پیغام الهلال به باشگاه های عربی علیه ایران

 
مدیر الهلال می خواهد AFC میزبانی را از باشگاه های ایرانی بگیرد. او در صفحه اجتماعی خود به باشگاه های عربی دیگر پیغام داده که علیه ایران متحد شوند.
 

 

برترین ها: مدیر الهلال می خواهد AFC میزبانی را از باشگاه های ایرانی بگیرد. او در صفحه اجتماعی خود به باشگاه های عربی دیگر پیغام داده که علیه ایران متحد شوند. به گزارش تسنیم به نقل از سایت الکوره، عبدالرحمان بن مساعد مدیر مدیر باشگاه الهلال عربستان در صفحه اجتماعی خود از باشگاه های قطری و اماراتی خواسته با هم متحد شوند.

او نوشته: «تحریکات در بازی مقابل استقلال از فرودگاه آغاز شد و تا هتل ادامه داشت. بعد از بازی روز سه شنبه اتوبوس الهلال در مسیر بازگشت از ورزشگاه به هتل مورد هجمه و پرتاب سنگ قرار گرفت و در ورزشگاه نیز به سوی بازیکنان مواد آتش زا پرتاب شد که اتفاقات این بازی از سوی باشگاه الهلال منعکس خواهد شد.»

مدیر باشگاه الهلال نوشته که باید این باشگاه ها با نوشتن نامه ای به AFC درخواستی برای برگزاری بازی های نمایندگان ایران مقابل تیم های عربی در زمین بی طرف ارائه کنند یا از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهند که باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان به منطقه شرق آسیا منتقل شوند.

مدیر باشگاه الهلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده تا آیتم های امنیتی را نیز به شرایط حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کند. او همچنین برتری مقابل استقلال را به بازیکنان تیمش تبریک گفت.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب: الهلال , ایران , لیگ قهرمانان , AFC,
ارسال توسط reza

همدردی هنرمندان با زلزله زدگان بوشهر

 
چند تن از هنرمندان کشورمان در پیامی خطاب به مردم بوشهر در گذشت تعدادی از هموطنانمان در زلزله را تسلیت گفتند.
 
 
 
 
 
 
 

 تماشا:چند تن از هنرمندان کشورمان در پیامی خطاب به مردم بوشهر در گذشت تعدادی از هموطنانمان در زلزله را تسلیت گفتند.


 

پیام تسلیت «رضا صادقی» برای هموطنان جنوبی پس از زلزله بوشهر

«بعضی دردها همچون کوه جانگیرند ...»


خواننده جنوبی موسیقی پاپ، شب گذشته و پس از انتشار خبر زلزله در جنوب کشور، در پیامی این واقعه طبیعی و دلخراش را به هموطنان و جنوبی ها تسلیت گفت.

رضا صادقی که در آستانه انتشار آلبوم جدیدش قرار دارد، برای همدردی با هموطنان جنوبی، متنی را نگاشته که می خوانید:

«همه دردها جانکاهند اما بعضی دردها همچون کوه جانگیرند امروز با شنیدن خبر زلزله بوشهر بار سنگین مصیبت را بر دوش همخونان جنوبیم حس کردم.

از خداوند برای بازماندگان صبر و برای رفتنگان طلب آمورزش دارم.

من به عنوان یک جنوبی خود را صاحب عزا می دانم و از همه دوستان می خواهم برای آرامش روح رفتگان و همچنین ماندگان باورانه دعا کنند. همین ...»


 

همدردی علیرضا قربانی با مردم بوشهر

این چه رازی است که هر بار بهار با عزای دل ما می آید ...

علیرضا قربانی خواننده کشورمان در پیامی خطاب به مردم بوشهر در گذشت تعدادی از هموطنانمان در زلزله شهرستان دشتی را تسلیت گفت. عصر  20 فروردین ماه زلزله شدیدی شهرستان دشتی از استان بوشهر را لرزاند که این اتفاق به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان منجر شد.

 هنرمندان کشورمان همواره در چنان اتفاقاتی به شیوه های مختلف در کنار مردم مصیبت دیده هستند و با پیام های تسلیت و اجرای برنامه های هنری با مردم ابراز همدردی می کنند.


علیرضا قربانی خواننده جوان کشورمان نیز به همین مناسبت پیامی را برای مردم زلزله زده و به ویژه خانواده هایی که عزادار شده اند، داد.

وی در این متن نوشته است:

این چه رازی است که هر بار بهار، با عزای دل ما می آید؟... و اینک مصیبتی دیگر در روزهای شکوفایی بهار ...

بار دیگر حادثه ای دردناک، زلزله ای مصیب بار در خطه مردمان بسیار خونگرم و مهربان بوشهر جان تعدادی از عزیزانمان را به تلخی گرفت و خانواده های بسیاری را داغدار نمود. بدین وسیله درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز را خدمت ملت شریف ایران و خانواده های محترم آنان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منان خواستارم.


 

کتایون ریاحی به هموطنان بوشهری تسلیت گفت

کتایون ریاحی درگذشت شماری از هموطنان کشور را در زلزله اخیر بوشهر تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه کمک، کتایون ریاحی بازیگر سینما با انتشار متنی با ابراز تاسف از درگذشت شماری از هموطنان در زلزله اخیر بوشهر از تمامی هم میهنان تقاضا کرد تا به یاری زلزله زدگان بشتابند.


متن پیام کتایون ریاحی بدین شرح است:

زمین باز هم لرزید و مادران و پدران سرزمین مان کاشانه مهرشان فرو ریخت و کرشمه بیداد، کودکانی را بی پناه و تنها ساخت. باری دگر، دست های توانمند سازنده را خورشید مهر سازیم و کمک رسان شویم تا نگاهی را آرام و دلی را شاد کنیم.

هم داد کن تو به گیتی درون

که از داد هرگز مشد کس نگون

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:کتایون ریاحی , رضا صادقی , علیرضا قربانی,
ارسال توسط reza
فروش برخی خودروها زیر قیمت کارخانه:

اتفاق بی‌ سابقه در بازار خودرو

 
همه بلاتكليف‌اند. مشتریان خودرو، خودروسازان، فروشندگان، مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی دلالان.
 
روزنامه دنیای اقتصاد: همه بلاتكليف‌اند. مشتریان خودرو، خودروسازان، فروشندگان، مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی دلالان.

هیچ کس نمی‌داند قیمت خودرو چه تکلیفی دارد، از یک سو خودروسازان این روزها فعال شده و خودروهای ثبت‌نامی را حتی آنهایی را که موعدشان نرسیده با قیمت مصوب معاون اول رییس‌جمهور، زودتر تحویل می‌دهند و از دیگر سو دلالان با ناامیدی از افزایش دوباره قیمت‌ها خودروهای انباری خود را زیر قیمت کارخانه به فروش می‌رسانند.

در این بین خریداران نیز در انتظار کاهش قیمت‌ها هم بازار را تحریم کرده‌اند و هم امیدوار به وعده‌های مسوولان، افق روشنی را پیش روی خود در این زمینه می‌بینند. در هر صورت همه بلاتكليف‌اند و هیچ کس در این بین تکلیف خود را نمی‌داند، اما اعضای شورای رقابت نیز در این میان بیکار ننشسته‌اند و خریداران خودرو را هر روز بیشتر از قبل به تحریم بازار تشویق می‌کنند. حتی دوشنبه گذشته محمدعلی مددی، عضو شورای رقابت به مردم تاکید کرد تا روشن شدن وضعیت قیمت‌گذاری خودرو، از خرید خوداری کنند.

 این نماینده مجلس و عضو شورای رقابت زمان اعلام قیمت‌های جدید را پایان فروردین اعلام کرده و گفته که ما مسوولیتی در قبال کسانی که مایل به خرید خودرو با قیمت‌های گزاف بوده‌اند، نداریم. تمام این توصیه‌ها برای توقف خرید خودرو در حالی از سوی مسوولان به مردم ارائه می‌شود که خودروسازان پیش از این از مردم خواسته بودند تا زودتر خودروی مورد نظر خود را بخرند، زیرا نه تنها قیمت‌ها کاهش نخواهد یافت، بلکه احتمال گران شدن دوباره نیز وجود دارد. دبیر انجمن خودروسازان نیز در واکنش به توقف خرید از سوی مردم، این اقدام را ضرری مضاعف برای صنعت خودرو کشور اعلام کرده است.

 در هر صورت اینکه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودروي چگونه خواهد بود و شورای رقابت با احتساب چه عواملی به قیمت‌گذاری خودرو خواهد پرداخت موضوعی است که تا آخر فروردین‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد. مردم اوایل اسفند پارسال و بلافاصله پس از انتقاد تند احمدی‌نژاد از افزایش قیمت خودرو، منتظر کاهش چشمگیر قیمت‌ها هستند، باید حدود دو هفته دیگر هم صبر کنند تا ببینند در نهایت جاده مخصوصی‌ها برنده جنگ قیمتی خواهند شد یا شورای رقابتی‌ها، بازار خودرو را مطابق میل مشتریان خواهد چرخاند.

هر چه هست، فعلا با وجود لغو مصوبه دولتی آزادسازی قیمت‌ خودرو و اصلاحیه آن از سوی ريیس مجلس، خودروسازان همچنان محصولات خود را با نرخ‌های بالا و به قول اعضای شورای رقابت غیرقانونی به خریداران عرضه می‌کنند. حتی خودروسازان تحویل خودروهای ثبت‌نامی را نیز سرعت بخشیده‌اند، گویی انبارهایشان پر شده از خودرو و نمی‌خواهند مشتریان چشم انتظار بمانند.

این اقدام از آن جهت است که خودروسازان می‌خواهند با تحویل هرچه سریع‌تر محصولات ثبت‌نامی، جلوی کاهش قیمت احتمالی آنها را بگیرند، هرچند ظاهرا برخی مشتریان نیز دستشان را خوانده و از دریافت خودرو ثبت‌نامی‌شان طفره می‌روند.

 این اتفاق به همراه تداوم رکود بازار، نشان می‌دهند مشتریان همچنان به کاهش چشمگیر قیمت خودرو امیدوارند و به اين راحتی‌ها تحریم خودروسازان را نخواهند شکست. در این بین خودروسازان از حالا موضعی منفی نسبت به دستورالعمل آخر فروردین‌ماه شورای رقابت دارند و کاهش قیمت‌ها را با افزایش دستمزدها در سال جدید منتفی می‌خوانند. در هر حال خودروسازان این روزها فعال‌تر از هر زمان دیگری عمل می‌کنند و خودروهای ثبت‌نامی را زودتر از هر زمان دیگری تحویل می‌دهند.

 عملکردی که از خودروسازان بعید به نظر می‌رسید. از دیگر سو با تحریم خرید خودرو که برای اولین بار طی سال‌ها فعالیت خودروسازی در کشور اتفاق افتاده و همچنین افزایش تولید خودرو نسبت به سال گذشته که از جمله تعهدات خودروسازان به دولت بوده، هم‌اکنون خودرو به کالایی بی‌اعتنا از سوی مردم تبدیل شده است و این مساله دست بسیاری از فروشندگان و دلالان خودرو را به اصطلاح در حنا گذاشته است.

 حال با شرایطی مواجه هستیم که قیمت برخی از خودروها در بازار ارزان‌تر از کارخانه به فروش می‌رسد، به عنوان مثال قیمت تندر، پژو 405 و پارس هم‌اکنون پایین‌تر از کارخانه به فروش می‌رسد که این موضوع برای خودروسازان امری خوشایند نیست.


 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:خودرو , قیمت خودرو , بازار خودرو,
ارسال توسط reza

انواع و اقسام قهوه را بشناسید

 
برای آنکه بهترین قهوه را سفارش دهیم، باید انواع و اقسام آن را بشناسیم. با هم انواع قهوه را مرور می کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
  برترین ها: برای آنکه بهترین قهوه را سفارش دهیم، باید انواع و اقسام آن را بشناسیم. با هم انواع قهوه را مرور می کنیم.


 
اسپرسو (Espresso)

این تصور نادرست وجود دارد که اسپرسو یک دانه است. در واقع کلمه اسپرسو به روش خاصی از دم کردن قهوه گفته می شود. اسپرسو نوعی قهوه است که در دستگاه اسپرسو دم می شود. دانه ها قبلاً خوب آسیاب می شوند و سپس دوز سریعی از فشار زیاد و آب گرم دریافت می کنند. این ترکیب فشار و آب، مقدار کمی قهوه متراکم با طعم غنی استخراج می کند. یک جرعه اسپرسو حدود 7 تا 9 گرم قهوه آسیاب شده می برد که حدود 2 اونس (56 گرم) قهوه اسپرسو تولید می کند. دو جرعه دوبرابر قهوه آسیاب شده می برد و دو برابر قهوه اسپرسو تولید می کند.




کاپوچینو (Cappucino)

این نوشیدنی مرسوم در ایتالیا یک بخش اسپرسو، یک بخش شیر جوشیده و یک بخش کف شیر دارد. اگر به درستی دم شود، هر جرعه ای که می نوشید باید به مقدار مساوی قهوه، شیر و کف داشته باشد. ولی در بیشتر کافی شاپ های آمریکا، آن را در فنجان های 8 اونسی (226 گرمی) سرو می کنند. در حالیکه کاپوچینوی اصلی در فنجان 5 اونسی (140 گرمی) سرو می شود. کاپوچینو به معنای "کلاه کوچک" است و به لایه باریک کف در بالای قهوه اطلاق می شود. در ایتالیا هرگز پس از وعده غذایی یا بعد از 11 صبح، کاپوچینو نوشیده نمی شود.




لاته (Latte)

لاته محبوب و مشهور یک نوشیدنی اسپرسوی ایتالیایی است که دو بخش شیر جوشیده و یک بخش قهوه دارد. معمولاً از کاپوچینو بزرگتر است و شیر بیشتری دارد و در فنجان 7 اونسی (198 گرمی) سرو می شود. از آنجائیکه شیر فقط جوشانده می شود و کف زیادی ندارد، سطح مناسبی برای ایجاد طرح های هنری فراهم می کند. شیر بیشتر به معنای طعم رقیق تر است و برای افرادی که تازه با طعم قهوه آشنا شده اند مناسب تر است.




آمریکانو (Americano)

آمریکانو یک جرعه اسپرسو و آب اضافی برای بیشتر کردن آن است. این طعم رقیقی ایجاد می کند که بیشتر شبیه قهوه صاف شده آمریکایی است تا یک جرعه اسپرسو. می توان 6 تا 8 اونس آب (170 تا 220 گرم آب) اضافه کرد و البته مقدار آن به دلخواه متغیر است. این قهوه بدون شیر و به صورت قهوه سیاه سرو می شود.




کورتادو/جیبرالتار (Cortado/Gibraltar)

علیرغم اسامی مختلف، تنها چیزی که کورتادو را از جیبرالتار (جبل الطارق) متمایز می کند کافی شاپی است که این قهوه را در آن سفارش می دهید. کورتادو یک اسپرسوی اسپانیایی است که با شیر جوشیده بریده می شود (کورتادو به اسپانیایی می شود "بریدن"). این نوشیدنی کوچکی است که فقط کمی بزرگتر از ماکیاتو است و در لیوان 4 اونسی (110 گرمی) سرو می شود. نام جیبرالتار یا جبل الطارق در سال 2005 توسط کافی شاپی واقع در سانفرانسیسکو اختراع شد و به نوعی لیوان شیشه ای اطلاق می شود.




ماکیاتو (Macchiato)


در حالیکه این استارباکس بود که ماکیاتو را مشهور کرد، ولی ماکیاتوی استارباکس شباهت کمی به ماکیاتوی واقعی دارد. ماکیاتوی سنتی یک جرعه اسپرسو و بخش کوچکی از شیر کف دار در بالای آن است. این نوشیدنی کوچک خیلی قوی است زیرا غلیظ ترین طعم اسپرسو را دارد و شیر اضافه شده به آن، از شدت این طعم می کاهد. ماکیاتو به معنای "طرحدار" است و به طرح هایی که روی کف شیر داده می شود اطلاق می گردد.




کافه او له (Café au Lait)

این یک نوشیدنی فرانسوی است که از قهوه صاف شده قوی و شیر حرارت داده شده (نه شیر جوشیده یا کف دار) درست می شود. نسبت قهوه و شیر یک به یک است. اگر در استارباکس دنبال این نوع قهوه می گردید باید میستو بخواهید. میستو کلمه ایتالیایی برای این نوع قهوه است.




فلت وایت (Flat White)

فلت وایت یک اسپرسوی استرالیایی است که در انگلستان و آمریکا محبوبیت یافته است. فلت وایت چیزی بین کاپوچینو و لاته است که در لیوان 6 اونسی (170 گرمی) سرو می شود. سایز آن تقریباً اندازه کاپوچینو است، ولی شیر آن مانند لاته، کاملاً جوشانده می شود.




کولد برو (Cold Brew)

کولد برو به روش دم کردن آیسد کافی گفته می شود که شامل خیساندن قهوه آسیاب شده در آب به مدت 8 ساعت می شود تا طعم کامل آن دربیاید. با این روش عصاره ای بدست می آید که می توان به میزان دلخواه به آن آب اضافه کرد. این روش آزاد در سال های اخیر در کافی شاپ ها مرسوم شده است و درست کردن این نوع قهوه در منزل نیز راحت است. بسیاری از کافی شاپ ها عصاره ها را داخل بطری می فروشند و بدین ترتیب می توان در منزل به میزان دلخواه آن را رقیق کرد.




آیسد کافی ژاپنی (Japanese Iced Coffee)

این یک روش برای درست کردن فوری آیسد کافی است که شما قهوه را روی یخ دم می کنید. قهوه با قوت دوبرابر روی یخ دم می شود تا یخ آب شود و قهوه را رقیق و دم کند. چرا باید آیسد کافی ژاپنی را به کولد برو ترجیح دهید؟ بعضی افراد می گویند که این روش منجر به تأکید بیشتر بر روی طعم قهوه می شود. و همچنین خیلی سریعتر از روش درست کردن کولد برو است.




آیسد کافی (Iced Coffee)

آیسد کافی معمولی را می توان به دو روش تهیه کرد: قهوه معمولی را بگذارید بماند تا سرد شود، یا قهوه داغ قوی را مستقیماً روی یخ بریزید. در هر دو صورت طعم رقیقی درست می شود که باعث شده روش های جدید دم کردن آیسد کافی اخیراً محبوب و مرسوم شوند.




پور اُور (Pour Over)

این روش دم کردن قهوه عبارتست از ریختن آب داغ روی قهوه کاملاً آسیاب نشده و دانه درشت و صاف کردن آن قهوه. با آنکه روش های زیادی برای دم کردن قهوه وجود دارد، ولی همه آنها از روند یکسان خیساندن دانه های آسیاب شده در آب داغ پیروی می کنند. با آنکه این یک روش سنتی برای دم کردن قهوه است، ولی طعمی غیرعادی دارد.




موکا (Mocha)

موکا یک قهوه محبوب و دسری با شکلات است. عموماً آن را با ترکیب یک جرعه اسپرسو و پودر کاکائوی مخلوط با شیر درست می کنند. شیر را می جوشانند و نوشیدنی را با هنر لاته تزئین می کنند. یکی از انواع آن بیچرین است که نوشیدنی مخصوص شهر تورین در ایتالیا است و ترکیبی از قهوه، خامه شکلاتی با طعم فندق و خامه غلیظ است.




