پرسپوليسي‌ها روي نيمکت نمي‌نشينند!

پرسپوليسي‌ها روي نيمکت نمي‌نشينند!

 
ظاهرا کشمکش ميان باشگاه پرسپوليس و دپارتمان داوري پاياني ندارد و آخرين شنيده‌ها حاکي از آن است که اعضاي کادر فني و سرپرستي اين باشگاه قصد دارند در بازي مقابل سايپا از نشستن روي نيمکت تيم شان خودداري کنند.
 

روزنامه مردم سالاری: ظاهرا کشمکش ميان باشگاه پرسپوليس و دپارتمان داوري پاياني ندارد و آخرين شنيده‌ها حاکي از آن است که اعضاي کادر فني و سرپرستي اين باشگاه قصد دارند در بازي مقابل سايپا از نشستن روي نيمکت تيم شان خودداري کنند.

همان طور که مي‌دانيد ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و سايپا البرز در چارچوب هفته بيست و هشتم ليگ برتر، پنجشنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

برهمين اساس شنيديم مسوولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند در اعتراض به نحوه قضاوت داوران بازي اين تيم برابر آلومينيوم هرمزگان و اتفاقات پس از اين ديدار و مصاحبه‌هاي حسين عسگري، نيمکت تيم خود را در مسابقه با سايپا خالي بگذارند تا بدين شکل صداي خود را به گوش فدراسيون فوتبال برسانند.

ماجرا به اخراج يحيي گل محمدي و مجتبي حسيني سرمربي و کمک مربي پرسپوليس از سوي احمد صالحي برمي‌گردد که با اين تصميم عملا کادر فني پرسپوليسي‌ها را براي بازي بعدي اين تيم مقابل سايپا خلع سلاح کرد!

اين تصميم عجولانه احمد صالحي، داور جوان و مورد وثوق دپارتمان داوري باعث شد پرسپوليسي‌ها بر آن شوند تا به نوعي اين مساله را تلافي کنند، اما جالب اينجاست که تصميم سرخپوشان براي مرد مطلع و باسوادي چون هوشنگ نصيرزاده هم عجيب و غريب است.البته به نظر مي‌رسد چنانچه اين اتفاق بيافتد براي اولين بار در تاريخ فوتبال دنيا خواهد بود که اعضاي کادر فني و سرپرستي يک تيم تصميم بگيرند که روي نيمکت ننشينند و...

وقتي در همين ارتباط با هوشنگ نصيرزاده تماس گرفتيم، کارشناس داوري مطرح فوتبال کشورمان با اشاره به اينکه چنين تصميمي در تاريخ فوتبال سابقه نداشته يادآور شد: «از آنجايي که اين رفتار تاکنون اتفاق نيفتاده و قانوني هم درباره برخورد با اين موضوع به چشم من نخورده بنابراين بنده مهارت پاسخگويي به اين سوال را نداشته و نمي‌دانم در صورت اجراي اين تصميم از طرف پرسپوليسي‌ها، چه برخوردي با آنان صورت خواهد گرفت و آيا قانون مي‌تواند حکمي عليه آنان صادر کند يا نه؟ به شما توصيه مي‌کنم براي اينکه مشخص شود اين رفتار قانوني است يا خير با مسوولان سازمان ليگ برتر تماس بگيريد چون بايد ديد مقررات آنها چه مي‌گويد؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:پرسپوليس,
ارسال توسط reza