمرجع و مشکلات دارو سخن به میان می‌آورند.او مي‌گويد كه داروهاي مانده درگمرگ در‌حالي فاسد مي شوند كه مسئولان وزارت بهداشت قول پيگيري و حل اين مشكل را داده‌اند. او مي‌گويد:« بخشی از این داروها جزو داروهای ضروری نیست اما این دلیلی نمی‌شود که این داروها فاسد شود.»

دكتر ايرج خسرونيا، رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران هم نسبت به نگه داشتن داروها در گمرک توسط برخی شرکت‌های دارویی هشدار مي‌دهد و مي گويد: این وضعیت باعث می شود در آینده نزدیک، دارو کمیاب شود.

به گفته او برخی شرکت‌های دارویی به خاطر اینکه وضعیت ارز دارو مشخص نیست، از ترخیص داروهای وارداتی از گمرک خودداری می‌کنند. او با اشاره به اخبار مربوط به حذف ارز مرجع دارو، مي گويد:« این وضعیت باعث شده تا برخی شرکت‌های دارویی تا تعیین تکلیف وضعیت ارز دارو، از ترخیص داروهای خود از گمرک خودداری کنند.»

خسرونیا در ارتباط با انگیزه این شرکتهای دارویی از آزاد نکردن داروها از گمرکات کشور، مي‌گويد: این شرکتها احساس می کنند اگر الان داروها را ترخیص کنند، یا ضرر می‌کنند و یا اینکه سود فروش آنها پایین خواهد بود. بنابراین، دست نگه داشته اند تا تکلیف ارز دارو مشخص شود.

قطع همكاري شركت هاي بزرگ دارويي


رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران همچنین از قطع همکاری شرکتهای بزرگ دارویی با شرکتهای وارد کننده دارو به ایران خبر مي‌دهد و مي‌گويد: به نظر می‌رسد، با ادامه این وضعیت در آینده نزدیک شاهد کمیاب شدن دارو خواهیم بود. او از مجلس و دولت مي‌خواهد كه هرچه زودتر براي تعيين تکلیف ارز دارو اقدام کنند. اين در حالي است كه مجلسي‌ها خود هم نمي دانند كه ارز دارويي كه دولتي‌ها مدعي هزينه‌كرد آن هستند، كجا خرج شده است.

از سوي ديگر شركت‌هايي كه داروهاي آنها فاسد شده است براي جلوگيري از افزايش قيمت به انتظار ارز مرجع نشسته بودند.چون براساس قانون بانك مركزي، قیمت اجناسی که ارز مرجع به آنها تعلق می‌گیرد، اگر پیش از تخصیص ارز مرجع از گمرک ترخیص شود، برای واردکنندگان با ارز آزاد محاسبه خواهد شد. اجرای این قانون سبب شده ‌است برخی از کالاهای تجهیزات پزشکی که در اولویت دوم هستند و از ارز مرجع بهر‌مند می‌شوند در گمرک باقی بمانند.


صاحبان این تجهیزات به امید تخصیص ارز مرجع، این کالاها را از گمرک ترخیص نکرده‌اند چرا که در آن صورت قیمت تمام شده آنها برای واردکنندگان حداقل تا سه برابر افزایش پیدا می‌کند. اما حالا آنها نه تنها ارز مرجع دريافت نكردند كه برخي از اقلام آنها در حين انتظار فاسد شده‌اند. از سوی دیگر نگهداری این کالاها، ویژگی‌ها و قوانین خاص خودش را دارد. ضمن اینکه انبارهایی که این کالاها در آنها نگهداری می‌شوند از واردکنندگان، هزینه انبارداری دریافت می‌کنند که این موضوع نیز سبب افزایش قیمت تمام شده کالاها می‌شود.

 وزات بهداشتي‌ها هم از جمله محمد حسن طريقت وزير بهداشت،درمان و آموزش پزشكي بارها اعلام كرده‌اند كه «ترخیص داروها از سوی وارد‌کننده به تعیین ارز آن از سوی بانک مرکزی بستگی دارد.» در مقابل بانك مركزي مدعي است كه ارز مرجع به بازار دارو ترزيق مي شود. از سوي ديگرمحمد حسن طريقت هم كه بارها اعلام كرده است از عاملان گراني داروها شكايت خواهد كرد هنوز عزم را براي وفا به عهدي كه داده جزم نكرده تا حداقل معلوم شود كه مسئول گراني‌ها وناياب شدن دارو و تجهيزات پزشكي كيست؟ چرا زماني كه بهمني مدعي است ارز مرجع به دارو پرداخت شده، وزير بهداشت از پزشكان مي‌خواهد كه داروهاي كمياب را در نسخه بيماران ننويسند؟

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:دارو , قیمت دارو , واردات دارو , ارز دارو,
ارسال توسط reza

عکس: فرح پهلوی در کنار بازیگر نقش حمزه

 
فرح پهلوی در کنار آنتونی کویین بازیگر نقش حمزه در فیلم محمد رسول‌ الله
 

نامه نیوز: 

 




ارسال توسط reza

فروشندگان باله کوسه روی بام ساختمان ها!

 
با پیوستن اتحادیه اروپا به چندین کشور دیگر برای ممنوع کردن باله کنی کوسه، فروشندگان باله کوسه در هنگ کنگ محصولات خود را از انظار عمومی پنهان کردند.
 

 



 

برترین ها: با پیوستن اتحادیه اروپا به چندین کشور دیگر برای ممنوع کردن باله کنی کوسه، فروشندگان باله کوسه در هنگ کنگ محصولات خود را از انظار عمومی پنهان کردند. این محصول به خاطر فواید آن برای سلامتی معروف بود، ولی مطالعات اخیر نشان داده اند که خوردن سوپ باله کوسه منجر به بیماری آلزایمر و پارکینسون می شود.

فروشندگان باله کوسه در هنگ کنگ به علت اعتراضات علیه باله کنی کوسه، روی بام ساختمان ها باله می فروشند

این تصویر یک فعال محیط زیست را در 2 ژانویه 2013 نشان می دهد که تصویری از یک کوسه بدون باله و مرده را در کنار باله های دیگر نشان می دهد که روی پشت بام کارخانه ای در هنگ کنگ گذاشته شده اند تا خشک شوند.

طرفداران محیط زیست و مردم نگرانی های خود را از صید بیش از حد باله و ایجاد یک فاجعه زیست محیطی ابراز کرده اند. هنگ کنگ یکی از بزرگترین بازارهای باله کوسه است. از باله کوسه برای پختن سوپی استفاده می شود که در ضیافت های چینی، غذای گرانی است.

در میان اعتراضات فزاینده بخاطر عمل وحشیانه باله کنی کوسه، طرفداران استفاده از باله های کوسه، پشت بام های انباری ها را برای ذخیره کردن محصولات ارزشمند خود انتخاب کرده اند.

این تصاویر که در سال نوی 2013 در هنگ کنگ گرفته شده اند، بیش از 18000 باله کوسه را نشان می دهند که روی پشت بام ساختمان های صنعتی گذاشته شده اند تا خشک شوند. این تصاویر فقط بخشی از محصولات را نشان می دهند که با کشته شدن 75 میلیون کوسه در سال برای بدست آوردن باله های پشتی بسیار ارزشمند آنها بدست آمده اند.

فروشندگان باله کوسه در هنگ کنگ به علت اعتراضات علیه باله کنی کوسه، روی بام ساختمان ها باله می فروشند

این کوسه ها که در دریا صید شده و باله هایشان بریده می شود، دوباره به دریا برگردانده می شوند، ولی دیگر نمی توانند شنا کنند. طرفداران محیط زیست تجارت باله کوسه را دلیل اصلی کاهش جمعیت کوسه ها می دانند.

در آن سوی دنیا، در ایلینویز آمریکا، قانونی در اول ژانویه وضع شد که رستوران ها را از فروش باله کوسه باز می دارد. گوشت باله بیشتر در سوپ باله کوسه استفاده می شود و ایالت هایی مانند هاوایی، واشینگتن، اورگون و کالیفرنیا همه اخیراً قوانینی برای جلوگیری از استفاده از این محصول وضع کرده اند.

در ماه نوامبر، اتحادیه اروپا در ممنوعیت عمل باله کنی کوسه، به ایالات متحده، کانادا، برزیل، نامیبیا و آفریقای جنوبی پیوست، ولی طبقه ثروتمند جامعه چین هنوز هم تقاضای باله دارد و قیمت باله ها به 300 دلار برای هر پوند (453 گرم) باله رسیده است.

فروشندگان باله کوسه در هنگ کنگ به علت اعتراضات علیه باله کنی کوسه، روی بام ساختمان ها باله می فروشند

دیوید مک گوایر، رئیس Sea Stewards به دیلی نیوز گفت: «از طرفی، دلگرم شدیم که حالا فروشندگان در هنگ کنگ پنهان شده اند. حالا دیگر باله کوسه چیز شرم آوری است. ولی مسئله اصلی چین است.»

این خوراک که در کل آسیا به خاطر فواید آن معروف است، در مطالعات اخیر ثابت شده که خوردن آن هیچ فایده ای برایتان ندارد. تحقیقی که بهار گذشته در Marine Drugs منتشر شد نشان داد که باله کوسه حاوی سطوح بالایی از نوروتاکسین است که به بیماری های رو به وخامت آلزایمر و پارکینسون ربط دارد.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:فروشندگان کوسه , فروش کوسه,
ارسال توسط reza

فـال روزانه  1392/02/27


فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

 

 

مهارت های تحلیلی خوب شما در چند روز آینده فعال نیستند. به سختی می توانید احساسات خود را پنهان کنید و اطلاعاتی که دریافت می کنید را پردازش کنید. بجای درک دیگران، کارهای آنها را سوءتعبیر می کنید. مراقب قضاوت خود در مورد افراد باشید. سعی نکنید همه چیز را از آنچه هست بغرنج تر کنید. امروز اگر مراقب نباشید بعضی چیزها از کنترل خارج می شوند. حرف ها به راحتی سوء تعبیر می شوند و مردم بیش از همیشه حساس هستند. همیشه دقت و ظرافت به خرج دهید. شما در مورد رابطه خاصی که دارید می دانید که موضعتان کجاست. اگر از خودتان می پرسید که او چه حسی نسبت به شما دارد، علیرغم آنکه شما دائماً عشقتان را ابراز می کنید، بالاخره متوجه می شوید. شما هیچ شک و تردیدی ندارید و خوشحال می شوید بدانید که در مرکز دنیای او هستید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز شما می توانید احساسات خود را به خوبی بیان کنید. ابراز عشق، شرح حال، اعتراف معنوی، عذرخواهی یا آشتی. همه این مدل های ارتباطی نوعی اعتراف صمیمی هستند. این شاید همان چیزی باشد که شما برای بهره بردن از الهام نیرومندی این لحظه نیاز دارید. انرژی و شور و شوق زیادی در هوا وجود دارد. این باعث می شود که سعی کنید با فرد جالبی مکالمه ای را آغاز کنید. حتی جرأت می کنید که او را به شام خوب و رمانتیکی دعوت کنید. آنچه برای شما عقلانی و بی نقص به نظر می رسد لزوماً برای دیگران معنی ندارد. در این میان چیزی گم می شود و شما نمی توانید کاری در این مورد انجام دهید. زیاد وابستگی احساسی به پیامدهای رویدادها ندارید.

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

 

 

 

زمان بسیار خوبی برای در میان گذاشتن احساسات خود با کسی است که دوستش دارید. این کمی برای شما ترسناک به نظر می رسد. شما معمولاً خجالتی هستید، ولی از اعترافات عاشقانه غافلگیر می شوید. از این فرصت بهره ببرید، زیرا این چیزها در چند روز آینده تغییر می کنند. احتمالاً دوباره به حالت گوشه گیر خود برمی گردید. کلمات شما بار عاطفی سنگینی دارند، پس در تمام روز حواستان را جمع کنید. این تأثیر عاطفی می تواند به نفعتان یا به ضررتان باشد. بستگی به شما دارد. با سیاست پیش بروید. پس شما تحت تأثیر یکدیگر قرار می گیرید و فرصت حرف زدن هم پیدا نمی کنید. امروز زود از خواب بیدار می شود و می توانید کمی ورزش کنید و بهتر و سرحال تر به نظر برسید. باید در مورد زندگی رمانتیک خود هم اقداماتی صورت دهید. اگر امشب با عشقتان بیرون می روید، احساس شور و اشتیاق زیادی می کنید. شما تحت تأثیر یکدیگر قرار می گیرید.

فال روزانه متولدین تیر

 

 

 

 

 

احساس می کنید که دوست دارید با پای برهنه راه بروید و با دوستان خود خوش بگذرانید و با بچه ها بازی کنید. مهربانی و آزادی در هوا موج می زند و بر همه تأثیر می گذارد. روز بسیار خوبی برای همه است و همه از دیدن هم خوشحالند. این روزها جوانان می خندند و سالمندان لبخند می زنند. جذابیت فردی برای شما بسیار جالب است و توجه تان را جلب می کند. هر صحبتی که با هم دارید عاشقانه است. اگر حس می کنید می خواهید از این انرژی اضافی خلاص شوید، شما و شریک زندگی تان می توانید بازی تنیس انجام دهید یا به فعالیت های دیگری بپردازید. در مورد کار حس می کنید قطعات پازل امروز کنار هم قرار می گیرند. نشانه هایی که از کائنات دریافت می کنید را دنبال کنید. این مسیر را بپذیرید و دربر بگیرید و در مقابل آن نایستید. امروز حرکت در جهت جریان باید شعار شما باشد.

