گلكسی نوت 8.0 معرفی شد +عکس

گلكسی نوت 8.0 معرفی شد +عکس

 
بعد از گذشت حدود یك ماه از لو رفتن تصاویر مختلفی از تبلت ۸ اینچی سامسونگ و انتشار شایعات مختلفی درباره آن، امروز نهایتا این شركت تصمیم گرفت تا گلكسی نوت ۸.۰ اینچی خود را به‌طور رسمی معرفی كند.
 
نیمروز: بعد از گذشت حدود یك ماه از لو رفتن تصاویر مختلفی از تبلت ۸ اینچی سامسونگ و انتشار شایعات مختلفی درباره آن، امروز نهایتا این شركت تصمیم گرفت تا گلكسی نوت ۸.۰ اینچی خود را به‌طور رسمی معرفی كند.

در حالی كه كمتر از یك روز به آغاز نمایشگاه MWC زمان باقی مانده است و با توجه به اینكه می‌دانیم قرار نیست در این نمایشگاه شاهد رونمایی از گلكسی S4 باشیم، سامسونگ فعلا به معرفی رقیب اندرویدی آیپد مینی بسنده كرده است. بیایید باهم به مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نگاهی بیاندازیم.


 
گلكسی نوت ۸.۰ دارای یك پردازنده چهار هسته‌ای Exynos با چهار هسته Cortex A9 همراه با ۲ گیگابایت رم است.

صفحه نمایش ۸ اینچی این دستگاه رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیكسلی (با ۱۸۹ پیكسل در هر اینچ) دارد. این دقیقا همان رزولوشن موجود در گلكسی نوت ۱۰.۱ سامسونگ است. گلكسی نوت ۸.۰ با اندروید نسخه ۴.۱.۲ عرضه خواهد شد و می‌توان حدس زد كه بیشتر ویژگی‌های نرم‌افزاری موجود در گلكسی نوت ۲ در آن وجود داشته باشد. برای باتری نیز سامسونگ انتخاب بسیار معقولی كرده است و گلكسی نوت ۸.۰ با داشتن یك باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری، احتمالا خروجی مناسبی را در این زمینه خواهد داشت.


 
این تبلت در دو مدل وای‌فای و 3G و حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. دوربین ۵ مگاپیكسلی برای عكاسی، یك دوربین ۱.۳ مگاپیكسلی برای مكالمه، ورودی كارت حافظه SD، وزن ۳۳۸ گرمی و وجود قلم جدید S-Pen از دیگر مشخصات گلكسی نوت ۸.۰ به حساب می‌آیند.

نكته جالب درباره این تبلت، قابلیت استفاده از آن به عنوان گوشی است. در واقع سامسونگ یك خروجی اسپیكر برای مكالمات تلفنی را نیز بالای این دستگاه قرار داده است تا افرادی كه علاقه به قرار دادن یك تبلت ۸ اینچی كنار صورت خود را دارند بتوانند به كمك آن با دیگران گفتگو كنند!

گلكسی نوت ۸.۰ قرار است در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شود. سامسونگ هنوز قیمت این تبلت را علام نكرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:گلكسی نوت ۸,۰ , عکس,
ارسال توسط reza