فـال روزانه  1391/12/09

 

 


فال روزانه متولدین فروردین

اگر نسبت به دیگران گشاده دستی نشان می دهید و آماده گذشت کردن هستید، شاید غافلگیر شوید از اینکه امروز در عوض چیزهای خوبی دریافت می کنید. امروز روی دوستان و شرکا بیشتر تمرکز کنید. نسبت به آنها صبور باشید. در واقع باید سخاوت نشان دهید و ببینید که چه اتفاقی می افتد.

پیش بینی روابط شما: همه رویا می بافند، ولی میزان توجه ما به تحقق یافتن یا کابوس شدن رویاهاست که ما را متفاوت می کند. امروز باید به رویای خاصی دقت داشته باشید و آن را تحقق ببخشید. قطعاً این رویا شامل فرد خاصی می شود و تنها کاری که باید بکنید این است که قدمی بردارید.

پیش بینی شغل شما: امروز باید شما نقش پیشگام را بازی کنید. با شجاعت به سمت قلمرو ناشناخته بروید. بجای ترس با ایمان عمل کنید تا حمایت و پاداش لازم برای تلاش هایتان را بگیرید. اگر امروز کسی به ایده تازه و مبتکرانه ای نیاز داشته باشد، شما آن را دارید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اواخر امروز مداخلاتی صورت می گیرد که بر کار شما تأثیر دارد، به خصوص مداخلات فناوری، کامپیوتر و از این قبیل. ولی در کل، روز سرگرم کننده و خوبی است. از شغلتان و هر وظیفه ای که امروز بر عهده دارید لذت ببرید، زیرا امروز تفریح و سرگرمی سلامت شما را تقویت می کند.

پیش بینی روابط شما: امروز مطمئن نیستید که در مورد رابطه خاصی آیا باید همین امروز اقدام کنید یا خیر. می دانید که فرد موردنظر شیفتگی خاصی نسبت به شما دارد و اینکه فکر کنید به او نزدیک هستید شما را آب می کند. ولی چیزی که درست نمی توانید روی آن انگشت بگذارید امروز شما را بازمی دارد. باید تصمیم بگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار با کسی اختلاف پیدا می کنید. مستقیماً با او صحبت کنید و همه چیز را رو در رو با او حل کنید. غیبت کردن پشت سر دیگران فقط مشکل را بدتر می کند و وجهه شما را خراب می کند.

 
فال روزانه متولدین خرداد

امروز روزی پر از بازی است! می خواهید تفریح کنید. روزی عالی برای تعطیلات، امور عشقی، رمانس، مهمانی و بازی با کودکان و رویدادهای ورزشی است. ناراحتی ها و رنجش های کوچکی در اواخر روز شما را آزار می دهد، ولی در کل امروز همه چیز مثبت است و از لحاظ عاطفی هوا آفتابی است.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد حیات عشقی تان، همه چیز طبق نقشه پیش نمی رود. شاید افکار خاصی داشتید یا قرار گذاشته بودید، ولی آنطور که فکر می کردید نمی شود. همه چیز از ناگهانی می شود، ولی در آخر منجر به رابطه ای مثبت و هیجان انگیز می شود. آماده همراه شدن با جریان باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کارتان فردی هست که با ایده ای که شما به آن علاقه داشتید حرکت می کند. تشویق هایی که از سوی اطرافیانتان می آید را دریافت کنید. باید پیش بروید. این قطار را از دست ندهید و عمل سازنده خود را تسهیل کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر


بطور کلی امروز روز خیلی خوبی است. روابط با اعضای مؤنث خانواده قوی می شود. شاید در اواخر روز یکی از لوازم خانگی شما خراب شود و یا کسی سرزده به منزلتان بیاید. نگران نباشید. به نظر می رسد همه خوش می گذرانند. روز جالبی برای معاملات ملکی است.

پیش بینی روابط شما: امروز رفتار لجوجانه ای دارید که نمی گذارد بهترین خصوصیات عزیزترین خود را ببینید. شاید حرف زدن کمکتان کند زیرا هر دوی شما نیاز دارید که احساسات خود را در میان بگذارید و به ریشه مشکلات برسید. ولی بهتر آنست که امروز بیرون بروید و کاری کاملاً متفاوت و هیجان انگیز انجام دهید. یادتان نروید که امروز حتماً این کار را بکنید.

پیش بینی شغل شما: اگر به شغل خود طوری می نگرید که امیدوارید برایش معنایی بیابید، مواظب باشید. شاید زیاده از حد روی شغلتان فشار می آورید تا این نیاز را برآورده کنید. دنبال چیزهای دیگری برای تأمین نیازهای معنوی خویش باشید. کارتان را جدا کنید.

