جنجال فيلم درآوردن قلب يک سرباز سوري...

 
سايت روزنامه انگليسي گاردين و سايت مجله تايم روز گذشته فيلمي را منتشر کردند که جهان را متحير کرده است.
 

روزنامه خراسان: سايت روزنامه انگليسي گاردين و سايت مجله تايم روز گذشته فيلمي را منتشر کردند که جهان را متحير کرده است.

در اين فيلم سر کرده يک گروه مسلح مخالف بشار اسد پس از کشتن نيروهاي ارتش سوريه، قلب يک سرباز را از بدن او خارج مي‌کند و به دهان مي کشد. پس از انتشار اين ويدئو، رسانه هاي غربي نگران تاثير آن روي افکار عمومي شدند و تايمز به نقل از ديده بانان حقوق بشر آمريکا نوشت: «وقتي درگيري ها در سوريه پايان يابد، اسلحه ها از امثال خالد بن حمد گرفته مي‌شود و ديگر اين جنايات انجام نمي شود.»

پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر گزارش داد، در ويدئويي که مجله تايمز منتشر کرده و حتي غربي ها را نيز شوکه کرده است، "خالد بن حمد" سرکرده يکي از گروه هاي تحت حمايت غرب، سينه سرباز سوريه اي را شکافته و در حالي که قلب او را به دندان مي کشد تهديد مي کند که براي پاره کردن سينه سربازان سوريه به اين کشور آمده است.

در اين گزارش آمده است که خالد بن حمد يکي از افراد تيپ آل فاروق القاعده است که فرماندهي 60 جنگجوي ضد سوري را بر عهده دارد و در حومه حمص با نيروهاي دولت سوريه مي جنگد. اين گزارش با اشاره به آثار منفي چنين تصاويري روي افکار عمومي غرب و اين که اين ويدئو تاکنون 115 هزار بار در فيسبوک و 46 هزار بار در يوتيوب دانلود شده، مي افزايد: «ممکن است مردم يک سوال نگران کننده بپرسند؛ چگونه است که کشورهايي که از شورشيان سوريه حمايت مي کنند، از قبل مطمئن نمي شوند که آن ها دست به جنايات جنگي نخواهند زد!؟»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:سوریه , مخالفان سوریه,
ارسال توسط reza