 

 

 
فال روزانه متولدین مرداد

 

 

امروز دلسوزی فطری شما نسبت به دیگران افزایش می یابد. روابط شما مهمترین دل مشغولی شما می شوند. احساس خوبی درباره خودتان دارید و این را دیگران هم می بینند. همه مجذوب شما می شوند و دوست دارید آرامش داشته باشید. بدون قضاوت به درد دل های مردم گوش دهید. این مهارت بسیار مهمی است. گفتگو با دیگران کمی سخت می شود و گاهی در بعضی از مکالمات حس می کنید حتی یک کلمه هم متوجه نشدید. بجای اینکه این صحبت ها خطی پیش روند روی دور تسلسل افتاده اند. در مورد حیات عشقی تان باید بگوییم دیگر شما احساسات خود را مخفی نگه نمی دارید. اگر منتظر لحظه مناسبی برای ابراز آنها بودید، پس وقت تلف کرده اید. شرایط هرچه باشد، امکان دارد که بتوانید آنها را ابراز کنید. همه چیز روی روال عادی می افتد.

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

 

شما با زیبایی و وقار خاصی به دنیا آمده اید. می توانید عشق خود برای چیزهای زیبا را پرورش دهید. لباس های زیبا را پرو می کند و حس زیبایی شناسی درونی خود را با نقاشی ابراز می کنید. امروز حواس پنجگانه شما به کمک تخیل و حس هنری تان شما را به پیش می برند. امروز روزی نیست که بخواهید لم بدهید. انرژی زیادی دارید و بیش از پیش احساس ماجراجویی می کنید. اگر به مهمانی می روید، دوست دارید با همه آشنا شوید و با افراد جالب و جذاب حرف بزنید. اگر برای اولین بار است با کسی آشنا می شوید، تجربه بسیار خوبی خواهد بد.

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

 

شما نیازها و آرزوهای بسیار مهمی دارید که از همه پنهان نگه داشته اید. در تنهایی علاقه خود به فلسفه و عرفان را پرورش می دهید. امروز گویی در این دنیا نیستید. جسم و کارهای شما در این دنیا هستند، ولی آنقدر در درونیات خود غرق شده اید که برایتان سخت است به چیزهای بیرونی بپردازید. طرف شما امروز روحیه بسیار پرانرژی و خوبی دارد. هر دوی شما دوست دارید به یک ورزش یا فعالیت جسمانی بپردازید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، همه چیز زود جلو می رود. امروز عقلتان یک چیز می گوید و دلتان یک چیز. احساسات شما در تضاد با افکار شما هستند و برایتان سخت است که پایداری و ثبات لازم برای انجام مؤثر کارهایتان را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آبان


شما همیشه حال و هوای مهمانی دارید، ولی امروز می خواهید استراحت کنید و از دنیا و سر و صداهای آن دور شوید. باید خودتان را از ایده ها و افکار منفی خالی کنید. اکنون زمان نظافت ذهنی و خلاص شدن از افکاری است که در کودکی در ذهنتان کاشته بودند. حالا می توانید همه چیز را از اول شروع کنید. امروز کسی با شما گفتگوهای زیادی دارد. شما از این گفتگوها استقبال می کنید زیرا پنهانی به او علاقه دارید و از گوش دادن به آنچه می گوید خوشحالید. زیاد خودتان را گم نکنید. شاید عشق آنطور که انتظار داشتید به سراغتان نیاید. کسی که از شما خوشش می آید نمی تواند احساسش را بیان کند. باید شفافیت بیشتری در مورد ابراز نیات و عواطف وجود داشته باشد و هر دو صداقت داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

 

 

 

قضاوت شما درباره افراد بیشتر به نظر و اقبال عمومی متکی است. وقتی کسی را ملاقات می کنید، نظرات دیگران درباره او را می پذیرید و خودتان تلاشی برای شناختنش نمی کنید. این عدم کنجکاوی باعث می شود که تصمیم شتابزده ای در مورد فردی بگیرید. اگر زمان بگذارید و به حرف دلتان گوش دهید، از آنچه می شنوید بسیار متأثر می شوید. امروز فرصت داشتن زمانی گرم و صمیمی با فرد خاصی دارید. شاید این فرد کسی باشد که در گذشته می شناختید. اگر دوباره وارد زندگی شما شده، احتمال می دهید که دلیل خوبی داشته باشد یا کار ناتمامی داشته باشد. امروز فکر کردن بدون رویاپردازی برایتان سخت می شود. فکرهای کاری باعث می شود که فانتزی هایی درباره عشق داشته باشید. بهتر است واقع گرا باشید.

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

 

امروز شما گرایش بیشتری دارید که بار سنگین تری به نظر عمومی و نه احساسات تان بدهید. شاید بخواهید فیلمی را ببینید که همه درباره اش حرف می زنند یا موزیکی گوش دهید یا کتابی بخوانید که فروش زیادی داشته است. علایق شما با علایق مردم مشترک است. حتی وقتی می خواهید فیلمی ببینید می خواهید بدانید آیا مردم آن را دوست دارند یا خیر. امروز قبل از شروع هر کاری در برنامه خود اولویت بندی کنید. در مورد پروژه ای که دارید و زیاد هم مهم نیست، به خاکی می زنید. قبل از آنکه متوجه شوید چیزهای زیادی را از دست داده اید. پس روی کار اصلی تمرکز کنید. در حیات عشقی شما شروع تازه ای وجود دراد. اگر از رابطه ای بیرون آمده اید و می خواهید مدتی تنها باشید، پس برایتان سورپرایزی پیش می آید. از سرعت اتفاقات تعجب خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

 

افکار شما به سوی گذشته هستند. شما عقب عقب نمی روید ولی می خواهید به ریشه خود هم دسترسی پیدا کنید تا در آینده اطلاعاتتان کامل باشد. دوست دارید از خطاهای گذشته درس بگیرید. امروز روز بزرگی در رابطه شماست. حیات عشقی شما سریع، آتشی و پر شور و حرارت بوده است، حتی با آنکه خودتان دقیقاً چنین احساسی ندارید. متوجه می شوید که طرفتان به شما احتیاج دارد و می خواهد رابطه شما جدی تر شود. خوب فکر کنید و تصمیم تان را بگیرید. فردی واکنش عاطفی شدیدی به چیزی که می گویید یا کاری که می کنید دارد. این واکنش نادرست است و باید این را به او بگویید. به احتمال زیاد، این فرد واقع گرا نیست و تفکری منطقی ندارد. او را روشن کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

امروز افراد شما را مثل کتاب می خوانند. امروز از روزهای دیگر حساس تر هستید. واکنش های شما به بعضی از موقعیت ها درست از صورتتان خوانده می شود. سرخ می شوید و دست هایتان عرق می کند و می لرزد. هر یک از حالت های صورتتان فاش کننده احساس درونی شماست. زمان خوبی برای عاشق شدن است. مراقب عشق در نگاه اول باشید. بگذارید خونگرمی و همنشینی در رابطه صمیمی شما جریان یابد. اگر دنبال شریک زندگی تان هستید، وسوسه می شوید که آشکارا احساستان را بگویید تا به هدفتان برسید. امروز چیزی برایتان معنا ندارد. زیر و رو کردن و بررسی موقعیت فعلی برایتان راحت نیست. چاره ای نیست، پس نباید از این موضوع عصبانی شوید. فقط آن را بپذیرید و به مسیر خود ادامه دهید. نیازی به ناراحتی در مورد چیزی که نمی توانید تغییرش دهید نیست.