فراپوچینو (Frappucino)

این نوشیدنی در آمریکا بسیار معروف شده است. با آنکه بسیاری از مردم تصور می کنند که این قهوه شبیه بستنی برای اولین بار در استارباکس درست شده، ولی در واقع ریشه آن جای دیگری است. فراپوچینو زاده ذهنی جرج هاول از کافی شاپ Coffee Connection در بوستون است که در دهه نود استارباکس این کافی شاپ را خرید. هاول در مورد فراپوچینو می گوید که او هم عاشق آن است و هم از آن متنفر است. او می گوید: «وقتی استارباکس با پیشنهاد خوبی برای خریدن کافی کانکشن پیش ما آمد، خیالمان راحت شد. من قهوه اصلی و ساده را دوست داشتم، ولی بیشتر وقتم صرف چیزهایی مثل فراپوچینو می شد.» بنابراین فراپوچینو یک نوشیدنی آمریکایی است و آدم را یاد گرانیتای ایتالیایی می اندازد که یک قهوه یخی با بافت نرم و روان است که چیزی بین یخ در بهشت ایتالیایی و شربت است.

 نام "فراپوچینو" ترکیبی از کلمه نیو انگلندی "فراپ" برای بستنی و کلمه "کاپوچینو" است. فراپوچینو از چه چیزهایی تشکیل شده است؟ استارباکس طرز تهیه این قهوه را مثل یک راز نگه داشته و دستور تهیه آن را در وبسایش نگذاشته است. ولی یک چیز قطعی است، این نوشیدنی راز محبوبیت انفجاری استارباکس است. قطعاٌ نباید این نوشیدنی را در جایی غیر از استارباکس سفارش دهید. و محض اطلاعتان: اگر فکر می کنید این نوشیدنی کافئینی که می خواهید را تأمین می کند، بدانید که این نوشیدنی اصلاً قهوه ندارد!
 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:قهوه ,
ارسال توسط reza

 

تصاویر هوایی از مناطق زلزله زده‌ بوشهر

 
تصاویر هوایی از مناطق زلزله زده‌ی استان بوشهر.
 

تابناک: تصاویر هوایی از مناطق زلزله زده‌ی استان بوشهر.









 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:زلزله , زلزله بوشهر , تصاویر , تصاویر هوایی,
ارسال توسط reza

 

پرورش كروكدیل توسط خانم ایرانی! +عکس

 
آن‌طور كه مدیرعامل اولین و تنها مزرعه كروكودیل در ایران می‌گوید در حال حاضر در آنجا ۳۵ كروكودیل كه از كشورهایی هم‌چون تایلند و مالزی وارد شده‌اند نگهداری می‌شوند.
 
بازار خبر: آن‌طور كه مدیرعامل اولین و تنها مزرعه كروكودیل در ایران می‌گوید در حال حاضر در آنجا ۳۵ كروكودیل كه از كشورهایی هم‌چون تایلند و مالزی وارد شده‌اند نگهداری می‌شوند.


«نوپك»، اولین و تنها مزرعه‌ی پرورش كروكودیل در ایران است. این مزرعه، در جزیره هنگام (نزدیك جزیره قشم) قرار دارد و مدیریت آن را مژگان روستایی بر عهده دارد.ایشان درباره چگونگی آغاز به كار این مزرعه كروكودیل می‌گوید: «رشته تحصیلی من جانور شناسی است. علاقه زیاد باعث تصمیم این كار شد. از سال ۱۳۸۶ شروع به گرفتن مجوزها كردیم و از سال ۱۳۸۹ مزرعه‌داری را شروع كردیم».مژگان روستایی می‌گوید: «كار پرورش كروكودیل برای خانم یا آقا فرقی نمی‌كند. كلا كار مشكلی است ولی كار با این موجودات صبور، عاقل و دوست‌داشتنی بسیار لذت بخش است».«كروكودیل همیشه قصد حمله به كسی كه وارد قلمرواش شود را دارد. ولی خوشبختانه با آموزش‌های داده شده به پرسنل، تا امروز مشكلی پیش نیامده است. بازدیدكنندگان در محیطی امن والبته با كمترین فاصله كروكودیل‌ها را می‌بینند».«كروكودیل موجودی بسیار بافكر، صبور، سریع و البته كمی خشن است».

پرورش كروكدیل توسط خانم ایرانی! +عکس


«از پوست كروكودیل كه یكی از با ارزشترین چرم‌های دنیا است، استفاده می‌كنیم. ما نمونه چرم خودمان را به طور آزمایشی تولید كردیم و كیفیت قابل قبولی دارد».

«كروكودیل خزنده‌ای خونسرد است كه نیاز شدید به گرما و رطوبت دارد. البته در فصول مختلف سال باید نكاتی را در نظر داشت كه به سرعت رشد حیوانات كمك می كند».

پرورش كروكدیل توسط خانم ایرانی! +عکس


«در رودخانه سرباز در استان سیستان و بلوچستان گونه بومی ایران با نام علمی "Palestrise” و با نام محلی "گاندو” زندگی می‌كند. این نوع كروكودیل پوزه كوتاه ایرانی را دیده‌ام. پرورش آن به دلیل سرعت رشد كم در برابر گونه پروسوس، كه ما در مزرعه‌مان پرورش می‌دهیم، مقرون به صرفه نیست».

به گفته مژگان روستایی سازمان محیط زیست اجازه پرورش كروكودیل پوزه كوتاه ایرانی را نمی‌دهد.

پرورش كروكدیل توسط خانم ایرانی! +عکس


«كار مزرعه ما به صورت تحقیقاتی و مرحله‌ای ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی قبلی تا سال آینده به سودآوری می‌رسد»

پرورش كروكدیل توسط خانم ایرانی! +عکس

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب: عکس , کروکدیل , عجایب , ایران , زن ایرانی,
ارسال توسط reza

و بالاخره صحبت های جنجالی محمد بنا

 
محمد بنا یا همان آقای خاص کشتی به جنجالی ترین شکل ممکن سکوت چند ماه اش را شکست.
 

 

هفت صبح: محمد بنا یا همان آقای خاص کشتی به جنجالی ترین شکل ممکن سکوت چند ماه اش را شکست.

او در گفت و گویی مفصل با مجله کیهان ورزشی حرف هایی را علیه خادم به زبان آورد که کمتر کسی انتظارش را داشت. خواندن این مصاحبه خالی از لطف نیست؛ خصوصا برای اهالی کشتی. بخش هایی از این مصاحبه در ادامه می آید.

- ... وقتی آقایان در جام جهانی کشتی آزاد اول شدند فکر کردند جام جهانی فوتبال را فتح کرده اند. در نهایت چه شد؟ قدرت کشتی ما را نشان داد؟ گفتند تا حالا ندیده بودیم کشتی آزاد ما این همه رو به جلو برود! عزیز من رو به جلو در مقابل کی؟ کشتی گیرهای درجه دو و سه؟ می گفتند آقا دیدی گنجی چه سالتویی زد؟! بابا بیچاره کشتی گیر ژاپنی انگار سیگار می فروخته که آوردنش!

- پس از المپیک خادم پیغام فرستاد که از من حمایت کن که من هم کردم. بیش از 10 بار از خادم حمایت کردم اما یک بار از انتقادات من مبنی بر بی برنامگی ها و بی پولی ها حمایت نکرد. آقای خادم تو تازه آمدی و تازه نفس هستی، بگذار 5، 6 سال بگذرد و ببین باز هم همین حالت را داری؟

- در فرودگاه مصاحبه می کردم که شخصی دم گوشم گفت بگو که آقا رسول چقدر در پیشرفت کشتی فرنگی تاثیر داشته، در پاسخ به صحبت هایش گفتم: این کار 10 ساله است، آقا رسول سه ماه است آمده، چه دخلی به ایشان دارد؟!

- دیگر به زندگی در خارج فکر نمی کنم و هرگز برای زندگی ایران را ترک نمی کنم.

- شب ها وقتی می خواهم بخوابم اگر صدای خر و پف مادرم را نشنوم خوابم نمی برد.

- تمام جایزه المپیک را به دخترم که در ایران نیست دادم چون قولش را به او داده بودم.

- روزی که به ایران آمدم دیگر کسی مرا نمی شناخت و فکرش را نمی کردم که در ایران به من کار بدهند.

- در این سال ها که در کشتی کار می کنم از برخی دروغ ها و نامردی ها خیلی زجر کشیدم اما در میدان جواب آنها را دادم.

- روزی که حمید سوریان را جای رنگرز در ترکیب تیم ملی گذاشتم خیلی ها فشار آوردند و حتی یک نفر که حالا نماینده مجلس است علیه من لشکرکشی کرد!

- دو بار به خانه کشتی رفتم و دیدم مسئول آنجا می گوید ما سر جمع دو وعده دیگر عدس پلو داریم که به بچه ها بدهیم، وقتی امکانات ضعیف و بی توجهی فدراسیون را دیدم تصمیم به کناره گیری گرفتم.

- فکر نمی کنم خطیب را بخواهند اما مسئله ماندن یا رفتن اینها فراتر از بحث ورزش است و زمینه بزرگتری به نام انتخابات ریاست جمهوری دارد.

- بنا تا دیروز خوب بود اما وقتی گفت خسته شده ام انگ زدن ها شروع شد و ...

- در بی پولی های فدراسیون کشتی، رسول خادم هم بیست جور کار بی خودی به گردنشان انداخته و 120 نفر را هر روز به عنوان کارآموز به خانه کشتی می برد و ...

- در دیداری که با رئیس جمهور داشتم نگفتم ادامه می دهم بلکه در پاسخ به درخواست ایشان گفتم اگر شرایط مهیا باشد ادامه می دهم. الان هم می گویم که اگر شرایط خوب باشد در کشتی نوکری می کنم.

- من با دیوانه هایی کار می کردم که می دانستند من 100 پله از آنها دیوانه ترم!

- انتخاب چمن گلی به عنوان بهترین مربی جهان پشت پرده داشت.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:محمد بنا , کشتی , جام جهانی , المپیک,
ارسال توسط reza

ورود عسل بدیعی به سینما با یک تعهد کتبی

 
پدر ایشان معتقد بودند که عسل بهتر است در حوزه رشته دانشگاهی‌اش فعالیت کند. سرانجام بعد از رایزنی‌های بسیار، من تعهد کتبی به پدر ایشان دادم که از هر جهت محیط کاری سالم را برای دخترشان فراهم کنم و خب ایشان هم این لطف را داشتند و در خواست ما را قبول کردند.
 

خبرگزاری برنا: حمید رضا صلاحمند کارگردان سینما گفت: در فیلم سینمایی «بودن یا نبودن» در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر با این پروژه همکاری می‌کردم.

او در مورد انتخاب عسل بدیعی به عنوان بازیگر در این اثر گفت: برای انتخاب بازیگر فیلم «بودن یا نبودن» ما ازافراد زیادی اعم از چهره‌های سرشناس و آماتور تست گرفتیم اما هیچ یک از آن‌ها نتوانستند آن طور که باید نظر کیانوش عیاری را جلب کنند.

 به همین دلیل مرحله گرفتن تست طولانی شد تا اینکه نوبت به «عسل بدیعی» رسید. وقتی از او تست گرفتیم من و آقای عیاری هر دو به یکدیگر نگاه کردیم و متوجه شدیم او همان بازیگری است که ما به دنبالش بودیم، چرا که نوع نگاه و چهره معصومانه بدیعی دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستیم. به همین خاطر کیانوش عیاری به من گفت هر طور که شده من او را برای این نقش می‌خواهم.


 

کارگردان «نیش زنبور» و «زمانه» اضافه کرد: بعد از انتخاب او، ما متوجه شدیم یک مشکل بزرگ پیش روی ما قرار دارد و آن این است که پدر و مادر عسل بدیعی به هیچ وجه حاضر نیستند که او وارد عرصه بازیگری شود. به همین علت ما از مادر مرحومه بدیعی خواستیم که به دفتر فیلمسازی ما بیایید. مدت‌ها با هم مذاکره کردیم و من برای ایشان تشریح کردم که کار در این محیط در سلامت کامل انجام می‌شود.

بعد از رایزنی با مادر عسل برای راضی کردن پدر ایشان راهی محل کارشان در وزارت نفت شدم. پدر ایشان معتقد بودند که عسل بهتر است در حوزه رشته دانشگاهی‌اش فعالیت کند. سرانجام بعد از رایزنی‌های بسیار، من تعهد کتبی به پدر ایشان دادم که از هر جهت محیط کاری سالم را برای دخترشان فراهم کنم و خب ایشان هم این لطف را داشتند و در خواست ما را قبول کردند.
 
صلاحمند گفت: خوشبختانه بدیعی در فیلم «بودن یا نبودن» بسیار درخشید و به ما ثابت کرد بی‌دلیل نبود که کیانوش عیاری برای حضورش تا این حد پافشاری کند. خوشبختانه او بازیگر سلامتی بود و تا به آخر هم توانست معصومیت و حسن رفتارش را حفظ کند.
 
او تصریح کرد: به عقیده من سلامت و نجابت عسل بدیعی بیش از ظرفیت سینمای ایران بود و بدیعی در مسیر شهرتش هیچگاه دستخوش تغییرات رفتاری نشد و همچنان اصالت رفتاری خودش را حفظ کرد.
 
کارگردان سریال «بچه‌ها نگاه می‌کنند» تصریح کرد: به واسطه پافشاری که برای حضور بدیعی در عرصه بازیگری داشتم و از سویی وساطتی که نزد خانواده‌اش کردم و رفتار با وقار و خانواده دوستانه آن مرحومه، همواره تعلق خاطر بسیاری به کارهای او داشتم و با علاقه خاصی آثارش را دنبال می‌کردم.
 
این سینماگر گفت: خبرفوت «عسل بدیعی» برای من یک شوک بزرگ محسوب می‌شد. امیدوارم روح او غرق در رحمت باشد.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:عسل بدیعی , بازیگر,
ارسال توسط reza

زمان افزایش حقوق کارمندان در سال 92

 
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی با بیان این که اعتبارات لازم برای افزایش حقوق، از فروردین ماه پیش بینی شده است، گفت: تک نرخی شدن ارز در مجلس در حال بررسی است.
 

خبرگزاری ایسنا: معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی با بیان این که اعتبارات لازم برای افزایش حقوق، از فروردین ماه پیش بینی شده است، گفت: تک نرخی شدن ارز در مجلس در حال بررسی است.

رحیم ممبینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ابلاغ مصوبه مربوط به افزایش 25 درصدی حقوق به دستگاه های اجرایی اظهار کرد: این مصوبه تنها مصوبه قانونی برای افزایش حقوق است.

وی در ادامه با بیان این که اعتبارات لازم برای اعمال افزایش حقوق از فروردین ماه پیش بینی شده است، افزود: دستگاه های اجرایی که برای افزایش حقوق از فروردین ماه اقدام کنند، اعتبارات لازم در اختیارشان قرار می گیرد.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی افزود: افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 1391 در تیر ماه و در سال 1390 در اردیبهشت ماه اعمال شد.

ممبینی همچنین با بیان این که مجلس با تک نرخی شدن ارز موافقت کرده است، تصریح کرد: در لایحه بودجه برای نرخ ارز اجرای نظام شناور مدیریت شده متناسب با عرضه و تقاضا پیش‌بینی کرده ایم تا با کنترل دولت یک نرخ برای ارز داشته باشیم.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:حقوق , حقوق کارمندان,
ارسال توسط reza

شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (15)

 
اگر «شما» نویسنده این آثار هستید، لطفا عصبانی نشوید. لبخند بزنید و به خواننده هایی فکر کنید که با خواندن نوشته هایتان لبخند می زنند و در دل تحسین تان می کنند.
 

 

هفت صبح: هر نوشته ای نویسنده ای دارد. هر نویسنده ای حق دارد اسمش را پای مطلبش ببیند. نوشته هایی که در این صفحه می خوانید، Status های کپی پیست شده ای است که در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخیده و صاحبش را گم کرده.

اگر «شما» نویسنده این آثار هستید، لطفا عصبانی نشوید. لبخند بزنید و به خواننده هایی فکر کنید که با خواندن نوشته هایتان لبخند می زنند و در دل تحسین تان می کنند.

1- گمونم اسب سفید شاهزاده منو کشتن و باهاش سوسیس درست کردن وگرنه امکان نداشت اینقده دیر کنه

2- می گن پول چرکِ کفِ دسته؛ دستِ ما هم که کلا آنتی باکتریال!

3- مدرسه: سه سیب داریم، دوتای دیگر از علی می گیریم، حالا چندتا سیب داریم؟
مشق شب: اگر یک هندوانه سه کیلویی را بین پنج نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار می رسد؟
امتحان: علی 12 موز دارد، قطار او هفت دقیقه تاخیر دارد، وزن خورشید را حساب کنید!

4- ترمینال همون ترمینالِ اما رفتن کجا و اومدن کجا

5- حتی مزخرف ترین چیزهای ممکن بعدها به خاطره های شیرین تبدیل میشن
مثلا صدای مودم دایل آپ موقع کانکت شدن

6- ملت فکر می کنن در اتاقای ما، مثه در یخچال خود به خود بسته میشه، پشت سرشون نمی بندنش

7- هر کس به طریقی دل ما می شکند! اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی، آفرین.

8- اوضاع اونقدر عجیبه که هر کسی از هر دهه ای هست فکر می کنه جزو نسل سوخته است!

9- بعضی وقتا دلم واسه مامانم می سوزه وقتی میام تو اتاقم و غرق دنیای مجازی میشم و اون تنها نشسته تلویزیون می بینه. چه نسل بی عاطفه ای شدیم ما

10- همیشه دود سیگار به سمتی میره که نمی خوای، دقیقا مثل مسیر زندگی ما...

11- ای کاش الانم مثل بچگی بزرگترین نگرانیم این بود که وقتی آدامس می خرم عکسش تکراری نباشه...!

12- وقتی این نوشته های سوزناک بعضیا رو می خونم که از رفتن عشقشون دارن پرپر میشن،
دلم می خواد برم عشقشونو پیدا کنم،
دوتا بزنم تو گوشش، بگم الاغ! داری می کشیش بدبختو!

برگرد!

13- در تاریخ تنقلات همه جور آدمی داشتیم از آدم نابغه های که بستنی رو اختراع کرد تا اون آدم نادونی که تخمه ژاپنی رو به آجیل اضافه کرد.

14- به علت گرانی بانک مرکزی به مناسبت روز مرد کارت های آفرین صد آفرین و هزار و سیصد آفرین همسر خوب و نازنین چاپ کرد

15- پیرمردهای 90 ساله هم توی جمعشون به همدیگه میگن «بچه ها»

16- یه آهنگ توی پلی لیستت هست که همیشه ازش رد می شی اما هیچ وقت پاکش نمی کنی

17- انگیزه چک کردن میس کال ها:
پنج درصد اهمیت کسی / کسانی که تماس گرفتن
95 درصد خلاص شدن از اون آیکون اعصاب خردکن نشون دهنده میس کال

18- رفته بودیم یه جا مهمونی، صاحب خونه یه دختر ملوس داشت، سه چهار سالش بود، دیوار راستو می رفت بالا! نازش کردم، بوسیدمش و بهش با لحن بچگونه گفتم: خاله دون، چن سالته عجیییجم؟ اسمتو بهم می گی خانومه خوججل؟
چند ثانیه تو چشام نگاه کرد، بعدش خیلی جدی گفت: خب مثل آدم حرف بزن ببینم چی میگی...!

19- خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم اما شهرداری مجوز نداد!

20- فک کنم مسئولان یوفا و فیفا با مسئولان دانشگاه ما هماهنگ کردن که از روز شروع فرجه ها همه بازی های مهم فوتبال رو شروع کنند و اختتامیه اش هم همزمان با اتمام امتحانات ماست.

