جعل عنوان نوه امام خمینی (ره)

جعل عنوان نوه امام خمینی (ره)

 
روز گذشته فردی به نام «محمدحسین خمسی» با اضافه کردن پسوند «اشراقی» به نام خود در مصاحبه‌ با یک سایت خبری، خود را از نوادگان دختری امام‌خمینی(ره) معرفی نموده و در قالب این مصاحبه به بیان خاطراتی از زندگی شخصی و علایق ایشان پرداخته و برخی سایت‌های دیگر نیز به بازنشر آن پرداخته‌اند.
 
روزنامه آرمان: روز گذشته فردی به نام «محمدحسین خمسی» با اضافه کردن پسوند «اشراقی» به نام خود در مصاحبه‌ با یک سایت خبری، خود را از نوادگان دختری امام‌خمینی(ره) معرفی نموده و در قالب این مصاحبه به بیان خاطراتی از زندگی شخصی و علایق ایشان پرداخته و برخی سایت‌های دیگر نیز به بازنشر آن پرداخته‌اند.

 پایگاه اطلاع‌رسانی جماران شب گذشته طی خبری توضیح داد: «ضمن آنکه خاطرات منتسب به حضرت امام در این مصاحبه بعضاً مطالبی تحریف شده و ناقص از خاطرات منتشر شده است، فرد ادعاکننده نیز هیچ نسبتی با بیت شریف حضرت امام ندارد و حق پیگیری قضایی علیه این فرد از طریق مراجع ذی‌صلاح محفوظ است و رسانه‌های خبری منتشرکننده نیز که مطالب کذبی را بدون تحقیق و اطمینان و رجوع به منابع صحیح پیرامون حضرت امام منتشر نموده‌اند در این زمینه مسئول هستند.

لازم است رسانه‌های گروهی و سایت‌های خبری در زمینه افراد و مطالب منتسب به حضرت امام با حساسیت و دقت بیشتری عمل کرده و تلاش کنند به منابع موثق و مورد اطمینانی رجوع نمایند. بدیهی است حق هرگونه پیگیری حقوقی درباره این فرد و سایت موردنظر برای مراجع ذی‌صلاح محفوظ است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب: نوه امام (ره) , جعل,
ارسال توسط reza