 




ارسال توسط reza

نگارش طولانی‌ترین نسخه قرآن کریم

 
گروهی از خطاطان عراقی در نجف برای پایان نگارش طولانی‌ترین نسخه‌ی قرآن کریم در جهان با یکدیگر همکاری می‌کنند.
 

ایسنا: گروهی از خطاطان عراقی در نجف برای پایان نگارش طولانی‌ترین نسخه‌ی قرآن کریم در جهان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

کمیته‌ی تألیف، چاپ و نشر وزارت فرهنگ عراق بر کار این هنرمندان نظارت دارد.

حسین الخرسان - یکی از خطاطان شرکت‌کننده در این پروژه - گفت: این نسخه از قرآن به طول 5.5 متر و عرض یک متر و با استفاده از 9 تن کاغذ به طول 13هزار متر نگار می‌شود.

از یک سال پیش، 40 خطاط روی این پروژه کار می‌کنند تا آن را در کتاب گینس ثبت کنند. تا کنون کار نگارش یک‌سوم آن به پایان رسیده است.

الخرسان افزود: چهار خطاط از جمله خود من، روزانه 15 ساعت روی این پروژه کار می‌کنیم. یک نفر مسوول خط کشی و صفحه‌بندی است، یک نفر کار خطاطی و نگارش کلمات، نفر سوم کار اعراب‌گذاری حروف و نفر چهارم نیز کار ترسیم نقوش حاشیه‌ی صفحات و کار تذهیب را برعهده دارد.

قرار بود در جولای سال گذشته در افتاحییه‌ی جشنواره‌ی «نجف پایتخت فرهنگی جهان اسلام» از این کار رونمایی شود، اما نخست‌وزیر عراق آن را تا تکمیل پروژه به تعویق انداخت.

شهر نجف اشرف در جولای 2009 در نشست وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی در باکو - پایتخت جمهوری آذربایجان - به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2012 انتخاب شد.

بزرگ‌ترین نسخه‌ی قرآن کریم که تا کنون در کتاب رکوردهای جهان (گینس) ثبت شده در ابعاد 170 و 40 سانتی‌متر اثر علیرضا ستاری از اصفهان - هنرمند خوشنویس - است.

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:قرآن,
ارسال توسط reza
خودكار جادویی
[i]
برای نوشتن پیام های محرمانه هر متنی میخواهید بنویسید... متن شما نامرئی می شود
قیمت: 6500  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]

 

 خودكار نامرئی جادویی

هر متنی میخواهید بنویسید...

متن شما نامرئی می شود

فقط با نور مخصوص می توانید ببینید...

 این خودكار جادویی دارای جوهر نامریی است

 كه متن نوشته شده با آن فقط با نور مخصوص قابل دیدن است.

لطفا این خودكار را سر جلسه امتحان نبرید!!

برای نوشتن پیام های محرمانه

همراه با 4 باطری...

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500  تومان

خرید پستی         خرید پستی

در انتهای این خودكار جادویی نور مخصوص خواندن متن های نامرئی نیز قرار دارد كه شما با روشن كردن آن می توانید متن ها و فرمول های نوشته شده را بخوانید.

شما می توانید فرمول ها و متن های مهم را در پشت كارت امتحان خود و یا در یك كاغذ سفید نوشته و به سر جلسه ببرید و با این نور مخصوص آن را بخوانید

توجه داشته باشید كه ظاهر این خودكار كاملا شبیه به یك خودكار معمولی است.

با جوهر نامرئی بنویسید....با نور مخصوص بخوانید.

لطفا این خودكار را سر جلسه امتحان نبرید!!

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500  تومان

خرید پستی         خرید پستی

طرز استفاده : با استفاده از جوهر مخصوص این خودكار روی كاغذ سفید بنویسید سپس با استفاده از نور مخصوص این خودكار كه با فشردن دكمه روشن میشود متن را براحتی بخوانید.

قابل استفاده برای كارهای پیچیده و محرمانه

فقط با این خودكار متن شما محرمانه می ماند.

موارد كاربرد این خودكار بسیار زیاد می باشد

ما اینجا به برخی از این كاربردها اشاره می كنیم....

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500  تومان

خرید پستی         خرید پستی

شما با استفاده از جوهر نامرئی این خودكار می توانید

هر متنی را بدون انكه دیده شود بنویسید

فقط با استفاده از نور مخصوص خودكار جادویی می توانید

 نوشته نامرئی را بخوانید....

لطفا این خودكار را سر جلسه امتحان نبرید!!

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500  تومان

خرید پستی         خرید پستی

  • * برای نوشتن پیامهای سری و محرمانه

  • * قابل استفاده برای تاتو های نامرئی

  • * برای كشیدن نقاشیهای فوق العاده زیبا در تاریكی

  • * فوق العاده سری و محرمانه

  • * قابل استفاده برای موضوعات خصوصی

  • * با این خودكار میتوانید متن مورد نظرتان را هایلایت كنید

  • * برای شناسایی پول و یا چك تقلبی از نور این خودكار میتوانید استفاده كنید.

لطفا این خودكار را سر جلسه امتحان نبرید!!

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:خودكار جادویی, خودكار, جادویی,,
ارسال توسط reza
ژل جادویی افزایش قد
[i]
به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود
قیمت: 19900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]

 

ژل افزایش قد Betall

پدیده بی نظیر سال 2012

معجزه ای در افزایش قد

آیا از كوتاهی قد خود در خیابان، مراسم ها یا محل کار خود رنج میبرید؟

آیا به دنبال روش های واقعی وتضمینی برای افزایش قد خود هستید؟

دیگر نگران نباشید!

به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین

كاملترین روش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

افزایش قد 1 الی 5 سانتی متری در عرض چند ثانیه

 توسط Betall بدون کوچکترین عوارض

بطور نامرئی قد بلند شوید و لذت ببرید ...

برای اولین بار در ایران

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

مجموعه ی بی نظیر از روش های افزایش قد فقط و فقط مبتنی

 بر ژل افزایش قد و 100در صد علمی می باشد.

 برای هر شخص و در هر مكانی امكان پذیر است و نتایج آن

بسیار مشهود و شگفت انگیز است .

ما بهترین،كم هزینه ترین ، سالم ترین و مؤثر ترین راه را به شما نشان می دهیم

 در این راه حافظ سلامتی شما به دور از داروهای زیان آور شیمیایی خواهیم بود.

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد بلند شده و از آن لذت ببرید! این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلند تر نشان میدهند. شما می توانید این ژل ها را از 1 الی 5 سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار دهید. این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید قد بلند است!

به طور نامرئی در عرض چند ثانیه1 الی 5 سانتی متر قد بلندتر شوید

کامل ترین و جدیدترین روش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از داروهای مخرب شیمیایی و زیان آور

پد های افزایش قد ضد حساسیت بوده و

به گونه ای متناسب با اورگونومی پا ساخته شده اند.

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ..

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

افزایش قد 1 الی 5 سانتی متری در عرض چند ثانیه

 توسط Betall بدون کوچکترین عوارض

افزایش قد شما بوسیله کفی افزایش قد

بطور نامرئی قد بلند شوید و لذت ببرید ...

برای اولین بار در ایران

 




تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:ژل جادویی افزایش قد, افزایش قد, قد, ,
ارسال توسط reza

فـال روزانه  1392/02/25


فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز در مسیر زندگی خود تغییر بزرگی را تجربه می کنید. ذهنتان را آماده هر نوع احتمالی بکنید. به احتمال زیاد اطلاعات بسیار مهمی به دستتان می رسد. البته فوراً متوجه اهمیت آن نمی شوید. با گذشت زمان است که می فهمید این اطلاعات چقدر مهم بوده است. بیقراری زیادی در درون شما هست. متأسفانه این می تواند برایتان مشکل ایجاد کند، به خصوص در دو ماه آینده. انرژی شما پراکنده و تصادفی است. وقتی شک دارید، باید به حس ششم خود رجوع کنید. امروز زمان خوبی را سپری می کنید. اگر به مهمانی یا جشنی می روید، نه تنها به شما خوش می گذرد، بلکه با کسی آشنا می شوید که همیشه دنبالش بودید. باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید تا بتوانید سر صحبت را با او باز کنید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز کسی نمی تواند جلوی شما را بگیرد. به نظر می رسد که می توانید هر کاری را انجام دهید. اعتماد به نفس و انرژی شما بالاست. شما آماده اید تا کولاک کنید. هنگام نقشه کشیدن برای پروژه های جدید دقت کنید. حواستان باشد که چکار دارید می کنید، نه اینکه ببینید دیگران چه انتظاری از شما دارند. در محل کار می خواهید فشاری را از روی دوشتان بردارید و در برابر آن مقاومت می کنید و با تمام قدرت در مقابل آن بایستید. مبارزه نکنید، بگذارید خودش محو شود. امروز شانس بررسی احساسات خود و عمیقتر کردن رابطه تان با فردی را دارید. اگر با کسی آشنا شده اید و امشب با او بیرون می روید، در مورد موضوعات معنوی و متافیزیکی با او صحبت می کنید و درک خود از این اصول را بالا می برید. چیزی در مورد انرژی های مختلط شما هست که روی ماجراجویانه هر دوی شما را مشخص می کند.

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

 

 

 

احتمال دارد که رویدادهای شوکه کننده گذشته شما را باز بدارند. قبل از آنکه پیشروی بیشتری در زندگی تان بکنید، باید برای آخرین بار به این خاطرات دردناک رسیدگی کنید. اگر انجام این کار برایتان خیلی ترسناک است، به دنبال کمک حرفه ای باشید. در می یابید که داشتن جسارت در انجام این کار مشکل، و پاکسازی عاطفی نیمی از مبارزه هم هستند. امروز پتانسیل رمانتیک زیادی در هوا هست. ملاقات های مهم بدون جاذبه اولیه شروع می شوند، و کم کم شما عشق را می یابید و می توانید از مصاحبت همدیگر و صحبت کردن و شوخی کردن بدون نگرانی از تأثیری که روی طرف مقابل می گذارید، لذت ببرید. گاهی این بهترین راه برای ایجاد رابطه ای دائمی است. امروز شروع یک دوره دو ماهه است که طی آن شما به افراد حساس تر و هماهنگ تری در کنارتان نیاز دارید. زمان کار کردن در حباب نیست. باید هوشیار باشید.

فال روزانه متولدین تیر

 

 

 

 

 

امروز پول زیادی به دستتان می رسد. از آن عاقلانه استفاده کنید. زمانی را اختصاص دهید به اینکه می خواهید چه اتفاقاتی در زندگی تان بیفتد. احتمالاً شغل شما این روزها زیاد بازده ندارد. آماده چالش ها و فرصت های جدیدی هستید. روی آنچه شما را خوشبخت می کند فکر کنید و رویکرد نظام مندی برای رسیدن به آن تدبیر کنید. انرژی جسمانی کلی شما امروز خوب است و این روند عالی در چند ماه آینده ادامه دارد. متوجه می شوید که می توانید تحت شرایط نرمال کارهای زیادی را تمام کنید. اضافه کار انجام دهید. نگران نباشید از پس آن برمی آیید. در مورد فردی که برای شما خاص است، حس غریبی دارید. اگر توانستید در ملاقات اول خوب ظاهر شوید، متوجه می شوید که احساسات شما کم کم عمیق می شوند. شاید گذشته های مشابهی دارید که در نتیجه آنها درک و تجربه مهمی کسب کرده اید. از این تجارب استفاده کنید.

 

 

 
فال روزانه متولدین مرداد

 

 

امروز در هر کاری که اراده کنید موفق می شوید. نگرانی هایی باعث می شدند که تمامیت رابطه شما یا آینده آن به خطر بیفتد. حالا می توانید با ملاقات رو در رو با او، این نگرانی ها را کنار بزنید. متوجه می شوید که او هم همان احساس شما را دارد. امروز راستگویی و صداقت بسیار مهم می شود. امروز می توانید معجزه کنید. زیرا احساس خیلی خوبی دارید و طرفتان هم بهترین روحیه را دارد. این به هر صورت به رابطه شما کمک می کند. افق های متقابل خود را وسیعتر کنید. امروز انرژی جسمانی شما کم است و متأسفانه این روند در چند ماه آینده ادامه دارد. شاید زمان هایی باشد که شما احساس نیرومندی می کنید، ولی در کل حس می کنید انگار پاهایتان را زنجیر کرده اند و می خواهید دنبال توپی بدوید.

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

 

امروز انرژی شما کم می شود. ولی لازم نیست نگران شوید ولی باید مراقب سلامتی تان باشید. رژیمی که شروع کرده بودید چه شد؟ هیچ وقت برای بهبود عادات غذایی و شروع به ورزش و تمرین دیر نیست. حتی اگر فقط سه بار در هفته پیاده روی کنید، تغییر زیادی را در ظاهر و دیدگاه تان مشاهده می کنید. انرژی امروز به شما ایمان و اعتماد به نفس لازم برای صحبت با کسی که احساس خاصی به او داشتید می یابید. امروز متوجه می شوید که او هم همان احساسی را به شما دارد که شما به او دارید و از اینکه بالاخره پل عاطفی را درست کرده اید خوشحال می شوید. هر کاری که در چند ماه آینده انجام می دهید تأثیر بسیار زیادی بر شما دارد. دوره ای شروع می شود که ذات هنری شما را آشکار می کند. شما بجای کلمات و اعداد، از رنگ ها، شکل ها، طرح ها و فرم هایی استفاده می کنید.