21- این عذاب وجدان گرفتن ها در روزای آخر تعطیلات کاملا نرمال و از علائم سلامتی دانشجویان و دانش آموزان است.

22- هر امتحانی سه فاز دارد: فاز فرجه ها که عموما به فنا می رود
فاز ایام امتحانات که عموما به فکر کردن راجع به راهکارهای تقلب می گذرد
فاز بعد از امتحانات که به پاچه خواری اساتید و التماس سپری می شود

23- راوی قصه عاشق دخترک شده بود، قصه را طول می داد تا شاهزاده قصه کمی دیرتر برسد

24- یادمان باشد اگر قاطرمان تنها شد، طلب عشق ز هر کره الاغی نکنیم

25- خرخون مجرم نیست، بیمار است. بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم...! (ستاد حمایت ار بیماری های خیلی خاص)

26- تو «اسم فامیل»، سر غذا دعوامون می شد می رفتیم پیش بزرگترها تاییدیه می خواستیم که مثلا شهادت بدن گیلاس پلو داریم یا نه!
موز پلو حتی...!

27- لیوان آب باس شعور داشته باشه وقتی از بیرون میای و پهن زمینی خودش بیاد بگه منو بخور، این دانشمندا چه غلطی می کنن من نمی دونم

28- بچه که بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا ... خانوم رضایی،
می گفت: شما ... ما هم می گفتیم: ما؟
می گفت: بله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقب تر بشین!
مام می رفتیم عقب. بعد می گفت: یکم عقب تر!
ما هم تا نزدیکای در ورودی می رفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده!
یه همچین اسکلایی بودیم ما...

29- وقتی پنج ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار می شم و اونو خاموش می کنم احساس می کنم بمب خنثی کردم

30- من همه کتابامو دو دور کامل خوندم، تو چطور؟ (ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان در فصل امتحانات)

31- مقدار تعطیلی بیشتر = اتلاف وقت بیشتر
عمرا وقتی تعطیل می شی بشینی درس بخونی

32- ما بچه بودیم یه بازی بود به نام: «همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» ... صد برابر پلی استیشن 3 لذت داشت!

33- استاد: وقتی بزرگ شدی چه می کنی؟ شاگرد: ازدواج! استاد: نخیر منظورم اینه که چی میشی؟ شاگرد: داماد! استاد: اوه! منظورم این است که وقتی بزرگ شدی چی به دست می آری؟ شاگرد: زن! استاد: ابله! وقتی بزرگ شدی برای پدر و مادرت چی می گیری؟ شاگرد: عروس می گیرم! استاد: پسر جان پدر و مادرت در آینده از تو چه می خوان؟ شاگرد: نوه!

34- Vincenzo Delafonte: در جهان سوم رمز موفقیت پنهان کردن منابع کسب اطلاعاته

35- وسط میدون تجریش احساس کردم یه مردی تو فاصله 20 متریم زل زده بهم و داره میاد سمتم، منم چشم تو چشم شدم و به مسیرم ادامه دادم، بهم رسیدیم و یهو دستشو کرد تو کیفش و یه کاغذ داد دستم، آگهی کاشت مو بود. اولش خیلی بهم برخورد اما بعدا گفتم طفلکی چقدر منتظر یه کچل بوده که رد شه

36- فرقی نداره کسی که باهاش حرف میزنی، پلی تکنیک می خونه یا آزاد رودهن. از نظر خودش سختگیرترین استادا و بالاترین سطح علمی رو دانشگاه اونا داره

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:طنز,
ارسال توسط reza

عکس ‎های دیده نشده از رهبر کره شمالی

 
تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید.
 

خبرگزاری ایسنا: تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید.

در میان بازیگران نیز عاشق جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان بود. همچنین فیلم «پارک ژوراسیک» یکی از فیلم‌های مورد علاقه وی بوده است.


رهبر 30 ساله کره شمالی که این روزها چهره‌ای مصمم و جدی به خود گرفته است و نام وی در صدر اخبار جهان قرار دارد، در دوران تحصیل خود در اروپا روزگار متفاوتی از این روزها برای خود داشت و اخیرا مجله سان انگلستان عکس‌های نوجوانی وی را منتشر کرده است.


کیم جونگ اون که در مدرسه برن سوئد به تحصیل پرداخته، خاطرات خوبی از آن دوران برای خود داشته است و در آن روزگار کاملا متفاوت از این روزها بوده است.

تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید. در میان بازیگران نیز عاشق جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان بود. همچنین فیلم «پارک ژوراسیک» یکی از فیلم‌های مورد علاقه وی بوده است.

دوست وی همچنین عنوان می‌کند که کیم جونگ اون در حالی که تنها 14 سال داشت برای خود چندین محافظ داشت. وی در دوران تحصیل بسیار ساکت بود و به گونه‌ای به پیرامون خود نگاه می‌کرد که گویا از جهان متنفر بود.





 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:کیم جون اون , رهبر کره شمالی , کره شمالی , عکس,
ارسال توسط reza

بیانیه آمریکا در پی وقوع زلزله در ایران

 
آمریکا برای کمک به مناطق زلزله زده در استان بوشهر ایران اعلام آمادگی کرد.
 

عصر ایران:  آمریکا برای کمک به مناطق زلزله زده در استان بوشهر ایران اعلام آمادگی کرد.

 رویترز گزارش داد " کاتلین هایدن " سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز گذشته با صدور بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با مردم ایران آمادگی کشورش را برای کمک به مناطق زلزله زده اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است :" ما عمیقا از تلفات جانی و تخریب ناشی از این فاجعه متاثر هستیم و برای کمک به مردم ایران در این لحظه دشوار اعلام آمادگی می کنیم."

این نخستین بار پس از فاجعه زلزله بم است که کاخ سفید با صدور بیانیه ای نسبت به وقوع زلزله در ایران واکنش نشان می دهد.

در جریان زلزله بم هم آمریکا اقدام به ارسال کمک کرد و ایران کمک های آمریکا را پذیرفت، اما مقامات کشورمان در زلزله سال گذشته آذربایجان و نیز پس از زلزله اخیر بوشهر اعلام کردند که نیازی به دریافت کمک های خارجی ندارند.

گفتنی است زلزله استان بوشهر در رسانه های غربی به دلیل همجواری آن با نیروگاه هسته ای بوشهر انعکاس گسترده ای یافته است و از نظر برخی ناظران یکی از دلایل این انعکاس مهم بودن مساله هسته ای ایران برای غرب از سویی و از سوی دیگر بزرگنمایی رسانه ای در موضوع امنیت محیطی فعالیت های هسته ای در ایران است.

بنا به اعلام مقامات مسئول کشورمان نیروگاه هسته ای بوشهر هیچ آسیبی از زلزله بوشهر ندیده است و به گونه ای طراحی شده است که در برابرزلزله های بزرگ تر از 8 ریشتر هم مقاوم باشد.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:آمریکا , زلزله بوشهر,
ارسال توسط reza

ستاره ها و خودروهای گران قیمتشان

 
اگر می خواهید بدانید ستاره ها و چهره هایی همچون پاتریک دمپسی، استیون تایلر و ویلیام در گاراژ های خود چه خودروهایی دارند، به فهرست ما نگاهی بیندازید.
 

 

 

برترین ها: اگر می خواهید بدانید ستاره ها و چهره هایی همچون پاتریک دمپسی، استیون تایلر و ویلیام در گاراژ های خود چه خودروهایی دارند، به فهرست ما نگاهی بیندازید.

ستاره ها و خودروهای گران قیمتشان
 

 

پاتریک دمپسی

مرسدس بنز SLS AMG

ارزش تقریبی: 200 هزار دلار

ما فکر می کنیم که پاتریک دمپسی از اینکه عکس او را در این مرسدس بنز گرفته اند کاملاً راضی و خوشحال است. چون کسی که یک خودروی 200 هزار دلاری می خرد حتماً دوست دارد در چشم باشد... به خصوص اگر به مدت 8 سال ستاره و نقش اول یک سریال تلویزیونی محبوب بوده باشد. دمپسی در اوقات فراغتش در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می کند.

 

 


 

ستاره ها و خودروهای گران قیمتشان
 

 

جی-زی و بیانسه

بوگاتی ویرون گراند اسپورت

قیمت پایه تقریبی: 2 میلیون دلار

برای کسی که خودش همه چیز دارد چه می خرید، یا حداقل چه می توانید بخرید؟ در سال 2010 بیانسه برای چهل و یکمین سالروز تولد جی زی برای گرانترین خودروی دنیا را خرید: یک بوگاتی گراند اسپورت 2 میلیون دلاری و این خودرو تبدیل به نگین کلکسیون خودروی جی زی شد. جی زی آنقدر از خودروها خوشش می آید که حتی در یکی از موزیک ویدئوهایش با کانیه وست، یکی از آنها را به نمایش گذاشته است.


 


ستاره ها و خودروهای گران قیمتشان

 

جاستین بیبر

فیسکر کارما

قیمت پایه تقریبی: 100 هزار دلار

بیبر در ماه مارس گذشته بخاطر دریافت خودروی هیبریدی فیسکر کارمای 100 هزار دلاری از مدیر برنامه هایش، برای هجدهمین سالروز تولدش در صدر اخبار قرار گرفت. این خودروی اسپورت لوکس کاملاً با کروم پوشیده شده است. در تابستان گذشته وقتی که بیبر داشت با سرعت 160 کیلومتر در ساعت در بزرگراهی در لوس آنجلس می رفت، توجه پلیس و رسانه ها را به خود جلب کرد. او از این قضیه درس نگرفت و همین هفته سفارش یک فراری نو را داد که درب منزلش آن را تحویل گرفت و البته بخاطر با سرعت راندن به هنگام شب، در خیابان های اطراف منزلش در کالیفرنیا، همسایه ها را شاکی کرده است.

 

 


http://bartarinha.ir

 

 

پاریس هیلتون

بنتلی کانتیننتال جی تی

قیمت پایه تقریبی: 150 هزار دلار

قبلاً پاریس هیلتون به بنتلی صورتی اش خیلی وابسته بود. او در لوس آنجلس با همین بنتلی صورتی اش رفت و آمد می کرد و یک بنتلی آبی هم در گاراژش داشت. ولی اخیراً ترجیح می دهد با خودروی لکسوس LFA سفیدی که نامزدش در سال 2011 به او برای تولدش هدیه داد به خرید برود. احتمالاً بنتلی از این مشتری اش خیلی راضی است.

 

 


 

http://bartarinha.ir
 

 

سایمون کاول

بوگاتی ویرون

قیمت پایه تخمینی: 1 میلیون دلار

آیا اسم بوگاتی ویرون را شنیده اید؟ شاید دلیلش این باشد که هرگز در بازار به دنبالش نیستید. این خودروی میلیون دلاری می تواند تا 430 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد و غول دنیای موسیقی یعنی سایمون کاول اغلب پشت فرمان این خودرو در ترافیک لوس آنجلس دیده می شود.


 


 

http://bartarinha.ir
 

 

ویلیام

خودروی سفارشی

قیمت پایه تقریبی: 900 هزار دلار

آیا فکر می کردید که ویلیام برای یک خودروی سفارشی 900 هزار دلار خرج کند؟ این موزیسین از ساخت این خودروی مشتق از فولکس واگن بیتل قدیمی خوشحال است.

 

 


 

http://bartarinha.ir
 

 

کیم کارداشیان و کانیه وست

لامبورگینی گالاردو

قیمت پایه تقریبی: 750 هزار دلار

این لامبورگینی که در تصویر می بینید و این زوج برای گردش در شهر پاریس سوار آن شده اند، کرایه ای است، ولی همه می دانیم که آنها عاشق خودروهای پرسرعت هستند و برای مسافرت های چند روزه در شهرهای دیگر حتماً یک لامبورگینی پیدا می کنند که کرایه اش کنند. لامبورگینی واقعی وست در واقع هدیه کیم برای تولد 35 سالگی اش در ماه ژوئن گذشته است و حدود 750 هزار دلار می ارزد. کارداشیان که عشقش به خودروها در برنامه تلویزیونی اش "Keeping Up With Kardashians” هم ثبت شده، یک فراری 458 ایتالیا به ارزش بیش از 230 هزار دلار می راند.

 

 


 

http://bartarinha.ir

 

استیون تایلر

هنسی ونوم جی تی اسپایدر کانورتیبل

قیمت پایه تقریبی: 1.1 میلیون دلار

پیشخدمت ها باید مراقب باشند! استیون تایلر اخیراً به رستورانی در هالیوود غربی، کالیفرنیا رفته بود و سوئیچ خودروی 1.1 میلیون دلاری اش را به پیشخدمت رستوران داد تا برایش پارک کند. مطمئن نیستیم که پیشخدمت قبلاً سوار این مدل خودرو شده بود یا خیر، ولی محض اطلاع بگوییم این عروسک سرعتش در عرض 1.5 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رسد.

 

 


 

http://bartarinha.ir
 

 

جی لنو

استون مارتین ونکوئیش

قیمت پایه تقریبی: 280 هزار دلار

جی لنو هم اتومبیل شناس خوبی است و خودروهای خوبی در کلکسیونش دارد. ولی این استون مارتین چیز دیگری است و حتی کمپانی استون مارتین هم آن را "بهترین استون مارتین تاریخ" نامیده است. جی هم با این موضوع موافق است. او می گوید: "همه باید یک روز رانندگی با چنین خودرویی را تجربه کنند!"

 


 

http://bartarinha.ir
 

 

دیوید بکهام

جگوار ایکس جی سوپراسپورت

قیمت پایه تقریبی: 121 هزار دلار

این فوتبالیست خوش تیپ آنقدر اتومبیل دارد که در بهار گذشته بخشی از کلکسیون خود (دو خودروی بنتلی، یک BMW سری 6، یک رنج روور اسپورت و یک لامبورگینی گالاردو) را بخاطر ترک لندن و نقل مکان به لوس آنجلس برای بازی برای گلکسی فروخت. ما فکر می کنیم که او نمی خواسته که زحمت انتقال اتومبیل های باکلاس خود به خارج از کشور را به خود بدهد. این هم یکی از مشکلات پولدارهاست دیگر! ولی در لوس آنجلس هم او با این خودروی جگوار همه جا می رود. البته هنوز نمی دانیم که برای بازی برای باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن در فرانسه چه خودرویی خواهد راند.

 




ارسال توسط reza

ماجرای نامه آیت الله مکارم به احمدی نژاد

 
ابدینی‌پور عنوان کرد: در زمانی که شهردار قم بودم آیت الله مکارم شیرازی در دیداری از اینکه شهر قم فاقد فضای پارکینگ کافی است، انتقاد کردند و ما هم گفتیم که دولت آنگونه که باید و شاید به عمران و آبادانی قم توجه ندارد و ایشان نیز دستور دادند تا نامه‌ای به ریاست جمهور نوشته شود و خودشان در زیر نامه نوشتند که آقای رئیس جمهور شنیده‌ام...
 

خبرگزاری مهر: مدیرعامل قرارگاه سازندگی قائم(عج) آجا گفت: باتوصیه های آیت الله العظمی مکارم شیرازی پروژه‌های بزرگی همانند مترو و مونوریل برای عمران و آبادانی استان قم تعریف شد.

محسن عابدینی پور بعد از ظهر دیروز در نشستی خبری با حضور خبرنگاران استان قم که در نمایشگاه اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان قم برگزار شد، با تشریح عملکرد قرارگاه سازندگی قائم(عج) آجا اظهار داشت: این قرارگاه متشکل از 12 موسسه و چند گروه اجرایی است که هر کدام از آنها در بخش‌هایی به صورت تخصصی کار می‌کنند.

وی عنوان کرد: فعالیت در بخش پدافند هوایی، ساخت هواپیماهای پیشرفته، ساخت انواع موشک‌های زمین به زمین و زمین به هوا، بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، راه سازی و تاسیسات شهری، انرژی و عرصه‌های زیربنایی از جمله فعالیت های قرارگاه قائم (عج) در کشور است.

شهردار سابق قم با بیان اینکه در اساسنامه این قرارگاه بیش از 80 مورد فعالیت تعریف شده است، افزود: این قرارگاه در زمینه سدسازی اقدامات خوبی انجام داده و سد دوقوسی کارون دو نیز در آینده نزدیک توسط متخصصان این قرارگاه اجرایی خواهد شد و سدهای دیگری نیز در استان بوشهر ساخته خواهد شد.

هدف قرارگاه سازندگی قائم (عج) اجرای  25 هزار میلیارد تومان قرارداد در امسال است

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی قائم(عج) آجا از سال 84 تاسیس شده است، افزود: مجموعه قراردادهای این قرارگاه از ابتدای تاسیس در طی 5 سال چیزی در حدود 70 میلیارد تومان بوده است که در طی سه ماهه اخیر تنها در یک قرار داد با آبفای استان تهران هزار میلیارد تومان تفاهم نامه به امضا رسید که در فاز اول آن 100 میلیارد تومان جذب شده و هدف‌گذاری ما نیز در سال جاری رقمی بالغ بر 25 هزار میلیارد تومان است.

عابدینی پور در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اجرای قرارگاه سازندگی قائم(عج) آجا ابراز داشت: تعویض 20 میلیون کنتور آب و تعویض آنها با کنتورهای مجهز به فناوری های نوین، اجرای خط سه متروی شیراز، ساخت خط 6 متروی تهران، اجرای پروژه‌های مختلف زیربنایی در شهر مقدس قم اجرای پروژه انتقال آب از دشت مسیله به قم، ساخت مسیر قطار پر سرعت قم - تهران و همچنین اجرای پروژه های متعدد در شهرهای شیراز، تبریز، اهواز و کرج بخشی از اقداماتی است که از سوی قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا در حال اجرا و یا در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا به عنوان رقیب پیمانکاران و همچنین بخش خصوصی به شمار نمی رود بلکه به عنوان کارآفرین برای پیمانکاران و بخش خصوصی است، افزود: قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا از مالیات معاف بوده و بدون تشریفات می تواند وارد مناقصه ها شود  که این امر ارزش افزوده 25 درصدی ایجاد می کند.

اجرای طرح نهضت سواد آموزی فناوری اطلاعات در سطح ملی


مدیرعامل قرارگاه سازندگی قائم(عج) آجا ابراز داشت: قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا ، مجری طرح نهضت سواد آموزی فناوری اطلاعات در سطح ملی است که در مرحله اول 20 میلیون نفر تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی قائم (عج) برای اجرای کامل طرح پیامبر اعظم(ص)

عابدینی پور با بیان اینکه قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا آمادگی دارد تا پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) را به طور کامل اجرایی کند، افزود: شهرداری قم تمایل چندانی برای سپردن این پروژه به صورت کامل به قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا ندارد و بدنبال اجرای فاز به فاز آن است.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که طرح حرم تا حرم دارای یک پیکره جامع است که اگر هر قطعه آن تغییر کند توازن و تعادل کل طرح را بهم می‌زند که از این رو باید این پروژه را به صورت جامع دید.

شهردار سابق قم، پیشنهاد کرد شهرداری قم اگر به دنبال واگذاری این پروژه به یک مجموعه خاصی نیست باید تیمی از پیمانکاران متخصص را با یک مدیریت واحد وارد عرصه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند ورود پروژه‌های مونوریل و مترو به استان قم اظهار داشت: بسیاری  از افراد اینگونه تصور می‌کنند که این پروژه‌ها از سوی دولت و یا مجلس پیگیری شده است اما در حقیقت این کار با توصیه‌های آیت الله مکارم صورت گرفت.

