بزرگداشت نوروز جهانی در قلب آمریکا

 
مراسم گرامیداشت « روز بین‌المللی نوروز» با هماهنگی و مدیریت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک و همکاری 11 کشور حوزه نوروز در مجمع عمومی این سازمان با حضور بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل برگزار شد.
 
ایسنا: مراسم گرامیداشت « روز بین‌المللی نوروز» با هماهنگی و مدیریت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک و همکاری 11 کشور حوزه نوروز در مجمع عمومی این سازمان با حضور بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل برگزار شد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اسفندماه 1388 با تصویب قطعنامه‌ای تحت عنوان « روز بین‌المللی نوروز» برای نخستین بار در تاریخ این سازمان ، نوروز ایرانی را به عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخت .

در سومین سالگرد تصویب این قطعنامه ، جلسه‌ای به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای افغانستان، آذربایجان، هند، عراق، قزاقستان، قرقیزستان ،پاکستان ،تاجیکستان ،ترکیه، ترکمنستان و ازبکستان با حضور جمع قابل توجهی از مقامات ارشد سازمان ملل ، دیپلمات‌های مقیم سازمان ملل ، نخبگان ،چهره‌های دانشگاهی و نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی و آمریکایی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد .

محمد خزاعی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک طی سخنانی در این مراسم فرا رسیدن نوروز و سال جدید را از سوی ملت بزرگ ایران که ریشه چندین هزار ساله در تاریخ و تمدن بشری دارد، تبریک گفت .

سفیر و نماینده دائم کشورمان در تشریح این مناسبت ارزشمند ایرانی - اسلامی تاکید کرد : نوروز به مفهوم تجدید عشق، صلح، همکاری و بخشش میان انسان‌ها می باشد.

وی اضافه کرد: نوروز سمبل وحدت و عامل اتصال میان ملت‌ها به ویژه 12 کشور حوزه نوروز می‌باشد.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل نیز طی سخنانی با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم گفت: نوروز یک مراسم باستانی است که مردم را از فرهنگ‌های گوناگون دور یکدیگر گرد می‌آورد و آن‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌سازد.

وی با تشکر از برگزاری مراسم جشن بین‌المللی نوروز از سوی کشورهای ترتیب دهنده به ویژه سفیر و نماینده دائم کشورمان افزود: نوروز فرهنگ مشترک مناطق مختلفی از آسیای میانه تا افغانستان، قفقاز و خاورمیانه است و نوروز مراسمی است که ارزش‌ها، انسان‌دوستی و نزدیکی فرهنگی میان اقوام مختلف را گسترش می‌دهد.

در این جلسه سفرا و نمایندگان دائم کشورهای حوزه نوروز نیز دیدگاه‌های خود را در خصوص نوروز و ابعاد بین‌المللی این روز بیان کردند .
 




ارسال توسط reza

سلاح های دنیا بیشتر کجا تولید می شود؟

 
موسسه تحقیقاتی سوئدی روز دوشنبه چین را به عنوان پنجمین کشور صادر کننده تسلیحات جهان معرفی کرد. ضمناً پاکستان مهمترین و بزرگترین خریدار اسحله های چینی است.
 
جام نیوز: موسسه تحقیقاتی سوئدی روز دوشنبه چین را به عنوان پنجمین کشور صادر کننده تسلیحات جهان معرفی کرد. ضمناً پاکستان مهمترین و بزرگترین خریدار اسحله های چینی است.

سایت صدای آمریکا(VOA) نوشت: «یک موسسه تحقیقاتی سوئدی روز دوشنبه چین را به عنوان پنجمین کشور صادر کننده تسلیحات جهان معرفی کرد. ضمناً پاکستان مهمترین و بزرگترین خریدار اسحله های چینی است.»
 
براساس گزارش انستیتوی تحقیقاتی صلح بین المللی استکهلم، میزان صادرات چین بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ ، در مقایسه با ۵ سال پیش از آن، ۱۶۲ درصد رشد داشته است. در همین حال سهم جهانی صادرات تسلیحاتی چین از دو درصد به ۵ درصد افزایش یافته است.
 
این گزارش نشان می‌دهد که آمريکا بزرگ‌ترين صادر کننده اسلحه و هند بزرگ‌ترين خريدار سلاح در جهان هستند.

به گزارش رويترز، آمريکا ۳۰ درصد بازار صادرات تسليحات را در اختيار دارد و پس از آن روسيه با ۲۶ درصد، آلمان با ۷ درصد وفرانسه با شش درصد، ديگر صادر کنندگان مهم اسلحه بوده‌اند.
 
چین در واقع با این رشد پنجمین کشور بزرگ صادر کننده تسلیحات می شود؛ مقامی که پیش از این در دست بریتانیا بود. آمریکا، روسیه، آلمان و فرانسه چهار کشور نخست را در صادرات اسلحه تشکیل می دهند. این موسسه تحقیقاتی همچنین خاطرنشان کرده است ۵۵ درصد کل صادرات اسلحه چین به پاکستان ارسال می شود
 




ارسال توسط reza

عفو رهبر مشمول متهمان اختلاس بزرگ نشد

 
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: هیچ یک از متهمان پرونده بزرگ فساد 3هزار میلیاردی مشمول عفو رهبری نشدند.
 
خبرگزاری فارس: غلامحسین اسماعیلی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و در آستانه فرا رسیدن دوازدهم فروردین، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات یک هزار و 59 نفر از زندانیان موافقت کردند.

وی در خصوص وضعیت متهمان فساد بزرگ مالی گفت: اسامی هیچ یک از متهمان پرونده فساد 3هزار میلیاردی در لیست محکومین مورد عفو نبوده و این افراد مشمول عفو رهبری نشدند.

پرونده فساد 3هزار میلیاردی بزرگ ترین و جنجالی ترین پرونده در سال 91 بود که در جریان رسیدگی به آن 4 نفر به اعدام محکوم شدند.
 




تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:فساد 3هزار میلیاردی , عفو رهبری , عفو نوروزی,
ارسال توسط reza

مرسی که بساط «بگم بگم» را جمع کردید

 
آیت‌الله مددی گفت: شما خدمت بزرگی کردید که بساط «بگم بگم» را جمع کردید ولو آنکه افرادی سعی کنند این اقدام شما را ابتر کنند.
 
خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه با آیت‌الله مددی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله مددی در این دیدار گفت: جسارت بسیار زشتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم اتفاق افتاد.

وی با تاکید بر اینکه قداست حرم حضرت معصومه (س) فوق تصور وجودی ما است، به دکتر لاریجانی افزود: این اقدام نسبت به شما بسیار بد بود، چرا که کمتر کسی اصالت خانوادگی شما را دارد.

آیت‌الله مددی ادامه داد: شما خدمت بزرگی کردید که بساط «بگم بگم» را جمع کردید ولو آنکه افرادی سعی کنند این اقدام شما را ابتر کنند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند معیار ایمان و کفر را عوض کنند، تصریح کرد: برخی آزادی و عدالت کمونیستی را معیار ایمان قرار می‌دهند حال آنکه بررسی این بحث‌ها از مفاهیم اساسی اسلام است و نباید در پیام معمولی سیاسی وارد این حوزه‌ها شد یا یک شیخی می‌گوید پیرزن بوده، اما به مرده زن هم نمی‌شود دست زد، آنکه جماد است خوب است احکام اسلام را یاد بگیرد.

آیت‌الله مددی با بیان اینکه مردم با ولایت فقیه بیعت کرده‌اند و نه با فلان مسئول، یادآور شد: در حکومت‌های دیگر فقط حاکمان و مردم مطرح هستند اما در حکومت‌های اسلامی حاکمان، مردم و خدا مطرح است.

در این دیدار دکتر لاریجانی در مورد مصوبات اخیر مجلس توضیحاتی را بیان کرد.
 




ارسال توسط reza

فائزه هاشمی آزاد شد

 
غلامعلی ریاحی وکیل فائزه هاشمی با اعلام این مطلب افزود: خانم فائزه هاشمی امروز از زندان آزاد شد.
 
خبرگزاری فارس: وکیل فائزه هاشمی گفت: موکلم خانم هاشمی امروز از زندان آزاد شد.
 
غلامعلی ریاحی وکیل فائزه هاشمی با اعلام این مطلب افزود: خانم فائزه هاشمی امروز از زندان آزاد شد.

وی ادامه فائزه هاشمی حدود یک ساعت گذشته پس از انجام تشریفات قانونی از زندان آزاد شده است.

پیش از این اعلام شده بود دوران محکومیت وی در روز ۳۰ اسفند به پایان خواهد رسید اما گویا وی یک روز زودتر از زندان ازاد شده است.
 




تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:فائزه هاشمی , آزادی از زندان , زندان اوین,
ارسال توسط reza

عکسی نادیده از پدر دکتر محمد مصدق

 
این عکس را مرکز اسناد انقلاب اسلامی به تازگی منتشر کرده است.
 

تاریخ ایرانی: تصویری نادیده از میرزا هدایت‌الله آشتیانی، پدر دکتر محمد مصدق نخست‌وزیر دولت ملی و رهبر نهضت ملی شدن صنعت نفت، که از خاندان مشهور مستوفیان آشتیان بود، در دوران ناصری سمت وزیر دفتر ناصرالدین شاه قاجار را برعهده داشت.


این عکس را مرکز اسناد انقلاب اسلامی به تازگی منتشر کرده است.

 




ارسال توسط reza

برتری 33000 تبلت سامسونگ بر اپل چیست؟

 
امریکن ایرلاینز 33000 تبلت دارد که 23000 هزارتای آن از سامسونگ خریداری شده است نه از اپل.
 

برترین ها: امریکن ایرلاینز 33000 تبلت دارد که 23000 هزارتای آن از سامسونگ خریداری شده است نه از اپل.

به گزارش برترین ها این هواپیمایی در پائیز گذشته 17000 گلکسی نوت خرید. گلکسی نوت گاهی "فبلت" هم نامیده می شود زیرا هم تبلت است و هم گوشی هوشمند.

این هواپیمایی می خواست هر مهماندار هواپیما را به دستگاهی مجهز کند که آخرین اطلاعات پرواز و اطلاعات خدمات به مشتریان را در اختیار او بگذارد.

گلکسی نوت انتخاب خوبی بود زیرا امریکن ایرلاینز قبلاً در هواپیماهایش آیپد داشت.

خلبانان امریکن از 10000 آیپد در هواپیماها استفاده می کنند. البته امریکن می خواست برای مهماندارانش آیپد بخرد.

یکی از دلایلی که سامسونگ در این رقابت برنده شد این بود که سامسونگ سخت تلاش می کرد مشتریان شرکتی خود را با برنامه هایی مانند "سامسونگ برای شرکت ها (SAFE)" جذب کند. SAFE امنیت و ویژگی های مدیریتی همه دستگاه های گلکسی را افزایش می دهد.

وقتی با لیزا کانادا، مدیر عامل فناوری عملیات این هواپیمایی صحبت کردیم او جزئیاتی را فاش نمود.

سوال: چرا این همه تبلت خریدید و می خواهید با آنها چه کنید؟

لیزا کانادا: ما امسال برای مهمانداران خود، تبلت های سامسونگ گلکسی نوت خریدیم تا از این دستگاه برای دسترسی به اطلاعات مشتریان و ترجیح های آنان استفاده کنند تا بتوانند بهترین به مسافرین خدمات ارائه دهند.

تکنیسین های نگهداری هواپیماهای ما هم از دستگاه های سامسونگ استفاده می کنند. گلکسی تب به آنها ابزاری مدرن برای حل بهتر مشکلات و رسیدگی به مشکلات هواپیما می دهد. ما به مشتریان درجه بیزنس هم در بعضی از مسیرها تبلت سامسونگ گلکسی می دهیم تا در طول پرواز سرگرم شوند.

سوال: چرا سامسونگ؟

لیزا کانادا: ما بعد از ماه ها تست دستگاه های مختلف و جمع آوری بازخورد کارمندان خود، دستگاه های سامسونگ را انتخاب کردیم. ما احساس کردیم که تبلت های سامسونگ برای محیط شرکتی ما بهتر هستند و توانستیم به خوبی این تبلت ها را با نیازهای خود تطبیق دهیم.

 

سوال: SAFE چقدر برایتان اهمیت داشت؟

لیزا کانادا: SAFE ویژگی های مدیریتی بیشتری ارائه می دهد که توسعه و مدیریت دستگاه را برای ما تسهیل می کند.

 

سوال: چرا این اقدام برای امریکن ایرلاینز مهم بود؟

لیزا کانادا: اولویت ما این است که خدمات خود را بهتر و آسانتر به مشتریان ارائه دهیم. این شامل تلاش هایی همچون خریداری تبلت هایی می شود که تجربه امریکن را ساده تر و مدرن تر می کنند.

برای مثال، بخاطر برنامه هایی که استفاده می کردیم، برای خلبان هایمان آیپدهای اپل را خریدیم که دارای اطلاعات و چارت های ناوبری بودند. آیپدها جای کاغذها و مستندات کاغذی در کیف های دست و پاگیر و 15 کیلویی خلبانان را گرفتند. علیرغم پلتفرم سیار، ما متعهد هستیم که برای کارمندانمان بهترین ابزارهای تکنولوژیک و منطبق با نقش ها و مسئولیت های خاص آنان را فراهم کنیم.

 




تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:آمریکن ایرلانز , اپل , سامسونگ , خدمات , تبلت,
ارسال توسط reza

قیمت دلار و سکه در بازار امروز 29 اسفند

 
فعالیت صرافان ارز و سکه در روز سه شنبه 29 اسفند ماه - تعطیل رسمی- برای پاسخگویی به تقاضاهای پایان سال حکایت دارد.
 
خبرگزاری مهر: فعالیت صرافان ارز و سکه در روز سه شنبه 29 اسفند ماه - تعطیل رسمی- برای پاسخگویی به تقاضاهای پایان سال حکایت دارد.

در یک گزارش میدانی از مرکز ارزفروشان تهران (میدان فردوسی تا چهارراه استانبول) نوشت: امروز سه شنبه 29 اسفندماه که تعطیل رسمی است، صرافان سکه و ارز برای پاسخگویی به تقاضاهای پایان سال فعال هستند.

برهمین اساس، قیمت سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 350 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 325 هزار تومان، نیم سکه 700 هزار تومان، ربع سکه 400 هزار تومان، سکه گرمی 300 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 133 هزار تومان است. در همین حال، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی یکهزار و 603 دلار گزارش شده است.

از بازار ارز هم خبر می‌رسد قیمت دلار در بازار به 3430 تومان رسیده، ضمن اینکه قیمت یورو در بازار 4560 تومان، پوند 5300 تومان و درهم 940 تومان گزارش شده است.
 




تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:قیمت دلار , قیمت یورو , بانک مرکزی,
ارسال توسط reza

پیام نوروزی باراک اوباما برای ایرانی ها!

 
رییس‌جمهور آمریکا که قرار است به اراضی اشغالی سفر کند قبل از آغاز این سفر پیام خود به مناسبت نوروز را صادر کرد.
 
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که باراک اوباما، روز دوشنبه از ایران خواست « گام‌های فوری و معناداری» را برای آن‌چه آن را «کاهش تنش‌ها و کار کردن در جهت یک راه حل با دوام بلندمدت ‌درباره مساله هسته‌ ای» عنوان کرد، بردارد.

وی بار دیگر در پیامی ویدئویی به مناسبت نوروز گفت که اگر تهران چنین اقدامی انجام دهد «مردم ایران شاهد مزایای تجارت گسترده‌تر و روابط با دیگر کشورها از جمله آمریکا خواهند بود.»