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

 

امروز روز اجتماعی شدن و ارتباط برقرار کردن است. خلاقیت شما بسیار بالاست، پس سعی کنید در محل ساکتی کار کنید تا بتوانید کار نوشتن یا نقاشی کردن را تمام کنید. اگر دوستان تان شما را به مهمانی دعوت کردند، دعوت شان را بپذیرید. شاید با کسی آشنا شوید که برای حرفه شما نقشی اساسی دارد. همه احتمالات را در نظر بگیرید. خنده راه بسیار خوبی برای حل کردن مشکلات است. انرژی جادویی زیادی وجود دارد، پس از آن برای انجام کار خاصی بهره ببرید. در مورد همه چیزهای مثبتی که نسبت به هم حس می کنید حرف بزنید. اگر دوره سختی را پشت سر گذاشته اید، ببخشید و فراموش کنید. همه چیز را از نو شروع کنید. در چند ماه آینده خیلی زودباور می شوید. نظرات و ایده های دیگران را به راحتی قبول می کنید. وقتی حرف یک نفر را می شنوید، آن را باور می کنید و وقتی حرف کاملاً متفاوتی از شخص دیگری می شنوید، دیدگاه او را هم باور می کنید. حواستان را جمع کنید و هر حرفی را نپذیرید.

فال روزانه متولدین آبان


امروز حس می کنید خانه شما کسل کننده و یکنواخت شده است و می خواهید کاری انجام دهید. پول زیادی لازم نیست خرج کنید. فقط باید کمی زمان بگذارید و خلاقیت به خرج دهید. رنگ های مختلف را امتحان کنید. این روحیه شما را بالا می برد و تغییرات بزرگی ایجاد می کند. در محل کار حس می کنید که شروع دوباره پروژه تان ایده خوبی است. باید پشتکار داشته باشید. روند تازه ای آغاز می شود که در دو ماه آینده ادامه دارد و بدین ترتیب می توانید پروژه ای که محکوم به شکست بود را موفق کنید. انرژی امروز شما دو نفر را بیش از آنچه فکر می کردید به هم نزدیک می کند و شما متوجه سبک شیک و زیبای او می شوید. او در گذشته با زیبایی و سلیقه خوبش شما را تحت تأثیر قرار داده بود، ولی امروز گفتگوی بین شما و دانایی و دانش معنوی او شما را مسحور می کند. او فقط ظاهر زیبایی ندارد، بلکه عاقل و فهمیده هم هست.

 

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

 

 

 

امروز لیست کارهایی که باید انجام دهید بسیار بلندبالا است. زمان زیادی از روزتان را صرف انجام کارهای روزمره می کنید. بدون شک می دانید که مدیریت خانه زمان و انرژی زیادی می برد. از این کارها خسته نشوید. بیشتر فرجه هایی که به خودمان می دهیم از خودمان درآورده ایم. اگر به این فرجه ها نرسیدید خودتان را ناراحت نکنید. اگر امروز سر قرار می روید، حس می کنید که زیاد شور و علاقه وجود ندارد. ولی از طریق گفتگو است که بین شما علاقه ایجاد می شود. پس در مورد همه موضوعاتی که دوست دارید با هم حرف بزنید. در محل کار روند تازه ای آغاز می شود که در چند ماه آینده بر شما تأثیر می گذارد. در کل اعمال شما بیشتر رویایی و خیالی هستند. بیشتر در عالم هپروت سیر می کنید. سعی کنید منطقی نگاه کنید.

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

امروز آماده تغییر شغل هستید. آیا به یک روز در هفته کار در خانه فکر کرده اید؟ این باعث می شود که نیازی به تغییر شغل نداشته باشید. امروز یا در آینده نزدیک با کسی ملاقات می کنید که تأثیر فراوانی بر تصمیمات شغلی شما دارد. به دقت به او گوش دهید. در مبارزه دو ماهه ای که در محل کار با فردی داشتید یا در مبارزه درونی خود امروز روز آتش بس است. در غیر این صورت باید آماده برخوردی باشید که طرز تفکر شما را عوض می کند. همچنین امروز فرصتی طلایی در اختیارتان است تا در مورد فرد خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنید. در یک مهمانی یا دورهمی یا مناسبت اجتماعی فرصتی می یابید که با کسی که در الهیات مهارت دارد مشورت کنید. چیزی که کشف می کنید تغییر زیادی در نگرش شما ایجاد می کند.

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

 

رویای شما چیست؟ امروز باید تا حد ممکن به این سوال پاسخ دقیقی بدهید و سپس برای رسیدن به این هدف تلاش کنید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که آنچه امروز آغاز می کنید نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. حتی با آنکه رویاهای شما بسیار جاه طلبانه هستند، ولی نیازی به نگرانی نیست. در هر مرحله یک قدم بردارید و یک کار را تمام کنید. بدانید که شروع هر کاری نصف آن کار است. در دو ماه آینده حس می کنید که مردد تر از همیشه هستید. شاید اصلا تصورش را هم نمی کردید. باید آگاه باشید تا بتوانید به آن رسیدگی کنید. امروز نمی توانید علاقه خود به طرف مقابل را پنهان کنید. شاید نمی خواستید زیاد مشتاق به نظر برسید. ولی او چنان شخصیت خونگرم و خوبی دارد که باعث می شود غرورتان را کنار بگذارید و احساسات خود را آشکارا بیان کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

شاید این عجیب به نظر برسد، ولی شما آنطور هم که تصور می کردید نیستید. نشانه هایی وجود دارد که شما استعدادهای پنهانی دارید. اگر این استعدادها امروز مشخص شوند، هیچ کس بیشتر از خودتان تعجب نمی کند. این به شغل شما مسیر تازه ای می دهد. استراتژی سازی کنید تا استعدادتان را در کارتان تلفیق کنید. کار شما دینامیک تازه ای پیدا می کند و شما پیشرفت زیادی می کنید. پروژه ای دارید که شتاب آن باعث پیشرفت مداوم شما در چند ماه آینده می شود. شما انرژی لازم برای انجام هر کاری را دارید. انرژی امروز باعث می شود که احساس بهتری داشته باشید و نسبت به رابطه ای که دارید ایمان و اعتماد به نفس بالاتری پیدا کنید. وضعیت رمانتیک رابطه شما هر طور باشد، به شما کمک می کند که همه چیز را بهبود دهید. حالا می توانید با اعتماد به نفس پیش بروید و بدانید که موفق می شوید.

 




تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:فـال روزانه , فـال,
ارسال توسط reza
كیف جادویی میكرو والت
[i]
مناسب برای نگهداری پول انواع كارت های عابر بانك و كارت شناسایی
قیمت: 29000  تومان 
سایر
[t] [k]

کیف جادویی میکرو والت

MICRO WALLET

میکرو والت کیف فوق العاده جا دار

مناسب برای نگهداری پول انواع کارت های عابر بانک و کارت شناسایی

فوق العاده مقاوم و شیک

یک کیف چرمی اصل با وزن بسیار سبک

برای اولین بار در ایران …

میکرو والت راه حلی برای یک مشکل بزرگ!

هدیه ای ارزنده برای مناسبت های مختلف

 مانند:روز پدر،روز مادر و کادوی تولد و …

ماندگار و فوق العاده کاربردی …

قیمت : 34800تومان
قیمت : 29000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

یک کیف به جای چند کیف

 ده ها کارت ویزیت را در یک کیف کوچک قرار دهید

کوچکترین و در عین حال جادارترین کیف دنیا

بهترین هدیه ای كه به پدر می توان داد

قیمت : 34800تومان
قیمت : 29000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

کیف میکرو والت با شعار “راه حلی برای یک مشکل بزرگ” به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس چرم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.با استفاده از میکرو والت کارت های عابر بانک، کارت شناسایی و اسکناس های خود را به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای حفظ کنید.

قیمت : 34800تومان
قیمت : 29000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

هدیه ای مناسب برای آن کس که دوستش دارید

یک کیف به جای چند کیف

 ده ها کارت ویزیت را در یک کیف کوچک قرار دهید

برای اولین بار در ایران …

قیمت : 34800تومان
قیمت : 29000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ویژگی های میکرو والت:

  •  فوق العاده سبک

  • یک کیف چرم اصل

  •  بسیار کوچک بوده و در عین حال جادار و امن

  • حمل بسیار آسان

  • مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان

  • بسیار شیک و خوش دوخت

  • دارای محفظه کافی برای نگهداری انواع کارت(اعم از عابر بانک، کارت ویزیت، کارت شناسایی) و پول و اسکناس

 




ارسال توسط reza

فـال روزانه  1392/02/24


فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

 

شما احتمالاً احساس اعتماد به نفس، خوش بینی و اشتیاق زیادی می کنید. حس می کنید که هر چیزی ممکن است و البته همینطور است. اگر عاشق مسافرت هستید و دوست دارید مکان ها و افراد جدیدی را ببینید، بالاخره شانس و فرصت آن را پیدا می کنید. زندگی خود یک ماجرای بزرگ است. امروز در حیات عشقی خود دچار جنون می شوید. اگر به مهمانی یا دورهمی می روید، باید آماده ملاقات با کسی باشید که قطعاً لبخند به لب شما می آورد. شاید او کمی دیوانه به نظر برسد، ولی بعد از رویدادهای اخیر، او برایتان مانند نسیمی خنک و تازه است. در محل کار با همکاران خود تیمی تشکیل می دهید و تجربه های خود را در میان می گذارید. شما قبلاً هر کدام روی پروژه جداگانه ای کار می کردید، ولی حالا باید پیشرفت تان را با هم در میان بگذارید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما ترکیبی عالی از خوش بینی و روحیه بالا دارید. شما به معجزه اعتقاد دارید. این نگرش شما با روی باز حمایت می شود. امروز اتفاقی می افتد که باورهای شما را تقویت می کند. فرشته نگهبان شما از شما محافظت می کند و الهامی می گیرید که نمی گذارد اشتباهی کاری بدی مرتکب شوید. محرک و انگیزه بالایی که در آخر هفته داشتید امروز به حداقل می رسد. آنچه قبلاً برایتان واضح و روشن بودو، حالا تیره و مبهم می شود. دردسرها را یکی یکی برطرف کنید. امروز شما بسیار شوخ طبع هستید، با آنکه شریک زندگی تان متوجه آن نمی شود. موقعیتی پیش می آید که شما می زنید زیر خنده. اگر همراه عشقتان هستید باید برایش توضیح دهید که چرا یک دفعه خنده تان گرفت.

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

 

 

 

امروز نترسید و اگر لازم شد درخواست کمک کنید. شاید دوستان و خانواده شما در کاری به شما کمک کنند و شما جواب و راه حلی بیابید که کارتان را راه بیندازد. تکنولوژی چیز بسیار مفیدی است. از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید. وقتی نوآوری ها را در بر بگیرید، کیفیت زندگی شما تغییر زیادی می کند. امروز شما موقعیت دشواری که در رابطه تان وجود داشت را درک می کنید. اگر از بعضی از رویدادها احساس ناراحتی می کردید، باید از این فرصت برای قدمی به عقب برداشتن استفاده کنید و همه چیز را از دیدگاه تازه و متفاوتی بنگرید. شوخ طبعی می تواند درمان خوبی باشد، به خصوص اگر برای درمان دل مجروح بکار رود. امروز در محل کار شما در میان سر درگمی همه، درک شفافی دارید. همه برای گرفتن مشورت و راهنمایی به سوی شما می شتابند. کمک کردن به این افراد برایتان اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین تیر

 

 

 

 

 

امروز انتظار داشته باشید که حیات عشقی شما تغییر بزرگ و مثبتی کند. شاید دلیلش این باشد که شما اعتماد به نفس بیشتری دارید. از همیشه بهتر به نظر می رسید و احساس بهتری دارید. تعجبی ندارد که شریک زندگی شما واکنش خوب و مثبتی به شما نشان می دهد. از این زمان بهره ببرید و زمان بیشتری را با هم سپری کنید. نباید حس بدی درباره چیزی که شریک تان اشتباه درک کرده داشته باشید. می توانید از کلمات و گفتگو برای ترمیم آنچه آسیب دیده استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که تمرکز کنید و مکالمات خود را واضح تر و شفاف تر کنید و بگذارید نیروی حقیقت و زیبایی لبخند بر لبان هر دوی شما بیاورد. امروز در محل کار پیروی کورکورانه از رئیس رؤسا شاید بهترین ایده نباشد. سوال بپرسید و محتاط باشید و هر آنچه از شما خواسته می شود را انجام ندهید. حق شما است که احتیاط پیشه کنید.

 

 

 
فال روزانه متولدین مرداد

 

 

شما امروز خیلی خوب به نظر می رسید و حسی عالی دارید. دوست دارید محیط اطرافتان هم همینطور باشد. به اطراف که می نگرید متوجه می شوید که آنطور که دوست دارید شیک و مدرن نیست. با موارد ابتدائی آغاز کنید و اول همه چیز را مرتب کنید. وقتی از شر اشیای بی مصرف خلاص شدید، می توانید تغییرات بزرگتری انجام دهید. قرار امشب فرصت خوبی برای شماست. شما روحیه اجتماعی و بسیار خوبی دارید. با این چهارچوب ذهنی، در مورد همه چیز شوخی می کنید و می توانید فاجعه های ظاهری را به پیروزی تبدیل کنید. امروز در محل کار همه چیز برای شما کمی عجیب به نظر می رسد. هیچ چیز سر جایش نیست و اعمال دیگران همه تصادفی است. آماده همه نوع اتفاقی باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

 

امروز در یک کلاس یا کارگاه ثبت نام کنید. حرفه شما با آموزش بیشتر پیشرفت زیادی می کند. یک کلاس کامپیوتر کوتاه شاید همان چیزی باشد که برای ترقی شغلی به آن نیاز دارید. توانایی های هنری خود را دست کم نگیرید. شما راهی برای استفاده از استعدادهای خلاقانه خود در زندگی روزمره و کار می یابید. همیشه جا برای خلاقیت هست. اگر به مهمانی می روید، روحیه شما به همه سرایت می کند. شما بامزه ترین جوک هایتان را تعریف می کنید و همه متوجه می شوند که شما چه انسان خوش مشرب و سرگرم کننده ای هستید. امروز در مورد ایده ای که روی میزتان قرار می گیرد و به شما پیشنهاد می شود، تردید به دل راه می دهید. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که بدون بررسی کامل آن، دست رد به آن نزنید. زود قضاوت نکنید. شاید ارزشش را داشته باشد.

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

 

شما اخیراً سخت کار کرده اید و امروز مزایا و منافع سخت کوشی خود را دریافت می کنید. پروژه ای که به آن اهمیت فراوانی می داید تقریباً تکمیل می شود و شما تحت تأثیر نتایج آن قرار می گیرید. همه آنهایی که نظر منفی درباره کار شما داشتند، حالا با تحسین و احترام به شما می نگرند. از خودتان بخاطر این موفقیت تقدیر کنید. امروز فرصتی دارید که عشقتان را خوشحال کنید، به خصوص اگر اخیراً احساس افسردگی می کند. نیازی نیست که ریخت و پاش کنید، فقط با هم بیرون بروید و یا با دوستانتان ناهار یا شام بخورید و آرامش پیدا کنید و کمی خنده و شادی داشته باشید. بدین ترتیب روحیه او بهتر می شود. در محل کار سرعت شما سریع و آتشی است و شما این وضع را دوست دارید. در این نوع محیط ها می توانید پیشرفت کنید، پس از این انرژی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان


 

امروز شما حال و هوای عاشقی دارید. دوست دارید با عشقتان باشید و با هم اوقات خوب و خوشی را بگذرانید. اگر کسی در زندگی شما نیست، باید قدم هایی بردارید و بیش از این تنها نمانید. شاید با کسی ملاقات کنید که شما را فوق العاده خوشبخت کند. یادتان باشد که شوخ طبعی و اخلاق خوش نقش مهمی در حیات عشقی بازی می کند. بدین ترتیب موضوعات جالبی پیدا می کنید که هر دوی شما به آنها علاقه دارید و شما را بهم نزدیکتر می کند. خنده و شادی همیشه خوب است. در محل کار امروز کسی سعی می کند به شما روش های جدید انجام کارها را یاد بدهد، ولی موفق نمی شود. تلاشتان را بکنید و ذهنتان را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

 

 

 

امروز روحیه سخاوتمندی دارید که اگر مراقب نباشید شما را به دردسر می اندازد. وقتی پولی به دستتان می رسد دوست دارید برای دوستانتان هدیه بخرید. نمی توانیم شما را بدین خاطر سرزنش کنیم، ولی راه های دیگری نیز برای نشان دادن محبت تان وجود دارد. می توانید برای همه شیرینی بپزید. این کار موجب صرفه جویی در پولتان می شود. کسی با ایمان و اراده ای به اندازه شما سر راهتان قرار می گیرد و پیشروی را برایتان سخت می کند. باید جلوی او را بگیرید و نگذارید شما را از کوره به در کند. در موقعیت عشقی فعلی خود شوخ طبعی فراوانی به خرج می دهید. متوجه می شوید که کیمیایی نیرومندی بین شما دو نفر وجود دارد. کمی خنده و شوخی می تواند احساس آرامش و راحتی بیشتری به شما دهد. از این فرصت کمال استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

شما اصولاً به عشق اعتقاد ندارید، و به عشق در نگاه اول که اصلاً اعتقاد ندارید. ولی اتفاقی که امروز می افتد نظر شما را عوض می کند. هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است بیفتد. شاید در صف فروشگاه زنجیره ای کسی چشمتان (یا دلتان) را بگیرد. شاید کسی که با او تماس تلفنی کاری داشتید را شخصاً ملاقات کنید. هرگز نمی دانید چه ماجراهایی در پیش رو است. اگر در رابطه ای هستید، حس می کنید که گویی با شما دارند شوخی می کنند. اتفاقات امروز را نمی توانید باور کنید. همیشه وقایع را از دید شوخی می نگرید که البته اشکالی ندارد. ولی در مقابل از شوخی دیگران هم ناراحت نشوید. در محل کار پروژه و برنامه ای که در آخر هفته داشتید و می خواستید امروز آن را عملی کنید، بخاطر وقایع امروز به مانع می خورد. خودتان را سرزنش نکنید.

 
فال روزانه متولدین بهمن

یکی از استعدادهای پنهانی شما امروز مشخص می شود. همه آن نوشته های شما به چیزی ملموس تر مانند رمان تبدیل می شوند. آنهایی که فرزند دارند وقتی به نقاشی های فرزندانشان نگاه می کنند خلاقیت آنها را تحسین می کنند. زندگی شما مسیر متفاوت و بهتری می یابد. در مورد رابطه صمیمی خود تصمیم عاقلانه تری می گیرید. بهتر است که وقت بگذارید و روی گزینه های پیش رو خوب فکر کنید. خنده و شوخی بهترین راه برای مبارزه با حس انتقامجویی است. بجای پنهان کردن به همه این خبر بزرگ را بدهید. بهر جهت این اخبار به بیرون درز می کند. پس بجای پنهان کاری، رک و راست همه چیز را بگویید. بدین ترتیب مسئول تر و قابل اعتمادتر می شوید.

 


 

 

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

امروز حس می کنید به خانواده و دوستان نزدیکتر شده اید. انرژی مثبت زیادی در فضا هست و همه حس خوش بینی زیادی دارند. اینکه با عزیزانتان باشید خیلی خوب است و تعامل با غریبه ها هم برایتان جالب است. از این انرژی بهره ببرید و با افراد محبوبتان برنامه ریزی کنید. شما از این صمیمیت لذت می برید. تحت انرژی امروز شاید نتوانید وجهه باکلاس و خونسرد خود را حفظ کنید. ولی کسی که شما سخت شیفته او شده اید امروز شما را به خنده می اندازد. دوست دارید بزرگ منشی و دانایی خود را حفظ کنید و کنترل خود را از دست ندهید. ولی نگران نباشید، این ویژگی ها همه انسانی هستند. در محل کار اطلاعاتی که به دستتان می رسد مطلوبتان نیست. ولی نگران نباشید. باید ذهنتان را بازتر نگه دارید و ذهن بسته ای نداشته باشید. این ایده های جدید را رد نکنید و از آنها استفاده کنید.

 




تاريخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:فـال روزانه , فـال,
ارسال توسط reza