رسایی: برخی قصد دارند با آهنگ پاپ رأی بیاورند

رسایی: برخی قصد دارند با آهنگ پاپ رأی بیاورند

 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه امروز برخی قصد دارند با آهنگ پاپ و فرهنگ هخامنشی رأی بیاورند، گفت: مردم تشنه عدالت و صداقت هستند.
 

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه امروز برخی قصد دارند با آهنگ پاپ و فرهنگ هخامنشی رأی بیاورند، گفت: مردم تشنه عدالت و صداقت هستند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در جلسه نقاط مثبت و منفی یک رئیس جمهور در دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: همواره در کلام بزرگان و چهره‌های اصلی نظام، انتخابات پیش‌رو به عنوان مهم‌ترین انتخابات نام برده شده و از انتخابات گذشته نیز مهم‌تر عنوان می‌شود که این یک واقعیت سیاسی بوده و هرچه جلوتر برویم این حساسیت بیشتر نمود پیدا می‌کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: شاید تصور شود که رسانه‌ها و مسئولان عالی نظام، انتخابات را شلوغ می‌کنند اما حساس بودن طرف خارجی، نشان می‌دهد هر سال و هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد ظرفیت و تاثیرگذاری آن در جهان بیشتر می‌شود.

رسایی خاطرنشان کرد: اگر کودتای مخملی با چهره مهمی از نظام بخواهد در این کشور اتفاق بیفتد، بازهم ملت ایران با هوشیاری جلوی این کودتا را می‌گیرند.

* بحران‌های کنونی کشور از درون اتفاق می‌افتد

وی تصریح کرد: در 10 سال ابتدای انقلاب، بحران‌ها از بیرون به کشور وارد می‌شد اما در حال حاضر بحران‌ها از درون اتفاق می‌افتد که نخستین بحران پس از انقلاب از سوی منتظری بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخصه بحران‌های درونی این است که تشخیص حق و باطل راحت نیست، یادآور شد: در 10 سال ابتدای انقلاب، کمترین ریزش را در خواص و نخبه‌ها مشاهده می‌شود.

رسایی یادآور شد: در سال 77 واژه اصلاحات وارد کشور شد اما این واژه به درستی تعریف نشد در نتیجه تمام افراد ادعای اصلاح‌طلبی کردند که این دومین بحران در کشور بود.

وی بیان داشت: در انتخابات 87 سومین بحران درونی با جریان سبز اتفاق افتاد که این امر نشان می‌دهد فتنه‌ها پس از گذشت سال‌ها پیچیده‌تر می‌شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب‌های اجتماعی نیاز به ریزش و رویش دارند و هرچند وقت یکبار از درون نظام فعل و انفعالی صورت می‌گیرد اما هیچ وقت فکر نمی‌کردیم از دل دولتی با گرایش‌های عدالت طلبانه و فردی که تنها در 8 سال پیش با افتخار مبانی مردمی و شعارهای اسلامی را مطرح می‌کرد گل بدبویی به نام حلقه انحرافی به وجود آید.

رسایی تاکید کرد: احمدی‌نژاد سالیان سال در مسیر حرکت کرد اما حلقه انحرافی او را ربود.

وی تصریح کرد: روش‌هایی که امروز رئیس جمهور به کار می‌گیرد خلاف کارهای او در سال 84 است.

* مردم تشنه صداقت و عدالت هستند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی‌نژاد امروز در ورزشگاه آزادی با آهنگ پاپ و فرهنگ هخامنشی می‌خواهد رأی بیاورد، گفت: در سال 84 آقای هاشمی و در سال 88 کروبی از همین شیوه‌ها استفاده کردند اما رای نیاوردند زیرا مردم تشنه صداقت و عدالت هستند.

رسایی تاکید کرد: ملت ایران دنبال ارتجاع هستند اما نه ارتجاعی که به سیاست‌های سرمایه‌داری و مدیریت آمریکایی بر می‌گردد؛ آنها دنبال ارتجاع 57 و شیوه مدیریتی حضرت امام و شهید رجایی هستند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند،اصلاحات خوب است اما اصلاحات آمریکایی و اسلامی داریم که همین تقسیم‌بندی آغاز فروپاشی اصلاحات شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که تخصص را مقدم بر تعهد می‌داند نمی‌تواند یک کشور اسلامی را مدیریت کند؛ تعهد و تخصص هر دو برای مدیریت یک کشور لازم است اما تعهد از درجه بالاتری برخوردار است.

رسایی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده نمی‌تواند در تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد، گفت: رئیس جمهور آینده باید عقل مدیریتی و اداره امور داشته باشد تا از این طریق بتواند در رشته‌ها و جایگاه‌های مختلف افراد متخصص را روی کار آورد.

وی افزود: مدیری که مدیریتی مبتنی بر ریخت و پاش دارد نمی‌تواند اجرای کشور را بر عهده گیرد؛ همچنین مدیری که اطرافیانش به تکنوکرات بودن افتخار می‌کنند نمی‌توانند قانون چشم‌انداز و برنامه کشور را تحقق بخشد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در مشهد مقدس فرمودند، «هیچکس نمی‌داند بنده به چه کسی رأی می‌دهم،» که با این جمله تمام پچ‌‌پچ‌های اشخاصی که می‌گفتند ما نظر رهبری را در انتخابات می‌دانیم از بین رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:حمید رسایی , نماینده مجلس,
ارسال توسط reza