ماجرای نامه آیت الله مکارم به رئیس جمهور

عابدینی‌پور عنوان کرد: در زمانی که شهردار قم بودم آیت الله مکارم شیرازی در دیداری از اینکه شهر قم فاقد فضای پارکینگ کافی است، انتقاد کردند و ما هم  گفتیم که دولت آنگونه که باید و شاید به عمران و آبادانی قم توجه ندارد و ایشان نیز دستور دادند تا نامه‌ای به ریاست جمهور نوشته شود و خودشان در زیر نامه نوشتند که آقای رئیس جمهور شنیده‌ام اعتبارات اقلیت‌های مذهبی از اعتبارات مرکز جهان تشیع بیشتر است که با ارسال این نامه، آقای رئیس جمهور نهاد ریاست جمهوری را برای پیگیری علت بسیج کردند و از انجا پروژه‌های بزرگی همانند مترو و مونوریل برای عمران و آبادانی استان قم تعرف شد.

مدیرعامل قرارگاه سازندگی قائم(عج) آجا همچنین گفت: در سال 87 و قبل از آنکه بودجه مونوریل قم تصویب شود، آقای لاریجانی به قم آمدند و این پروژه را کلنگ زدند که مجلس نیز مجبور شد در سال بعد هزینه اجرای آن را در لایحه بودجه درج کند که به خاطر همین موضوع بنده به عنوان اینکه در اعتبارات دولت دخل و تصرف کردم و قبل از تخصیص اعتبار پروژه‌ای را کلنگ زدم به 75 ضربه شلاق محکوم شدم که در دادگاه بدوی تبرئه شدم.

قم نیازمند 200 تقاطع غیر همسطح ، زیر گذر و رو گذر است

عابدینی پور با بیان اینکه شهر قم در بخش‌های ترافیکی کارهای عقب افتاده‌ای دارد افزود: در سال 20 میلیون زائر به قم می‌آید که برای برون رفت‌های ترافیکی نیازمند 200 تقاطع غیر همسطح، زیر گذر و رو گذر هستیم که از این تعداد قرارگاه سازندگی قائم (عج) آجا 50 تقاطع را در دو سال اجرا می‌کند.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:آیت الله مکارم شیرازی , احمدی نژاد,
ارسال توسط reza

 

4 ستاره لیگ در فهرست خرید قلعه نویی

 
امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در صورتی که فصل آینده در این تیم بماند بازیکنانی جذب خواهد کرد که از حالا نامشان در ذهن او نقش بسته است.
 
خبرآنلاین: امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در صورتی که فصل آینده در این تیم بماند بازیکنانی جذب خواهد کرد که از حالا نامشان در ذهن او نقش بسته است.
 
 آخرین اخبار حاکی از آن است که قرار است قلعه نویی در استقلال ماندگار شود و البته تا حدودی قصد جوانگرایی در ترکیب آبی ها را دارد. آرش افشین از فولاد، احسان حاج صفی و احمد جمشیدیان از سپاهان و میلاد غریبی از سایپا بازیکنانی هستند که مورد توجه قلعه نویی قرار گرفته‌اند تا فصل آینده آبی بپوشند.افشین زمانی که قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بود مورد توجه او قرار داشت و حالا هم در لیست او جای گرفته است. افشین که چند ماه پیش در تست باشگاه لیل فرانسه حضور داشت بعید است به لیگ فرانسه برود و به همین دلیل قلعه نویی علاقه‌مند است تا در صورت ادامه حضور در استقلال ، این مهاجم 24 ساله را جذب کند.

جمشیدیان هم در سپاهان شاگرد امیر قلعه نویی بود و بهترین بازیهای خود را زیر نظر امیر انجام داد. حتی در نیم فصل بازی های لیگ دوازدهم هم بحث جذب جمشیدیان توسط باشگاه استقلال مطرح شد اما مسئولان سپاهان با جدایی هافبک 28 ساله و کاپیتان دوم خود مخالفت کردند تا او همچنان در سپاهان بماند.از طرفی سرمربی استقلال اعتقاد خاصی به حاج صفی دارد و معتقد است که یکی از مشکلات استقلال در پست دفاع چپ است که می تواند با حضور حاج صفی برطرف شود.

میلاد غریبی هم دیگر گزینه‌ای است که امیر قلعه نویی مد نظر قرار داده است. غریبی که در سایپا نشان داده آینده ای درخشان پیش رو دارد در تیم امید شاگرد علیرضا منصوریان است. گفته می شود با توجه به رابطه ای که منصوریان با قلعه نویی دارد، غریبی در مواجه با پیشنهاد پرسپولیس و استقلال، استقلال را انتخاب خواهد کرد تا زیر نظر امیر قلعه نویی به فوتبال خود ادامه دهد.
 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:قلعه نویی , استقلال,
ارسال توسط reza

لامبورگینی خودرو پلیس شد! +عکس

 
رئیس پلیس دبی اعلام کرد به زودی یک دستگاه لامبورگینی به ناوگان خودرویی پلیس این منطقه اضافه می شود.
 

عصر ایران: رئیس پلیس دبی اعلام کرد به زودی یک دستگاه لامبورگینی به ناوگان خودرویی پلیس این منطقه اضافه می شود.

 به گفته "ضاحی خلفان" این خودو بیش از دو میلیون درهم قیمت دارد. (دو میلیون درهم امارات هم اکنون حدود دو میلیارد تومان است.)


 

این برای نخستین بار در جهان است که خودرو لامبورگینی وارد ناوگان یک پلیس می شود.

این خودرو برای گشت زنی و تامین امنیت خیابان های مناطق گران قیمت دبی استفاده می شود.

هر دلار آمریکا معادل 3.6 درهم امارات است. لامبورگینی شرکتی ایتالیایی و سازنده خودروهای اسپورت است.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:لامبورگینی , خودرو پلیس , دبی , عکس,
ارسال توسط reza

دردسر حضور دایی و کریمی در مراسم ختم!

 
بسیاری از مردم، روز گذشته در مراسم ختم عسل بدیعی، مترصد دیدن چهره های مشهور بودند. و در این میان اخبار تاسف برانگیزی، بی ارتباط به موضوع اصلی این اتفاق منتشر شد.
 

خبرآنلاین / نامه: بسیاری از مردم، روز گذشته در مراسم ختم عسل بدیعی، مترصد دیدن چهره های مشهور بودند. و در این میان اخبار تاسف برانگیزی، بی ارتباط به موضوع اصلی این اتفاق منتشر شد.

 از جمله:


روز گذشته مراسم ختم مادر مهدوی کیا در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار شد.

علی کریمی یکی از کسانی بود که با حضور در این مراسم، باعث اعتراض سخنران شد! کریمی که به دلیل ازدحام جمعیت مجبور شد همراه با یکی از دوستانش از درب عقب مسجد وارد شود، در ردیف آخر نشست ولی حتی این پنهان شدن، باعث نشد تا نظم به هم نخورد.


 

 ببعضی از حاضرین پس از آنکه متوجه حضور علی کریمی در مسجد شدند به سمت او رفتند و همین موضوع باعث شلوغی و بی نظمی شد که سخنران مجلس هم به آن واکنش نشان داد. حاضرین در ابتدای ورود علی کریمی به مسجد مهدوی کیا از او دور بود و در آن شلوغی تنها با هم تیمی و دوست قدیمی اش دورادور سلامی کرد ولی پس از اتفاقات تذکر سخنران ،قبل از خروج شماره 8 از مسجد، مهدوی کیا برای دقایقی با همبازی خود هم کلام شد...


 

از سوی دیگر ازدحام جمعیت برای رویارویی با علی دایی در مراسم ختم عسل بدیعی عصبانیت وی را به همراه داشت.

 علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی روز گذشته و پس از شرکت در مراسم ختم مادر مهدوی کیا، در مراسم ختم زنده یاد عسل بدیعی نیز شرکت کرد.

حضور دایی با استقبال زیادی مواجه شده و بسیاری از علاقمندان سرمربی راه آهن سعی کردند از نزدیک ترین فاصله با وی ملاقات کنند.

ازدحام جمعیت و برخی رفتارهای ناپسند باعث عصبانیت دایی شده بود.

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:علی دایی , علی کریمی , عسل بدیعی,
ارسال توسط reza

عکس: قبر بسیار مجلل صدام حسین

 
قبر "صدام حسین" دیکتاتور سابق عراق، در شمال بغداد
 

مشرق: قبر "صدام حسین" دیکتاتور سابق عراق، در شمال بغداد

عکس: قبر بسیار مجلل صدام حسین!

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:صدام حسین , دیکتاتور , عکس , بغداد,
ارسال توسط reza

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان

 
خانواده هاي اين دختران با دريافت پولي که گاهي مبلغ آن به 4500 دلار ميرسد دختر خود را به عقد پسري که خانواده اش اين پول را پرداخت ميکنند در مي آورند، شايد به همين دليل باشد که به اين مکان بازار اطلاق ميشود.
 
پرداد: دختران جوان و زيباي ارتدوکس بلغاري به خاطر عقايد محدود و تندروي ديني و مذهبي در سنين کم و در حدود 15 سالگي توسط والدين از مدرسه خارج شده و در اين مکان به فروش ميرسند. خانواده ها معتقدند با اين کار وسوسه هاي شيطاني و غرايز جنسي اين دختران را کنترل ميکنند.

 

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان

 
هر ساله با جمع شدن در يک مکان خاص در اين کشور جشنواره اي ترتيب داده ميشود که در آن زنان و مردان به همراه دختران و پسر جوان حضور ميابند و با رقص و پايکوبي شاهد وصلت ده ها زوج جوان ميشوند.

خانواده هاي اين دختران با دريافت پولي که گاهي مبلغ آن به 4500 دلار ميرسد دختر خود را به عقد پسري که خانواده اش اين پول را پرداخت ميکنند در مي آورند، شايد به همين دليل باشد که به اين مکان بازار اطلاق ميشود.

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان


به گفته حاضران در اين جشن اين محل بهترين مکان براي انتخاب دختران خوب و هنرمند است و هرکس بتواند در اين بازار عروس خوبي پيدا کند شانس زيادي داشته است. قيمت پيشنهادي خانواده عروس با توجه به مسائلي نظير زيبايي دختران ، تحصيل و هنرمندي آنان متغير است.

بحران اقتصادي اروپا سبب شده است بسياري از جوانان حتي در اين شرايط نيز قادر به ازدواج به صورت رسمي نباشند.

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان

تصاویر: فروش دختران زیبا در بلغارستان

 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:عکس , فروش دختران , دختران زیبا , بلغارستان , عجایب,
ارسال توسط reza

فـال روزانه  1392/01/25


فال روزانه متولدین فروردین

 

 

امروز همه چیز مثبت است و اصولاً روز مثبتی برای شماست و دور همی های شادی با اعضای خانواده دارید. به همین دلیل روز پرنشاط و مثبت و پرشور و اشتیاقی برای شماست.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید که فردی که در قلبتان جای داشت، کمی تغییر کرده است و برای روح حساس و نرم شما زیاد خشن است. با آنکه به او علاقه دارید، ولی از پیش بینی ناپذیری او نگرانید. قراری که با او می گذارید مشخص می کند که او هم روی حساس و ملایمی دارد. شما دو نفر با هم خوب کنار می آیید.

پیش بینی شغل شما: امروز از هر نظر کاملاً شارژ هستید. نیروی زیادی پشت هر کاری که انجام می دهید و هر چیزی که می گویید هست. می توانید چیزهای زیادی را به انجام برسانید، زیرا در حال حاضر حمایت زیادی از شما می شود.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 
امروز در مورد احتمالات مالی و پولی خوش بین هستید و دلیل خوبی هم برایش دارید. به ایده های درآمدزای خود اطمینان کنید. خریدهای عمده برایتان سودآورند و در آینده مفید واقع می شوند. ثروت خود را تقسیم کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما یک لحظه خوب هستید و لحظه دیگری دیوانه می شوید. عشق بالا و پایین دارد و نمی توانید مطمئن باشید که رابطه شما چه وقت خوب است و چه وقت بد. بهتر است مدتی از هم دور باشید و کارهایی انجام دهید که احساس طراوت و شادابی به شما بدهد.

پیش بینی شغل شما: از سمت آفتابگیر کوچه حرکت کنید. باید آگاهانه نسبت به موقعیت شغلی خود مثبت اندیش باشید. راهی برای تغییر جهت ذهنتان از چیزهای منفی به چیزهای مثبت و شاد بیابید. نگرش شما همه چیز شماست.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز پرشور و اشتیاقی برای شماست. احساس مهربانی و سخاوت نسبت به هر کسی که می بینید می کنید. از ارتباط داشتن با عموم مردم و به خصوص گروه های بزرگی از آنان خشنودید. حتی از بحث های روشنفکرانه و تعمق در مورد مسائل سنگین لذت می برید.

پیش بینی روابط شما: شاید نتوانید به احساسات خود اعتماد کنید و بر اساس آن بفهمید که در رابطه فعلی شما چه اتفاقاتی می افتد. سعی می کنید درک کنید که چه شده است، زیرا احساس آرامش نمی کنید و تنهایید. همه چیز خیلی زود پایدار می شود. چند ساعت از هم دور بمانید بهتر است.

پیش بینی شغل شما: حمایت از سوی دوستان چیز خیلی خوبی است. در این زمان می توانید به دوستانتان تکیه کنید. درخواست کمک و حمایت نشانه قدرت و نه ضعف است. نترسید و از دیگران ایده ها و دیدگاه های ثانویه بخواهید. آنها برای کمک پیش شما هستند.

 

 

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز از خودتان رضایت دارید. امروز از آن روزهایی است که شما احساس خوشبختی می کنید و به نحوی منطقی، درونگرا هستید. با این رویکرد، با مافوق خود خوب تا می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز رمانس از ناکجا سر می رسد و شما اصلاً انتظارش را نداشتید. شاید مجذوب ظاهر و جسم او نشده باشید، و تازه بعداً متوجه این جنبه او شوید. ذهن و تفکر غیرعادی و دیدگاه منحصر بفرد او درباره زندگی شما را شیفته کرده است.

پیش بینی شغل شما: در حال حاضر در موقعیت بسیار آسیب پذیری هستید و کسی هست که اگر بگذارید از شما سوء استفاده می کند. از آنجائیکه در همرنگ شدن با جماعت استادید، اگر شرایط را در نظر نگیرید، دیگران به راحتی شما را بازیچه قرار می دهند.


 

 
فال روزانه متولدین مرداد

روزی دوست داشتنی برای گپ و گفتگو با دوستان و به خصوص خانم ها است. در مورد همه چیز حرف بزنید، به خصوص اهداف خاص، ایده های بزرگ و امیدها و آرزوها برای آینده. خصوصاً از ملاقات با افرادی از فرهنگ ها و پس زمینه های مختلف خوشتان می آید.

پیش بینی روابط شما: اگر سر قرار می روید، آماده چیزهای غیرمنتظره باشید. مهم نیست که ایده ها، امیدها و آرزوهای شما در مورد طرفتان چه باشد، به احتمال زیاد می فهمید که او چیزهای زیادی ندارد. آنقدر عقب می افتید که فرصت هیچ نوع بازی را نمی یابید. فقط از جسارت و کمال او متعجب می شوید.

پیش بینی شغل شما: قدرت و نیروی زیادی به سمت شما می آید و می توانید موقعیت بسیار بدی را به موقعیت مثبتی تبدیل کنید. دیگران فکر می کنند که قدرت جادویی دارید، زیرا می توانید موقعیت دشواری را به موفقیت تبدیل کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

 
امروز دیگران شما را مثبت می بینند. این نشان می دهد که چگونه اعتماد به نفس، نگرش مثبت و باور به خود می تواند در دید دیگران نیز تغییر ایجاد کند. از این قدرت برای نفع همگان استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما و عشقتان فرصتی طلایی برای انجام کارها به نحوی متفاوت می یابید. نمی خواهید به مکان های قدیمی بروید و همان آدم ها باشید و همان کارها را انجام دهید. شما دنبال هیجان و تفریح متفاوتی هستید. این برای هر دوی شما خوب است و رابطه شما را بهتر می کند.

پیش بینی شغل شما: باید سفر کنید و این سفر به شهر مجاور نخواهد بود، شاید مجبور شوید به آن سوی کشور بروید. تفکر شما گسترش می یابد و ناگهان گویی به آنور دنیا رفته اید. برنامه های شغلی خود را تنظیم کنید تا این رویا تحقق یابد.


فال روزانه متولدین مهر

برنامه های سفرهای بزرگ امروز شما را به هیجان می آورد. در واقع انواع و اقسام چیزها شما را امروز مشتاق می کنند. صحبت در مورد رسانه، چاپ، برنامه های سفر و هر چیزی در رابطه با تحصیلات عالی، پزشکی و حقوق شما را سرحال می کند. بحث های گروهی در مورد فلسفه، سیاست و مذهب هم مثبت خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: امروز به عشقتان شانسی بدهید و از انرژی خوبی که از کائنات می گیرید بهره ببرید. اگر کسی از شما درخواست بیرون رفتن کرده است و شما حوصله اش را نداشته اید، نظرتان را عوض کنید و این کار را برای تغییر هم که شده انجام دهید. بیرون بروید و همه مشکلات را فراموش کنید و خوش بگذرانید.

پیش بینی شغل شما: برخورد مبتنی بر دروغ و سوء تفاهم که از دیروز آغاز شده بود امروز بدتر می شود. دروغ هایی که گفته بودید منجر به دروغ های بزرگتر شده و حالا شما را در اعماق خود گم کرده اند و در حال حاضر در میان آنها تا سر غرق شده اید.


فال روزانه متولدین آبان


امروز قطعاً از ثروت و منابع دیگران بهره می برید، پس جیب هایتان را باز نگه دارید. انواع وسایل، پول، هدیه ها و غیره به سمتتان می آید. امروز روز خوبی برای درخواست وام یا رهن است.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصت تغییر ظاهر خود و بیرون رفتن با کسی که ظاهر شما را تحسین می کند می یابید. موهایتان را آراسته کنید، لباس هایی بپوشید که ظاهرتان را بهتر کند و با عشقتان به نحوی عالی و شاد خوش بگذرانید.

پیش بینی شغل شما: امروز از ایده های عالی بسیاری بمباران می شوید و آنقدر زیادند که نمی توانید آنها را نظم بدهید. ذهنتان به همه گزینه ها باز است و این راه را برای خلاقیت باز می گذارد. حالا زمان بررسی احتمالات است.

 

فال روزانه متولدین آذر

روابط با شرکا، دوستان نزدیک و اعضای جامعه امروز کاملاً شاد و سرزنده است. مردم از دیدن شما خوشحالند و شما هم همینطورید. بگذارید امواج مثبت جریان یابند. خلاف جهت رود حرکت نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کشف می کنید که شما و فرد دیگری کیمیای عالی و حیاتی بین هم دارید. رابطه شما به حوزه های جدید و متفاوتی وارد می شود. زیرا قبلاً فقط آشنا یا دوست بودید. متوجه می شوید که می توانید با فانتزی های مختلفی با هم ارتباط برقرار کنید و این عشقتان را بیشتر می کند.

پیش بینی شغل شما: بخاطر فروپاشی اخیر موقعیت کاری خود احساس بدی دارید. شاید کم کاری کرده اید یا به موقعیت و پست متفاوتی رفته باشید و روزهای کمتری در هفته کار کنید. ناامید نشوید. این را فرصت بدانید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی عالی برای فعالیت های گروهی در محل کار و هر نوع فعالیت گروهی است که سلامت و حس عمومی رفاه را در شما ارتقا دهد. به توصیه های مربوط به کار یابی یا ارتقای شغلی گوش فرا دهید. پندهای خوبی می گیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز ایده ها، افکار و نظرات شما در مورد فردی شما را در تماس مستقیم با آن فرد قرار می دهد. شاید این یک جلسه باشد که شما را غافلگیر می کند، زیرا آماده آن نبودید. این اتفاقات آنطور که تصور می کردید نیستند، ولی در هر حال برایتان جذابند.