 
 
فال روزانه متولدین مرداد

امروز بعد از ظهر باید مواظب باشید زیرا امروز مستعد حادثه برای شماست. نوعی غافلگیری یا رویداد غیرمنتظره شاید اتفاق بیفتد. به خصوص اینکه اطرافتان امروز محرک احساسات است. روز خوبی برای شماست و روحیه بالایی دارید. خوش به حالتان!

پیش بینی روابط شما: امروز لازم نیست تظاهر کنید که همه چیز خوب است. در حال حاضر چیزی که اصلاً کمکتان نمی کند اخم کردن یا عادت پنهان شدن در لاک خود است. رویکرد سازنده تر این است که دیدگاه بنیادی تری پیدا کنید که به شما امید نتیجه بهتر بدهد و طبق آن عمل کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز اعتماد به نفس بدست آوردن چیزی را دارید. امروز به هر روشی که لازم شد خودتان را نشان دهید. با اندکی مقاومت بیشتر می توانید هر چه می خواهید بدست آورید. خلاصه اینکه امروز آنچه در ذهنتان است را کسب می کنید.


فال روزانه 
متولدین شهریور


امروز مراقب پول و اموالتان باشید، به خصوص در اواخر روز، زیرا ممکن است اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد. از اموالتان در مقابل سرقت یا گم شدن محافظت کنید. خوشبختانه در کل روز خوبی برای تجارت و کسب و کار است. احساس می کنید ثروتمندید.

پیش بینی روابط شما: امروز به نظر می رسد طرفتان خارج از شخصیتش رفتار می کند یا شاید امروز شاهد جنبه دیگری از شخصیت او باشید که قبلاً متوجه آن نشده بودید. بجای آنکه این مسئله را مشکل فرض کنید، می توانید آن را موقعیت هیجان انگیز یا کشفی بدانید که منجر به علایق یا فعالیت های جدیدی می شود که می توانید با هم انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز شخصی در محل کار شما احتمالاً با شما دعوا می کند. کارهای او بینهایت بچگانه است. در موضع خود محکم بمانید بدون اینکه به تاکتیک های بچگانه پناه ببرید. بگذارید ماهیت قوی و قابل اطمینان شما سرمشقی برای دیگران باشد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز راجع به موضوعی هیجانزده اید. به احتمال زیاد امروز بعداز ظهر نوعی سورپرایز منتظر شماست. از این هیجان و آزادی لذت ببرید. شما محدودیت ها را تحمل نمی کنید. امروز آنقدر سرحال هستید که افراد شاد و مثبت را به سمت خود جذب می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید نتوانید طرفتان را درک کنید، به خصوص اگر اولین قرارتان باشد. با آنکه او مثل گرگ زوزه نمی کند و یا تیک خاصی ندارد، ولی انگار عجیب و غریب است و شما امروز قطعاً از آنچه او برایتان می آورد بهره می برید.

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی برای ریسک کردن است. شجاعت درونی خود را بکار بگیرید و آن را برای هدف نهایی شغلی خود اعمال کنید. تمایل دارید که به این شاخه و آن شاخه بپرید، ولی بهتر است که بر روی یک هدف فوکوس کنید و به آن پایبند بمانید.

 
فال روزانه متولدین آبان


امروز قطعاً روزی است که شما احساس خوبی دارید. چیزی متفاوت، پیش بینی نشده یا هیجان انگیز در اواخر روز برایتان اتفاق می افتد که به کارتان مربوط می شود. یا شاید مشکلات فنی اندکی برایتان پیش آید. هدیه ها و حمایت هایی از سوی دیگران دریافت می کنید که روزتان را روشن می کند.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید نتوانید با دیدی مشابه نزدیک ترین و عزیزترین کس خود به مسائل نگاه کنید و این مسئله در نهایت شما را بهم نزدیکتر می کند نه اینکه شما را از هم جدا کند. اگر اخیراً مسائلی بینتان بوده است، از آنها به عنوان بهانه ای برای آشتی کردن استفاده کنید تا رابطه شما دینامیک تر و زنده تر شود.

پیش بینی شغل شما: امروز کمی از "منطقه امن" خود دورتر بروید و ریسک کنید. یعنی برای دریافت کمک به سوی کسی بروید که در حالت معمول از حرف زدن با او می ترسید. برای مثال درخواست شغل خود را به کسی بدهید که احساس می کنید کمی دور از ذهن است. امروز باید فراتر از مرزهایتان بروید تا موفق شوید.
 

