انتقام گيري به روش ارسال ايميل هاي کذب

انتقام گيري به روش ارسال ايميل هاي کذب

 
بنابر اظهارات شاکي، فرد ناشناسي با ارسال ايميل هاي خلاف واقع عليه وي، موجب هتک حرمت او شده و ايميل ها را براي مدير و تعداد زيادي از همکارانش نيز فرستاده است.
 

تابناک: فردي که با هدف انتقامجويي از همکارش، با ارسال ايميل هاي دروغين سعي در تخريب چهره وي نزد همکارانش را داشت، توسط پليس فتاي تهران بزرگ دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ"کاکوان" رئيس پليس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت : پيرو شکايت فردي مبني برهتک حرمت وي، رسيدگي به اين پرونده در دستور کار پليس فتاي تهران قرار گرفت.

سرهنگ کاکوان افزود: بنابر اظهارات شاکي، فرد ناشناسي با ارسال ايميل هاي خلاف واقع عليه وي، موجب هتک حرمت او شده و ايميل ها را براي مدير و تعداد زيادي از همکارانش نيز فرستاده است.

اين مقام انتظامي گفت: پس از بررسي و تحقيقات تخصصي صورت گرفته، متهمه که از همکاران سابق شاکي بود، شناسايي و به اين پليس احضار شد.

سرهنگ کاکوان ادامه داد: متهمه پس از مواجهه با مدارک پليس به جرم خود اعتراف و اذعان داشت" چندي پيش از شرکت اخراج و علت آن را شاکي مي دانستم بنابراين با هدف انتقامجويي از وي اين کار را انجام دادم.

رييس پليس فتاي تهران بزرگ ضمن هشدار به تمامي افرادي که به هر نحو اقدام به هتک حيثيت افراد در محيط مجازي مي کنند، اعلام کرد: بر اساس قانون جرايم رايانه اي هر کس در فضاي مجازي موجبات هتک حيثيت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محکوم مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:حادثه , حوادث , ارسال ايميل , پلیس فتا , هتک حرمت,
ارسال توسط reza