85 درصد مردم فشار را متوجه دشمن می‌دانند
فرمانده ناجا:

85 درصد مردم فشار را متوجه دشمن می‌دانند

 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فشارهاي دشمنان گفت: گمان می‌کردیم که زمانی آستانه تحمل مردم به پایان برسد و شاید با حکومت همراهی نکنند، زیرا کاملا تحت فشار و تهدید قرار دارند، اما مردم نشان دادند که از آگاهی برخوردارند.
 

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فشارهاي دشمنان گفت: گمان می‌کردیم که زمانی آستانه تحمل مردم به پایان برسد و شاید با حکومت همراهی نکنند، زیرا کاملا تحت فشار و تهدید قرار دارند، اما مردم نشان دادند که از آگاهی برخوردارند.

طبق نظرسنجی‌هایی که انجام شد، بیش از 85 درصد مردم فشار و خطر را متوجه دشمنان می‌دانند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ديروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، افزود: دشمن تلاش کرد با فشارهای اقتصادی در کشور ناآرامی ایجاد کند، اما این بار توفیق نداشت که با ایجاد این فشارها در کشور تاثیرگذار باشد.


وی همچنين تصريح كرد: ناآرامی‌ها و مسائل صنفی درون کشور 38 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و دشمن کاملا مایوس شده است.

 وی افزود: دشمن در برخی موارد بهانه‌هایی از قبیل انرژی هسته‌ای و حقوق بشر می‌تراشد، اما حقیقتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، فشارهای سیاسی، اقتصادی، ترور و جاسوسی و فشارهای روانی است که دشمن با این فشارها می‌خواهد ملت ایران را به زانو در آورد تا ملت نقش دشمن را در مقابل حکومت ایفا کند.

احمدی‌مقدم گفت: این فشارها با فشارهای دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست و طبیعی است که پاسخ مردم در 22 بهمن بسیار دندان‌شکن بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب: احمدی‌مقدم , فرمانده نیروی انتظامی,
ارسال توسط reza