وی با دنبال کردن سیاست جدا کردن ملت از دولت ادعا کرد که «مردم ایران بهای سنگین و غیر ضروری را به دلیل اکراه شما در پاسخگویی به این مساله پرداخت کرده‌اند.»

اوباما گفت: همان طور که گفته‌ام آمریکا ترجیح می‌دهد این مساله به صورت صلح‌آمیز حل شود.

وی ادامه داد: درواقع اگر همان طور که مقامات ایران می‌گویند برنامه هسته‌یی آنها دارای اهداف صلح آمیز است پس مبنایی برای یک راه حل عملی وجود دارد.

رییس جمهور آمریکا در پایان پیام خود بیتی از غزلیات حافظ با این مضمون را خواند: درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد / نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد!

وی قرار است برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی راهی اراضی اشغالی شود که گفته می‌شود ایران از موضوعات مهم مورد بحث‌ آنها خواهد بود.
 




تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب: پیام اوباما , پیام نوروزی , نوروز , مساله هسته ای,
ارسال توسط reza

فـال روزانه  1391/12/30

 

 


فال روزانه متولدین فروردین

در حالیکه امروز بر امور خانه و خانواده تمرکز کرده اید، ولی در عین حال برای سال جدید برنامه ریزی های بلندمدت درباره پول، مالیات و غیره می نمایید. با بزرگترها دعوای قدرت نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز را برای شما و عشقتان ساخته اند. اگر تصمیم دارید که استراحت کنید و همه چیز را سهل و ساده بگیرید، امروز روز شماست. ولی برای آنکه امروز روز خاصی برایتان باشد، باید زمان بگذارید و جو صمیمی و گرمی بسازید. از هر ترفندی که در آستین دارید استفاده کنید تا امروز عشقتان را به یکدیگر جشن بگیرید.

پیش بینی شغل شما: ابزار شما عوض شده است. ناگهان در مکانی متفاوت با دیروز قرار می گیرید. حالا جای شما خوب و مطمئن است. کارهایی که امروز انجام می دهید بیشتر توسط افراد دور و برتان مورد تأیید قرار می گیرد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز طرز فکر شما واضح و روشن است، به همین دلیل روز خوبی برای صحبت با دیگران درباره برنامه های بلندمدت است. از سوژه ها و موضوعات حساس همچون مذهب، سیاست و امور قومیتی و جر و بحث درباره آنها دوری کنید. این بحث ها چه سودی دارند؟

پیش بینی روابط شما: در مقابل چیزهایی که در رابطه شما اتفاق افتاده اند، باید بگوییم امروز کمی آسان بگیرید، نفسی تازه کنید و استراحت نمایید. در مورد رابطه عشقی فعلی، باید آزار و اذیت را متوقف کنید و با خودتان و شریک زندگی تان و شرایط کنونی تان آرامش پیشه کنید. بگذارید ذهنتان مانند دریاچه ای آرام شود.

پیش بینی شغل شما: همه فرصت هایی که امیدوار بودید برایتان فراهم شوند، از طرق منطقی بدست نمی آیند. آنها از طرق غیرعادی و غیرمنتظره برایتان پیش می آیند. موقعیت هایی در فروشگاه یا در خیابان برایتان پیش می آیند

 

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

امروز بنشینید و برنامه های عملی برای امور مالی و پولی بریزید. چقدر درمی آورید؟ چقدر خرج می کنید؟ آیا از برنامه جلوتر هستید یا عقب تر؟ دانش قدرت است، به خصوص وقتی درباره پول و ثروت باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز شانس کاهش اصطکاک و درخشش رابطه عاشقانه تان را دارید. این برایتان بسیار خوب است، زیرا زندگی آرام را ترجیح می دهید و تغییر بیش از حد هم تعادل شما را بهم می زند. پس فعلاً آرام باشید و به افکار آرامش بخش فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: یک شخصیت خانم امروز کاتالیزور کلیدی شماست. این خانم شما را در پروژه ای که دارید و اخیراً آن را به تأخیر می انداختید یا نادیده می گرفتید هدایت می کند. توصیه او را قبول کنید و آن را در پروژه ای که دارید بکار بندید.

فال روزانه
متولدین تیر

امروز شانس یار شماست. البته احساساتی هم هستید. صحبت درباره رویدادهای ورزشی، تعطیلات، حمایت و تحصیل کودکان و غیره داغ است. در هر صورت، نسبت به شرکا و دوستان صبور باشید.

پیش بینی روابط شما: با آنکه معمولاً در صحبت کردن مهارت دارید و ارتباطات شما قوی است، ولی امروز حتی نمی توانید دو جمله سر هم کنید. امروز الگوهای و طرز فکر شما عوض می شود. باید در مورد رابطه کنونی خود دوباره فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: افرادی که در کار خود کله شق هستند، به شما مراجعه می کنند و از شما توصیه و پند می خواهند. با هم همکاری کنید. رویکردهای متفاوت شما با هم جادو می کند و چیزی بیشتر از کارها و تلاش های انفرادی شما می آفریند.

 
فال روزانه متولدین مرداد

پژوهش های پشت صحنه چیزی را برایتان آشکار می کند که بر خانه و خانواده شما تأثیر دارد. مشاجره با دیگران در محل کار اتفاق می افتد زیرا شما یا آنها سعی می کنید همه چیز را بهبود دهید. به آنچه دیگران می گویند گوش دهید.

پیش بینی روابط شما: امروز حال و حوصله شما خوب است و سرحال هستید. دوست دارید عشقتان را دعوت کنید و با هم حرف های عاشقانه بزنید. ولی شما آدمی نیستید که حرف های پوچ بزنید. شما اهل تفکر عمیق و تحلیل هستید.

پیش بینی شغل شما: امروز روزتان را از همان ابتدا با انرژی و هیجان آغاز می کنید. ایده ای که شب گذشته یا در ساعات اولیه صبح به ذهنتان رسیده بود، شما را تحریک به اقدام می کند. با این ایده خلاقانه پیش بروید.


فال روزانه 
متولدین شهریور


فردی بزرگتر از شما یا با تجربه تر از شما امروز توصیه خوبی برایتان دارد. این در یک موقعیت گروهی یا در جمع دوستان رخ می دهد. از دعوا و مشاجره خودداری کنید. در عوض سعی کنید که بر موارد مثبتی که به سمت شما می آید تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: احتمالاً امروز روز مناسبی برای ایجاد تغییرات عمده یا تصمیم گیری درباره رابطه مهمی نیست. امروز مرزها، محدودیت ها و طرز فکر شما در کل محو می شود، بنابراین شما قادر نیستید قدم بعدی را واضح ببینید. شاید بهتر باشد که برای رسیدن به پاسخ به حس ششم خود اعتماد کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز ارتباط روحی عمیقی با یک نفر حس می کنید. او هم حس عمیقی دارد. شما در درون می دانید که هر کدام از شما چه می اندیشد یا چه احساسی دارد. به احتمال زیاد این ارتباط منجر به پیشرفت در کارتان می شود.

فال روزانه متولدین مهر

اگر برایتان مقدور است از دعوا و جر و بحث با اعضای خانواده دوری کنید. بدین ترتیب انسانی حساس، قابل اعتماد و ثابت قدم خواهید بود. به پیشنهادات دیگران گوش فرا دهید. زیرا این پیشنهادات و توصیه ها آینده شما را می سازند.

پیش بینی روابط شما: امروز فرمول بندی برنامه موجود و پیاده سازی تصمیم مهم آنقدرها آسان نیست. از خودتان می پرسید که چطور توانسته اید به این نتیجه اساسی برسید و شاید سلامتی خود را زیر سوال ببرید. رابطه شما تا چند روز به همین منوال است، آنچه نرمال است انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: وقتی با مشکلی مواجه می شوید که حل کردن آن غیرممکن به نظر می رسد، باید مقاومت را کنار بگذارید تا راه حل خودش پیدا شود. کله شق یا سرسخت نباشید. با جریان حرکت کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

فال روزانه متولدین آبان


امروز روز خوبی برای نقشه کشیدن و برنامه ریزی مربوط به تحصیل، امور چاپ، رسانه و حقوقی و پزشکی است. مشاجره با دیگران در مورد وقایع سیاسی یا مذهبی امروز اتفاق می افتد. آرام باشید.

پیش بینی روابط شما: با آنکه گاهی تمایل دارید که شریک خود را راضی کنید نه اینکه با فکر و احساس درونی خود عمل کنید، ولی امروز به چیزهایی که دوست دارید انجام دهید فکر می کنید. لازم نیست حتماً منطقی ترین راه و مرحله را انتخاب کنید. بلکه به احساسات خود توجه کنید و ببینید او چه حرف هایی برای گفتن دارد.

پیش بینی شغل شما: امروز راه حل ها از طریق قلبتان نه مغزتان به سوی شما می آیند. با هر موقعیت یا مشکلی که پیش می آید با دلسوزی و درک برخورد کنید. مشکلاتی که شما تجربه می کنید به راحتی از بین می روند. به حس ششم خود اعتماد کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز در مورد اموال مشترک، ارث و چنین مواردی مشاجره و دعوا نکنید. کمک های پنهانی از سوی دیگران به شما کمک می کند. حتی پژوهش خصوصی موجب پایداری سهم شما از چیزی می شود.

پیش بینی روابط شما: امروز شاعر درون شما ظاهر می شود. معمولاً شما به آهنگ و نظم حرف هایتان اهمیت نمی دهید و دوست دارید سر اصل مطلب بروید و رک حرف بزنید. ولی امروز دوست دارید حرف های خود را موسیقی وار در گوش عشقتان زمزمه کنید. از این الهام لذت ببرید، زیرا او هم همینطور است.

پیش بینی شغل شما: انرژی خود را روی چیزهایی متمرکز کنید که به راحتی برایتان جاری می شوند. به خودتان زحمت پیش رفتن در حوزه هایی که با مقاومت روبرو می شوید را ندهید. کائنات برایتان راهی روشن و آسان در نظر گرفته اند. بجای آنکه لقمه را دور سرتان بگردانید، این راه ساده را در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

گفتگو با کسی بسیار مفید و مؤثر می شود. به احتمال زیاد، این فرد بزرگتر و باتجربه تر از شماست. شاید با کسی جر و بحث کنید، به خصوص که این فرد به شما نزدیک است. با مدارا و صبر می توانید از این بحث ها جلوگیری کنید، زیرا پنجره احتمالات زیاد باز نمی ماند.

پیش بینی روابط شما: شاید یافتن جوابی واضح و صریح برای یک سوال واضح برایتان سخت شود. وقتی صحبت از مسئله ای مهم و حیاتی می شود، طرفتان خیلی راحت از جواب می گریزد و موضوع را عوض می کند. شاید حقیقت را از زبان او نشنوید. ولی آن را پیدا می کنید و تصمیمی درباره آن می گیرید.

پیش بینی شغل شما: برای آنکه در شغل خود پیشرفت کنید، باید ریسک هایی نمایید. یک پایه محکم ایجاد کنید و از قدم گذاشتن به جاهای ناشناخته نترسید. رویاسازی کنید و بجای آنکه به قلمرو آشنا پابند بمانید، خودتان را گسترش دهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

 اعتماد به نفس شما در حال افزایش است زیرا شما وارد فصل درو شده اید. با این حال باید مراقب ظاهر خود باشید. حتی وقتی در اوج خود هستید، اینطور نیست که همه چیز را بدانید. هیچکس اینطور نیست. در محل کار بحث نکنید، در عوض صحبت های مفید انجام دهید، به خصوص با رئیس تان.

پیش بینی روابط شما: امروز موقعیت و مسئله ای که بین شما و عشقتان فاصله انداخته بود کم کم محو می شود. شما به تدریج متوجه چیزی که مشکل ساز بود می شوید و نحوه حل مشکل را پیدا می کنید. باید با هم مهربان باشید و واقعاً به هم گوش دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز شاید زمان سختی را پشت سر بگذارید. شاید دیگران را به خاطر ذات تهاجمی و پرخاشگرشان سرزنش کنید. ولی با بررسی دقیق تر می بینید که آنها به شما لطف می کنند. آنها کمکتان می کنند که دیدگاه دیگری در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز والدین باید با فرزندان خود صبور باشند. عشاق هم باید نسبت به یکدیگر صبر نشان دهند. ولی گذشته از آن، روز خوبی برای برنامه ریزی برای آینده و پروژه های سال بعد است. تمایل شما به پول درآوردن افزایش یافته است.

پیش بینی روابط شما: امروز جو بین شما و عشقتان زیادی احساسی و رمانتیک می شود و برای آنکه مشکلی پیش نیاید کمی فاصله می گیرید. امروز شما احساسات تان عمیق می شود و احساس ناراحتی می کنید. با خودتان صبور باشید.

پیش بینی شغل شما: اصطکاک قدیمی بین شما و دوستتان امروز ناگهان تبدیل به دلسوزی برای هم می شود. موقعیتی پیش می آید که شما دو نفر را آشتی می دهد و هر دوی شما می فهمید که دو انسان هستید که جایز الخطا می باشید
 




تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:فـال روزانه , فـال,
ارسال توسط reza

مهدوي‌کيا از فوتبال خداحافظي کرد

 
مهدي مهدوي‌کيا اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حضور نخواهد داشت و تنها در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي برود با پوشيدن پيراهن پرسپوليس براي هميشه از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.
 

ایسنا: مهدي مهدوي‌کيا اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حضور نخواهد داشت و تنها در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي برود با پوشيدن پيراهن پرسپوليس براي هميشه از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

پس از آن که با وجود آمادگي مهدوي کيا بعد از رفع مصدوميت، کادر فني پرسپوليس به کاپيتان پرسپوليس بازي نداد، در جلسه اي که بين او و يحيي گل محمدي برگزار شد، مهدوي کيا به اين جمع بندي رسيد که ديگر کادر فني پرسپوليس به او نيازي ندارد و به همين خاطر اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حاضر نخواهد شد.

البته به گفته مهدوي کيا در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي صعود کند کاپيتان قرمزها براي دقايق کوتاهي با پيراهن اين تيم بازي خواهد کرد تا اين چنين با هوادارانش خداحافظي کند.

با اين حال با صحبت هاي انجام شده قرار است مهدوي کيا در تمرين ها و در کنار تيم حضور داشته باشد و با رفتار هميشگي اش کار خود را به دور از هر گونه حاشيه به پايان برساند.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:مهدي مهدوي‌کيا,پرسپوليس,
ارسال توسط reza
بازی آنلاین

بازی Medieval Golf

 
یک بازی جذاب از تلفیق تیر اندازی با کمان و ورزش گلف که امیدواریم لذت ببرید.
 
 
 
 
 
 

  برترین ها: یک بازی جذاب از تلفیق تیر اندازی با کمان و ورزش گلف که امیدواریم لذت ببرید.

بازی با ماوس انجام میگیرد و پس از کلیک و تنظیم زاویه و قدرت پرتاب، تیر را که شامل توپ گلف هم می شود به داخل چاله بیندازید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی Medieval Golf

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:بازی آنلاین,
ارسال توسط reza

سخنان احمدی‌ نژاد درباره ملی نشدن نفت

 
رییس‌جمهور با بیان این‌که «هنوز نفت ما به طور کامل ملی نشده است» گفت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در ظرف 10 سال آینده به جایی برسیم که اصلا نفت خام صادر نکنیم.
 

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور با بیان این‌که «هنوز نفت ما به طور کامل ملی نشده است» گفت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در ظرف 10 سال آینده به جایی برسیم که اصلا نفت خام صادر نکنیم.

دکتر محمود احمدی‌نژاد روز پنجشنبه در مراسم طرح بهره‌برداری از طرح افزایش ظرفیت و ارتقاء کیفیت پالایشگاه امام خمینی شازند اراک با تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه اظهار کرد: انسان برای رسیدن به قله‌ کمال نیازمند عواملی است که از جمله‌ این عوامل، علم است.

وی با بیان این‌که «علم چراغ راهنماست و انسان منهای علم بی‌معناست» گفت: انسان برای حرکت نیازمند ایمان است، ایمان به خداوند و ارزش‌های متعالی و ایمان به فردای بهتر و ایمان به این‌که می‌توانیم فردای بهتری را بسازیم. انسان منهای ایمان بی‌معناست. البته این ایمان باید از روی آگاهی، علم و معرفت باشد.

وی با اشاره به این‌که «انسان نیازمند عمل صالح است» ادامه داد: عمل صالح انسان‌ها را در مسیر صراط مستقیم الهی قرار می‌دهد و البته همه‌ این‌ها زمانی به وجود می‌آید که در انسان عشق وجود داشته باشد. عشق به خداوند، به خوبی‌ها و ارزش‌ها و عشق به انسان‌ها.

رییس‌جمهور با بیان این‌که «هر عمل صالحی که در طول تاریخ رخ داده برآمده از قلب و روح عاشق است و اگر عشقی نباشد حیاتی نیست» گفت: برای افتتاح این پروژه خیلی از دوستان شبانه‌روز زحمت کشیدند و این تلاش‌های شبانه‌روزی به خاطر عشق است، عشقی که به مردم و کشور و پیشرفت کشور دارند.

وی با بیان این‌که «هر امر آسمانی یک تجلی زمینی و این دنیایی دارد» گفت: عشق به خداوند نیز یک تجلی این دنیایی دارد که آن را می‌توان در عشق به مردم و توده‌های مردم عنوان کرد. کسی تا عاشق نباشد شبانه‌روز تلاش نمی‌کند که کشور به خودکفایی برسد و پرچم این کشور به اهتزاز درآید.

وی با بیان این‌که «هرچه عشق عمیق‌تر باشد انسان نیز خدایی‌تر و متعالی‌تر است» گفت: باید با علم، ایمان و عمل صالح و عشق حرکت کنیم و راه آینده همین است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «هر عملی که برخوردار از عشق نباشد پایدار نیست» گفت: هر آجری که روی آجر برای ساختن کشور گذاشته می‌شود باید همراه با عشق باشد و اگر این عشق وجود داشته باشد، اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد و معجزه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به توانمندی‌های متخصصان کشورمان گفت: این یک دروغ بزرگ است که تمام توانمندی‌های عالم و علم عالم در دست عده‌ای است در بیرون از این آب‌ها، این دروغ بزرگ شیاطین است که علم فقط در دست آن‌هاست. شیاطین این مسائل را مطرح می‌کنند که انسان‌ها از حقیقت، توانمندی خود و عشق و محبت دور شوند و در واقع خود را فراموش کنند.

وی با بیان این‌که «عمل صالح محدوده‌ای ندارد» گفت: هرکس مشغول کاری است و اگر آن کار را برای خداوند، کمک به جامعه و پیشرفت جامعه انجام دهد آن عمل، عمل صالحی است.

رییس‌جمهور با بیان این‌که «ما نیازمند این هستیم که همدیگر را دوست داشته باشیم» ادامه داد: اگر مردم یک کشور و یک شهر همدیگر را دوست داشته باشند اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد و این جامعه با جوامعی که افراد همدیگر را نمی‌شناسند،‌ همسایه همسایه را نمی‌شناسند و هر کس برای خود کار می‌کند، فرق می‌کند. افرادی که یکدیگر را دوست دارند به حقوق یکدیگر تجاوز نمی‌کنند، کم کاری نمی‌کنند و به اموال دیگران تجاوز نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که «باید اتفاقات بزرگی در کشور رخ دهد و همه در مسیر سازندگی کشور حرکت کنیم» به ساخت مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: ما از سال 86 عملا ساخت مسکن مهر را در کشور آغاز کردیم و تا کنون نزدیک به 4 میلیون واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده و مابقی نیز تا آخر همین دولت به مردم تحویل داده می‌شود.

وی با بیان این‌که «کارهای بزرگ محصول عشق، ایمان، علم و عمل صالح است» به توسعه‌ پالایشگاه شازند اشاره کرد و گفت: بیش از 70 سال نفت ما در دست بیگانگان بود و آن‌ها از آن استفاده می‌کردند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «یکی از دلایل پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم استفاده آن‌ها از انرژی ارزان و مفتی بود که از چا‌ه‌های نفت ایران بیرون می‌کشیدند» گفت: ملت ایران بارها تلاش کرد که نفتش را در اختیار خود بگیرد و در این ارتباط تلاش‌ها و فداکاری‌های زیادی رخ داد.

وی با بیان این‌که «هنوز نفت ما به صورت کامل ملی نشده است»، ادامه داد: سال‌ها شاهد این بودیم که می‌آمدند با قیمت چندین برابر برای ما نفت را کشف می‌کردند و بعد از آن حفاری و بهره‌برداری می‌کردند و بعد از حفاری با هزینه‌های چند برابر پالایشگاه می‌ساختند و بخش عمده‌ای از پول ما این‌گونه می‌رفت و بعد از آن نیز در برابر نفتی که به آن‌ها می‌فروختیم کالا به ما می‌دادند که این کالاها بعضا چندان کیفیت مناسبی نیز نداشت و اکنون نیز بعضا این‌گونه است.

وی ادامه داد: در سال 85 ما حدود 75 میلیون لیتر روزانه مصرف بنزین در کشور داشتیم که حدود 30 میلیون لیتر آن را وارد می‌کردیم و اگر سهمیه‌بندی بنزین اجرا نمی‌شد، اکنون مصرف بنزین در کشور ما 130 میلیون لیتر در روز بود و ما مجبور بودیم که 85 میلیون لیتر در روز وارد کنیم که خوشبختانه با اجرای سهمیه‌بندی بنزین جلوی این موضوع گرفته شد؛ گرچه دشمنان از اجرای این موضوع ناراحت هستند.

رییس‌جمهور با اشاره به وابستگی برخی از کشورهای همسایه به کشورهای غربی در این زمینه گفت: ما حتی همسایه‌هایی داریم که نفت و گازشان را غربی‌ها از آن‌ها می‌خرند و در برابر آن‌ها می‌آیند برای‌شان ساختمان مثلا 800 متری می‌سازند و ما اکنون خدا را سپاسگزاریم که متخصصان ما با عشق و ایمان ایستاده‌اند تا حلقه‌های وابستگی را قطع کنند و ما اکنون در این این پالایشگاه مشاهده می‌کنیم که این حلقه‌های وابستگی در حال قطع شدن است.

وی با بیان این‌که «از لحاظ فنی و مهندسی در این پالایشگاه کارهای مهمی صورت گرفته است»، گفت: با اقدامات صورت گرفته ما اکنون در پالایشگاه‌سازی بی‌نیاز شده‌ایم و متخصصان ما می‌توانند خود پالایشگاه طراحی کنند و بسازند.

وی بار دیگر از تمام دست‌اندرکاران و مدیران این پروژه تشکر کرد و گفت: اکنون برای ما بنزین وارداتی معنایی ندارد مگر آن که اکتال آن بالا باشد که آن هم دیگر وارد نمی‌شود.

رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که «ما نیاز داریم پالایشگاه بسازیم» گفت: باید توسط متخصصان ما یک پالایشگاه تمام ایرانی ساخته شود به نحوی که از صفر تا 100آن ایرانی باشد و باید روند به گونه‌ای باشد که دیگران در دیگر کشورها منتظر باشند تا متخصصان ما برای آن‌ها پالایشگاه بسازند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریم نفت ایران و با پررو خواندن آن‌ها، گفت: آنها به این محصول ما احتیاج دارند اما زور می‌گویند. در میدان سیاست به شما نیاز دارند ولی به گونه‌ای بیان می‌کنند که گویی شما به آن‌ها نیاز دارید و تازه منت نیز می‌گذارند.

وی گفت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ظرف 10 سال آینده به جایی برسیم که اصلا نفت خام صادر نکنیم، البته اکنون در این راستا در حال حرکت کردن هستیم ولی باید سرعت‌مان را زیادتر کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: وقتی نفت خام را در پالایشگاه‌های خودمان استفاده کنیم ، کف آن این است که بنزین و گازوئیل تولید می‌کنیم و می‌توانیم آن را به چهار برابر قیمت بفروشیم و سقف آن این است که محصولات پتروشیمی تولید می‌کنیم و می‌توانیم آن را 5 تا 10 برابر قیمت بفروشیم. و در واقع آن موقع است که می‌توانیم بگوییم نفت ملی شده است.

وی با بیان این‌که «آقای قاسمی (وزیر نفت) مرد عمل است، برای تحقق این مسائل یک عزم ملی ایجاد کرد»، گفت: با تحقق این موضوع تعداد پالایشگاه ما حداقل دو برابر و اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان این‌که «ما باید با تمام کشورهای همسایه‌ خود ارتباط سیمی، کابلی و لوله‌ای داشته باشیم، یعنی صادرات برق، گاز، نفت داشته باشیم» گفت: با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی که داریم نیازهای خیلی از کشورهای اطراف‌مان را تامین کنیم و معنای آن ایجاد امنیت و دوستی و همکاری پایدار است.

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت تعامل با همسایگان گفت: باید با تارو پود سیم‌ها و لوله‌های گاز، نفت و برق این ارتباط را افزایش بدهیم؛ گرچه بدخواهان از این موضوع ناراحت می‌شوند، شما دیدید که در مورد خط لوله صلح ( خط لوله گازی بین ایران و پاکستان) چقدر سر و صدا کردند، آن‌ها دوست ندارند که ملت‌ها با هم دوست باشند و روی پای خود بایستند در واقع قدرت مانور دشمنان ایجاد فاصله بین دولت‌ها و در داخل کشورها ایجاد فاصله بین مردم است.

وی با بیان این‌که «باید ایران را بسازیم و ایران باید با حرکت مبتنی بر ایمان، عمل صالح و عشق ومحبت در جهان الگو باشد» گفت:‌ ایران باید در قله قرار بگیرد و پیشتاز باشد. این سخنان ناسیونالیسم نیست خداوند این توان را به ملت ایران داده است و ما باید از این توان استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که «وقتی می‌گوییم ایران، عده‌ای فکر می‌کنند که آن‌ها حذف می‌شوند»، گفت:‌ ایران است که پای اسلام مانده است و از اسلام عزت گرفته و به اسلام عزت داده است و با اسلام ، پیامبر و خاندان پیامبر عجین شده است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «استعداد و ثروت این سرزمین خدادادی است»، گفت: این وظیفه‌ ماست که ایران را روی قله قرار دهیم و آن را بالا ببریم و در واقع این یک ماموریت تاریخی است.

پیش از صحبت‌های رییس‌جمهور استاندار اراک، وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی و .... صحبت کردند در این مراسم با حضور رییس‌جمهور از متخصصان و کارکنان نمونه این پالایشگاه تقدیر شد و رییس‌جمهور به تمامی کارکنان این پالایشگاه وعد داد که پاداشی معادل حقوق و مزایای یک ماه به آن‌ها داده می‌شود.

در جریان سفر رییس‌جمهور به اراک از کنارگذر شمالی شهر اراک و همچنین 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر در این استان بهره‌برداری شد.

رییس‌جمهور بعد از سخنرانی در جمع کارکنان پالایشگاه امام خمینی شازند اراک را به مقصد تهران ترک کرد.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب: احمدی نژاد , نفت,
ارسال توسط reza

کريم باقري بهترين فوتباليست تاريخ تبريز شد

 
کارشناسان و خبرنگاران تبريزي، کريم باقري را به عنوان بهترين بازيکن تاريخ فوتبال شهرشان انتخاب کردند.
 

ایسنا: کارشناسان و خبرنگاران تبريزي، کريم باقري را به عنوان بهترين بازيکن تاريخ فوتبال شهرشان انتخاب کردند.

صد کارشناس و خبرنگار فوتبال تبريز در يک نظر سنجي از طريق هفته نامه تبريز، مديرعامل، مربي، بازيکن و سرپرست برتر تاريخ فوتبال شهرشان را انتخاب کردند.

کريم باقري در اين نظر سنجي با احتساب بيشترين آرا به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شد و سيروس دين محمدي در رده دوم قرار گرفت. همچنين ساير افراد در ديگر بخش‌ها ساعت 17 امروز(پنج شنبه) طي مراسمي در سالن 22 بهمن تبريز معرفي مي شوند.

باشگاه‌هاي دبيري، گسترش فولاد و شهرداري تبريز جوائز بهترين‌ها را اهدا مي‌کنند.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:کريم باقري , فوتباليست , تبريز,
ارسال توسط reza

کدام فرزند نزد امام (ره) عزیزتر بود؟

 
خانم زهرا مصطفوی نقل می‌کند: یک وقتی آقای رفسنجانی از قول امام در نماز جمعه گفتند: امام گفته‌اند:«‌احمد که عزیزترین اولاد‌های من است...»
 

پایگاه اطلاع رسانی جماران: خانم زهرا مصطفوی در خاطراتش نقل می‌کند‌: تفاوت بین بچه‌های خانواده را هنوز هم ما متوجه نشده‌ایم. الان ایشان شاید حدود سیزده چهارده نوه دارند.

حتی یک نتیجه دو سه ساله هم دارند. البته به استثنای یک پسر کوچک که تازه خدا به برادرم داده است؛ ما حس می‌کنیم و به نظر می‌آید که برای آقا فرق دارد؛ چون هر چه باشد در خانه ایشان هست و حالت اولاد را دارد، اما به طور کلی ما هیچ‌وقت متوجه تبعیض نشدیم.

واقعا نتوانستیم بفهمیم که کدام را بیشتر دوست دارند. اتفاقا یک وقتی آقای رفسنجانی از قول امام در نماز جمعه گفتند: امام گفته‌اند:«‌احمد که عزیزترین اولاد‌های من است...»

 بعد که ما به امام خرده گرفتیم ایشان گفتند:« من در بین اولادهای مرد گفتم و مردها با زن‌ها مرزشان دوتاست. از مردها خوب بله! احمد از همه عزیزتره‌، نه موجود!

 من نگفتم عزیزترین موجود! و واقعاً ما یک بار ندیدیم که آقا جانب یکی از بچه‌ها را بگیرند و ما واقعا نفهمیدیم که ایشان به کدام‌یک از ما بیشتر توجه می‌کنند.

 چون ایشان درست با روحیه من از امور مورد علاقه‌ام صحبت می‌کنند و می‌پرسند و با خواهر بزرگم و با بچه‌ها و نوه‌ها هم طبق روحیه آن‌ها برخورد می‌کنند.


(منبع: کتاب هم نفس بهار، ص73)

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:امام خمینی (ره) , سید احمد خمینی,
ارسال توسط reza

طناب دار در انتظار گانگسترهای شیرازی

 
حکم اعدام در ملاءعام سه مرد تبهکار که به سه بانک و یک طلافروشی در شیراز دستبرد مسلحانه زده بودند، از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.
 