پیش بینی شغل شما: کسی هست که می خواهد شما را متقاعد کند به قطار او بپرید. احتیاط کنید. آنچه برای او خوب است لزوماً برای شما خوب نیست. این فرد اشتیاق زیادی درباره موقعیت خود دارد، ولی دلیل نمی شود که شما هم به او بپیوندید.


فال روزانه متولدین بهمن

 

امروز نمی توانید تفریح نکنید و زمان خوبی را خواهید گذراند. تعطیلات، هنر، سینما، رویدادهای ورزشی، تئاتر و فعالیت های تفریحی (از جمله بازی با کودکان) روز شما را می سازند.

پیش بینی روابط شما: یک جلسه غیرمنتظره برای شما چیزهای زیادی برای فکر کردن مهیا می کند. شما در مورد ترک او فکر می کنید و نمی خواهید با او بیرون بروید، زیرا همه چیز سریع و ناگهانی اتفاق افتاد. از ریسک کردن و جلو رفتن با غریزه خود بهره می برید.

پیش بینی شغل شما: تمایل دارید که تا حد خاصی تعهد داشته باشید، ولی در عین حال از تعهد کامل می ترسید و شک دارید. اینطور نباشید. حالا زمان آن رسیده که همه کار را با اطمینان کامل انجام دهید. این کار را با هر آنچه دارید انجام دهید یا اصلاً انجامش ندهید.

 
فال روزانه متولدین اسفند

امروز از تعامل با اعضای مؤنث خانواده استفاده می کنید. شاید کاری برای بهبود وضع خانه و روابط خانوادگی انجام دهید. روز بسیار خوبی برای معاملات ملک، جلسه صحبت و تقسیم علم و دانش در منزل است.

پیش بینی روابط شما: امروز می بینید که زندگی می تواند پر از سورپرایز باشد، حتی برای فردی غیرعادی مثل خودتان. قرار اول شما یک موقعیت هیجان انگیز است و شما آزادانه سخاوت و یکتایی روح فردی که روبرویتان نشسته را تحسین می کنید. شما متوجه پیوند عمیقی که بین شما بوجود می آید می شوید.

پیش بینی شغل شما: اغلب کارتان را با این فشار درونی انجام می دهید که باید همه چیز را سریعتر، بهتر و مؤثرتر انجام دهید. به خودتان استراحت بدهید و بدانید که نیازی به ایجاد استرس زیادی برای خودتان نیست.
 




تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:فـال روزانه, فـال, ,
ارسال توسط reza

عناوین روزنامه های امروز

روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - مردم سالاری - جام جم - تهران امروز - ایران - ملت ما - دنیای اقتصاد - جهان صنعت - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - تماشا 91/12/24
عناوین روزنامه های امروز 91/12/24
 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza
فـال روزانه  1391/12/24



فال روزانه متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که صبح آن با شبش خیلی اختلاف دارد. امروز می توانیدشروع به گرفتن تصمیمات مالی مهم نمایید زیرا این موضوعات در پایان روز برایتان مهممی شود.

پیش بینی روابط شما: امروز برخورد با کسی که دارای نفوذ و قدرت است، برایتانمزایای زیادی می آورد. شاید ندانید که زیر آن ظاهر سرد چه می گذرد و قطعاً تصورشرا هم نمی کنید که او نسبت به شما احساسی داشته باشد. ولی در شور و گرمای آن لحظهآنچه فاش می شود را نمی توان انکار کرد.

پیشبینی شغل شما: شما جاه طلبی و شجاعت لازم و روابط خوب با دیگران دارید که باعث میشود امروز در محل کار مؤثر باشید. این ویژگی ها و استعدادهای عالی شناخته شده ومورد تأکید قرار می گیرند، پس از بالیدن به آنها نترسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تا امروز بعد از ظهر، حس اعتماد به نفس شما بسیار تقویت می شود. بعد از اینکهاین اتفاق افتاد، از کائنات هرچه می خواهید طلب کنید. هرچه بخواهید به شما داده میشود.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز می تواند سناریوی جالبی ایجاد کند. اگر درمورد رابطه ای فکر می کنید دچار مشکل شده اید، پس امروز فرصت حل کردن قضیه و بالابردن روحیه خود را می یابید. یک چیز قطعی است: هیچ چیز مثل قبل نمی ماند. شما برایخودتان ماجرای هیجان انگیز و جدیدی پیدا می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز چالش اولیه و اساسی شما این است که کارتان را انجامدهید و نیازهایتان را برطرف کنید. در ابتدا این دو چیز نامتجانس به نظر می رسند وگوی ربطی به هم ندارند. سعی می کنید متوجه شوید که چرا اینطور نیست.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح مکالمه ای با اعتماد به نفس بالا با یکی از آشنایانتان خواهید داشت.تا پایان روز شاید دوست داشته باشید که تنها کار کنید یا در پشت صحنه کارهایتان راانجام دهید زیرا احساس نیاز به حریم خصوصی، آرامش و سکوت می نمایید. بهر حال ایناواخر زیاد در چشم بوده اید.

پیش بینی روابط شما: از انرژی امروز چه استفاده ای می کنید؟ اگر مصمم هستید کهدر همان جایی که هستید بمانید، با سرانگشتان خود لبه این صخره را بچسبید، شاید لیزبخورید، ولی نمی افتید. اگر از این موقعیت خسته شده اید، و دوست دارید به راهتانادامه دهید، می بینید که کمک های لازم برای ایجاد تغییرات لازم را می یابید.

پیشبینی شغل شما: وقتی سعی می کنید یک گروه را راضی کنید، فقط در راندن گروه دیگری ازخود موفق می شوید. وقتی استراتژی خود را برای راضی کردن گروه دوم می گذارید، گروهاول را عصبانی می کنید. کاری کنید که خودتان راضی باشید، نه دیگران.

فال روزانه
متولدین تیر

تمایل و گرایش شما به مسافرت و دور شدن از همه چیز ادامه می یابد. امروز صبحجزئیاتی در مورد زندگی خصوصی شما شاید عمومی شود. همینطور که روز ادامه می یابد،احساس اجتماعی شدن شما بیشتر می شود و به گپ و گفتگو با دیگران بیشتر علاقمند ومشتاق می شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز اتفاقی برایتان می افتد که تأثیر عمیقی بر رویزندگی شما دارد. این تأثیر به انحاء مختلف خودش را نشان می دهد، ولی یک چیز قطعیاست، شما دیگر به چیزها مثل قبل نمی نگرید. اگر در حال حاضر شریکی دارید یاامیدوار بودید که فرد خاصی را ملاقات کنید، متوجه می شوید که فرد خاصی تأثیر زیادیروی دیدگاه شما دارد.

پیشبینی شغل شما: شاید حرکت کردن در جهت جریان آنقدرها هم راحت و آسان نباشد. جریانکاملاً منشعب شده است. شاید لازم شود که مدتی دندان روی جگر بگذارید تا این تنشبرطرف شود. در غیر این صورت باید عقب تر بروید و کارتان را بعداً انجام دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز عنصری غیرطبیعی به صبح شما اضافه می شود زیرا در مورد ایده های والابسیار نگران هستید. و نگرانی هایی در مورد مسافرت، مذهب و سیاست دارید. در اواخرروز، تبادل هایی با افراد بسیار مهم،رئیس، و افراد ذی نفوذ خواهید داشت که برایشما بسیار جالب و شخصی می شود.

پیش بینی روابط شما: عشق با قدرت و با شور و حرارت در هر جایی به چشم می آید. جاهاییکه باور نمی کنید. فرشته عشق تیر کمان خود را به قلب شما نشانه رفته است، هر کجاکه باشید چه در اتاق انتظار مرکز پزشکی یا در جلسه گروه درمانی. تجربه عمیقی وجودخواهد داشت. پس مسواک یادتان نرود.

پیش بینی شغل شما: امروز روابط شما با افراد وابسته به محل کار تشدید می شود.اگر در روزهای گذشته جر و بحث هایی وجود داشته، منتظر یک نبرد تمام عیار باشید.اگر روابط به خوبی و بدون هیچ مسئله ای پیش رفت، منتظر افزایش حقوق یا ترفیعباشید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

شما امروز روی شراکت ها و امور شخصی متمرکز می شوید. اگر صبح به جزئیاتکاغذبازی مربوط به مالیات،بدهی و غیره می پردازید، تا بعد از ظهر نیاز به تغییرمنظره پیدا می کنید.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز فشار خون شما را افزایش می دهد و قلبتان رابه تپش می اندازد. فرد خاصی روز شما را به نحو خاصی زنده می کند. این تأثیر بسیارعمیق است و این فرد کسی نیست که به راحتی فراموش کنید. او از زندگی بزرگتر است وواکنش شما هم همینطور است. آماده هر اتفاقی باشید.

پیش بینی شغل شما: اگر مراقب قدم های خود نباشید، دچار تعارض می شوید. سعیکنید از لحاظ احساسی درگیر هیچکدام از طرفین دعوا نشوید. درغیر این صورت جایی گیرمی کنید که دیگر راه گریزی ندارد. تا آنجائیکه می توانید بیطرف بمانید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز باید نسبت به دیگران صبوری نشان دهید. بعضی افراد می توانند خیلیآزاردهنده باشند. امروز زمان خوبی برای چک کردن جزئیات بانکی و ترتیبات مربوط بهبدهی، اموال مشترک، امور بیمه و میراث است.

پیش بینی روابط شما: دیگر نمی توانید احساس خود را پشت بی اعتنایی پنهان کنید.امروز نقاب شما کنار می رود، هر چقدر هم که سعی کنید احساسات خود را پنهان کنیدموفق نمی شوید. مانند سدی که ترک برداشته، دیگر نمی توانید کنترل واکنش های خود رادر دست داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: وقتی جر و بحث ها در محل کار به اوج خود می رسند، بایدمراقب باشید که از هر دو طرف هواداری نکنید. شاید دیگران فکر کنند شما از پشت خنجرمی زنید و خیلی زود احترام هر دو طرف را از دست بدهید. یک طرف را بگیرید، یا کلاًاز دعوا دور بمانید.


فال روزانه متولدین آبان

گزینه های زیادی هستند که هنوز برایتان سرگرم کننده هستند. رمانس و امورعاشقانه در سطح پایینی قرار ندارد. با این حال، تمایل دارید که بازدهی بیشتریداشته باشید. تا اواخر روز صحبت با دوستان نزدیک و شرکا مهم می شود.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز تغییری بنیادی در رابطه ای مهم ایجاد می کند.هر چقدر هم که تلاش کنید این لحظه را فراموش کنید، ولی مجبور می شوید دستتان را روکنید. با این کار فصلی از رابطه شما پایان می یابد، ولی فصل دیگری آغاز می شود کهبر نیازها و آرزوهای متغیر شما منعکس می شود.

پیش بینی شغل شما: تنش امروز در محل کار بیشتر بر شما تأثیر می گذارد تا بردیگران. ذهن بسیار حساس شما در زمان استرس زیاد خوب کار نمی کند. بین خود و افراددور و برتان یک سد ذهنی بسازید.


فال روزانه متولدین آذر

دکوره کردن منزل و تفریح و سرگرمی در خانه اولویت اول شما می شود. شما احساسشادی و خوشحالی فراوانی می کنید. تمایل شما به سخت کوشی و به انجام رساندن کارهازیاد است. شاید روی مسائل مربوط به سلامتی هم تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز قطعاً نیرو و انرژی فراوانی در فضا هست که شما میتوانید از این انرژی برای تغییر دادن موقعیتی استفاده کنید. بدین ترتیب شما منابعخود را در نظر می گیرید سدی که موجب وحشتشما شده بود را می شکنید. شما اراده کافی را دارید، پس جلو بروید و بدانید که میتوانید در نهایت مسائل بین خودتان را برطرف کنید.

پیشبینی شغل شما: امروز در کارتان دگرگونی بزرگی رخ می دهد، ولی اشکالی ندارد. شماشاهد ایجاد تنش بوده اید و آماده آن هستید. به علاوه، شما از دگرگونی ای که قراراست اتفاق بیفتد، بهره فراوانی می برید.

فال روزانه متولدین دی

امروز مشغله شما زیاد است و نمی توانید نفس راحتی بکشید، شاید امروز صبح درمنزل پنهان شوید یا درگیر کارهای خانوادگی به خصوص با اقوام شوید. تا بعد از ظهرکه زمان تفریح بشود، روی رویدادهای ورزشی، کسب و کار و پذیرایی تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: نباید نیروهای خود را دست کم بگیرید. انرژی امروز بدانمعناست که حالا می توانید هر موقعیت دشواری را برطرف کنید. شما توانایی ایجادتغییرات بزرگ را دارید و شاید بتوانید تعادل قدرتی در رابطه خود برقرار کنید.

پیش بینی شغل شما: نظم دادن به همه جزئیات شما را به واقعیت نمی رساند. بایدبه حس ششم خود گوش دهید. بگذارید غرایز شما کنترل را بدست بگیرند. باید تفکرعقلانی و منطقی را کنار بگذارید تا ذهن و شهود شما فرصت تصمیم گیری بیابد.

فال روزانه متولدین بهمن

علیرغم تمرکز شدید شما روی وجه نقد، مسائل مالی و درآمدها، امروز صبح شما دودلهستید، به همین دلیل است که نباید کاری انجام دهید. پول خرج نکنید، از تصمیمات مهماجتناب کنید. تا عصر مسائل خانوادگی و صحبت های میان اعضای خانواده در مورد املاک،شروع می شود.

پیش بینی روابط شما: امروز موقعیت نامعلومی روشن می شود. شاید از همه چیزهاییکه در دل فردی می گذرد و آنها را پشت لبخند مصنوعی اش پنهان کرده، اطلاع نداشتهباشید. امروز رویدادی می تواند واکنشی برانگیزد که قطعاً نشان می دهد انگیزه هایاو چیست. شاید بخواهید بر اساس این دیدگاه تازه قدم هایی بنیادین بردارید.

پیش بینی شغل شما: امروز احساس نیرو و اعتماد به نفس فراوانی دارید. ولی هنوزکسی هست که فکر می کند بهتر و بیشتر از شما می داند و این فرد در این باره شما رابه چالش می کشد. آماده زورآزمایی باشید. هر کاری که می کنید، عقب نشینی نکنید. هردوی شما می توانید از این موضوع بهره ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز مراقب باشید. امروز صبح روی امور مالی و گردش وجه نقد تمرکز می کنید وزمان خوبی برای تصمیم گیری های مهم نیست. همچنین روز خوبی برای پول خرج کردن برایچیزی جز غذا نست. تا عصر همه چیز خوب پیش می رود.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز در اتاقتان می ماندید و بعد از بیان احساساتبیرون نمی زدید، بهتر بود. انرژی امروز بدان معناست که شما تا پایان در می یابیدکه قضیه از چه قرار است. ولی بهتر است با حقیقت روبرو شوید.

پیش بینی شغل شما: برای انجام پروژه ای احساس اضطراب می کنید، ولی در موردنحوه شروع این پروژه احساس تعارض و تضاد زیادی می کنید. در این مراحل اولیهاستفاده از وقت اضافی برایتان مهم است. در غیر اینصورت بخاطر شتاب زدگی متأسف میشوید.

 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza
عکس و کارت پستال پس زمینه نوروز 92
 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza

کنسرت احسان خواجه امیری اسفند  91 - روزبه بمانی

 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza

اتوی موی مسافرتی

قابل حمل و در اندازه مناسب
تنها در 5 دقیقه جذاب شوید

شما هم می توانید مدل موی دلخواهتان را داشته باشید..

 برای صاف كردن موهای شما با كفه ی سرامیكی

مناسب برای دختران و پسران امروزی

شیك...جدید....متفاوت

تجربه ای جدید و بی نظیر
موهای صاف و خوش حالت داشته باشید

تقدیم به خانم ها و اقایون مشكل پسند

آخرین چیزی كه برای جذابیت نیاز دارید.

یك مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی

در مجالس و مهمانیه دل ربایی كنید

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بر خلاف سال ها پیش كه موهای فر مد بود، چند سالی است كه هر چقدر موهای صاف تر و یك دست تری داشته باشید، برای رفتن به یك مهمانی زنانه مشكل كمتری دارید. ولی بسیاری از محصولات جدید، كار خانم هایی را كه موهای فر و مجعد دارند، راحت كرده است. دو نمونه از محصولاتی كه می توان با آن ها در خانه موهایی صاف را برای خود فراهم كرد:اتوی مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم هایی هستید كه هر روز اتوی مو دست تان است، یك لحظه صبر كنید، دست نگه دارید و توصیه های ما را درباره ی استفاده ی صحیح از اتوی مو بخوانید.

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 موهای تمیز را اتو كنید:

بهتر است هنگامی كه موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز كرده‌اید، از اتوی مو برای حالت دادن و صاف كردن موهایتان استفاده كنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، اگر از اتوی مو استفاده كنید، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهایتان می‌روند و موهایتان آسیب می‌بینند.

 سشوار بكشید:

پس از صاف و یك دست كردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بكشید. ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده كنید. این كار موهای شما را براق‌تر می‌كند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نكرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان كار كرده‌اید.

پیش از‌ آن شانه كنید:

برای این كه حرارت اتوی مو كمتر روی موهایتان باقی بماند، پیش از اتو كردن موهایتان، آن ها را شانه كنید. حتما قبول دارید كه اتو كردن و صاف كردن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است. شما در این صورت می‌توانید دفعات كمتری اتوی مو را روی موهایتان بكشید.

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز كنید و سپس آنها را با اتو صاف كنید و به رختخواب بروید، چون این كار موجب می‌شود صبح موهای مرتب تر و زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای صاف كردن موهایتان با اتوی مو صرف كنید و به طور مسلم، موهایتان حرارت بیشتری خواهند دید.

 از ژل استفاده كنید:

برای این كه موهایتان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را كه می‌خواهید اتو بكشید، ژل بزنید، این كار موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

روش صحیح استفاده از اتوی مو

اگر شما از این روش‌ برای اتو كردن موهایتان استفاده كنید، علاوه بر این كه موهایی صاف و براق خواهید داشت، موهایتان سالم نیز می‌مانند:

  •  پس از شستن موهایتان و خارج شدن از حمام، موهایتان را با حوله‌ای خوب خشك كنید.

     




    تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza

فیلمنامه سرزمین کهن حوادث مهم تاریخ معاصر ایران را از سال ۱۳۲۰ تا بهمن ۱۳۵۷ روایت می‌کند.
بازیگران سرزمین کهن : شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، ثریا قاسمی، الهام حمیدی، حسین محجوب، پژمان بازغی، بیتا فرهی، جعفر دهقان، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، علی شادمانی، محسن تنابنده و حسن پورشیرازی بازیگران اصلی سریال سرزمین کهن هستند.

سریال سرزمین کهن به زودی از شبکه سوم سیما پخش می گردد

سریال سرزمین کهن

 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza

عناوین روزنامه های امروز

روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - مردم سالاری - جام جم - تهران امروز - ایران - ملت ما - دنیای اقتصاد - جهان صنعت - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - تماشا 91/12/21
عناوین روزنامه های امروز 91/12/21
 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza
فـال روزانه  1391/12/23



فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید خیلی مراقب باشید، زیرا امروز روز پرهیاهویی است. شما بیش از همیشهاحساساتی هستید. ماهی یک بار و به مدت دو روز این اتفاق می افتد. از انرژی خلاقانهخود استفاده کنید. تفریح کنید. خرید نکنید یا تصمیمات مهم نگیرید.