فال روزانه متولدین آذر

روزی دوست داشتنی برای گفت و گو با دیگران و پذیرفتن دعوت آنهاست. روابط با خانم ها به خصوص در جمع، زنده و شاد و پر شور و شوق است و برای هر دو طرف سودآور است. امروز به خصوص در اواخر روز والدین باید مراقب کودکان باشند.

پیش بینی روابط شما: زندگی همیشه آنطوری نیست که دوست داریم باشد و روابط گاهی با همه امیدها و انتظارات ما در تناقض هستند. امروز باید فصل جدیدی از عمیق تر کردن پیوند بین خود استفاده کنید. امروز باید دیدگاه خود را کلاً عوض کنید، زیرا برای تحقق بخشیدن به رویاها گاهی این کار ضروری است.

پیش بینی شغل شما: همانقدر که در مورد شغل تان، کسانی که با آنها کار می کنید و/یا کارفرمایان تان، شکایت می کنید، باید به خاطر داشتن این شغل از آنها تشکر هم بکنید. اگر در حال حاضر شاغل نیستید، باید ایمان داشته باشید و صبر کنید. خیلی زود شغل جدیدی می یابید. مثبت فکر کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما بسیار در چشم هستید به همین دلیل است که مردم از زندگی خصوص شما آگاه می شوند، چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید. خوشبختانه خبرهای خوبی می شنوید و اواخر روز شاید سورپریزهایی برایتان پیش بیاید. فرصت های شغلی خوبی می توانند اعتبار و شهرت شما را بالا ببرند.

پیش بینی روابط شما: امروز باید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید تا رویای خاصی به حقیقت بپیوندد. با آنکه عموماً با صراحت حرف می زنید، باید امروز دیدگاه منحصر بفرد و اسرارآمیزتری اتخاذ کنید تا بتوانید در قرار اول موفق شوید. شما قطعاً یکدیگر را درک می کنید و قطعاً می خواهید که دوباره یکدیگر را ببینید.

پیش بینی شغل شما: امروز برای لطف کردن به فرد دیگری، از مسیر همیشگی خود خارج شوید. تمایل طبیعی و ذاتی شما این است که خود را بالاتر از دیگران بدانید، ولی امروز وقت آن نیست که چنین نگرش و رفتاری داشته باشید. در عوض امروز باید به همکارتان دست کمک دراز کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

فرصت های غیرمنتظره مسافرت یا تحصیلات عالی امروز در اختیارتان قرار می گیرد. بعضی از شما کسی را ملاقات می کند که انسان متفاوتی است یا پس زمینه ای غیرعادی دارد. بعضی از شما هم فرصتی در حوزه چاپ یا رسانه می یابد.

پیش بینی روابط شما: گاهی حتماً باید اتفاقی برایمان بیفتد تا نگرش خود نسبت به زندگی و عشق را تغییر دهیم. امروز فرصتی به شکل یک تصادف برایتان پیش می آید که شما را مبهوت می کند. وقتی درک کنید که این بر خلاف ظاهرش یک فاجعه نیست، بلکه یک فرصت طلایی است، بسیار خوشحال خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: امروز مسائل در محل کار به اوج سختی می رسند. بجای آنکه قدم در محیطی پر از همکاری بگذارید، وارد منطقه جنگی می شوید. باید امروز گاردتان را بالا نگه دارید و سعی کنید نگذارید که نظرات تلخ دیگران در سطح شخصی بر شما اثر بگذارد.

 
فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید از ثروت دیگران استفاده کنید یا غیرمستقیم از اموال و ثروت شریک خود بهره ببرید. جیب هایتان را باز نگه دارید و هرچه به سمتتان می آید قبول کنید. نگران چیزی نباشید. مجانی بودن نه تنها خوب است، بلکه سالم هم هست.

پیش بینی روابط شما: امروز شجاعت می یابید تا ریسک کنید و کاری که مدتی است به آن فکر می کنید را انجام دهید. نه اینکه ناگهان دوز بیشتری از شجاعت کسب کنید، بلکه معمایی که در مورد طرفتان وجود دارد را از دیدگاه جدید و بسیار متفاوتی می بینید. همین است که به شما کمک می کند همه چیز را درک کنید و اقدام موردنظر را انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز تمایل دارید که بدون فکر کردن عمل کنید. حرکات شما عجولانه و نسنجیده اند. اقدامات امروز منجر به دردسر فردا می شود. در مورد قول هایی که می دهید دقت کنید. امروز روی زمین ناپایداری حرکت می کنید. با دقت جلو بروید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:فـال روزانه , فـال,
ارسال توسط reza