خبرگزاری مهر:  حکم اعدام در ملاءعام سه مرد تبهکار که به سه بانک و یک طلافروشی در شیراز دستبرد مسلحانه زده بودند، از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۲۰و ۴۲ دقیقه یکشنبه ۱۷دی‌ همزمان با دستبرد سارقان مسلح به یک مغازه طلافروشی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

صاحب یک مغازه طلافروشی در چهارراه ملاصدرای شیراز در حالی‌که در مغازه را بسته بود همراه پسرش قصد جمع‌آوری طلا‌ها را داشت که ناگهان سه سارق مسلح به آن‌ها حمله کردند. مردان مسلح بعد از اینکه با استفاده از دیلم در مغازه را باز کردند، وارد آنجا شده و شروع به تیراندازی کردند.

با اصابت گلوله به مرد طلافروش و پسرش، هر دوی آن‌ها مجروح شدند و دزدان شروع به جمع‌آوری طلا‌ها کردند. آنها به سرعت طلاهای پشت ویترین و پیشخوان طلافروشی را داخل گونی ریختند تا هرچه زود‌تر از آنجا فرار کنند اما مردمی که بیرون از مغازه شاهد این سرقت بودند، ماجرا را به پلیس خبر دادند. تنها پنج دقیقه از مخابره خبر به پلیس گذشته بود که مأموران کلانتری ۱۸شیراز به همراه تیمی از مأموران امداد در محل سرقت حاضر شدند.


دزدان هنوز داخل مغازه بودند که با شنیدن صدای آژیر خودروهای پلیس به سرعت از آنجا خارج شدند و پابه‌فرار گذاشتند. در ادامه در عملیاتی پلیسی سه متهم پرونده شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در جریان بازجویی با قبول اتهام خود به سرقت از سه بانک دیگر هم اعتراف کردند.

با تکمیل تحقیقات و با توجه به تیراندازی سارقان در سرقت‌ها، برای آنها به اتهام محاربه کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه انقلاب شیراز فرستاده شد.

در جلسه محاکمه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: متهم ردیف اول پرونده محاربه شناخته شده و در سرقت‌های بانک رفاه شعبه تامین اجتماعی در تاریخ ۱۵ آبان سال ۹۱، بانک تجارت شعبه مخابرات در تاریخ ۲۲ آبان سال ۹۱ و بانک ملت شعبه خفر در تاریخ ۱۹ آذر امسال شرکت داشته است.

 در جریان سرقت از بانک تجارت یکی از شهروندان هدف گلوله سارقان قرار گرفت و به قتل رسید. متهم در آخرین سرقت خود نیز به یک طلافروشی دستبرد زد که در جریان این سرقت مرد طلافروش و پسرش مجروح شدند. وی ادامه داد: متهم ردیف دوم نیز محارب شناخته شده و در سه فقره سرقت مسلحانه از بانک‌ها حضور داشته است.

 این متهم با شلیک گلوله قتل یک عابر را رقم زده بود. متهم ردیف سوم نیز به خاطر شرکت در سرقت مسلحانه از طلافروشی محارب شناخته شده است. دزدان در دستبرد مسلحانه به بانک‌ها، بیش از ۷۳ میلیون تومان سرقت کرده بودند. در ادامه متهمان در جایگاه حاضر شده و به دفاع از خودپرداختند.


با آخرین دفاعیات متهمان قاضی یزدانیان، رئیس شعبه دوم دادگاه انقلاب شیراز ختم رسیدگی به این پرونده را صادر و پس از بررسی محتویات پرونده و دفاعیات متهمان آن‌ها را مجرم شناخت و به اعدام در ملاءعام محکوم کرد.

قاضی سعید عمرانی رئیس اداره دفتر دیوان عالی کشور در این باره به خبرنگار مهر گفت: با اعتراض مجرمان به حکم مجازاتشان پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. دزدان در سرقت اول خود از بانک رفاه باجه تامین اجتماعی 19 میلیون و 700 هزار تومان، در سرقت از بانک تجارت 38 میلیون و 400 هزار تومان و در سرقت از بانک ملت 15 میلیون و 700 هزار تومان دزدیدند.

وی افزود: پس از دستگیری دزدان از مخفیگاه آنها سه قبضه کلاشینکف و کلت کشف شده بود. قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی پرونده ، حکم مجازات سه سارق مسلح به نام های میلاد، غلامرضا و بهرام را تائید کردند.
 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب: اعدام , قصاص , حادثه,
ارسال توسط reza

بوناچیچ: امروز مغرم کار نمی‌کند!

 
لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حوصله حرف زدن نداشت.
 

ایسنا: لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حوصله حرف زدن نداشت.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار کرد: مثل همه بازی‌ها آمده‌ایم که در این بازی پیروز شویم و دیدار فردا با بازی‌های قبل برای ما هیچ فرقی ندارد.

وی ادامه داد: مصطفی شجاعی تنها غایب ما در این بازی است که به دلیل سه اخطاره بودن به این بازی نمی‌رسد و او بهترین مهاجم ماست.

بوناچیچ که پاسخ همه سوال‌ها را پس از شنیدن صحبت خبرنگاران بدون فرصت دادن به مترجم جواب می‌داد درباره هدف مس در این فصل گفت: رتبه پنجم، ششم یا هفتم برای ما فرقی نمی‌کند و این طور نیست که به دنبال این باشیم که با پیروزی بر پرسپولیس به رتبه ششم برسیم. فقط تیم‌های اول تا سوم به آسیا می‌روند و به غیر از این سه رتبه دیگر فرقی نمی‌کند در کجای جدول باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از پرسپولیس دارید گفت: پرسپولیس و آلومینیوم و سایر تیم‌ها همه مثل هم هستند!

سرمربی مس که به نظر می‌رسید چندان سرحال نیست درباره صحبت‌هایی که مبنی بر ماندن او در فصل آینده در مس مطرح می‌شود گفت: شاید مدیر باشگاه چیزی گفته باشد اما من خبری ندارم. هر وقت فصل تمام شود درباره سال بعد با هم صحبت می‌کنیم.

وی افزود: اگر تیم شما بازیکن خوب داشته باشد نتایج هم خوب می‌شود. بدون بازیکن نمی‌شود کاری کرد. مس بازیکنان جوان زیادی مثل شجاعی و زنده‌روح دارد که در آینده می‌توانند بدرخشند.

بوناچیچ در پایان در پاسخ به این سوال که نشست‌های خبری‌تان به دلیل نداشتن مترجم هم‌زبان با شما برای‌تان خسته کننده نشده است گفت: 10 روز است که مریض بوده‌ام و الان زیاد حوصله حرف زدن ندارم. در نشست‌های قبلی به خوبی صحبت شما را متوجه می‌شدم اما مریض که باشم مغزم زیاد کار نمی‌کند و نمی‌توانم متوجه شوم.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:بوناچیچ , پرسپولیس , مس کرمان,
ارسال توسط reza

این موجودات زمینی اند یا فضایی؟! +عکس

 
از عقرب پرنده ای تا کرم ابریشمی که به مانند خون آشام ها است همه از جمله حشراتی هستند که چهره های بسیار عجیبی دارند و به نام فضایی شناخته می شوند.
 
باشگاه خبرنگاران: از عقرب پرنده ای تا کرم ابریشمی که به مانند خون آشام ها است همه از جمله حشراتی هستند که چهره های بسیار عجیبی دارند و به نام فضایی شناخته می شوند.

 مگس ها را حتما دیده اید و می دانید چهره ای بسیار عجیب دارند، چشمان مشبکی و چندین تایی آن ها به اندازه ای وحشتناک است که شاید به نظر شما این حشره اولین بار از کره ای دیگر در آسمان به زمین آمده است. اگر اینگونه فکر می کنید پس کمی صبر داشته باشید تا با فضایی ترین حشرات دنیا آشنا شوید:

 Scorpionfly

این موجودات زمینی اند یا فضایی؟! +عکس

این حشره کوچک در نظر اول به مانند حشراتی می ماند که به صورت ژنتیکی دستکاری شده اند ولی در اصل ترکیبی میان یک عقرب و حشره ای است که قدرت پرواز با سرعت را دارد. این حشره در نقاط مختلف دنیا دیده شده است و چهره فضایی آن از دور اصلا قابل شناسایی نیت چرا که با دیگر حشرات نیز شباهت هایی دارد.

 Pseudocreobotra

این موجودات زمینی اند یا فضایی؟! +عکس

یکی دیگر فضایی هایی که خود را در میان حیوانات جا زده است " Pseudocreobotra"نام دارد. این حشره ظاهری به مانند گل های رنگارنگ دارد اما در اصل یک موجود بسیار ریز در حد 40 میلی متر است که بیشتر در آفریقای جنوبی دیده شده است. دنیای این موجود بسیار بی رحم است چرا که وقتی پیر می شوند توسط هم نوعان خودشان خورده خواهند شد.

Tailed Emperor Caterpillar

این موجودات زمینی اند یا فضایی؟! +عکس

در ماه های اول بهار در سواحل شرقی استرالیا حشره ای زندگی می کند که در نوع خود بسیار جالب است. این حشره که در اصل یک کرم ابریشم است از گردن به پایین چهره ای عادی دارد ولی در سرش یک سپر دفاعی دارد که چهره او را بسیار عجیب کرده است. چهار شاخ بزرگ باعث می شود تا بسیاری از هیچ حیوانی به آن نزدیک نشود. این کرم پس از مدتی تبدیل به یک پروانه زیبا می شود.

 Extatosoma Tiaratum

این موجودات زمینی اند یا فضایی؟! +عکس

یکی از جالب ترین حشره های دنیا که ظاهری ماورایی دارد را می توانید در جنگل های انبوه دنیا ببینید. این موجو یکی از حشره هایی است که می تواند به طول 20 سانتی متر برسد و البته ظاهری بسیاری عجیب و غیر زمینی دارد. این حشره هنگامی که احساس خطر کند ایستاده و دست هایش را بالای سرش می گیرد همچین یک ماده شیمیایی ازاد می کند که شکارچیان را دور می کند اما روی انسان ها تاثیری ندارد چرا که بوی کره بادام زمینی می دهد.

 Dasychira Pudibunda

این موجودات زمینی اند یا فضایی؟! +عکس

یک حشره اهل دانمارک که رنگ زرد و زیبایی دارد به نام علمی " Dasychira Pudibunda Caterpillar" شناخته می شود. این حشره در نگاه اول به نظر یک حشره اسفناجی بامزه است اما وقتی به آن نزدیک می شوید می توانید دندان های او را ببینید که مانند خون اشام هایی در حال خوردن درخت هستند. این روزها جمعیت این کرم ها در حالا افزایش است و درختان دانمارک را از بین برده اند.
 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب: عکس , حشرات , دیدنی ها , عجاب , حیوانات,
ارسال توسط reza

دواتگری: شوک علت مرگ ستار بهشتی بود

 
مسئول پیگیری پرونده ستار بهشتی گفت: شوک روانی و فیزیکی دلیل مرگ ستار بهشتی است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئول پیگیری پرونده ستار بهشتی گفت: شوک روانی و فیزیکی دلیل مرگ ستار بهشتی است.

مهدی دواتگری درباره آخرین جزئیات مربوط به مرگ ستار بهشتی گفت: این مسئله پیشتر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح و دلیل فوت ستار بهشتی نیز مشخص شد.

مسئول پیگیری پرونده مرگ ستار بهشتی تصریح کرد: علت مرگ ستار بهشتی در گزارشات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان شده و به عبارتی این پرونده بسته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که علت اصلی مرگ ستار بهشتی چیست، اظهار داشت: شوک روانی و شوک فیزیکی علت مرگ ستار بهشتی است.

لازم به ذکر است پیش از اين علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص علت مرگ ستار بهشتی به باشگاه خبرنگاران گفته بود "استرس و شوک روانی علت مرگ ستار بهشتی است".

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:ستار بهشتی , وبلاگ نویس,
ارسال توسط reza

عکس: خانواده ی پیکه، مدافع بارسلونا

 
 
 
 

خانواده ی پیکه، مدافع بارسلونا
 
  پارس:

عکس: خانواده ی پیکه، مدافع بارسلونا
 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:پیکه , شکیرا , بارسلونا,
ارسال توسط reza

تصاویر: مراسم انتخاب پاپ جدید

 
کاردینال خورخه ماریو برگولیو از آرژانتین که تا امروز سراسقف کلیسای بوئنوس آیرس بود، به عنوان رهبر جدید کلیسای کاتولیک انتخاب شد و لقب پاپ فرانسیس را برای خود برگزید.
 
فرارو: کاردینال خورخه ماریو برگولیو از آرژانتین که تا امروز سراسقف کلیسای بوئنوس آیرس بود، به عنوان رهبر جدید کلیسای کاتولیک انتخاب شد و لقب پاپ فرانسیس را برای خود برگزید.

او جانشین پاپ بندیکت شانزدهم می شود که ماه گذشته از سمت خود کناره گیری کرد و گفت که دیگر توانایی کافی برای هدایت کیلسای کاتولیک را ندارد.















 




ارسال توسط reza

ارتباط محمدعلی کشاورز با یک خودکشی!

 
اردیبهشت سال آینده، محمد علی کشاورز، تئاتر «مستنطق» را روی صحنه خواهد برد.
 

 

تماشا: اردیبهشت سال آینده، محمد علی کشاورز، تئاتر «مستنطق» را روی صحنه خواهد برد. او در این مورد به سینما پرس گفته است: «مستنطق را دورخوانی کرده ایم و احتمالا اردیبهشت سال آینده به صحنه می رود.

 چند ماهی است که به فکر اجرای نمایشی با نام »مستنطق« هستم، در صورت مساعد بودن وضعیت جسمی خود این نمایش را اردیبهشت سال آینده در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می برم.»

او ادامه داد: «لاچین دربندی و فریده صابری بازیگران این نمایش هستند، هنوز تمریناتی جدی برای این نمایش شروع نشده است اما روخوانی نمایش را انجام داده ایم.»

به گفته کشاورز، «مستنطق» نمایشی نیمه کلاسیک است و موضوع آن در مورد دختری است که از روستا به شهر آمده و شهر دچار مشکلاتی می شود که در نهایت به خودکشی او منجر می شود.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:محمد علی کشاورز , مستنطق , تئاتر,
ارسال توسط reza

ایران چهارمی را از ازبکستان پس گرفت

 
در تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی دنیا تیم ملی ایران به رده چهارم آسیا برگشت.
 

ایسنا: در تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی دنیا تیم ملی ایران به رده چهارم آسیا برگشت.

فیفا امروز تازه‌ترین برترین تیم‌های ملی فوتبال دنیا را اعلام کرد که در این رده‌بندی تیم‌ ملی ایران به لطف صعود یک پله‌ای‌اش و همچنین سقوط دو پله‌ای ازبکستان به رده چهارم آسیا بازگشت. ایران در این رده‌بندی به همراه ساحل عاج تیم 57 دنیاست اما بیشترین تنزل در میان برترین تیم‌های آسیا مربوط به کره جنوبی با 9 پله تنزل بود. در حال حاضر ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و ایران به ترتیب تیم‌های اول تا چهارم آسیا هستند. در این میان ژاپن با قرار گرفتن در رده 26 دنیا بهترین تیم آسیاست.


در رده‌بندی جهانی نیز همچون ماه‌های گذشته اسپانیا، آلمان، آرژانتین و انگلیس رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

برزیل هم کماکان تیم 18 دنیاست.