پیش بینی روابط شما: اگر اخیراً عاشق شده اید، به شما تبریک می گوییم. شایددوست داشته باشید از انرژی امروز بهره ببرید. عقب بنشینید و موقعیت را ارزیابیکنید. با آنکه این طعنه آمیز به نظر می رسد، ولی به شما کمک می کند درک کنید کهواقعاً چه می خواهید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار بجای آنکه سعی کنید کاری را تنهایی انجامدهید با یک فرد تیم بسازید. داشتن همکار باعث می شود که روز شما دوبرابر مفیدترشود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید بخواهید تنها یا در پشت صحنه کار کنید. زیرا امروز دوست دارید تنهاباشید. به احتمال زیاد، کمی احساس بی تصمیمی می کنید و شاید در کل روز دربارهخودتان شک کنید. مطمئن نیستید که به کدام مسیر بروید. اشکالی ندارد. همین است کههست.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد عشق به عنوان ماجرا فکر می کنید. شمامعمولاً بخش پیگیری اقدامات را جالب می دانید و اگر رابطه ای تبدیل به روتین شود،برایتان آزاردهنده می شود. به همین دلیل این برایتان روند دائمی کشف است.

پیش بینی شغل شما: امروز تصمیم گیری برایتان سخت می شود. اولین واکنش شما ایناست که از خودتان بسیار عصبانی می شوید. فقط بخاطر اینکه نمی توانید تصمیم بگیریدخودتان را سرزنش نکنید. بهتر است در این زمان همه گزینه های پیش رو را بسنجید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز در ارتباط با موقعیت های گروهی (کلاس، رویداد ورزشی، جلسه یا کنفرانس)سرگرم می شوید. شاید احساس کنید که با کسی رقابت می کنید و احتمالاً موضوع همیناست. در جهت جریان رود حرکت کنید و از تصمیمات مهم اجتناب کنید. زیاد آفتابینشوید.

پیش بینی روابط شما: اگر عشق مثل سیب زمینی بود، پس شاید همه ما بخاطر یافتنراهی هیجان انگیز برای تفریح کردن، بخشیده شویم. خوشبختانه اینطور نیست، ولی شماباید کمی درخشش به رابطه خود بدهید، کارهای تازه انجام دهید، به مکان های جدیدبروید یا با افراد تازه ای آشنا شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز می خواهید در همه جنبه های حرفه خود پیشرفت های زیادیصورت دهید. بیشتر این به تماس های شما با افراد مربوط می شود. تماس های تلفنی،ایمیل و گفتگوهای رو در رو با دیگران همه به خوبی انجام می شوند.


فال روزانه متولدین تیر

امروز جاه طلبی شما افزایش می یابد و در اوج است. این یعنی شما انرژی زیادیبرای پیگیری آنچه می خواهید دارید. ولی امروز روز مبهمی است. همچنین روز ضعیفیبرای تصمیمات مهم است، پس مراقب باشید. گردنتان را به زیر تیغ ندهید.

پیش بینی روابط شما: امشب قرار شما رویکرد فلسفی متمایزی نسبت به زندگی مییابد. نه تنها این، بلکه رفتار او هم منحصر بفرد می شود. با آنکه شاید فوراً ابرازمحبت نکنید، ولی مسحور سطوح و ابعاد جدیدید از مکالمه دونفره می شوید. این قبل ازهرچیز می تواند یک دوستی عمیق باشد.

پیش بینی شغل شما: امروز با ساز دشوار یک فرد دیگر می سازید. شما منتظر کسیهستید که فکرش را جمع و جور کند و او هم منتظر شماست که فکرهایتان را بکنید. بهتراست همه تصمیمات را به بعد موکول کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس ماجراجویی می کنید و نیاز دارید که تغییر منظره بدهید. دوست داریدچیز هیجان انگیزی اتفاق بیفتد که امروز را روز متفاوت و شگفت انگیزی کند. در واقعشاید چیزی غریب و غیرعادی اتفاق بیفتد. در مورد پول خرج کردن خیلی مواظب باشید.

پیش بینی روابط شما: بجای دنبال کردن همان الگوی روابط قدیمی، امروز بهتر استکه به آینده رابطه فعلی فکر کنید. آیا به جایی که دوست دارید می رود؟ بهتر است درهمین ابتدا به همه چیز فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار با موقعیت متفاوتی روبرو می شوید و تنهاراه و چاره مصالحه است. با آنکه آماده اید وارد جنگ شوید، همه اطرافیانتان دنبالآرامش اند. هماهنگی و همکاری باید اولین اهداف شما باشند.


فال روزانه 
متولدین شهریور

با آنکه روی امور کاغذبازی مربوط به میراث، وصیت نامه، املاک، بانکی، مالیات،بدهی و اموال مشترک متمرکز هستید، روز خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم نیست. همچنینروز بدی برای پول خرج کردن است. فقط بانک داده ها و اطلاعات خود را پر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد هر چیزی که اخیراً شما را اذیت می کرد صحبتمی کنید. این فرصتی مثبت و خوب است که هر دوی شما از دیدگاهی متفاوت به رابطه خودبنگرید. اگر در این مورد با هم صحبت کنید، صحبتی مثبت خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: بجای آنکه سعی کنید برای دیگران توضیح دهید که چرا در محلکار عنصر مهمی هستید، به آنها این موضوع را نشان دهید. متوجه می شوید که ارتباط بادیگران کمی برای شما سخت است، ولی افراد دیگر می توانند به راحتی با شما ارتباطبرقرار کنند. خلاقیت کلید موفقیت است.


فال روزانه متولدین مهر

امروز در ارتباط با دیگران باید از خودتان مایه بگذارید. مشکلی نیست زیرامهارتی ذاتی برای مذاکره و به دست آوردن توافق و اجماع دیگران را دارید که قطعاًشامل مصالحه هم می شود.

پیش بینی روابط شما: مکالمه خاصی که امروز با عشقتان دارید، شما را به سوی دشتهای جدیدی راهنمایی می کند. در ابتدا در مورد چیزهای معمولی حرف می زنید، ولیناگهان خط جدیدی از افکار در ذهنتان شکل می گیرد که صحبت شما را وارد قلمرو جدیدیمی کند. هر دوی شما به ایده جدیدی فکر می کنید که زندگی شما را شکل خواهد داد.

پیش بینی شغل شما: زمان بیشتری برای خوش پوشی و ظاهر خود صرف کنید. مردم بهافراد مرتب و آراسته احترام می گذارند. به علاوه اگر بدانید که ظاهرتان خوب استاعتماد به نفس بیشتری می یابید. شما بیشتر از آنچه فکر می کنید پیشرفت می کنید.


فال روزانه متولدین آبان

وقتتان را روی وظایف کاری بگذارید یا چیزهایی که می خواهید در خانه انجامدهید. وسایلتان را مرتب کنید. شما انگیزه کار کردن را ندارید، حداقل به آن سختی کهدوست دارید انجامشان دهید. چون زیاد احساس بازدهی نمی کنید دوست دارید کار دیگریانجام دهید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی طلایی برای ملاقات با کسی پیدا می کنید کهشاید در همان لحظه به نظرتان مناسب نیاید، ولی با گذشت زمان درست می شود. این فرددیدگاه منحصر بفرد و تازه ای نسبت به زندگی دارد که با ایده های نرمال مردم هماهنگنیست. ولی شما فکر می کنید او انسان جذابی است.

پیش بینی شغل شما: امروز فردی هست که به اندازه شما اهل شهود و درون یابی استو این شما را عصبانی می کند. متأسفانه شما باید به این فرد گوش فرا دهید. با آنکههمیشه دوست دارید تک روی کنید، ولی اگر به گروه بپیوندید برایتان بهتر است.


فال روزانه متولدین آذر

امروز روز معرکه ای برای جیم شدن و در رفتن از زیر کار است. روزی عالی برایپنهان شدن در خانه و خوردن فست فود و تلویزیون تماشا کردن است. هنرمندان امروزخلاق هستند زیرا غیرعادی فکر می کنند و با تخیل خود در تماس کامل هستند.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید که رفتار فردی مهم برای شما، بسیار سطحی بهنظر می رسد، ولی این اصل موضوع و مشکل نیست. امروز هر دوی شما می توانید از نمایبهتری به مسئله موجود بنگرید و هر دوی شما به این رابطه مثل ماجرا نگاه می کنید.

پیش بینی شغل شما: جمع کردن افراد کنار هم یکی از نقاط قوت شماست. از اینقابلیت بهره ببرید. کار تیمی یکی از جنبه های مهم امروز است، تا وقتیکه با این هدفجلو بروید، تحسین دیگران را بدست می آورید. موفقیت از آن شماست.


فال روزانه متولدین دی

امروز مشغله شما بسیار زیاد است و به همین دلیل اگر مقدور بود در منزل استراحتکنید. بحث و گفتگو با اقوام و خانم ها بیطرفانه و صریح است.

پیش بینی روابط شما: امروز بهتر است بیرون بروید و کار متفاوتی انجام دهید.اگر در رابطه ای دائمی هستید، نقشه یک ماجرا را بریزید، چیزی که به هر دوی شماهیجان بدهد. اگر در مراحل اولیه رمانس هستید، جایی بروید که کنجکاوی هر دوی شما رابرانگیزد. ارزشش را دارد.

پیش بینی شغل شما: فردی در محل کار در حال میانبر زدن است و در کل فرد تنبلیاست. در عین حال، شما بیگاری می کشید و دوبرابر کار او را انجام می دهید. عصبانینشوید. او آنچه لایقش است را می گیرد و شما هم پاداش کارهایتان را می گیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهنتان بسیار خلاق است. در این رابطه می توانید به حس درونی خود اعتمادکنید. روزی عالی برای نوشتن، به خصوص متون تخیلی و رویاپردازی در مورد ایده هایعالی است. تا فردا صبر کنید تا روی این ایده ها عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: گاهی پروسه فکر کردن می تواند موجب روشن شدن مسئله ای شودکه حل شدنش ناممکن به نظر می رسید. امروز شما و عشقتان از این تأثیر برای نگریستنبه مسئله از دیدگاهی متفاوت بهره می برید، به خصوص اگر تا الان در این مورد دورخودتان می چرخیدید. قبل از آنکه متوجه شوید، به انتهای تونل می رسید.

پیش بینی شغل شما: امروز مورد تحسین دیگران قرار می گیرید و البته لایقش هستید.شما در محل کار، یک دارایی ارزشمند محسوب می شوید. با آنکه سختکوش ترین فردنیستید، ولی خلاق، هنرمند هستید و در ارتباط برقرار کردن خوب عمل می کنید.


فال روزانه متولدین اسفند

قطعاً روز بسیار بدی برای تصمیمات مالی مهم یا پول خرج کردن روی هر چیزی غیراز غذاست. ادامه سختکوشی و کارایی سخت می شود. ولی ایده های خلاقانه شما جریاندارد.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصت ملاقات با افراد دیگری که رویکرد ماجراجویانهمشترکی با شما دارند را می یابید. اگر در رویدادی شرکت می کنید که شانس ملاقات باافراد جدیدی در آن هست، شاید تعجب کنید که تا پایان این رویداد چقدر دوست پیدا میکنید. شاید هم عشق را بیابید.

پیش بینی شغل شما: امروز از خودتان ناراحت نشوید زیرا امروز سرحال نیستید و آناراده و همتی که معمولاً دارید را ندارید. به خودتان استراحت بدهید. برای ایجادتغییر هم که شده، تنبلی کنید و بگذارید فرد دیگری سختکوشی کند.

 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza

دلداری احمدی نژاد به مادر چاوز+عکس و فیلم

محمود احمدی نژاد که برای شرکت در مراسم تشییع پیکر هوگوچاوز به ونزوئلا سفر کرده است، به مادر چاوز دلداری می دهد.
مجله مهر:  محمود احمدی نژاد که برای شرکت در مراسم تشییع پیکر هوگوچاوز به ونزوئلا سفر کرده است، به مادر چاوز دلداری می دهد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه، از جمله همراهان رئیس جمهوری در این مراسم بودند.




 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza
فـال روزانه  1391/12/22



فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز دوست داشتنی و خوشمزه ای برای شماست. شانس خوب و لحظاتی شاد دارید. با این حال، سورپرایز، جاده خاکی و زیگزاگ های غیرمنتظره ای در پایان روز برایتان اتفاق می افتد.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز دعوت به شام بگیرید، و اگر آن را رد کنید شاید دعوت دیگری بگیرید. فرد موردنظر می خواهد پیامش را به شما برساند و اگر از این موضوع خوشحالید، ولی اعتنا نمی کنید، خیلی سرگرم می شوید. اگر اینطور نیست، بهتر است حرفتان را واضح بگویید.


پیش بینی شغل شما: نقشه کلی شما خیلی بهتر و کامل تر از نقشه و برنامه افراد دور و برتان است. در نتیجه، سرعتتان را بخاطر افرادی که در سطح شما فکر نمی کنند، کم نکنید. روی اهداف بزرگ و رویاهای خود متمرکز بمانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما حس خوبی دارید. دلیلش را نمی دانید. فقط احساس خوبی دارید و همین برایتان کافی است. وقت محبوب شماست و از صحبت با دیگران لذت می برید. ولی در پایان روز کمی بیقرار می شوید. می خواهید امشب کار متفاوتی انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید مسائل بین شما و عشقتان تغییر کند، شاید بهتر باشد که از انرژی امروز برای انجام کار مثبتی استفاده کنید. شاید متوجه شوید که بسیار عاشق هستید، پس بجای تلف کردن انرژی و وقت، چرا قدم جلو نگذارید و مسائل مهم را حل نکنید.

پیش بینی شغل شما: شما توانایی آرام کردن موقعیت دشواری را دارید. دیگران مشغول بحث های داغی هستند و شما دیدگاه خوبی دارید و می توانید هر دو روی سکه را ببینید. نترسید و وارد بحث شوید. دیگران از این کار شما خوشحال خواهند شد.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز زیاد در چشم هستید. در مورد رئیس رؤسا، والدین و معلمین باید بگوییم که آنها متوجه شما می شوند و شما را تحسین می کنند. از این فرصت استفاده کنید. این باعث می شود که متوجه شوید که یک دوست یا آشنا امشب برایتان چه سورپرایزهایی دارد.

پیش بینی روابط شما: شما برای سازگاری با تأثیرات جدیدی که وارد رابطه شما می شوند، چاره ای جز تغییر ندارید. یک چاره هست، اینکه سعی کنید همه چیز را آنطور که بود نگه دارید که البته این مقدور نیست. یک فاز تمام می شود و فاز جدیدی شروع می شود.

پیش بینی شغل شما: روحیه پیشگامانه خود را با دانایی مسن تر ها ترکیب کنید و موفقیت بزرگ را در آغوش بگیرید. داشتن مکالمه مداوم و صادقانه با مردم و افراد دور و برتان کلید حمایت شما است. شما در موقعیتی عالی برای پیشی گرفتن هستید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز روی رئیس رؤسا تأثیری عالی می گذارید. ولی در اواخر روز، شاید کمی متکبر شوید یا به دیگران واکنش افراطی نشان دهید. دقت کنید. چیزی نگویید یا کاری نکنید که بعداً تأسف بخورید.

پیش بینی روابط شما: شما شانس پیشرفت در رابطه ای مهم را دارید. شاید متوجه شده باشید که بعضی از باورها و رفتارهایی که قبلاً داشتید بیشتر به گذشته تعلق دارند نه به حال و شما حالا آماده انجام کاری در این مورد هستید. با آنکه همه چیز یک شبه درست نمی شود، ولی برداشتن قدم اول تغییر فراوانی ایجاد می کند.

پیش بینی شغل شما: رفتار تلخ و دلزده فردی می تواند روز شما را خراب کند. احتمالاً این فرد به شما می گوید که چه کنید و چه نکنید و زندگی تان را چطور اداره کنید. به این فرد اهمیت ندهید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیشتر از همیشه احساساتی و عاطفی شده اید. امشب برنامه های سفر می چینید یا برای چیزی درباره رسانه، چاپ، تحصیلات عالی یا غیره برنامه ریزی می کنید.

پیش بینی روابط شما: شما امروز انگیزه دست یافتن به تجربیات جدیدید در مورد رابطه خود را دارید. اگر اخیراً مسائل دشواری را پست سر گذاشته اید، نمی خواهید در چیزهای دیگر عجله کنید و قطعاً نمی خواهید درگیر رابطه دیگری شوید. دوستی جدیدی شما را وسوسه می کند که بررسی کنید و ببینید که در گذشته کجا اشتباه کرده بودید.

پیش بینی شغل شما: ارتباطات خود را بجای پراکنده کردن متمرکز کنید. به خودتان لطفی بکنید و بجای وقت تلف کردن و گرفتن وقت اشخاص دیگر با صحبت درباره موضوعاتی که هیچ ربطه به قضیه اصلی ندارند، به هسته قضیه پی ببرید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

شما قاعدتاً روی دوستی ها و شراکت ها متمرکز هستید. به همین دلیل اساساً خونگرم و زودجوش هستید. با حساب بانکی خود دوست شوید زیرا امشب مسئله ای در مورد اموال مشترک، بدهی یا پول دیگران شما را غافلگیر می کند. چشم هایتان را باز نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق از همه سو شما را در بر می گیرد. به ندرت چنین احساس عمیقی داشته اید و اصولاً شما انسان عاشقی هستید. کلمات وسواس و تعصب که به ذهن می رسند، شما را یاد فرد خاصی می اندازند. از این فرصت برای نشان دادن احساس خود به او استفاده کنید ولی او را نترسانید.

پیش بینی شغل شما: تمرکز اصلی شما امروز باید متعادل کردن فانتزی و واقعیت باشد. هر دوی اینها مزایای خودشان را دارند، پس دیگری را به دیگری نفروشید. اگر بتوانید راهی برای ترکیب این دو در یک پروژه پیدا کنید، موفقیت از آن شما می شود.


فال روزانه متولدین مهر

امروز همه کارها روی غلتک است و شاید افزایش حقوق یا تحسین از همکاران بگیرید. روابط با شرکا و دوستان نزدیک هم چیز دیگری است. شاید خوب باشد شاید بد. امشب چیزی غیرعادی و غیرمنتظره اتفاق می افتد.

پیش بینی روابط شما: امروز باید حرکت های بزرگی انجام دهید، نه بدین دلیل که تصمیم گرفته اید این کاری است که باید انجام دهید، ولی بیشتر بدین دلیل که کار دیگری ندارید انجام دهید. در مورد فرد خاصی احساسی قوی دارید که شجاعت به آن نمی رسد؛ حالا دیگر اقدامی نکردن غیرممکن است.

پیش بینی شغل شما: اخیراً شما بازسازی های زیادی انجام داده اید و این چیز خیلی خوبی است. گاهی شاید دردناک باشد، ولی رویهم رفته بهتر از هیچ است. شما چیزهای قدیمی را پاره می کنید. حالا باید چیزهای جدیدی بسازید.


فال روزانه متولدین آبان

شما قطعاً با ایده های خلاقانه خود در تماس هستید. زمانی عالی برای تعطیلات، رمانس، گریزهای اجتماعی، ورزش و بازی با کودکان است. در اواخر روز شاید مشکلی در وسایل الکترونیک رخ دهد.

