قرائتی: آرايش دختران در دانشگاه ظلم است

قرائتی: آرايش دختران در دانشگاه ظلم است

 
اگر زمانی من توان اين كار را داشته باشم می‌گويم حجاب در خيابان آزاد، اما در دانشگاه لازم است. چرا كه آرايش دختران موجب سلب تمركز علمی ساير دانشجويان می‌شود.
 
روزنامه دنیای اقتصاد: حجت‌الاسلام قرائتی در مراسم اختتاميه ششمين جشنواره بهار با تاكيد بر اينكه سرمايه ملی در درجه اول خودمان هستيم و بايد هويت خودمان را كشف كنيم، گفت: تشبه به كفار حرام است چون به معنی خودباختگی است ولی ما حق اين مطلب را نفهميده‌ايم.

ايكنا گزارش داد، رييس ستاد اقامه نماز كشور در آيين اختتاميه ششمين جشنواره بهار در جمع برگزيدگان و مسوولان جهاد دانشگاهی به مقايسه علم قرآن و علم بشری پرداخت و گفت: در علم حقوق هنوز مساله تجاوز به آبرو مطرح نشده است در حالی كه بيشترين تجاوز در جوامع به آبروی افراد صورت می‌گيرد و هيچ كس نمی‌تواند به دليل اينكه فردی از او غيبت و آبروی او را برده شكايت كند.

 در حالی كه حفظ آبرو در اسلام به عنوان يك حق آمده است. وی آرايش كردن دختران در دانشگاه را از نظر حقوقی ظلم تعبير كرد و گفت: اگر زمانی من توان اين كار را داشته باشم می‌گويم حجاب در خيابان آزاد، اما در دانشگاه لازم است. چرا كه آرايش دختران موجب سلب تمركز علمی ساير دانشجويان می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب: قرائتی , آرایش , دختران,
ارسال توسط reza