 
رده‌بندی 10 تیم برتر جهان:

1- اسپانیا

2- آلمان

3- آرژانتین

4- انگلیس

5- ایتالیا

6- کلمبیا

7- پرتغال

8- هلند

9‌- کرواسی

10- روسیه

 




ارسال توسط reza

نگاهی تازه به پارچه های اصیل ایرانی

 
ترمه به عنوان پارچه‌ای فاخر و نام‌آشنای ایرانی است و اسلیمی می‌خواهد با استفاده از تار و پودهایی که در قالب پارچه‌های هفت‌رنگ و هزار نقش ترمه در هم تنیده می‌شوند میان پوشش‌های مدرن امروزی و فرهنگ دیروز ما پیوند برقرار کند
 

 

مجله ایده آل: 
«مرضیه نداف» کارشناس ارشد معماری و «معصومه اکبری» کارشناس طراحی پارچه و لباس طراحان برند «اسلیمی» هستند؛ برندی که تلاش می‌کند با الهام از خطوط در هم پیچیده اسلامی و ترکیب آنها با تکه‌دوزی‌، البته به سبک و سیاق خودش پوشش‌هایی را خلق کند که قبل از هر چیز ایرانی بودنشان را به رخ بکشند. نشان آشنای طراحی‌های «اسلیمی» حضور ترمه به عنوان پارچه‌ای فاخر و نام‌آشنای ایرانی در آنهاست. اسلیمی می‌خواهد با استفاده از تار و پودهایی که در قالب پارچه‌های هفت‌رنگ و هزار نقش ترمه در هم تنیده می‌شوند میان پوشش‌های مدرن امروزی و فرهنگ دیروز ما پیوند برقرار کند. نشان این پیوند هم حضور بجاي تکه‌دوزی‌هایی از ترمه‌های اصیل ایرانی در پالتوهای طراحی شده توسط این برند است.

نگاهی تازه به پارچه های اصیل ایرانی

تاروترمه

این پالتو که اتفاق اصلی آن بنابر قاعده طراحان اسلیمی استفاده از پارچه‌های اصیل ترمه‌دوزی شده در لباس‌های امروزي است به دليل استفاده از خطوط بلند و کشیده عمودی و ترکیب رنگی که برای آن در نظر گرفته شده یک انتخاب کاملا اسپرت و مطابق با سلیقه‌های امروزی است.

جنس پالتو از پارچه فوترسرمه‌ای و تکه‌دوزی‌های آن هم از نوعی پارچه ترمه‌‌ است  با تار و پود هایی نقره کوب.

ترمه کارشده در قسمت یقه پالتو به نوعی تصویر یک کت را در ذهن تداعی می‌کند اما اصل ماجرا برمی‌گردد به تلاش طراحان اسلیمی برای تداعی تصویر یک جلیقه ترمه‌دوزی روی پالتو.

نوار ترمه بلند و باریکی که از کمر تا پایین پالتو کشیده شده به علت خطای دیدی که ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا شما کشیده‌تر و قدبلند‌تر به نظر بیایید.

تکرار این نوار در قسمت کمر و ادامه آن در پشت پالتو علاوه بر زیبایی بصری کمر را به مراتب ظریف‌تر به تصویر می‌کشد.

نگاهی تازه به پارچه های اصیل ایرانی

داستان گلابتون

پارچه ترمه‌ای که در این پالتو به کار رفته یکی از قدیمی‌ترین ترمه‌های ایرانی است به نام گلابتون. ترمه‌ای که نقش اصلی آن بته‌جقه است. بته‌جقه یکی از نمادهای اصیل ایرانی_اسلامی است که در فرهنگ ما تعابیر گوناگونی از آن ارائه شده است. یک تعبیرآشنا، بته‌جقه را نمادی از سرو می‌داند که در برابر باد سر خم کرده و تعبیر دیگر برمی‌گردد به سوگ سیاوش و سرخم کردن سروها که نمادی از جوانمردی است به نشانه سوگواری... بنابراین می‌‌بينيد که این مدل در اوج سادگی انبوهی از تعابیر اصیل ایرانی را به همراه دارد.

در پارچه ترمه‌ ابریشم‌بافتی که در این پالتو به کار رفته تمام رنگ‌های گرم حضور دارند؛ رنگ‌هایی مثل قرمز، سبز، نارنجی و حتی بنفش.

نگاهی تازه به پارچه های اصیل ایرانی


این شلیته، امروزی است!

  خطوط دایره و منحنی‌وار در فرهنگ ایرانی - اسلامی حضور پررنگی دارد. برش هلالی ترمه در قسمت یقه این پالتو هم وام گرفته از همین فرهنگ است.

  برای ایجاد نوعی تقارن در تصویر کلی پالتو(برگرفته از خطوط اسلیمی)، منحنی دیگری در قسمت پایین آن تکرار شده است. البته این منحنی این بار با استفاده از پارچه زمینه مانتو و بدون حضور ترمه طراحی شده است.

 برای ایجاد حس هم‌وزنی در طرح کلی پالتو در قسمت ترمه‌دوزی شده از دکمه‌های ساده استفاده شده و در زمینه اصلی آن از دکمه‌های ترمه‌دوزی شده.

 تکه‌دوزی‌های کار شده روی آستین‌های این پالتو هم به نوعی تکرار خطوط منحنی‌واری است که در قسمت یقه به‌کار رفته است.

نگاهی تازه به پارچه های اصیل ایرانی


ترمه، از دیروز تا امروز

ترمه جزء پارچه‌های فاخر و نام‌آشنای ایرانی است؛ تاريخچه و پيشينه ترمه به چندين هزار سال قبل از آنچه از تپه‌هاي سيلك كاشان و ديگر نقاط فلات ايران به‌دست آمده است برمي‌گردد و بر اساس شواهد و مدارک موجود اين هنر تا دوران هخامنشيان وساسانيان از رونق بسيار خوبي برخوردار بوده است. اما سال‌هاست که استفاده از آن به جانمازی‌های تازه عروسان و تزیین طاقچه‌ خانه‌هــای پــدربزرگــان و مادربزرگان محدود شده است. این در حالی است که این پارچه قدیمی به خاطر طرح و رنگش با روح ایرانی پیوندی عمیق دارد، اسلیمی برای زنده‌کردن دوباره این پیوند تلاش می‌کند تا این هنر قدیمی را در قالب‌های پذیرفته شده امروزی به مخاطبانش ارائه دهد. از این روست که رد ترمه از ترمه‌های زربافت گرفته تا نقره کوب و ابریشمین در تمام آثار آن پیداست.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:پارچه اصیل , ترمه , تاروترمه , شلیته,
ارسال توسط reza

یک زن جایگزین سفیرمقتول آمریکا در لیبی شد

 
پس از ماه ها تردید برای معرفی جانشین کریس استیونز سفیر مقتول آمریکا در لیبی، رییس جمهور آمریکا یک زن را به عنوان سفیر جدید این کشور معرفی کرد.
 

خبرگزاری ایرنا: پس از ماه ها تردید برای معرفی جانشین کریس استیونز سفیر مقتول آمریکا در لیبی، رییس جمهور آمریکا یک زن را به عنوان سفیر جدید این کشور معرفی کرد.

رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه دبورا کی جونز را که سوابق فعالیت دیپلماتیک در چند کشور عربی دارد به عنوان سفیر جدید آمریکا در لیبی معرفی کرد.

جونز در کویت، سوریه، امارات متحده عربی و ترکیه به عنوان دیپلمات فعال بوده است.


 

ماه سپتامبر گذشته به دنبال انتشار یک فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) که در آمریکا ساخته شده است، موج گسترده ای از اعتراض ها و راهپیمایی های ضد امریکایی جهان اسلام را فرا گرفته است.

اعتراض های ضد آمریکایی ابتدا در قاهره با حمله به سفارت آمریکا اغاز شد و سپس در لیبی مردم خشمگین با حمله به کنسولگری امریکا در بنغازی، کریس استیونز سفیر و سه دیپلمات دیگر آمریکا را به قتل رساندند.

کشته شدن سفیر لیبی و سه دیپلمات آمریکایی موجی از انتقادها را در این کشور علیه دولت اوباما و سازمان جاسوسی آمریکا و توانایی امنیتی آن برای حفاظت از جان دیپلمات های آمریکایی به راه انداخت.

مساله کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی همچنین علت اصلی ناکامی سوزان رایس سفیر آمریکا در سازمان ملل برای رسیدن به سمت وزارت خارجه بود.

سوزان رایس پس از موج شدید انتقادها درباره سخنانش پیرامون حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی از نامزدی برای سمت وزارت خارجه انصراف داد.

پنج روز پس از حادثه بنغازی و مرگ دیپلمات های آمریکایی در لیبی، سوزان رایس نمانیده دایم آمریکا در سازمان ملل در گفتگویی تلویزیونی مدعی شد که هیچ اطلاعاتی درباره وقوع یک حمله تروریستی به کنسولگری این کشور نداشته و آنچه در بنغازی رخ داد واکنشی خودجوش و غیر قابل کنترل به فیلم ضد اسلامی بود.

جمهوریخواهان سوزان رایس را متهم به دروغ گویی کرده و مدعی شدند گفته های وی بخشی از تلاش گسترده کاخ سفید برای پنهان کردن حقایق آن حمله و ناکامی دولت اوباما در حفاظت از مراکز دیپلماتیک آمریکا و جان دیپلمات های این کشور در خارج بود.

 




ارسال توسط reza

یک جوان تونسی دیگر خود را آتش زد +عکس

 
عکس زیر یک جوان دیگر تونسی را نشان می دهد که در اعتراض به شرایطز بد اقتصادی روز سه شنبه در شهر تونس خودسوزی کرد.
 
عصر ایران: عکس زیر یک جوان دیگر تونسی را نشان می دهد که در اعتراض به شرایطز بد اقتصادی روز سه شنبه در شهر تونس خودسوزی کرد.

این جوان سیگار فروش تونسی روز چهارشنبه در اثر شدت جراحات وارده درگذشت.


دو سال پیش خودسوزی یک جوان دستفروش در شهر"سیدی بوزید " تونس جرقه آغاز انقلاب این کشور شد.

 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:جوان تونسی , خودسوزی , عکس,
ارسال توسط reza

فـال روزانه  1391/12/25

 

 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح ممکن است که تنش اندکی در صحبت با افراد بزرگتر یا مسن تر از خود داشته باشید، به خصوص در مورد پول، اموال مشترک و بدهی. خوشبختانه، تا آخر روز، این تنش ناپدید می شود و کاربردهای جدیدی برای وسایل خود می یابید.

پیش بینی روابط شما: همه ما رویاهایی داریم، ولی بدون حرکت خودمان محقق نخواهند شد. امروز شما فرصت دارید که یکی از رویاهای خود در مورد فرد خاصی را به حقیقت تبدیل کنید. ولی باید قصد خود را بیان کنید تا متوجه شود که فقط حرف نمی زنید. اگر این عشق زندگی شما باشد، قطعاً خودش را نشان خواهد داد.

پیش بینی شغل شما: امروز به حرف دیگران گوش دهید. چه خوشتان بیاید و چه نیاید. ذهن خوش بین شما شاید از واقعیتی که دیگران می گویند خوشش نیاید، ولی مطمئن باشید که این به نفع خودتان است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در کل روز خوبی است بجز صبح، که مشکلاتی با شریک، افراد بزرگتر یا باتجربه تر، شما را ناامید می کند. شاید آنها از شما انتقاد کنند، ولی تا اواخر روز، این انتقادات ناپدید می شوند.

پیش بینی روابط شما: امروز روابط کیفیت بالایی دارند. زمان مثبتی برای جشن گرفتن باهم بودن و تقویت پیوند بین شماست. در مورد شما باید گفت شامی رمانتیک یا کاری ماجراجویانه جواب می دهد.

پیش بینی شغل شما: کارهای آماده سازی امروز کلید موفقیت شما هستند. قبل از آنکه قدم بعدی را بردارید، مطمئن شوید که کاملاً آماده هستید. جلو جلو رفتن در این موقعیت می تواند برایتان مضر باشد. با دقت عمل کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

وقتی تنها یا در پشت صحنه کار می کنید، دستاوردهای زیادی دارید. با این حال، اول صبح اگر کسی از شما انتقاد کرد ناراحت نشوید. آنها چه می دانند؟ نگذارید حرف های آنها شما را ناامید کند.

پیش بینی روابط شما: شما شانس خوبی برای موفق شدن در قرار خاصی دارید. نگران نباشید. این قرار خوب پیش می رود. امروز جو طوری است که شاید زبانتان بگیرد و نتوانید آنچه می خواهید بگویید. ولی طرفتان با این وجود شما را جذاب می یابد و دوست دارد باز شما را ببیند.

پیش بینی شغل شما: اخیراً شما کورکورانه مفهوم از پیش تعیین شده ای را دنبال می کردید. شما درگیر روتینی شده اید که بیشتر به کار دیگران می آید تا خودتان. حالا زمان وارونه کردن این روند خود-براندازانه است.

 


فال روزانه
متولدین تیر


امروز در موقعیت های گروهی یا در جمع، شاید احساس کنید که مجبورید در مقابل فردی مسن تر یا باتجربه تر کوتاه بیایید. رئیس یا مافوقتان از شما انتقاد می کند.

پیش بینی روابط شما: عشق شما عشق افلاطونی است، و دیگر نمی توانید بدین روش ادامه دهید. امروز با آنکه کسی هست که بازی را آنطور که دوست دارید بازی می کند، ولی دوست دارد که قوانین شامل عشق و احساسات هم باشد. اگر این شما را عصبی می کند، بهتر است فوراً راه گریزی بیابید.

پیش بینی شغل شما: انفجاری از خوش شانسی در مورد کاری که انجام می دهید، به شما نزدیکتر از آن است که فکر کنید. اکنون زمان آن است که پیچ و مهره های برنامه خود را تنظیم کنید. برنامه چیست؟ اگر برنامه ای ندارید بنشینید برنامه بریزید. در مورد آن با دیگران صحبت کنید.
 
 
فال روزانه متولدین مرداد

امروز صبح زمان خوبی برای اجازه یا تأیید گرفتن از والدین، افراد بانفوذ نیست. احتمالاً جواب سربالا به شما می دهند. خوشبختانه تا اواخر روز، اثرات منفی و نامطلوب ناپدید می شوند.

پیش بینی روابط شما: دیگر نمی توانید تظاهر کنید که هیچ احساسی ندارید، در حالیکه واقعاً این فرد خاص برایتان مهم است و در دلتان شور و عشق را زنده می کند. باید تسلیم شوید و اشتیاق خود را نشان دهید. چرا تابحال عقب نشینی کرده بودید؟

پیش بینی شغل شما: امروز فردی هست که در نقشه های شما اختلال ایجاد می کند. باید ابداع جدیدی در نقشه خود اعمال کنید تا نتیجه بدهد. به احتمال زیاد، برایتان سخت است که در مقابل انتقادهایی که از شما می شود، مقاومت کنید.

فال روزانه 
متولدین شهریور

امروز در مورد مسائلی همچون چاپ، سفر، تحصیلات عادی، پزشکی و امور حقوقی با موانعی روبرو می شوید. ولی تا عصر این موانع کاهش می یابند. در واقع شما راهی برای رد شدن از آنها می یابید.

پیش بینی روابط شما: حتی اگر نقشه کشیده بودید که مجرد بمانید، امروز که فرد خاصی را ملاقات می کنید، فکرتان تغییر می کند. شما دو نفر زوج خوبی خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: موقعیتی پیش می آید که می بینید فردی کاری انجام داده که شما درباره اش هشدار داده بودید. زیاد روی او فشار نیاورید و سرزنشش نکنید. در عوض از او حمایت کنید و با او مهربان باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز امور مالی و پولی برایتان آزاردهنده می شوند، به خصوص اگر حس کنید که سهم عادلانه ای به شما تعلق نگرفته است. یا شاید از تقسیم اموال مشترک ناراحت هستید. بعداً همه چیز بهتر می شود. در پایان این تونل نوری دیده می شود.