پیش بینی روابط شما: اینکه چطور می توانید جلو بروید و آماده جنگ شوید، و کسی که قلبتان را تصاحب کرده است بدست آورید، خودتان را هم متعجب می کند. شما امروز قدرتی بیش از آنکه فکر می کنید در بازویتان دارید. شما مسحور و اسیر شده اید و هر کاری بتوانید می کنید تا قرار اول را بگیرید.

پیش بینی شغل شما: از استعدادهای خلاقانه خود استفاده کنید و برای اجرا و پیاده سازی آنها اهل عمل باشید. رویکرد تخیلی می تواند مفید باشد، ولی اگر استطاعت نشان دادن ایده های خود به نحوی ملموس را نداشته باشید، کاربردی ندارد.


فال روزانه متولدین آذر

روی مسائل خانه و خانواده متمرکز بمانید. پروژه های دکوراسیون مجدد برایتان جالب و سرگرم کننده است. والدین باید امشب مراقب فرزندان باشند زیرا امروز مستعد حادثه است. رمانس هم می تواند برایتان سورپرایز هایی داشته باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز کمی به جذابیت خود اضافه کنید – نه اینکه به جذابیت بیشتری نیاز داشته باشید، زیرا افراد شما را بسیار جذاب می یابند. اگر کسی هست که می خواهید دلش را بدست بیاورید، لازم نیست تلاش زیادی بکنید تا آنچه می خواهید بدست آورید. کافی است روبروی او ظاهر شوید و لبخند بزنید.

پیش بینی شغل شما: امروز حرف های کسی برایتان سخت می آید و اولین واکنش شما شاید این باشد که مسیر عوض کنید. درک کنید که این فرد سعی دارد کمک کند، نه اینکه عصبانی تان کند. با او همکاری کنید، فکر نکنید او دشمن شماست.

فال روزانه متولدین دی

مشغله شما با سفرهای کوتاه، مکالمه و مطالعه و نوشتن بیشتر ادامه می یابد. امشب از سرگرمی در منزل یا پروژه های بزرگ بازسازی لذت می برید. مراقب باشید چون روز پرحادثه ای است.

پیش بینی روابط شما: حالا زمان آن است که رابطه خود را به سطح بعدی ببرید. قبلاً چندبار این کار را انجام داده بودید؟ شاید چندین و چند بار. امروز در ته قلبتان می دانید که کارهایی دیگری هست که باید انجام دهید و احتمالات دیگری هم وجود دارد. شراکت شما به جاهایی می رسد، پس به حرکت خود ادامه دهید. می توانید با لبخند پیش بروید.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید فکر کنید که همه چیز را تحت کنترل دارید و خوب مدیریت می کنید. مسئله این نیست. چیزی که شما نمی بینید تصویر کلی است. قدمی به عقب برداشتن واقعیت بیشتری را آشکار می کند.

فال روزانه متولدین بهمن

با آنکه توجه و دقت شما روی پول (پول در آوردن و پول خرج کردن) است، ولی امروز تمرکز اصلی شما روی فعالیت های روزانه است. مراقب باشید زیرا امشب شب پرحادثه ای برای شماست. البته امشب ایده های پرنبوغی هم به ذهنتان می رسد.

پیش بینی روابط شما: شما اغلب جنبه عاشقانه خود را زیر چیزهای دیگر پنهان می کنید. ولی چیزی در درونتان سربر می دارد و درک می کنید که چه احساسی به یک فرد دارید. شما چاره ای جز روبرو شدن با واقعیت ندارید که این خبر خوبی است.

پیش بینی شغل شما: در کل الان بهترین وقت سال برای شما نیست و این موضوع در کار شما منعکس می شود. به یاد داشته باشید که این مشکل امروز آسانتر می شود اگر با فردی که به او اعتماد دارید صریح حرف بزنید. صحبت کردن در مورد ترس هایتان، روبرو شدن با آنها را آسانتر می کند.  


فال روزانه متولدین اسفند

امروز چشمتان به پول و اموالتان باشد زیرا امشب اتفاق غیرمنتظره ای ممکن است بیفتد. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. چیزی که متعلق به شماست شاید گم شود یا بشکند. چشمتان را باز نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: اخیراً متوجه شده اید که هرچقدر تلاش می کنید و احساسات خود را در درون می ریزید، ولی همیشه هم آنقدر که باید در این کار خوب نیستید. وقتی هر سلول از بدن شما می خواهد عشق شما را فریاد بزند، در ساکت ماندن موفق نمی شوید.

پیش بینی شغل شما: سعی کنید روی چیزهایی که می دانید متمرکز باشید تا اینکه سعی کنید به حوزه هایی نفوذ کنید که چیزی از آنها نمی دانید. بهتر است امروز کارتان را به افراد بسپارید که در این چیزها مؤثرتر هستند، نه اینکه خودتان از اول شروع به اختراع چرخ کنید.
 




تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza

شایع ترین جرم در نوروز چیست؟!

 
به گزارش پلیس، یكی از جرایم شایع كه در ایام تعطیلات نوروزی آمار بالایی را به خود اختصاص می دهد، سرقت خودرو است.
 
تابناک: به گزارش پلیس، یكی از جرایم شایع كه در ایام تعطیلات نوروزی آمار بالایی را به خود اختصاص می دهد، سرقت خودرو است. بررسی های انجام شده، درباره پرونده های سرقت خودرو حاكی از آن است كه خود مالباختگان، اصلی ترین مقصران وقوع این نوع سرقت ها هستند، چرا كه با نادیده گرفتن توصیه ها و هشدارهای پلیسی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از سرقت، این فرصت را به سارقان فرصت طلب تقدیم می كنند.

در واقع بی احتیاطی مالباختگان و وجود مالخران كه یكی از اضلاع مثلث سرقت هستند راه را برای سارقان هموار می كنند. این در حالی است كه با رعایت نكات ایمنی، هوشیاری در معاملات خودروها و موتوسیكلت ها و خریدوفروش در مراكز مجاز، خطر سرقت كمتر می شود.

سرهنگ «قاسمعلی یوسفخانی» رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی با تایید بر اینكه سرقت خودرو از شایع ترین جرایم در ایام نوروز است، خبر داد: «ماموران پلیس آگاهی افرادی را كه به 9 فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان بجنورد و شهرهای همجوار اقدام كرده بودند، دستگیر كردند.» این مقام انتظامی همچنین تصریح كرد: ماموران در ادامه اجرای طرح های پیشگیرانه با انجام یك سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه سارقان را شناسایی و دو متهم را در این رابطه دستگیر كنند. رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی خاطرنشان كرد: متهمان در مراحل بازجویی به سرقت خودرو با همدستی فردی دیگر اعتراف كردند و در بازرسی از محل اختفای آنان نیز مقدار زیادی اقلام مسروقه كشف شد.

«یوسفخانی» ضمن هشدار به شهروندان درباره مراقبت از خودرو گفت: برخی سهل انگاری ها باعث سوء استفاده سارقان می شود. وی استفاده از ابزارهای حفاظتی و امنیتی در خودروها را برای كاهش سرقت ها ضروری عنوان كرد و افزود: خودروهایی كه دسترسی به آنها سهل و آسان است و تجهیزات ایمنی ندارد و خودروهایی كه صاحبان آنها از پاركینگ های خصوصی یا عمومی استفاده نمی كنند و ضعفی در نگهداری خودرو وجود دارد بیشتر در معرض تهدید به سرقت قرار دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه مالخران در افزایش سرقت نقش دارند، گفت: مالخران یكی از اضلاع مثلث سرقت هستند كه به عنوان مشوقان اصلی سارقان محسوب می شوند.

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی همچنین ادامه داد: سارقان پس از سرقت اموال مسروقه مانند خودرو اگر نتوانند آن را به پول تبدیل كنند، انگیزه خود را برای سرقت از دست می دهند. یوسفخانی بیان كرد: در پرونده های مطرح در پلیس آگاهی، همواره شناسایی و دستگیری مالخران به اندازه سارقان اهمیت دارد و به همین دلیل به شدت این مساله هم پیگیری می شود.

وی خاطرنشان كرد: دستگیری مالخران از دو جنبه دارای اهمیت است كه نخستین تاثیر آن در كنترل و كاهش وقوع سرقت ها و تاثیر دیگر كشف و بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان است. این مقام انتظامی درباره طرح های اجرایی پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو اظهار كرد: به طور معمول پلیس، طرح هایی تحت عنوان كنترل راه های مواصلاتی، مناطق آلوده، مجرمان، سابقه داران حرفه ای و همچنین طرح مقابله با مالخران و دستگیری سارقان متواری را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی متذكر شد: از شهروندان می خواهیم كه در راستای حفظ و جلوگیری از سرقت خودرو تمامی اقدام های ایمنی لازم را انجام دهند و در صورت امكان، خودروهای خود را در پاركینگ های دارای نگهبان یا در مكان هایی قابل دید، پارك كنند. سرهنگ «یوسفخانی» ادامه داد: از شهروندان می خواهیم اسناد و مدارك خود را در داخل خودرو نگهداری نكنند
 




ارسال توسط reza

اعتراض فلسطینی ها به سفر باراک اوباما

 
فلسطینی ها در اعتراض به سفر باراک اوباما به رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
 
واحد مرکزی خبر: عماد عید گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار در غزه گزارش داد، فلسطینی های ساکن غزه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و عکس های رئیس جمهور این کشور، سفر باراک اوباما به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند.

راهپیمایان معتقد بودند دیدار اوباما از سرزمین های اشغالی با هدف حمایت از مواضع افراطی اسرائیل و پایمال کردن حقوق فلسطینیان صورت می گیرد.

سامی ابوزهری از سران جنبش حماس که در این راهپیمایی شرکت کرده بود گفت: مردم فلسطین از سفر اوباما به سرزمین های اشغالی حمایت نمی کند زیرا سفر وی در واقع حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی است. این دیدار نشان دهنده حمایت سیاسی آمریکا از اسرائیل برای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است. بی تردید این دیدار بر گستره شکاف موجود میان موضع کشورهای عربی و دولت آمریکا می افزاید.

خضر حبیب یکی از سران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ما امروز با راهپیمایی خود اعلام می کنیم که از سفر رئیس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی که از رژیم اشغالگر قدس جانبداری می کند و دوش به دوش اشغالگران در کشتار زنان و کودکان ما مشارکت دارد، ناخرسندیم.

جنبش فتح نیز در کنار نیروهای ملی و اسلام خواه در راهپیمایی ضد سفر اوباما شرکت کرده بود. آن ها باردیگر از دولت آمریکا خواستند که برای تحقق حقوق مشروع ملت فلسطین همکاری کند.

فیصل ابوشهلا یکی از سران جنبش فتح گفت:آمریکا باید به اسرائیل فشار بیاورد نه اینکه سران فلسطین را تحت فشار قرار دهد. اوباما باید اسرائیل را به اصول پذیرفته شده، ملزم کند. ما از آمریکا می خواهیم که دولت مستقل فلسطینی را بر اساس مرزهای چهار ژوئن 1967 و به پایتختی قدس به رسمیت بشناسد و همچنین حق بازگشت به وطن را برای آورگان فلسطینی به رسمیت بشناسد. آمریکا باید برای آزادی اسیران فلسطینی از زندان های اسرائیل اقدام کند.

خانواده های اسرای فلسطینی نیز با برپایی تظاهراتی جداگانه تلاش کردند تا توجه رئیس جمهور آمریکا را به رنج و عذاب نزدیک به پنج هزار اسیر فلسطینی جلب کنند.

یکی از راهپیمایان گفت: این راهپیمایی ما پیامی به اوبامای جنایتکار است که امروز برای حمایت از رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر کرده است ما به خوبی می دانیم که این دیدار برای حمایت از اشغالگران است و برای ما سودی در بر نخواهد داشت.

یکی از اعضای خانواده های اسیران فلسطینی گفت: فرزندان ما در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند و به همین علت ما از حضور اوباما در سرزمین فلسطین ناخرسندیم.

گزارشگر المنار افزود، فلسطینی ها تقریباً درباره این مساله که سفر اوباما به سرزمین های اشغالی هیچ تغییری در وضعیت آن ها ایجاد نمی کند اتفاق نظر دارند.

دیدار اوباما از رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که در اسرائیل یک دولت تندرو و دست راستی حاکم است و اوضاع اسیران فلسطینی روز به روز بدتر می شود.
 




تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:فلسطین , اعتراض , اسرائیل , سفر , باراک اوباما,
ارسال توسط reza

آرزوی فوتبالی کاپیتان تیم ملی در سال 92

 
صعود به جام جهانی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوهای فوتبالی کاپیتان تیم ملی در سال جدید است.
 

ایسنا: جواد نکونام در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی و همزمانی آن با سال نو گفت: این اتفاق تازه ای برای من نیست و در سالهای گذشته هم اتفاق افتاده که در چنین موقعی در اردوی تیم ملی باشم، اما این شغل ماست و این حرفه ایجاب می کند که گاها این اتفاقها بیافتد و این مسایل جزئی از زندگی ماست. امیدوارم که در نهایت این تلاشها و دوری از خانواده، به موفقیت تیم ملی منجر شود و من فکر می کنم که این دوری ارزش این را دارد که بتوانیم این سختی ها را تحمل کنیم. ان شاءالله نتیجه خوبی هم از آن بگیریم و در سال نو دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص حضورش در فوتبال ایران و پس از سالها دوری از آن به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در کل از شرایط فوتبالی سال گذشته ام راضی نیستم ولی اینکه سال گذشته را هم من و هم خانواده ام با سلامت طی کرده ایم، برایم از همه چیز مهم تر است و خدا را شکر می کنم، چرا که سال خوبی را در کنار خانواده ام سپری کرده ام.

نکونام در ادامه در خصوص سال نو و آرزویش برای مردم گفت: در ابتدا امیدوارم که سال خوب و همراه با سلامتی برای همه ایرانی ها باشد و در سفرهای نوروزی به سلامت به سفر بروند و به سلامت برگردن. نمی توانم به آنها توصیه کنم، اما می توانم این آرزو و این دعا را برای همه ایرانی ها داشته باشم که همیشه سالم، سلامت و موفق باشند و در سفرهای نوروزی آنها به خیر و خوشی به پایان برسد و خاطره بسیار خوبی برایشان از تعطیلات سال 1392 باقی بماند.

وی در پایان در خصوص ارزوی فوتبالی اش در فوتبال ملی و باشگاهی خود گفت: صعود به جام جهانی، آرزویم برای فوتبال ملی در سال 92 و موفقیت با باشگاهم در لیگ ایران و پس از آن در لیگ قهرمانان آسیاست.

 




ارسال توسط reza

نظرات جالب کی روش درباره ایران و نوروز

 
می دانم كه ایرانی‌ها پیش از شروع سال، كل خانه هایشان را تمیز كرده و آن را نظافت می كنند و البته معتقدم كه آقایان استحقاق این را دارند كه حداقل سالی یكبار تنبیه شوند و این رسم خانه تكانی جای بسیار خوبی برای این تنبیه است، البته تا جایی كه این تنبیه، به تنبیه فیزیكی تبدیل نشود!
 

خبرگزاری مهر: كارلوس كی روش در خصوص رسوم ایرانیان در زمان سال نو گفت: اولین سالی كه در ایران بودم و نخستین موضوع بسیار جذابی كه برای من اتفاق افتاد ، توضیحاتی بود كه در مورد هفت سین دادند و البته معنا و مفهوم این هفت سین برای من بسیار جذاب و شنیدنی بود و قشنگ ترین چیزی كه در مورد نوروز متوجه شدم همان هفت سین بود و در درجه دوم در مورد ریشه و قدمت این تاریخ و این مراسم سنتی باستانی تحقیق كنم و چیز بسیار جذاب و شنیدنی برای من این بود كه وقتی عید ایرانی را با عید میلادی مقایسه كردم، دریافتم كه نمی توان آنها را با هم مقایسه كرد و تنها این مراسم را می توان با عید سال نو چینی ها مقایسه كرد و این نشان دهنده قدمت، تاریخ و عمق زیبایی این فرهنگ بسیار غنی ایرانی ها است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران كه با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می كرد خاطرنشان كرد: چیز جالب تر برای من این است كه پیش از حضورم در ایران، سالی یكبار سال نو را جشن می گرفتم و در حال حاضردوبار این كار را انجام می دهم و از همه جالب تر اینكه در این تحویل سال ها در یك سال، سن من تغییری نمی كند.

وی در ادامه در خصوص رسم زیبای خانه تكانی ایرانی ها گفت: در این خصوص چیزهایی شنیده بودم و می دانم كه ایرانی ها پیش از شروع سال، كل خانه هایشان را تمیز كرده و آن را نظافت می كنند و البته معتقدم كه آقایان استحقاق این را دارند كه حداقل سالی یكبار تنبیه شوند و این رسم خانه تكانی جای بسیار خوبی برای این تنبیه است، البته تا جایی كه این تنبیه، به تنبیه فیزیكی تبدیل نشود( با خنده).

كی روش در ادامه در خصوص مسافرتهای نوروزی مردم در تعطیلات سال نو افزود: اجازه دهید به یك ضرب المثل پرتغالی اشاره كنم كه "یك روز خوب به اندازه صد سال با ارزش است" و پیغام من به مردم خوب ایران این است كه مهم موقع رسیدن نیست بلكه مهم رسیدن به مقصد است و اینكه خانواده شما از رسیدنتان به مقصد خوشحال باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: بهتر است بدانید كه من دردی بزرگ را سالیان سال درون قلبم دارم و این ناراحتی همیشه با من بوده است، چرا كه من سالها پیش برادر كوچكترم را در یك سانحه رانندگی از دست دادم و سالیان سال اندوهگین آن هستم و تاكید می كنم كه در هنگام رانندگی در همه حال و بخصوص در زمان سال نو با آرامش كامل ، صبر و احتیاط رانندگی كنید، چرا كه مهمترین چیز برای هر فرد اصل زندگی است و زندگی سالم و درست داشتن بالاترین هدف هر انسانی است و من با همه كسانی كه عزیزانشان را  در سانحه رانندگی از دست داده اند، همدردی می كنم چرا كه این ضایعه بزرگ را در خانواده ها از اعماق وجودم حس می كنم و امیدوارم با صبر و احتیاطی كه همه ایرانیان در مسافرتهای نوروزی خواهند داشت، این اتفاقات برایشان تكرار نشود.

كی روش در خصوص آرزویش برای مردم ایران گفت: برای مردم ایران بهترین ها را آرزو می كنم و امیدوارم همیشه و در همه حال در آرامش و سلامتی زندگی كنند ، چرا كه دو فاكتور آرامش خاطر و سلامتی، مهمترین فاكتورها  در زندگی افراد است و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای مردم و كشور ایران دارم (با خنده).

سرمربی تیم ملی در خصوص آرزویش برای فوتبال در سال آینده گفت: من فكر می كنم كه جهان در حال گذر از یك مرحله سخت است و كل جهان روزهای سختی را پیش روی خود دارد. واقعیت این است كه در دوران نه چندان دور، بیشترین مشكلات جامعه بشری، محدود به بیماریهای همه گیر و سختی مانند ایدز، سرطان، مالاریا و ... بود ولی امروزه بزرگترین مشكلی كه جامعه بشری با آن مواجه است، ناهماهنگی ها و خودخواهی های برخی از افراد است كه صدمه زیادی را به جوامع بشری خواهد زد.

