پرداخت يارانه نقدي به نام فقرا به کام اغنيا

 
آيا حق مردم ما اين است که با بي‌تدبيري‌ها، لجبازي‌ها و بداخلاقي‌هاي برخي از مسئولين با مشکلات شديدي همچون بيکاري، تورم و بي‌عدالتي دست‌و‌پنجه نرم کنند چرا ما بايد ريل‌گذاري قانوني را انجام دهيم و برخي از مسوولين راه‌هاي انحرافي را بيشتر مورد استفاده قرار دهند.
 
فارس : نماينده مياندوآب گفت: آيا حق مردم ما اين است که با بي‌تدبيري‌ها، لجبازي‌ها و بداخلاقي‌هاي برخي از مسئولين با مشکلات شديدي همچون بيکاري، تورم و بي‌عدالتي دست‌و‌پنجه نرم کنند چرا ما بايد ريل‌گذاري قانوني را انجام دهيم و برخي از مسوولين راه‌هاي انحرافي را بيشتر مورد استفاده قرار دهند.

روح‌الله بيگي در نطق ميان‌دستور گفت: بيانات حکيمانه و پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربايجان شرقي همچون تاريخ هميشه انقلاب چراغ روشنگر و هدايتگري بود که ضمن روشن ساختن ماهيت فريبکارانه استکبار جهاني همگان را به تقوا، صبر و ميدان ندادن به احساسات سرکش، تشديد رفاقت‌ها و... رهنمون ساخت. نماينده مياندوآب افزود: چرا بايد کاري کرد که رهبر معظم انقلاب و مردم رنجيده‌خاطر شوند لذا بايد از محضرشان عذرخواهي کرد و ما فرمايشاتشان را ملاک عمل خود قرار مي‌دهيم.

 نائب‌رئيس کميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: با تعامل و تفاهم در صدد حل مشکلات اقتصادي مردم همت بگماريم که لازم است ضمن شناسايي مشکلات نسبت به ارائه راهکار براي رفع آنها اقدام کنيم. نماينده شاهين‌دژ گفت: آقاي رئيس‌جمهور مردم تحريم‌هاي خارجي را تحمل مي‌کنند اما سوءمديريت و بي‌تدبيري‌ها در داخل را بر نمي‌تابند چرا بر طبل اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها مي‌کوبيد اجراي فاز دوم بدون بسترسازي مناسب و اصلاح نظام مالياتي و بانکي مفيد فايده نخواهد بود.


وي ادامه داد: بهترين راه اجراي عدالت کاهش تورم است چرا که با تورم موجود فاصله طبقاتي بيشتر و قشر کارگر و کارمند ضعيف‌تر شده‌اند از سوي ديگر پرداخت يارانه نقدي به نام فقرا و کام اغنيا شد.

نائب‌رئيس کميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: مگر مي‌شود پاکترين دولت بود اما شاهد اختلاس‌هاي ميلياردي هم بود، کجا رفت 3000 ميليارد تومان‌ها و خاوري‌ها، مگر مي‌شود که 300 نفر از بانک‌هاي دولتي وام‌هاي ميلياردي بدون ضمانت بگيرند و مسترد نکنند اما جوان‌هاي ما براي دريافت وام‌هاي ناچيز دنبال چندين ضامن بگردند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب: يارانه نقدي , مجلس , تورم , اختلاس,
ارسال توسط reza