پیش بینی روابط شما: دیگر نمی توانید احساسات خود را پشت بی اعتنایی مخفی کنید. حتی اگر بخواهید رابطه گرم و خوبی با فردی داشته باشید، باید به روابط خود گرمای بیشتری بدهید. شما اهل فکر و عمل هستید، گاهی عشق بیشتر یک هدف است.

پیش بینی شغل شما: ایده یا نقشه حمله شما شاید خوب و مناسب باشد، ولی بدیع نیست. در رابطه با رقابت موجود نباید ببرید و کنار بروید. رویکرد خلاقانه لازم است تا بالاتر از بقیه قرار بگیرید.
 
فال روزانه متولدین آبان


امروز از مشاجرات و صحبت هایی در مورد موضوعات حساس با شرکا و دوستان نزدیک خودداری کنید. صبح امروز افراد زیاد سرحال نیستند و شاید همکاری نکنند. در واقع در مقابل شما مقاومت می کنند. تا عصر همه نرمتر می شوند. قدرت زبان خوش را دست کم نگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز روز خوبی برای حیات عشقی شماست. متوجه می شوید که اگر منتظر آن فرد خاص شوید، همه چیز بسیار زیبا و به یاد ماندنی می شود. اگر در رابطه ای دائمی هستید و یا منتظر فرد بی نقصی هستید، وقایع امروز برایتان مهم می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی برای پرداختن به پژوهشی است که باید در راستای کارتان انجام دهید. شاید لازم باشد در حوزه کاری خود مصاحبه و صحبتی با اطرافیان داشته باشید. شاید هم باید مطالعه کنید یا مقالات مجله و روزنامه را بخوانید.
 

فال روزانه متولدین آذر

وظیفه، تعهدات و سخت کوشی امروز صبح شعار شماست. حتی مسائل مربوط به سلامتی ممکن است برایتان ناراحت کننده باشد. خوشبختانه تا عصر همه چیز بهتر می شود و شما ساعات خوشی خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: امروز یک رابطه خاص بسیار زنده و گرم می شود. هر دوی شما متوجه می شوید که عشقتان به هم افزایش می یابد و رشد می کند. حتی دوست دارید یکدیگر را به شام بیرون دعوت کنید و با هم اوقات خوشی را سپری کنید.

پیش بینی شغل شما: سعی کنید زیاد امروز روی وسایل الکترونیک و دستگاه ها تکیه نکنید. اطلاعات کامپیوتری شاید کاملاً درست نباشد. شاید این چیزها واقعیت را وارونه جلوه دهند. دقت کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز صبح مشکلاتی با دیگران خواهید داشت. کسی کار شما را خراب می کند. شاید مسئولیت بچه ها به عهده شما گذاشته شود. تا عصر ابرها کنار می روند و شما احساس بهتری خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: خوشبختانه شریک زندگی شما می داند که شما چقدر مشتاق و عاشق هستید. وقایع ظاهری و غیره حال و هوای شما را شاد می کند و شما قطعاً می خواهید این شادی خود را با نزدیک ترین فرد به خود تقسیم کنید.

پیش بینی شغل شما: اهداف و رویاهای مالی و اقتصادی مستلزم دقت و تمرکز هستند. پول های فراوان و خوش شانسی بدون کار زیاد و دقت بدست نمی آید. امروز روز خوبی برای برداشتن قدم هایی در جهت اهداف اقتصادی است.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ارتباط با والدین، اقوام بزرگتر، افراد بانفوذ و غیره راحت نخواهد بود. چه در بیرون چه در منزل، این افراد جلوی خواسته ها و تلاش های شما را می گیرند. فقط باید صبور باشید زیرا تا عصر همه چیز فراموش می شود.

پیش بینی روابط شما: امروز وضعیت مشکوکی روشن می شود. شما عمق احساسات خود را به او نشان می دهید. می توانید به رابطه خود درخشش و گرمای بیشتری بدهید و ترس ها را کنار بگذارید. نگذارید ناامیدی شما را زمین بزند.

پیش بینی شغل شما: شما بهترین راه حل را برای معماهای دیگران دارید، ولی راه حل خوبی برای خودتان ندارید. انرژی خود را روی مسائل خودتان متمرکز کنید. نمی توانید دیگران را کنترل کنید و خودتان را رها کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز دچار نگرانی شوید. به خصوص صبح. علتش این است که همه چیز بدتر از آنچه هست به نظر می رسد. یادتان باشد که نگرانی شبیه یک صندلی در حال لغزش است. به شما کاری برای انجام دادن می دهد، ولی شما را به جایی نمی رساند.

پیش بینی روابط شما: چیزی که در یک رابطه بسیار مهم است این است که احتمالات و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهند بررسی شوند. امروز شما در تعامل با یکدیگر خلاقیت بیشتری دارید و با هم خیلی گرم و نزدیک هستید. به او بگویید چقدر دوستش دارید.

پیش بینی شغل شما: می دانید که حق با شماست، ولی با این حال، از همه طرف با مخالفت روبرو می شوید. نگذارید فشار بیرونی شما را از دیدگاه های خودتان دور کند. تا وقتیکه با خودتان صادق باشید، همه چیز درست پیش می رود.
 




تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:فـال روزانه , فـال,
ارسال توسط reza

عکسهای جشن درخت با حضور هنرمندان اسفند 91

 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

مجریان نوروز 92

 تلویزیون در فاصله‌ی دو هفته مانده به آغاز سال جدید، مجریان برنامه‌های تحویل سال‌ خود را شناسایی و معرفی می‌کند.

به نقل از خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه دو سیما امسال همانند سال گذشته احسان عیلخانی را قرار است مجری برنامه تحویل سال خود کند.

علیخانی در نوروز سال ۹۱ هم مجری برنامه تحویل سال شبکه دو سیما بود و امسال هم قرار است ساعات پایانی سال ۹۱ را با بینندگان بگذارند.

شبکه سه سیما قصد دارد امسال از حضور مجریانی همچون سید محمدرضا حسینیان و سید علی ضیاء برای ویژه برنامه تحویل سال‌اش استفاده کند؛ البته قرار است یک مجری دیگر هم در کنار ضیاء و حسینیان اجرا داشته باشد و در واقع شبکه سه امسال با حضور سه مجری، ویژه برنامه نوروزی‌اش را به روی آنتن می‌برد.

شبکه‌های یک و تهران هم هنوز مجریان تحویل سالشان را اعلام نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سال گذشته شبکه یک سیما ویژه برنامه تحویل سالش را با مجریانی چون امیرحسین مدرس و فرزاد جمشیدی به روی آنتن برد‌،

همچنین فرزاد حسنی مجری ویژه برنامه نوروز ۹۱ شبکه سه سیما بود.

هر سال شبکه‌های تلویزیونی پیش از تحویل سال برنامه‌های زنده‌ای را با حضور مجریان مطرح تلویزیون به روی آنتن می‌برند تا با حضور مهمانان ویژه، ساعاتی پیش از فرا رسیدن سال جدید، اوقات خوشی را برای مخاطبان رقم بزنند.

رقابت برای ارائه‌ی بهتر و جذاب‌تر ویژه برنامه‌های تحویل سال نیز نزد شبکه‌ها و سازندگان این برنامه‌ها دیده می‌شود.

 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

سریال نوروزی خروس - نوروز 92

 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

عکس بازیگران در مجلات سینما اسفند 91

 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

عکسهای سریال عید نوروز ۱۳۹۲ شبکه تهران “سریال هفت سین”

عکسهای سریال نوروزی 92 هفت سین

 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

عکسهای جدید آیدا فقیه زاده

 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

ساعت احمدی نژاد روی دست شما +عکس

یک ساعت مردانه کونکورد با بند چرمی کوروکودیل، یک کیسه مروارید بحرینی، خودنویس مونت بلانش با تولید محدود یا یک سرویس طلای سفید زمردنشان...
 مجله مهر: یک ساعت مردانه کونکورد با بند چرمی کوروکودیل، یک کیسه مروارید بحرینی، خودنویس مونت بلانش با تولید محدود یا یک سرویس طلای سفید زمردنشان... نمونه شان را شاید هر جای دیگر دنیا بتوانید پیدا کنید. اما چیزی که خیلی ها را راغب می کند تا برای این اجناس دو سه برابر قیمت واقعی هزینه بپردازند، تاریخچه ای است که پشت سر آنها خوابیده.

 اینها هدایایی هستند که در 8سال گذشته از دست مقامات خارجی به رئیس جمهور و خانواده اش اهدا شده اند و احمدی نژاد آنها را به سازمان بهزیستی هدیه کرده تا با فروش شان هزینه های مددجویان تحت پوشش این سازمان تامین شود. مزایده این هدایا در سال گذشته، سرمایه ای را فراهم کرد تا ده ها مددجو زیر کمک هزینه تهیه مسکن دریافت کنند و حالا در 21 اسفند ماه دومین مرحله این حراجی شروع می شود تا 100 مددجوی دیگر سرپناه پیدا کنند.
 
هدیه ای که 4برابر شد

سال قبل، همین روزها بود که اولین دوره حراجی هدایای رئیس جمهور برگزار شد و 21 قلم از هدیه هایی که احمدی نژاد و خانواده اش از مقامات خارجی گرفته بودند به فروش رسید. هدایایی مثل ساعت مچی، خودنویس، سرویس های نقره و گردنبندهای زینتی که ارزش اولیه آنها 110 میلیون تومان برآورد می شد اما فروش آنها در مزایده خیرین، بیش از چهارصد میلیون تومان به خزانه بهزیستی سرازیرر کرد تا این سازمان برای مددجویان سرپناه تامین کند.

در آن زمان 3ماه قبل از برگزاری مراسم حراج، هدایای رئیس جمهور در کاخ گلستان رونمایی شد و خیران 5روز فرصت داشتند از 72 کالای ارزشمندی که به نمایش درآمده بود بازدید کنند. هدایایی که ارزش آنها در آبان ماه سال 90 حدود یک میلیارد تومان برآورد می شد و در نهایت 21 مورد آنها با ارزش 110 میلیون تومان به اولین دوره حراجی راه پیدا کردند. این حراجی در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش در کرج برگزار شده بود و ۱۰۰ نفراز خیران استان البرز برای شرکت در آن ثبت نام کرده بودند که در نهایت 11نفر از آنها در مزایده شرکت کردند.
 
از سرویس نقره تا ساعت مارکدار اروپایی

حراج هدایای ریاست جمهوری، رسمی است که از سال قبل گذاشته شد. تا پیش از آن روسای جمهوری که قصد اهدای هدیه هایشان را داشتند، آنها را به موزه هدایای ریاست جمهوری می بخشیدند. سید محمد خاتمی در دوره ریاست جمهوری بیش از هزار هدیه را با این موزه بخشیده بود که شامل قلب شیشه‌ای اهدایی ژیسکار دستن، رییس جمهور فرانسه، قطعه‌ای از پرده کعبه اهدایی ولیعهد عربستان، انگشتر عقیق شهید حق‌جو، اهدایی فاطمه حق‌جو فرزند وی، و آثار اهدایی یاسر عرفات، پاپ ژان پل دوم، کوفی عنان، دبیر کل سازمان ملل، می‌شد. در بخش دیگری از این موزه هم هدایای اهدایی به رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه ای در زمان ریاست جمهوری ایشان و هدایای اهدا شده به آیت الله رفسنجانی قرار دارد.

اما به هر حال، بهزیستی قرار است در یکی از روزهای باقی مانده تا پایان سال یک رونمایی عمومی برای هدیه هایی که این دوره حراج می شوند برگزار کند و شما کافیست به سایتی که برای این کار طراحی شده سر بزنید، هدیه مورد نظرتان را بپسندید و منتظر اعلام قیمت نهایی آن باشید تا با دست پر به محل برگزاری مزایده بروید.

در حراجی امسال اگر قصد خرید داشته باشید، انتخابتان باید یکی از این موارد باشد:
 


خودکار و خودنویس مون بلان، سرویس طلای سفید با زمرد





سرویس جواهر از طلای سفید با برلیان ریزه





ساعت مردانه بند چرمی مارک سب ماوء(CEBMAW)





سرویس مروارید schoeffel





ساعت مردانه کنکورد (SARATOGA)





ساعت مردانه مارک مدانا (MEDANA)





سرویس ساعت EBEL and CHARRIOL خودکار و دگمه سردست





ساعت مردانه کورنو سوئیس (CHRONO SWISS) – بند چرمی





ساعت مردانه JAQUET DROZ بند چرمی طلای سفید





دستنبد





نیم ست گردنبند و گوشواره

چطور در مزایده شرکت کنید؟

اگر شما هم می خواهید صاحب یکی از این هدایای رئیس جمهور باشید، باید نام تان را در فهرست خیرین سازمان بهزیستی در سایت http://gift.behzisti.irثبت کنید و در روز برگزاری مزایده با پرینت فرم ثبت نام، کارت شناسایی و 500هزار تومان پول نقد راهی محل مزایده شوید تا در صورت برنده شدن، هدیه را رزرو کنید. اصالت این هدیه ها را کارشناسان رسمی دادگستری قبلا بررسی کرده اند و بعد از قیمت گذاری به محل مزایده فرستاده اند تا به بالاترین قیمت فروخته شوند.

البته شرکت در این مزایده، قوانین دیگری هم دارد. مثلا شما در صورتی که در حراجی برنده شوید، تا 72ساعت باید مبلغ هدیه را واریز کنید در غیر این صورت این تاخیر به حساب انصراف شما از رقابت گذاشته خواهد شد و 500 هزارتومانی که به عنوان ودیعه پرداخت کرده اید، ضبط می شود. هیچ کدام از اجناسی که در این حراجی فروخته می شود گارانتی ندارند و مسئولیت امنیت آنها به عهده خریدار است. همچنین، تبانی در انجام حراجی قابلیت پیگرد قانونی دارد و خسارت های احتمالی متوجه تبانی کنندگان خواهد بود.
 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

سرانجام دختران محمدرضا شاه چه شد؟

شهناز، فرحناز و لیلا سه دختر محمدرضا پهلوی از ازدواج‌های آخرین شاه ایران بودند.
عصر ایران:  شهناز، فرحناز و لیلا سه دختر محمدرضا پهلوی از ازدواج‌های آخرین شاه ایران بودند.

تبیان نوشت، محمدرضا شاه پهلوی در خلال ازدواج‌های خود دارای 3 دختر به نام‌های شهناز، فرحناز و لیلا شد. شهناز از ازدواج اول او و فرحناز و لیلا از ازدواج سوم او بودند. آنها به دلیل سن و سال پایین و حضور عمه‌های قدرتمند چندان مجالی برای عرض اندام در دربار نیافتند.

 شهناز، دختری که دوست داشتند پسر باشد

تولد شهناز پهلوی در « آبان سال 1319» با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی توأم شد. چرا که این خانواده برای به دنیا آمدن فرزند پسری که جانشین و ولیعهد محمدرضا پهلوی باشد نقشه‌ها کشیده بودند.

 در این میان رضاشاه، بزرگ خانواده پهلوی، کسی که در تمام مدت حضور ملکه فوزیه در ایران سعی کرده بود با توجهات ویژه دل او را به دست آورد، پس از شنیدن این خبر خشمگین شد و از فرط عصبانیت تمام وسایل روی میز دفترش را با عصا به پایین پرت کرد! او از آن زمان کمتر به فوزیه توجه کرد و اعضای خانواده پهلوی علی‌الخصوص تاج‌الملوک از در ناسازگاری با فوزیه برآمدند.

