شروع سال 92 با قطعی آب در شمال کشور!

 
برخی ساکنان مرکز استان مازندران سال نو با قطعی آب در ساری همراه شد.
 
خبرگزاری فارس: در ساعات پایانی سال 91 و ابتدایی سال 92 مردم ساری با قطعی آب شرب شهری مواجه شدند و این مسئله سبب دردسر ساکنان مرکز استان شد.

رفت و روب‌های پایانی سال امری اجتناب‌ناپذیر است و این امر موجب شد تا شهروندان ساروی ساعات پایانی سال را با بی‌آبی و یا کم‌آبی بگذرانند.

پیگیری‌های مردم ساری به حدی رسید که با تماس به شماره تلفن 122 و 01512267402 کسی پاسخگوی آنان نبود و به ناچار با دفتر خبرگزاری فارس تماس گرفتند و مشکل خود را برای پیگیری و اطلاع‌رسانی به مدیران ارشد استان که دلیل قطعی آب در چیست، مطرح کردند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در پی گزارش قطعی آب در مرکز مازندران با مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان مازندران تماس تلفنی داشت و این مسئول استانی اظهار داشت: ظرفیت آب استان پاسخگوی مصرف بیش از حد را ندارد.

محمدتقی حسین‌زاده با اشاره به اینکه امروز در ساعات پیک مصرف میزان استفاده از آب شرب شهری افزایش یافت، خاطرنشان کرد: منابع آبی استان ظرفیت آب مصرفی ساکنان استان را در حالت عادی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در مازندران و میزان مصرف بالای مردم در ساعات قبل و بعد از تحویل سال مشکل آبرسانی در استان را بیشتر کرد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: امروز یک هزار و 400 لیتر در ثانیه تولید آب برای ورود به شهر ساری را داشتیم که تکاپوی مصرف مردم مرکز استان را نداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف آب در مازندران مخازن آب استان به شدت با افت مواجه شد.

وی اذعان داشت: تلاش ما این است تا ساعاتی دیگر آبرسانی دوباره در ساری و شهرستان‌هایی که با مشکل قطعی آب مواجه شدند جبران شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza