اعتراض باشگاه آلومینیوم به ضرغامی

 
باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در واکنش به برنامه باشگاه که از شبکه دو پخش شد به عزت‌الله ضرغامی اعتراض کرد.
 

روزنامه آرمان: باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در واکنش به برنامه باشگاه که از شبکه دو پخش شد به عزت‌الله ضرغامی اعتراض کرد.

در بیانیه باشگاه آلومینیوم المهدی آمده است: همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران به برقراری عدالت به خود بالیده‌ایم و نمونه آن را می‌توان به حضور تیم آلومینیوم در لیگ برتر و محقق شدن آرزوی دیرینه مردم هرمزگان در داشتن نماینده‌ای در لیگ برتر مرتبط دانست که شادی و خوشحالی غیرقابل وصفی سراسر استان هرمزگان را فرا گرفته است؛ اما برخی هجمه‌ها و حرکات باعث شده تا نه تنها آلومینیوم سیبل عدم نتیجه گرفتن سایر تیم‌ها شود بلکه هجمه رسانه‌ای شدید توفان زرد هرمزگان را مظلوم واقع کرده و به ساحل مطلوب نرساند.

 مدتی قبل درخواستی از سوی شبکه دوم سیما برای پخش برنامه‌ای تحت عنوان باشگاه به دفتر باشگاه آلومینیوم المهدی رسید که پس از همفکری مسئولان به این نتیجه رسیدیم که در شرایط مالی کنونی شرکت در این برنامه به صلاح نیست اما پس از گذشت ماه‌ها با آغاز این برنامه برخلاف گفته‌های مجری، تنها به تریبونی برای باشگاه‌هایی شده که از لحاظ مالی توانایی تحت پوشش دادن یک برنامه دارند. 6‌اسفند برنامه باشگاه با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علاوه بر تبلیغ رسانه‌ای غیرمعمول آن هم در رسانه ملی که ظاهرا برای برخی آقایان به شبکه‌ای خصوصی تبدیل شده و با پوشش رسانه‌ای سهمگین سعی در دفاع و توجیه عدم نتیجه گیری‌شان داشت به شدت باشگاه آلومینیوم و نتیجه تساوی برابر پرسپولیس را زیر سوال بردند به گونه‌ای که دیگر هر بیننده‌ای می‌توانست درک کند هدف این برنامه تنها توجیه عدم نتیجه‌گیری آقایان و بردن اذهان مردم به سمت دیگری است تا اعتراضات به مدیریت کلان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس کاسته شود. آیا رسانه ملی باید با تدارک این چنین برنامه‌ای برای درآمدزایی سعی در ناراحت کردن مردم یک استان باشد؟ آیا به صرف کسب درآمد باید حیثیت یک باشگاه و نتیجه‌گیری آن را زیر سوال برد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب: آلومینیوم , ضرغامی,
ارسال توسط reza