 فوزیه ایران را ترک نمود و سال بعد به دلیل پافشاری فوزیه، دربار ایران ناچار شد طلاق او را صادر کند. از این پس شهناز که از یک سو از محبت مادر جدا شده بود و از سوی دیگر پدر را به دلیل مشغله و خوشگذرانی در کنار خود نداشت تنها شد.

 روابط او با عمه‌ها و مادربزرگش چندان گرم نبود. چرا که از یک طرف آنها را برای رفتن مادرش مقصر می‌دانست و از طرف دیگر از همان ابتدای تولد از آنها محبتی ندیده بود. در نهایت به دلیل دلتنگی‌های شهناز قرار شد که جهت تحصیل به یک مدرسه و سپس کالجی در اروپا فرستاده شود.

او از سن ده سالگی با ثریا به عنوان نامادری روبه رو گشت، با تمام تلاشهای ثریا هرگز با او از در دوستی درنیامد ، تنها پس از کودتای 1332 حاضر به بازگشت به ایران شد. اندکی بعد به خواست شاه در سال 1335 به عقد اردشیر زاهدی پسر فضل‌الله زاهدی عامل کودتای 1332 درآمد.
 
پس از به دنیا آمدن تنها فرزندشان مهناز در سال 1337، به سبب عیاشی اردشیر زاهدی، شهناز شاهزاده تنهای دربار به تنگ آمده و تنها با دخترش در حصارک ساکن گشت و به تدریج به مواد مخدر «ال. اس. دی» روی ‌آورد.

وی در سال 1343 پس از فوت سرلشکر فضل‌الله زاهدی از اردشیر زاهدی جدا شد و به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار رو آورد. پس از مدتی به سویس رفت. در آنجا با خسرو جهانبانی فرزند سپهبد جهانبانی که مشغول تحصیل در رشته نقاشی و یک هیپی تمام عیار بود آشنا گشت و اندکی بعد بدون اجازه دربار با او ازدواج کرد.

 وی سالها پس از به دنیا آمدن دختر دوم فوزیه و پسرش کیخسرو در آنجا ‌ماند تا اینکه به وساطت فرح دیبا بخشیده شده و به ایران آمد. شهناز پیش از انقلاب به مذهب رو آورد و نام خود را به هاجر تغییر داد. وی از آن به بعد با روسری در مجالس خصوصی شرکت می‌کرد. شاه در روزهای آخر حیات مایملک خود را بین فرزندانش تقسیم کرد به میزان هشت درصد از ارث خود را به شهناز بخشید و دو درصد را به فرزندش «مهناز» داد و جمعاً ده درصد از ارث شاه به آنها رسید.

شهناز که پس از فوت پدرش به تقسیم‌بندی ارث واقف شد و دانست که به او حدود هفت درصد کمتر از فرحناز و لیلا داده‌اند به دادگاه فرانسه شکایت برد. مع ذلک با همان میزان هشت درصد صاحب پول و ملک زیادی شد که خود شوهر و فرزندانش بتوانند به راحتی در پاریس زندگی کنند. او از سیاست به کلی دور بود و راحتی خود را در آزادی از قیودات دربار و سیاست و توطئه‌بازی به شمار می‌آورد.

فرحناز، سهامدار بزرگ
 

فرحناز دختر دوم محمدرضاشاه در سال 1341 «اسفند ماه» به دنیا آمد.او تحصیلات خود را در ایران و در مدرسهء ویژهء نیاوران در تهران انجام داد ولی با وقوع انقلاب 1357ایران در نوجوانی به همراه خانواده خود ناگزیر به فرار از کشور شد و سپس در اوایل دههء 80 به کالج آمریکایی قاهره در کشورمصر رفت و بعدها به ایالت متحده رفت یک سال در کالج بنینگتون تحصیل کرد.

او سپس به دانشگاه کلمبیا رفت و تحصیلات خود را ادامه داد و به درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اطفال دست یافت. او خواهر تنی رضا پهلوی، علیرضا و لیلا پهلوی است. او با سرمایه هنگفتی که از 15% ارثیه پدرش به دست آورد، سهامدار چند مۆسسه و کارخانه بزرگ امریکا گشت و اکنون به حال تجرد در آمریکا زندگی می‌کند.

لیلا، ناکام در زندگی

لیلا سومین دختر محمدرضا پهلوی و آخرین فرزند او و فرح پهلوی است که درسال 1349 «فروردین»به دنیا آمد. وی کوچک‌ترین خواهر رضا پهلوی، علی‌رضا پهلوی، فرحناز پهلوی و خواهر ناتنی شهناز پهلوی بود.

با پیروزی انقلاب 1357 ایران و در حالی که لیلا تنها 8,5 سال داشت، مجبور به ترک ایران به همراه خانواده‌اش و زندگی در تبعید شد.

لیلا پهلوی پس از پایان تحصیلات دوران ابتدایی، تحصیلات عالی خود را در ایالات متحده آمریکا و در دانشگاه براون در رشته ادبیات تطبیقی با گرایش زبان آلمانی و فلسفه اسکاندیناویایی به اتمام رساند.

لیلا پهلوی زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسوی را روان صحبت می‌کرد. وی به رباعیات عمر خیام علاقه داشت و حتی به ترجمه اشعار رومی به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی اشتغال داشت. لیلا پهلوی به فرهنگ ایران، از جمله شعر و ادبیات و هنر ایران علاقه‌مند بود و برخی آثار هنری ایرانی را گردآوری می‌کرد. لیلا پهلوی همچنین از حمایت‌کنندگان مالی دانشنامه ایرانیکا بود.

وی با وجود داشتن تحصیلات عالیه در رشته ادبیات تطبیقی به شدت افسرده بود و از سردردهای شدید میگرن و دردهای عضلانی رنج می‌برد. همین امر باعث شده بود که گوشه عزلت گزیند و در جمع دوستان حاضر نشود. شکست عشقی او آخرین قطره از این جام بود که او را لبریز ساخت و در 31 سالگی دست به خودکشی زد. علت مرگ او را استعمال بیش از حد قرصهای مسکن و داروهای قوی بیان کرده‌اند.

او در سال 1388 در کنار قبر مادربزرگش در پاریس دفن شد.
 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

شگفتی همگان از زیبایی مدل ایرانی +عکس

این زن که " یاسمین لو بن" نام دارد در حال حاضر 48 ساله است اما زیبایی بیش از اندازه و جوانی و شادابی چهره و اندامش باعث شگفتی همگان شده است. او یک دختر 23 ساله دارد که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و اکثرا با هم دیده میشوند.
پرداد: این زن که " یاسمین لو بن" نام دارد در حال حاضر 48 ساله است اما زیبایی بیش از اندازه و جوانی و شادابی چهره و اندامش باعث شگفتی همگان شده است. او یک دختر 23 ساله دارد که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و اکثرا با هم دیده میشوند.

شگفتی همگان از زیبایی یک مدل ایرانی +عکس

یاسمین به قدری زیبا و جوان است که هیچ کس باور نمیکند او دختری به این سن و سال داشته باشد و بیشتر تصور میشود که این دو مدل زیبا خواهر باشند.

یاسمین مادر 3 فرزند است و 30 سال است که به حرفه مدلینگ مشغول است. در حال حاضر او در اروپا و بخصوص بریتانیا یک قدم از دیگر مدلهای معروف پیش است.

شگفتی همگان از زیبایی یک مدل ایرانی +عکس

در تازه ترین کار او به همراه دختر 23 ساله اش " امبر" برای سالگرد 40 سالگی یک مجله مد معروف به نام "مون سون" تصاویری با لباسهای سنتی آسیایی در هندوستان ثبت کرده است.

او در این تصاویر به قدری جوان و زیبا به نظر میرسد که هیچ بیننده ای تصور نمیکند او یک زن 48 ساله باشد. بسیاری از مجلات مد او را با مدلهای جوان و معروفی چون " رزی هانتینگتون" ، " لیلی دونالدسون" و " الساندرو آمبروسیو" مقایسه کرده اند.

شگفتی همگان از زیبایی یک مدل ایرانی +عکس
 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza
خانم بازیگر سابق، مانکن این روزهای اروپا!

تصاویر جدید گلشیفته فراهانی در فرانسه

عکس جدید گلشیفته فراهانی در فرانسه گلشیفته فراهانی در تازه ترین فعالیت خود با مجله فرانسوی استاندارد همکاری کرده و عکس های جدیدی از وی در این مجله به چاپ رسیده است.
روزگار نو: گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران که تصویر او را در فیلم متعهد و اخلاقی  «میم مثل مادر» و «به نام پدر» هنوز به یاد داریم، در تازه ترین فعالیت خود با مجله فرانسوی «استاندارد» همکاری کرده و عکس های جدیدی از وی در این مجله به چاپ رسیده است.



 




تاريخ : 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت/اورجینال

کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت/اورجینال

دسته خدمات زیردسته اشتغال

کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

همراه با هدیه (پکیج نرم افزارهای کاربردی و سمینار مدریت و موفقیت)

Teaching & Training

تکرار و تمرین انواع روشهای کسب درآمد از اینترنت به صورت گام به گام و برنامه ریزی شده

آموزش و تمرین بیش از ۲۵ روش کسب درآمد از اینترنت و ۱۸ روش کار در بازار سنتی

شامل ۲ سی دی اورجینال (+ سی دی هدیه = ۳ سی دی)

و برنامه گام به گام ۱۵ روزه برای کسب درآمد از اینترنت





محتویات سی دی اول :

آموزش کسب درآمد اینترنتی از طریق سایتهای موزیک ، دانلود ، نیازمندی ، وبمستر ، وبلاگ ، ایمیل ، مسنجر ، سایتهای شخصی ، فروشگاه ۱۰۰% رایگان ، گروپهای یاهو ، گروپهای گوگل ، ایمیل مارکتینگ , سایتهای معروف , انجمن , گوگل , کسب درآمد از طریق تبلیغات , روشهای کسب درآمد در منزل و غیروووو

محتویات سی دی دوم :

آموزش کسب درآمد از بازار سنتی با ۱۸ روش مختلف , با امکان کار حتی در منزل (۶۰ % روشها را می توان در منزل نیز انجام داد)

کارگاه مجازی کسب درآمد : شامل ۲ سی دی

سی دی اول : آموزش روشهای کار در اینترنت

سی دی دوم : آموزش روشهای کار در بازار سنتی

۱۰۰% اورجینال

آیا شما نیز به دنبال راهی برای کسب درامد از اینترنت هستید ؟
آیا دوست دارید هم در اینترنت بچرخید و هم درآمد کسب کنید ؟
آیا می دانید ۹۰% افرادی که از اینترنت درآمد کسب می کنند زیر ۳۰ سال سن دارند؟

همین که در حال مطالعه و بازدید از این سایت هستید خود نشان دهنده این است که به دنبال راهی برای کسب درامد از اینترنت هستید. شما تا حدودی به اهمیت اینترنت در پولسازی پی برده اید . بنابراین شما اینجایید تا یک شغل آنلاین و یا نیمه آنلاین برای خود پیدا کنید . شما اینجایید چون می دانید که راهی برای کار در اینترنت و کسب درآمد از آن وجود دارد . فقط نمی دانید که چگونه باید آنرا انجام دهید .

آیا درباره تجارت اینترنتی از آشنایان خود چیزهایی شنیده اید ؟ و کنجکاو هستید که بیشتر در مورد آن بدانید؟
آیا بعد از جستجو در اینترنت و دیدن سایتها و روشهای مختلف کسب درآمد سردرگم شده اید و نمی دانید از کجا و چه طور شروع کنید؟
آیا قبلا روشی را برای کسب درآمد از اینترنت امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید؟
آیا دوست دارید که در یک کارگاه واقعی کسب درآمد از اینترنت شرکت کنید تا با روشهای واقعی و پولساز اینترنتی آشنا شوید ؟

آیا دوست دارید در یک کارگاه واقعی کسب درآمد از اینترنت شرکت نموده و با روشهای واقعی و پولساز اینترنتی آشنا شوید؟

پولدار شدن از اینترنت برای شما چقدر ارزش دارد؟

آیا اینقدر ارزش دارد که یکبار امتحان کنید تا درآمد برسید ؟



در سی دی شماره یک این مجموعه با بیش از ۲۵ روش کار و کسب درآمد از اینترنت آشنا می شوید که درآمد هر کدام از آنها به تنهایی بیش از ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است . این روشها به خوبی به شما آموزش داده شده و با شما تمرین می گردد تا در آنها حرفه ای شوید . ضمنا روشهای افزایش درآمد نیز برای هر مرحله ذکر گردیده است .

این را بدانید که اینترنت نیز فضایی است مانند بازار سنتی که هر روز با آن سر و کار داریم . بنابراین برای کسب درامد از اینترنت فقط کافیست که نیازهای حاکم بر فضای اینترنت را بشناسید و بدانید چگونه هر روشی می تواند برای شما درآمد زا باشد . بنابراین در سی دی شماره یک این مجموعه سعی گردیده است که تمامی روشهایی که در اینترنت منتهی به کسب درآمد می گردند کاملا توضیح و به شما آموزش داده شود .در هر روش نیز مثالهایی برای شما آورده شده است تا از صحت آموزشها اطمینان حاصل نموده و مقدار و نحوه درآمدزایی هر روش را به صورت عملی مشاهده نمایید. به عنوان مثال متوجه خواهید شد که روشی را که قرار است برای کسب درآمد از اینترنت انتخاب کنید قبلا توسط چه کسانی انتخاب شده و درآمد ماهیانه این افراد چقدر است .

همچنین در انتهای این مجموعه ، یک برنامه گام به گام ۱۵ روزه کسب درآمد از اینترنت ، برای شما تهیه شده است تا بدون سردرگمی و به راحتی بتوانید کسب درآمد از اینترنت را آغاز نموده و در پایان ۱۵ روز ، فعالیت خود را ایجاد نموده باشید . این برنامه ۱۵ روزه ، یکی از موثرترین برنامه های کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان و افرادیست که هنوز موفق به کسب درآمد از اینترنت نشده اند . این برنامه تماما بر اساس تجارب و موفقیتهای شخصی بنده و افرادیست که هم اکنون به کار در اینترنت مشغولند و ۱۰۰% تست شده است .

بدانید که کسب درآمد از اینترنت بسیار ساده است فقط کافیست که از همین الان شروع کرده و کمی برای آن وقت بگذارید تا با روشهای آن آشنا شوید . بعد از آن به قدری از اینتنرت پول و درآمد به دست می آورید که حتی به ماهی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان هم قانع نخواهید شد .

این فقط شعار نیست بلکه یک واقعیت است . درآمدزایی هر کدام از روشهایی که به شما آموزش داده شده و تمرین می گردد در حدود ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است بنابراین چنانچه فقط سه روش را برای کار انتخاب کنید (که کل این سه روش بیش از ۴ ساعت در روز وقت شما را نمی گیرد) در پایات ماه ۹۰۰,۰۰۰ تومان الی یک میلیون تومان درآمد خواهید داشت . البته همانگونه که در آموزشها مشاهده خواهید کرد درآمد بسیاری از روشها بیش از اینهاست و بسیاری از افرادی که هم اکنون از این روشها استفاده می کنند از هر روش بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان به دست می آورند . در حین آموزش, با نمونه عملی این افراد و این درآمدها آشنا خواهید شد.

