اتوی موی مسافرتی

اتوی موی مسافرتی

قابل حمل و در اندازه مناسب
تنها در 5 دقیقه جذاب شوید

شما هم می توانید مدل موی دلخواهتان را داشته باشید..

 برای صاف كردن موهای شما با كفه ی سرامیكی

مناسب برای دختران و پسران امروزی

شیك...جدید....متفاوت

تجربه ای جدید و بی نظیر
موهای صاف و خوش حالت داشته باشید

تقدیم به خانم ها و اقایون مشكل پسند

آخرین چیزی كه برای جذابیت نیاز دارید.

یك مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی

در مجالس و مهمانیه دل ربایی كنید

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بر خلاف سال ها پیش كه موهای فر مد بود، چند سالی است كه هر چقدر موهای صاف تر و یك دست تری داشته باشید، برای رفتن به یك مهمانی زنانه مشكل كمتری دارید. ولی بسیاری از محصولات جدید، كار خانم هایی را كه موهای فر و مجعد دارند، راحت كرده است. دو نمونه از محصولاتی كه می توان با آن ها در خانه موهایی صاف را برای خود فراهم كرد:اتوی مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم هایی هستید كه هر روز اتوی مو دست تان است، یك لحظه صبر كنید، دست نگه دارید و توصیه های ما را درباره ی استفاده ی صحیح از اتوی مو بخوانید.

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 موهای تمیز را اتو كنید:

بهتر است هنگامی كه موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز كرده‌اید، از اتوی مو برای حالت دادن و صاف كردن موهایتان استفاده كنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، اگر از اتوی مو استفاده كنید، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهایتان می‌روند و موهایتان آسیب می‌بینند.

 سشوار بكشید:

پس از صاف و یك دست كردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بكشید. ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده كنید. این كار موهای شما را براق‌تر می‌كند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نكرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان كار كرده‌اید.

پیش از‌ آن شانه كنید:

برای این كه حرارت اتوی مو كمتر روی موهایتان باقی بماند، پیش از اتو كردن موهایتان، آن ها را شانه كنید. حتما قبول دارید كه اتو كردن و صاف كردن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است. شما در این صورت می‌توانید دفعات كمتری اتوی مو را روی موهایتان بكشید.

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز كنید و سپس آنها را با اتو صاف كنید و به رختخواب بروید، چون این كار موجب می‌شود صبح موهای مرتب تر و زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای صاف كردن موهایتان با اتوی مو صرف كنید و به طور مسلم، موهایتان حرارت بیشتری خواهند دید.

 از ژل استفاده كنید:

برای این كه موهایتان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را كه می‌خواهید اتو بكشید، ژل بزنید، این كار موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.

قیمت : 17880تومان
قیمت : 14900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

روش صحیح استفاده از اتوی مو

اگر شما از این روش‌ برای اتو كردن موهایتان استفاده كنید، علاوه بر این كه موهایی صاف و براق خواهید داشت، موهایتان سالم نیز می‌مانند:

  •  پس از شستن موهایتان و خارج شدن از حمام، موهایتان را با حوله‌ای خوب خشك كنید.


    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:









    تاريخ : 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط reza