حجاب با زور همراه باشد عفاف ايجاد نمي‌‌کند
سعيدي‌کيا:

حجاب با زور همراه باشد عفاف ايجاد نمي‌‌کند

 
اگر گشت ارشاد در اين بستر فرهنگي و در جهت ترويج فرهنگ اسلامي فعاليت کند امر خوبي است اما اگر گشت ارشاد به معني برخورد خشن باشد موجب افت فرهنگ مي‌شود گشت ارشاد بايد توسط نيروهاي فرهنگي انجام بگيرد نه نيروهاي پليس.
 

روزنامه مردم سالاری:  شهرسازي دولت نهم با اشاره به اينکه «من در همه دولت‌هايي که مسئوليت داشته‌ام، مستقل عمل کرده‌ام»، تصريح کرد: شايد به همين دليل در دولت‌هاي دوم روساي جمهور پيشين حضور نداشتم.

 من معتقد به تحزب هستم ولي به دليل اينکه حزب قوي در کشور وجود ندارد، عضو هيچ حزب و گروهي نيستم. سعيد‌ي‌کيا بر ضرورت توجه به نقد و نقدپذيري در کشور تاکيد کرد و گفت: جامعه بي‌نقد مي‌ميرد اما بايد نقد در يک بستر مناسب جاري شود.

سياست‌مداران بايد خطوط قرمز نظام را رعايت کنند و حاکمان نيز فضاي باز مناسبي براي منتقدان و فعالان سياسي فراهم سازند. سعيدي‌کيا در ادامه با اشاره به قانون هدفمندي يارانه‌ها تاکيد کرد: قانون يارانه‌ها بايد اجرا شود اما پرداخت نقدي يارانه موجب تورم مي‌شود.

بايد براي اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها و مقابله با تورم به دو دهک اول جامعه که از کار افتادگان و سرپرست خانواده‌هايي هستند که نمي‌توانند کار کنند، يارانه را به صورت نقدي پرداخت کرد و همزمان براي همه دهک‌هاي جامعه، تامين اجتماعي و بيمه قوي ايجاد کرد زيرا دغدغه مهم مردم سلامت است.

با اين کار هم دغدغه امروز که سلامت خانوار است حل مي‌شود و هم آينده خانواده‌ها تامين مي‌شود. سعيدي‌کيا با بيان اينکه «بايد در بستر فرهنگ انقلاب اسلامي کار کرد تا حجاب در عمق و ذهن مردم شکل بگيرد»، افزود: اگر گشت ارشاد در اين بستر فرهنگي و در جهت ترويج فرهنگ اسلامي فعاليت کند امر خوبي است اما اگر گشت ارشاد به معني برخورد خشن باشد موجب افت فرهنگ مي‌شود گشت ارشاد بايد توسط نيروهاي فرهنگي انجام بگيرد نه نيروهاي پليس.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:حجاب,
ارسال توسط reza