نمونه ای از روشهایی که در سی دی اول این مجموعه فرا خواهید گرفت :

روشهای کسب درآمد (مناسب برای تمامی افراد خصوصا افراد مبتدی) شامل :
روشهای کسب درآمد از انجمن ها
روشهای کسب درآمد از بنرهای ۴۶۸
روشهای کسب درآمد از ایمیل
روشهای کسب درآمد از ایمیل مارکتینگ
روشهای کسب درآمد از گروپهای یاهو
روشهای کسب درآمد از گروپهای گوگل
روشهای کسب درآمد از سایتهای معروف ایرانی
روشهای کسب درآمد از گوگل
روشهای کسب درآمد از وبلاگهای کوچک
روشهای کسب درآمد از سایتهای شخصی
روشهای کسب درآمد از سایتهای تفریحی
روشهای کسب درآمد از سایتهای وبمستر
روشهای کسب درآمد از سایتهای نیازمندی
روشهای کسب درآمد از سایتهای خدماتی
روشهای کسب درآمد از سایتهای موزیک
روشهای کسب درآمد از سایتهای دانلود
روشهای کسب درآمد از فر وشگاههای الکترونیک
آموزش روش دوم کسب درآمد از فروشگاههای الکترونیک
روشهای کسب درآمد از مسنجرها
آموزش کسب درآمد میلیونی از طریق بازارهای خاص
آموزش روشهای کسب درآمد یک میلیون تومانی از ارسال ایمیل
آموزش روشهای کسب درآمد از طریق بازاریابی
آموزش روشهای کسب درآمد ۵۰۰ هزار تومانی از سایتهای معروف ایرانی
روشهای کسب درآمد در منزل
آموزش روشها و ترفندهای کسب درآمد از اینترنت
آموزش استفاده از سایتهای تبلیغاتی در راستای کسب درآمد

روشهای بازاریابی و تبلیغات (مخصوص بازاریابها و صاحبان سایتها) شامل :
آموزش کسب درآمد یک میلیون تومان در ماه از طریق ارسال ایمیل گروهی
آموزش نصب و کار با اسکریپت مخصوص ارسال ایمیل گروهی
آموزش روش صحیح ایمیل مارکتینگ
آموزش روشهای حرفه ای ارسال ایمیلهای تبلیغاتی
آموزش کسب درآمد یک میلیون تومان در ماه از طریق بازار یابی ویروسی
آموزش کسب درآمد حرفه ای از طریق بازاریابی تلفنی
آموزش اشباع تبلیغات اینترنتی
آموزش پیدا کردن لیست ایمیل علاقه مندان به شما و محصولاتتان
آموزش روش B2B

روشهای حرفه ای کسب درآمد + بازاریابی + تبلیغات , شامل :
آموزش ابزارهای افزایش فروش
آموزش ابزارهای افزایش بازدید
آموزش ابزارهای افزایش رنک
آموزش ایندکس کردن محصولات در گوگل
آموزش رده بندی سایت و محصولات خود در موتورهای جستجو
آموزش افزایش آمار ، بازدید و فروش از طریق امضا نامه ها
آموزش بازاریابی هدفمند
آموزش افزایش سه برابری فروش
آموزش افزایش آمار ، بازدید و فروش از طریق بچه سایتها
هفت راه جذب لینکهای یکسویه
آموزش یک روش کاملا رایگان و کاربردی برای افزایش ترافیک و آمار سایت
آموزش ارتباط نام سایت و رتبه شما در گوگل
آموزش و تقویت تاثیر تبلیغات در وب
آموزش ۵ نکته مهم که سایت شما را در عرض دو هفته پولساز خواهد کرد
آموزش ۱۲ روش قطعی استفاده از محتوای غنی به منظور سرازیر شدن سیل ترافیک به فروشگاه شما
آموزش راهکارهایی برای بهینه سازی سایت
آموزش قوانین تجارت الکترونیک در ایران
آموزش روشهای تبلیغ کارآمد وبسایت
آموزش افزایش فروش از طریق سایتهای اجتماعی

آیا می دانید که می توانید همین الان در منزل درآمد کسب کنید؟

همان طور که می دانید، روش های بسیار مختلفی برای پول در آوردن از طریق اینترنت وجود دارد که ممکن است شما را سردرگم کند. کاملا به شما حق می دهم، چون وقتی من هم وارد این کار شدم همین احساس گیج شدن را داشتم.برای همین است که اصرار داریم تا راه درست را برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنید . جهت رفع این موضوع ، برنامه ۱۵ روزه گام به گام کسب درآمد را برای شما طراحی نموده و در انتهای آموزشهای سی دی قرار داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید به خوبی فعالیت و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز نمایید. علاوه بر این برنامه ۱۵ روزه ، کتابچه راهنمای کارگاه نیز ، کمک شایان توجهی به شما در زمینه کار در اینترنت خواهد کرد. بسیاری از افراد در ایران و کشور های دیگر از اینترنت درآمد عالی کسب می کنند.چرا شما سهم خود را از این بازار بزرگ و بی نهایت پرسود کسب نکنید؟ شما هم می توانید!

شما می توانید از همین امروز وارد دنیای “کسب درآمد از اینترنت” شوید . می توانید با صرف اندکی وقت , بهترین درآمد را بین دوستان و آشنایان و اقوام داشته باشید . می توانید از لذتهای زندگی بهره ببرید و شغلی داشته باشید که برای کسب درآمد از آن نیاز به تلاش بدنی نداشته باشید بلکه تماما در فضای مجازی اینترنت انجام می شود . شما با استفاده از روشهای گوناگون این مجموعه (که خلاصه ای از سرفصل های آنرا در بالا برایتان ذکر کردیم) می توانید در یک آن به چندین روش مختلف در اینترنت درآمد به دست آورید . بدین ترتیب می توانید ماهانه بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان هم درآمد داشته باشید . همانطور که قبلا هم عرض شد پس از چند ماه کار در اینترنت , به جایی می رسید که به ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان در ماه نیز قانع نمی شوید زیرا خواهید دید که می توانید بیشتر از آن هم از اینترنت درآمد داشته باشید.

من در این مجموعه توضیح خواهم داد که شما چگونه می توانید حتی در خانه از طریق اینترنت پول در بیاورید.من سعی می کنم راههای کسب در آمد از طریق وبلاگ , ایمیل , مسنجر , چت , سایت , فروشگاه , گروپهای یاهو , سایتهای موزیک , سایتهای دانلود , سایتهای نیازمندی , سایتهای وبمستر , گروپهای گوگل , ایمیل مارکتینگ , سایتهای معروف , انجمن , گوگل , کسب درآمد از طریق تبلیغات , روشهای کسب درآمد در منزل و تمام ابزارهایی که در اینترنت به صورت رایگان ارائه می شود و در نگاه اول به صورت معمولی دیده می شوند را توضیح دهم . من بهترین ابزار را برای کسب در آمد در اختیار شما قرار می دهم که اکثر این ابزار از دل خود اینترنت است که کمتر کسی به فکر کسب در آمد به وسیله این ابزارهای رایگان است . من خودم نیز از همین روشها و ابزارها برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کرده و می کنم . در حال حاضر من از ۴ روش مختلف برای کار در اینترنت استفاده می کنم و به شکر خدا درآمد بسیار خوبی هم از این روشها دارم و این در حالیست که روزانه فقط ۳ الی ۴ ساعت برای آن وقت می گذارم (البته گاهی هم ممکن است بیشتر وقت بگذارم) و باقی وقتم را برای گردش در اینترنت و یا در کنار خانواده می گذرانم . بنابراین شما هم می توانید به همین سادگی یک تجارت و درآمد خوب از اینترنت داشته باشید .

حسن کار در اینترنت این است که نباید برای شخص دیگری کار کنید بلکه خودتان رئیس خودتان هستید و هر چقدر که پول به دست می آورید مستقیما به جبیب خودتان خواهد رفت بدون اینکه بخواهید اجاره مغازه بدهید و یا ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شوید تا به سر کار بروید !!!.

امروز شما میتوانید با استفاده از این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای از اینترنت درآمد به دست آورید .مطمئن باشید روشها و مطالبی که فرا می گیرید تاکنون در هیچ سایت و یا سی دی چنین کامل و جامع آموزش داده نشده است و حتی صاحبان خیلی از سایتها و یا افرادی که ادعا می کنند چندین سال در اینترنت تجربه دارند از خیلی از آنها خبر هم ندارند . تفاوت این مجموعه با سی دی های دیگری که احیانا ممکن است در اینترنت مشاهده کرده باشید در این است که این روشها کاملا تست شده و مطمئن هستند و هر کارشناسی که آنها را مشاهده کند مهر تایید بر این روشها و ابزارها خواهد زد . این روشها و آموزشهای این مجموعه فقط تئوری نیستند بلکه بر اساس آموزش ، تکرار و تمرین بنا گردیده است تا افراد مبتدی هم بتوانند از آن استفاده نموده و درآمدهای خوبی به دست آورند .

یادتان باشد هر روزی که زودتر کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، زودتر به درآمد عالی دست پیدا می کنید. پس چرا موفقیت و ثروت خود را حتی لحظه ای به تعویق بیاندازید؟ از همین امروز شروع کنید! هیچ وقت برای شروع دیر نیست اما فراموش نکنید که زود دیر می شود !!! شما اگر تمام اینترنت ایران را هم بگردید چنین مجموعه کاملی در زمینه کسب درآمد از اینترنت پیدا نخواهید کرد زیرا این روشها تماما از تجارب شخصی بنده حاصل می شود و از هیچ کجای دیگر کپی برداری نشده است .

کسب درآمد از اینترنت فقط مخصوص افراد حرفه ای و قدیمیهای اینترنت نیست . شما هم از همین امروز می توانید سهم خود را از این دنیای مجازی دریافت نموده و درآمدی بی نظیر از آن به دست آورید.

در این مجموعه می آموزید که چگونه از سایتهایی مانند سایتهای موزیک و دانلود که در اینترنت هم زیادند درآمد کسب کنید .
در این مجموعه می آموزید که چگونه از سایتهایی مانند سایتهای تفریحی , نیازمندیها , سایتهای تبلیغاتی و غیرووو درآمد کسب کنید .
در این مجموعه می آموزید که چگونه از یک وبلاگ خیلی ساده درآمدهای میلیونی به دست آورید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از طریق گروپهای یاهو پول به دست آورید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از طریق گروپهای گوگل درآمد بالا داشته باشید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه ایمیلهای خود را پولساز کنید تا برایتان درآمد کسب کنند.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از بنرهای تبلیغاتی درآمد کسب کنید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از سایتهای معروف ایرانی درآمدی بالغ بر ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان داشته باشید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از طریق بازاریابی , با روزانه ۲ ساعت وقت , درآمدی بیش از ۵۰۰ هزار تومان در ماه داشته باشید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه یک فروشگاه بزرگ ایجاد کنید بدون اینکه حتی یک رال۰ برای خرید هاست , دامنه , اسکریپت و یا طراحی آن نپردازید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از گوگل درآمد کسب کنید.
در این مجموعه می آموزید که از ابزارهای رایگان اینترنت درآمد کسب کنید.
و آموزش دهها روش تست شده دیگر ….

و اما سی دی دوم این مجموعه :
در سی دی دوم این مجموعه با روشها و طرحهای مفید و موثر کار و کسب درآمد در بازار سنتی آشنا شده و هزینه انجام هر کار و باقی محاسبات مربوط به آنرا نیز در دسترس خواهید داشت . نکته قابل ذکر در مورد این طرح ها این است که بسیاری از این طرح ها را می توانید بدون نیاز به هیچکدام از هزینه هایی که در طرح ها به آنها اشاره شده است انجام داده و برای خود درآمدی مناسب به دست آورید . توضیحات بیشتر را در سی دی مربوطه مشاهده خواهید نمود.

با استفاده از طرحها و روشهای موجود در سی دی دوم این مجموعه که انجصارا به کسب درامد در بازار سنتی اختصاص داده شده است می توانید ابتدا کار خود را در منزل و با امکانات بسیار کم آغاز نموده و پس از دو سه ماه که درآمدی از کار خود به دست آورید آنرا گسنرش داده و در صورت تمایل آنرا به بازار بکشانید و یا می توانید باز هم مثل سابق به کار در منزل پرداخته و در منزل شغل خود را گسترش دهید.

این مجموعه همان چیزیست که آرزویش را داشته اید . هم می توانید روشهای کسب درآمد از اینترنت را یاد بگیرید و هم می توانید روشهای کسب درامد در منزل از طریق بازار سنتی را بیاموزید . می توانید از هر کدام یک یا دو روش را انتخاب نموده و کار خود را خیلی سریع اغاز کنید . دیگر بهانه ای بی پولی ندارید . همین امروز می توانید شروع به افزایش درآمد خود کنید .

اورجینال
شماره مجوز155/82047

فروشنده: ملی ایران 1

قیمت: 35,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 




تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب: کسب درآمد از اینترنت,
ارسال توسط reza

خودرو تک‌سرنشین ژاپنی‌ +عکس

 
ربات ارائه‌شده دارای یک حسگر ژیروسکوپی است که به وسیله آن می‌تواند بر روی زمین ناهموار به طور قائم بایستد.
 

ایسنا: فناوری ارائه شده همچنین مجهز به «تعلیق فعال» است که هر یک از چرخ‌ها را به طور منفرد کنترل و آن را برای مقابله با محدودیت‌ها و زمین ناهموار کنترل می‌کند.

ژاپنی‌ها با رونمایی از خودرو رباتیک تک‌سرنشینی که به طور خودکار مسافران را از نقطه‌ای به نقطه دیگر جابجا می‌کند رونمایی کردند و گام مهمی را به سوی تحقق ایده‌های موجود در رمان‌های علمی تخیلی برداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، کمپانی فناوری Hitachi در شهر تسوکوبا از تکنولوژی جدید رونمایی کرد.

خودرو جدید در حالی می‌تواند به طور خودکار افراد را سوار و پیاده کند، که در حالت اضطراری مسافران می‌توانند کنترل آن را با استفاده از کنترلر جوی‌استیک واقع در کابین به دست گیرند.

خودرو تک‌سرنشین ژاپنی‌ +عکس


این ربات مجهز به جی پی اس است که به آن امکان یافتن مسیر را می‌دهد. خودرو جدید همچنین دارای حسگرهای مسافتی لیزری است که برای شناسایی موانع به کار می‌رود.

ربات ارائه‌شده دارای یک حسگر ژیروسکوپی است که به وسیله آن می‌تواند بر روی زمین ناهموار به طور قائم بایستد.

فناوری ارائه شده همچنین مجهز به «تعلیق فعال» است که هر یک از چرخ‌ها را به طور منفرد کنترل و آن را برای مقابله با محدودیت‌ها و زمین ناهموار کنترل می‌کند.

مسافران فقط لازم است که مقصد مطلوب خود را بر روی یک نقشه صفحه لمسی مشخص کنند و خودرو به طور خودکار آن‌ها را به آن‌جا می‌برد.

افرادی که به سواری نیاز دارند، نیز می‌توانند از هر یک از ایستگاه‌های شبکه‌ کامپیوتری مشخص شده در سطح شهر با «سیستم حمل و نقل هوشمند شخصی» برای استفاده از خودرو جدید تماس بگیرند.

خودرو تک‌سرنشین ژاپنی‌ +عکس

خودرو تک‌سرنشین ژاپنی‌ +عکس

 




تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:عکس , دیدنی ها , خودر , ژاپن,
ارسال توسط reza

عکس: هواپیمای جالب وزیر دفاع آمریکا

 
سفر چاک هیگل،وزیر دفاع آمریکا با یک هواپیمای ترابری C-17 از کابل به مقصد پایگاه هوایی رامستین در آلمان.
 
مشرق نیوز: سفر چاک هیگل،وزیر دفاع آمریکا با یک هواپیمای ترابری C-17 از کابل به مقصد پایگاه هوایی رامستین در آلمان.

 




تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب: چاک هیگل , وزیر دفاع آمزیکا , هواپیما , عکس,
ارسال توسط reza