هنرپیشه معروف، در 67 سالگی پدر شد!

هنرپیشه معروف، در 67 سالگی پدر شد!

 
این هنرپیشه، نویسنده و کمدین معروف برای اولین بار در سن 67 سالگی پدر شد و توانست بیش از یک ماه این خبر را از رسانه ها مخفی نگه دارد.
 
 
 
 
 
 
 برترین ها:  این هنرپیشه، نویسنده و کمدین معروف برای اولین بار در سن 67 سالگی پدر شد و توانست بیش از یک ماه این خبر را از رسانه ها مخفی نگه دارد.

به گزارش برترین ها، به گفته سخنگوی این هنرپیشه در روز چهارشنبه، مارتین و همسر دومش، آن استرینگ فیلد، 41 ساله، اولین بار است که بچه دار می شوند و قدم نورسیده خود را جشن می گیرند.


 
سخنگوی مارتین از جزئیات تولد این کودک از جمله جنسیت یا تاریخ تولدش، صحبتی نکرد. ولی نیویورک پست از منابع آگاه اعلام کرده است که این نوزاد در ماه دسامبر به دنیا آمده است.

به گزارش برترین ها، مارتین که استعداد های فراوانی دارد و حرفه او به عنوان نویسنده و بازیگر به بیش از 45 سال پیش برمی گردد در فیلم هایی همچون "Parenthood”، "Cheaper by the Dozen” و "Father of the Bride” بازی کرده است.

مارتین که سه بار میزبان و مجری مراسم اسکار بوده است، در سال 2007 با خانم استرینگ فیلد، نویسنده سابق مجله نیویورکر، ازدواج کرد. ازدواج هشت ساله او با بازیگر بریتانیایی، ویکتوریا تننت، در سال 1994 به طلاق انجامید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب: استیو مارتین , بازیگر,
ارسال توسط reza