وی افزود: فوتبال این فرصت را به من داد كه با جوامع مختلف بشری مانند سیاه پوستان، سفید پوستان، مسلمانها، مسیحیان و بسیاری دیگر از ملیتهای مختلف زندگی كنم و من متوجه شدم كه در همه این قومیتها و ملیتها، جدا از فرهنگ ها و آداب و رسوم آنها، یك چیز مشترك وجود دارد و آن این است كه آنها قدرت خندیدن و گریه كردن را دارند و در نهایت به این نتیجه رسیدم كه مهمترین راه برای رسیدن به سعادت، تكامل وجودی و تغییر در سبك زندگی افراد، بردبار بودن و تحمل داشتن و صبور بودن در مسیر زندگی است و اینكه بتوانیم پذیرای تمام افراد باشیم و در مقابل ظلم و ناعدالتی ها بایستیم و عدالت را برقرار كنیم.

كارلوس كی روش در پایان گفت: هفت میلیارد انسان در كره زمین زندگی می كنند كه انتخاب دیگری جز در كنار هم زندگی كردن ندارند و باید با بردباری و تحمل مسیر زندگی خود را ادامه داده و زندگی خوبی داشته باشند و من امیدوارم كه فوتبال بتواند در این مسیر ما را یاری دهد و به ما بیاموزد كه بتوانیم در كنار هم زندگی خوبی داشته باشیم و امیدوارم سیاست مداران كل دنیا از فوتبال چیزهای بیشتری یاد بگیرند.

 




ارسال توسط reza

دلیل نام گذاری حماسی سال 1392 چیست؟

 
هرچند سالهای قبل نیز محور شعارهای رهبر معظم انقلاب اقتصاد بود، این سال با عنوان سال «حماسه» اقتصادی در شعار ایشان تجلی میابد. دلیل حماسه سازی در سال 92 اما چیست؟
 
تابناک: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود خطاب به ملت ایران، سال 92 را سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام گذاری کردند. این امر نشان دهنده اهمیت اقتصاد در کنار سیاست در تفکر رهبر انقلاب است و ایشان با اذعان به سختی های اقتصادی که در سال 91 بر ملت ایران بار شد، با این نام گذاری درجه اهمیت اقتصاد را در برهه حساس کنونی یاد آور شدند.

هرچند سالهای قبل نیز محور شعارهای رهبر معظم انقلاب اقتصاد بود، این سال با عنوان سال «حماسه» اقتصادی در شعار ایشان تجلی میابد. دلیل حماسه سازی در سال 92 اما چیست؟

سال 91 که شروعش با آثار تورمی هدفمندی یارانه ها و به دنبال آن افزایش نرخ ارز و در نهایت تحریم های همه جانب دشمنان ایران بود، تا پایان شاهد انواع و اقسام موجها و شوک های اقتصادی به خصوص برای قشر متوسط و ضعیف جامعه ایران بود. شوک های اقتصادی که هر کدام از آنها یک به یک بر بدنه اقتصاد کشور فرود آمد و همراه شد با دستپاچگی و بی برنامگی مسئولان دولت و مجلس در برخورد با این شوک ها.

رهبر انقلاب نیز در پیام نوروزی خود به این مسئله به شکلی کاملا شفاف و واضح اشاره کردند و فرمودند: در زمینه‌ی اقتصاد البته بر مردم فشار وارد آمد، مشكلاتی ایجاد شد؛ بخصوص كه اشكالاتی هم در داخل وجود داشت؛ برخی از كوتاهی‌ها و سهل‌انگاری‌ها انجام گرفت كه به نقشه‌های دشمن كمک كرد.

بدون شک از منظر رهبر انقلاب مجموعه سهل انگاری ها و سوء مدیریت های اقتصادی در سال 91 پنهان نمانده است و ایشان به خوبی درجه اهمیت و تاثیر این دست از سوء مدیریت ها را بر بدنه جامه و اقتصاد بیان کرده اند.

اما شعار امسال تا حد زیادی متفاوت با شعارهای اقتصادی سال گذشته است. این سال، سال «حماسه» است و دلیل آن تا حد زیادی واضح است. شوک ها و سختی های اقتصادی که در سال 91 بر کشور بار شده است به راستی نیازمند یک حماسه سازی برای عبور دادن کشور از گردنه بحران اقتصادی است.

در جایی که تولید ملی ضربات بزرگی به دلیل اشتباه در اجرای هدفمند سازی یارانه ها خورده است، در جایی که افزایش نرخ تورم به شکل بی سابقه ای طی یک دهه گذشته تداوم یافته و از مرز 30 درصد عبور کرده است و همچنین همزمان با آن افزایش نرخ ارز منجر به افت ارزش پول ملی و کاهش دسترسی به کالاهای خارجی و وارداتی شده است، حماسه سازی اقتصادی لازمه بازگرداندن کشور و اقتصاد آن به حالت عادی است.

آنچه اهمیت دارد این است که حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی از دید رهبر انقلاب بیان شده است و با توجه به اشاراتی که رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود به مسئله انتخابات ریاست جمهوری داشتند، گویا اینطور به نظر میرسد که بخش اعظمی از این حماسه آفرینی اقتصادی بر گردن و به دوش دولت بعدی است.

رهبر انقلاب اشاره کرده اند که: لازم است هم در زمینه‌ی اقتصاد، هم در زمینه‌ی سیاست، حضور مردم حضور جهادی باشد. با حماسه و با شور باید وارد شد، با همت بلند و نگاه امیدوارانه باید وارد شد، با دل پر امید و پر نشاط باید وارد میدانها شد و با حماسه‌آفرینی باید به اهداف خود رسید.

بدون شک میتوان گفت حماسه سازی اقتصادی از هر دو جبهه – مردم و مسولان – باید مد نظر واقع شود. در جبهه مردم همانگونه که رهبر انقلاب اشاره کرده اند، نگاه امیدوارانه و همت بلند لازمه حضور جهادی است و در جبهه مسئولان نیز با توجه به تجربیاتی که از سال 91 به دست آمده است، برنامه ریزی دقیق، پرهیز از برخوردهای دفعتی و تصمیم گیریهای خلق الساعه و مدیریت فضای اقتصاد کشور به شکل روشمند و هوشمندانه است.

شعار امسال تفاوتی فاحش با شعارهای سال گذشته دارد زیرا در دل خود اهمیت و بزرگی اقداماتی که باید برای حماسه سازی صورت پذیرد را جای داده است. حماسه سازی یک شرط اساسی دارد، و آن همدلی همیاری کسانی است که قرار است حماسه بسازند.

با این شرط، باید از مسئولان خواست که با مدیریت صحیح و علمی، مردم را با برنامه های خود و مسیر تحول اقتصادی کشور در این برهه حساس همراه سازند و بر اساس تغییر شرایط مسیر حرکتی اقتصاد کشور را تغییر دهند. و این وظیفه ای است که هم بر دوش دولت فعلی است و هم بر دوش دولت آینده.
 




ارسال توسط reza

جشن جهانی نوروز ساعاتی پیش آغاز شد

 
جشن جهانی نوروز ساعاتی پیش در قالب یک کنفرانس بین‌المللی با حضور سران کشورهای ترکمنستان، ایران، پاکستان، تاجیکستان و مقامات عالی‌رتبه کشورهای منطقه و کشورهای حوزه تمدنی نوروز در محل قصر «روحیت» عشق‌آباد آغاز شد.
 
خبرگزاری فارس: جشن جهانی نوروز ساعاتی پیش در قالب یک کنفرانس بین‌المللی با حضور سران کشورهای ترکمنستان، ایران، پاکستان، تاجیکستان و مقامات عالی‌رتبه کشورهای منطقه و کشورهای حوزه تمدنی نوروز در محل قصر «روحیت» عشق‌آباد آغاز شد.
 
این جشن در قالب یک کنفرانس تحت عنوان «نوروز جشن صلح و انسان‌دوستی» با نواختن سرود ملی کشور ترکمنستان به عنوان میزبان جشن جهانی نوروز و سخنرانی رئیس جمهور این کشور همراه با حضور جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر آغاز شد.

«قربانقلی بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در آغاز سخنان خود ضمن قدردانی از سران کشورهای حاضر از جمله رئیس جمهور کشورمان، بر اهمیت این عید باستانی تأکید کرد.

وی افزود: جشن جهانی نوروز یک جشن باستانی است که با اشتراکات فراوان تاریخی و فرهنگی ملت‌ها از دیرباز آمیخته شده است و با جهانی شدن این جشن در واقع سطح جهانی آن ارتقاء یافته است.

رئیس جمهور ترکمستان تأکید کرد که عید نوروز در گنجینه و میراث فرهنگی جهانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که امروزه برگزاری جشن جهانی نیز گواه بر این امر می‌باشد.

وی همچنین با توجه به اهمیت جهانی و فرهنگی این عید پیشنهاد کرد که یک نشریه بین‌المللی با نام نوروز و نیز مسابقات بین‌المللی فرهنگی و هنری بین هنرمندان و اقشار فرهنگی کشورهای حوزه تمدنی نوروز برگزار شود.
 




ارسال توسط reza

پیش بینی هوای ایران طی 24 ساعت

 
کارشناس ارشد هواشناسی با اعلام اینکه هم اکنون دمای هوا در نیمه جنوبی با روند کاهشی و در نیمه شمالی کشور با روند افزایشی همراه است گفت: در نیمه جنوبی کشور دمای هوا 5 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
 
خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد هواشناسی با اعلام اینکه هم اکنون دمای هوا در نیمه جنوبی با روند کاهشی و در نیمه شمالی کشور با روند افزایشی همراه است گفت: در نیمه جنوبی کشور دمای هوا 5 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
 
محمد اصغری با اشاره به سامانه بارشی جدید که دیروز از جنوب غرب وارد کشور شده‌اند، اظهار داشت: این سامانه هم اکنون در نیمه جنوبی کشور (استان‌های چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، فارس، هرمزگان، کیش، بوشهر و همچنین جنوب یزد) فعال بوده و موجب بارندگی شده‌ است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان هواشناسی در ادامه اظهار داشت: در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌هرمزگان و یزد شدت بارندگی‌ها در حد ایجاد سیلاب، آبگرفتگی معابر و همچنین طغیان رودخانه‌ها است.

وی متذکر شد: بر همین اساس لازم است مسافرین در این مناطق از اسکان در اطراف رودخانه‌ها و همچنین عشایر کوچ‌رو ترجیحا از ارتفاعات عبور نکنند.

وی با اعلام اینکه در نیمه جنوبی کشور دمای هوا بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، یادآور شد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی برای استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود خلیج فارس نیز مواج شود.

کارشناس ارشد هواشناسی در ادامه با بیان اینکه این سامانه روز جمعه از کشور خارج می‌شود، بیان داشت: این سامانه قبل از خروج یعنی از امروز بعد از ظهر نیمه شرقی کشور را دربر می‌گیرد. به طوری که موجب می‌شود در نواحی شمال استان یزد، سمنان، شرق تهران و خراسان رضوی به شکل پراکنده بارش باران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از روز شنبه دمای هوا در سواحل شمالی کشور به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد، گفت: این افزایش دما توام با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود. بر همین اساس لازم است مسافران از خاموش بودن آتش‌هایی که در جنگل‌ها روشن کرده‌اند قبل از خروج حتما مطمئن شوند.

اصغری در پایان با اشاره به ادامه دار بودن روند افزایش دما در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: دمای هوا در پایتخت طی روز جمعه و شنبه به ترتیب به 19 و 21 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین طی 24 ساعت آینده دمای هوا در نیمه جنوبی کشور با روند کاهشی همراه خواهد بود.
 




تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:هواشناسی , پیش بینی هوا , سامانه بارشی,
ارسال توسط reza

حضور خیره‌‌کننده مردم در حرم رضوی(ع)

 
خیل عظیم عاشقان ولایت با حضور در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و استفاده از بیانات معظم‌له لحظه‌شماری می‌کنند.
 
خبرگزاری فارس: خیل عظیم عاشقان ولایت با حضور در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و استفاده از بیانات معظم‌له لحظه‌شماری می‌کنند.
 
زائران حضرت ثامن الحجج(ع) که از نقاط مختلف کشور برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند در نخستین روز از سال نو به شوق دل سپردن به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و از ورودی‌های مختلف حرم مطهر به سمت محل سخنرانی معظم‌له در صحن جامع رضوی در حرکت اند.

ولی‌امر مسلمین ساعت 15:30 دقیقه امروز در حرم رضوی سخنرانی خواهند داشت. در حال حاضر ظرفیت رواق امام خمینی(ره) حریم رضوی که محل سخنرانی مقام معظم رهبری است، تکمیل شده است.

مقام معظم رهبری امسال نیز مطابق رسم هر ساله در حرم رضوی به تبیین ارزش‌ها، اولویت‌ها و سیاست‌های کلان کشور می‌پردازند.
 




تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:مقام معظم رهبری , حرم رضوی , سخنرانی سالانه رهبری,
ارسال توسط reza

اظهارات جدید اوباما و نتانیاهو درباره ایران

 
در پایان اولین روز سفر باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی که با موضع گیری ها و اظهاراتی درباره برنامه هسته ای ایران نیز همراه بوده، مطالب اول مربوط به ایران در میان اکثر قریب به اتفاق مطبوعات جهان به این موضوع اختصاص یافته است.
 
تابناک: در پایان اولین روز سفر باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی که با موضع گیری ها و اظهاراتی درباره برنامه هسته ای ایران نیز همراه بوده، مطالب اول مربوط به ایران در میان اکثر قریب به اتفاق مطبوعات جهان به این موضوع اختصاص یافته است. بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در آستانه سال نو، از دیگر مطالب مربوط به ایران در مطالب امروز مطبوعات بین المللی است.

در این رابطه، سایت شبکه خبری «الجزیره» از وعده اوباما به مقامات اسرائیلی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای خبر داده است. این سایت می نویسد باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا وعده داده از طریق همکاری نزدیک با رژیم اسرائیل، هر اقدام ممکن را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای انجام دهد. وی که در جریان یک کنفرانس خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل سخن می گفته، اظهار داشته هرچند ایالات متحده ترجیح می دهد موضوع ایران را از طریق دیپلماتیک حل و فصل کند، اما در صورت شکست اقدامات دیپلماتیک، همه گزینه ها روی میز خواهد بود. وی همچنین گفته تعهد آمریکا به امنیت رژیم اسرائیل بسیار سخت و شدید است.

در همین زمینه؛ خبرگزاری «رویترز» نیز اظهارات بنیامین نتانیاهو را در کنفرانس خبری مذکور بازتاب داده که گفته به اعتقاد وی، اوباما نسبت به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای مصمم است. با این حال، وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفته رژیم اسرائیل نمی تواند حق دفاع از خود را به دیگران واگذار کند و به این ترتیب، گزینه حمله احتمالی این رژیم به صورت یکجانبه به تأسیسات هسته ای ایران را رد نکرده است. رویترز می نویسد اوباما نیز در بخش هایی از سخنان خود ضمن تأکید بر این موضوع گفته زمانی که پای تصمیمات مهم برای انجام اقدامات نظامی به میان بیاید، هر دولتی حق دارد تصمیم خود را به تنهایی بگیرد.

البته به جز این اظهارات، نتانیاهو بار دیگر ادعاهایی را نیز درباره ماهیت و سرعت برنامه هسته ای ایران مطرح کرده که در روزنامه «واشنگتن اگزمینر» بازتاب یافته است. به نوشته این روزنامه، نتانیاهو مدعی شده ایران کمتر از یک سال تا رسیدن به «مرحله مصونیت» هسته ای فاصله دارد. به ادعای وی، رسیدن ایران به این مرحله می تواند این کشور را در مقابل حمله نظامی مصون سازد. واشنگتن اگزمینر این اظهارات نشانگر آن است که نتانیاهو با زمان بندی ارائه شده در این زمینه از سوی اوباما موافقت ندارد. نتانیاهو گفته هرچند ایران برای ساخت سلاح هسته ای به یک سال زمان نیاز دارد، اما زمان موردنیاز رژیم اسرائیل برای جلوگیری از این امر، کمتر از یک سال است.

اما در میانه این مباحث، سایت شبکه خبری «راشا تودی» گزارشی را به نقل از روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» منتشر کرده که در آن ادعا شده ایالات متحده در حال حاضر برنامه ای را برای انجام «حملات نقطه ای» علیه ایران آماده کرده است. در این گزارش به نقل از یک مقام ارشد امنیتی رژیم اسرائیل آمده ایالات متحده به طور بسیار جدی برنامه هایی را برای انجام عملیات نظامی علیه ایران تهیه کرده است. این مقام اسرائیلی مدعی شده بر اساس طرح تهیه شده آمریکا، اگر این کشور در نهایت تصمیم به حمله به ایران بگیرد، قادر خواهد بود عملیات هایی را علیه تأسیسات هسته ای ایران انجام دهد، بدون آنکه ضرورتاً یک جنگ گسترده منطقه ای بروز کند.

در نهایت، بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در پیام تبریک سال جدید، مورد توجه شماری از مطبوعات و رسانه های بین المللی قرار گرفته است. سایت خبری «آروتز شوا» در این زمینه می نویسد همزمان با آغاز سال جدید در ایران، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران از مردم خواسته در مقابل تحریم های فزاینده غرب مقاوم و استوار باشند. این سایت همچنین به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب اشاره کرده و می نویسد به گفته رهبری ایران، در صورتی که مردم ایران آمادگی بیشتری در مواجهه با فشار غرب از خود نشان دهند، سال جدید به فصل نوینی از جنبه سیاسی و اقتصادی برای ایران تبدیل خواهد شد.

سایت شبکه خبری «فرانس 24» نیز از دیگر رسانه هایی است که سخنان رهبر معظم انقلاب را بازتاب داده است.
 




ارسال توسط reza

شروع سال 92 با قطعی آب در شمال کشور!

 
برخی ساکنان مرکز استان مازندران سال نو با قطعی آب در ساری همراه شد.
 
خبرگزاری فارس: در ساعات پایانی سال 91 و ابتدایی سال 92 مردم ساری با قطعی آب شرب شهری مواجه شدند و این مسئله سبب دردسر ساکنان مرکز استان شد.

رفت و روب‌های پایانی سال امری اجتناب‌ناپذیر است و این امر موجب شد تا شهروندان ساروی ساعات پایانی سال را با بی‌آبی و یا کم‌آبی بگذرانند.

پیگیری‌های مردم ساری به حدی رسید که با تماس به شماره تلفن 122 و 01512267402 کسی پاسخگوی آنان نبود و به ناچار با دفتر خبرگزاری فارس تماس گرفتند و مشکل خود را برای پیگیری و اطلاع‌رسانی به مدیران ارشد استان که دلیل قطعی آب در چیست، مطرح کردند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در پی گزارش قطعی آب در مرکز مازندران با مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان مازندران تماس تلفنی داشت و این مسئول استانی اظهار داشت: ظرفیت آب استان پاسخگوی مصرف بیش از حد را ندارد.

محمدتقی حسین‌زاده با اشاره به اینکه امروز در ساعات پیک مصرف میزان استفاده از آب شرب شهری افزایش یافت، خاطرنشان کرد: منابع آبی استان ظرفیت آب مصرفی ساکنان استان را در حالت عادی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در مازندران و میزان مصرف بالای مردم در ساعات قبل و بعد از تحویل سال مشکل آبرسانی در استان را بیشتر کرد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: امروز یک هزار و 400 لیتر در ثانیه تولید آب برای ورود به شهر ساری را داشتیم که تکاپوی مصرف مردم مرکز استان را نداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف آب در مازندران مخازن آب استان به شدت با افت مواجه شد.

وی اذعان داشت: تلاش ما این است تا ساعاتی دیگر آبرسانی دوباره در ساری و شهرستان‌هایی که با مشکل قطعی آب مواجه شدند جبران شود.
 




ارسال توسط reza