آپارتمان نو در تهران متری 2 ميليون تومان بود!

آپارتمان نو در تهران متری 2 ميليون تومان بود!

 
همان طور كه بازه قيمتي املاك مسكوني در ستون نبض بازار صفحه مسكن و عمران براي متقاضيان اين حوزه جالب به نظر مي‌رسد، ممكن است برخي خواننده‌هاي اين ستون هم با ديدن قيمت‌هاي پيشنهادي فروش واحدهاي مسكوني در 3سال گذشته، سود و ضررهاي حاصل از هر گونه رفتار خود در بازار مسكن را برآورد كنند.
 
روزنامه دنیای اقتصاد: همان طور كه بازه قيمتي املاك مسكوني در ستون نبض بازار صفحه مسكن و عمران براي متقاضيان اين حوزه جالب به نظر مي‌رسد، ممكن است برخي خواننده‌هاي اين ستون هم با ديدن قيمت‌هاي پيشنهادي فروش واحدهاي مسكوني در 3سال گذشته، سود و ضررهاي حاصل از هر گونه رفتار خود در بازار مسكن را برآورد كنند.

به همين خاطر ستون نبض بازار امروز يكسري از فايل‌هاي فروش مربوط به واحدهاي مسكوني در مناطق مختلف تهران را كه در فروردين سال 89 به بازار عرضه شده‌اند دوباره منتشر كرده است تا بلكه مقايسه نرخ‌هاي پيشنهادي فروش در 3 سال پيش با قيمت‌هاي پيشنهادي امروز بتواند قدرت پيش‌بيني ارزش ملك در سال‌هاي بعدي را قوت ببخشد تا بلكه متقاضيان كمتر متحمل ضرر شوند!

البته منظور از متقاضيان، خريداران واقعي يا همان مصرف‌كننده‌هاي حقيقي در بازار مسكن هستند كه اين روزها به نقل از خودشان قدرت خريدشان به صورت روزانه در حال كاهش است. شواهد نشان مي‌دهد كه در سال 1389 قيمت پيشنهادي هر مترمربع واحد مسكوني در اغلب محله‌هاي تهران بين يك تا دو ميليون تومان تعيين مي‌شد، اما اكنون متري بين 3 تا 4 ميليون تومان اعلام مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب: مسکن , قیمت مسکن , بازار مسکن,
ارسال توسط reza