تعداد کاربران اینترنت در ایران: 45 میلیون نفر

تعداد کاربران اینترنت در ایران: 45 میلیون نفر

 
مرکز توسعه ملی اینترنت (متما) ضریب نفوذ اینترنت ایران در سال 1391 را نزدیک به 60 درصد اعلام کرد و این درحالی است که تعداد کاربران اینترنت در سال 1390، حدود 32 میلیون و 700 هزار نفر و ضریب نفوذ اینترنت نیز 43 درصد بود.
 

ایسنا: مرکز توسعه ملی اینترنت (متما) ضریب نفوذ اینترنت ایران در سال 1391 را نزدیک به 60 درصد اعلام کرد و این درحالی است که تعداد کاربران اینترنت در سال 1390، حدود 32 میلیون و 700 هزار نفر و ضریب نفوذ اینترنت نیز 43 درصد بود.

بیشترین اتصال به شبکه اینترنت در ایران از طریق تلفن همراه انجام می‌شود و تعداد کاربران شبکه GPRS در کشورمان بالغ بر 27 میلیون و 580 هزار نفر است که به این ترتیب 36 درصد کاربران اینترنت در ایران از طریق شبکه GPRS (اینترنت روی موبایل) به اینترنت وصل می‌شوند.

حدود هفت میلیون نفر در ایران از طریق شماره‌گیری تلفنی (Dialup)، سه میلیون و 500 هزار نفر از طریق اینترنت پرسرعت (ADSL) و 867 هزار نفر با استفاده از شبکه وایمکس و حدود شش میلیون نفر نیز از طریق فیبر نوری به اینترنت وصل می‌شوند.

 

پوستر های اورجینال از سریال حریم سلطان

 

عکس محصول عکس محصول عکس محصول  
       
خرید اینترنتی نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان فروش اینترنتی نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان نیم ست حریم سلطان  
       

نیم ست حریم سلطان از جنس استیل بوده و ...

نیم ست حریم سلطان از جنس استیل بوده و ...

نیم ست بی نظیر حریم سلطان
شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آوی

 
       
40,000 تومان خرید خرید اینترنتی  نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان 40,000 تومان خرید فروش اینترنتی  نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان 44,000 تومان خرید نیم ست حریم سلطان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza