خود احمدی‌نژاد هم بیاید، ردصلاحیت می‌شود!

 
حضور خاتمي و مشايي در صحنه انتخابات منجر به رد صلاحيت شدن آنها شده و با اين حرف‌هاي جديد احمدي‌نژاد در مورد رجعت چاوز و حرف‌هاي ديگري كه زده، وي نيز اگر بود رد صلاحيت مي‌شد!
 

روزنامه ایران:  خبر ديگر اين كه در ادامه تعيين تكليف سياسيون براي شوراي نگهبان اين بار محمدحسن قديري ابيانه روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اظهار داشته: هاشمي به هيچ وجه كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري نمي‌شود و حضور خاتمي و مشايي در صحنه انتخابات منجر به رد صلاحيت شدن آنها شده و با اين حرف‌هاي جديد احمدي‌نژاد در مورد رجعت چاوز و حرف‌هاي ديگري كه زده، وي نيز اگر بود رد صلاحيت مي‌شد!

وي با بيان اين‌كه تنها وظيفه احمدي‌نژاد پاسداري از آراي مردم است، خاطرنشان كرد: صحبت‌هاي احمدي‌نژاد در اين زمينه كه هيچ‌كس نمي‌تواند در امر انتخابات دخالت كند، يعني شوراي نگهبان نبايد كسي را رد صلاحيت كرده و اين همان صحبت‌هاي موسوي در انتخابات سال 88 است!

 اين چهره نزديك به هاشمي رفسنجاني با بيان اين‌كه نظام اگر كوچك‌ترين تخلفي از احمدي‌نژاد مشاهده كند برخورد مي‌كند، خاطرنشان كرد: احمدي‌نژاد وظيفه دارد انتخابات را به شكل كامل و دقيق در زمان مقرر برگزار كند.


از سوي ديگر حسين فدايي دبيركل جمعيت ايثارگران نيز گفته: از شوراي نگهبان تقاضا دارم كه به هيچ‌وجه از اصول و معيارها كوتاه نيامده و بر‌اساس اين اصول صلاحيت افراد را بررسي كند و مصلحت‌انديشي نكند.

 فدايي در ادامه اظهار داشته: انحرافي‌ها توهم اين را دارند كه به خيابان‌ها بريزند و فتنه 88 را به خاطر رد‌صلاحيت‌ها، اين‌بار قبل از انتخابات راه بيندازند، اما نمي‌توانند كاري كنند. ملت ايران بعد از انتخابات 88 و در مواجهه با برخي مواضع و عملكردها هوشيار شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:احمدی نژاد , انتخابات,
ارسال توسط reza