افشاگری اقتصادی معاون اول احمدی نژاد

افشاگری اقتصادی معاون اول احمدی نژاد

 
معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به گرانفروشان و کساني که سعي مي‌کنند با قيمت‌هاي گزاف، کالاها را به مردم بفروشند گفت: شب عيد را به کام مردم تلخ کردن و فرصت را غنيمت شمردن براي غارت کردن مردم، اين همت مردانه و مسلماني نيست، اين دوستي و مهرورزي با مردم نيست.
 

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به گرانفروشان و کساني که سعي مي‌کنند با قيمت‌هاي گزاف، کالاها را به مردم بفروشند گفت: شب عيد را به کام مردم تلخ کردن و فرصت را غنيمت شمردن براي غارت کردن مردم، اين همت مردانه و مسلماني نيست، اين دوستي و مهرورزي با مردم نيست.

محمدرضا رحيمي که در جمع دست‌اندرکاران پروژه عمراني و سرمايه‌گذاري اداره کل بنادر و دريانوردي استان خوزستان در بندر امام خميني صحبت مي‌کرد، در بخشي از صحبت‌هاي خود با اشاره به افزايش قيمت پسته و توليدات اين محصول کشاورزي اظهار کرد: پسته و توليدات پسته ربطي به دلار و ارز ندارد و شب عيد عده‌اي مي‌خواستند آن را با قيمت 60 هزار تومان به مردم بفروشند که آنها را متوقف کرديم و قيمت‌ها پايين آمد.وي ادامه داد: اين دوستي و مهرورزي با مردم نيست.

 اينکه يک تاجر ميلياردي بخواهد با احتکار 5 هزار تن بسته پسته حداقل 50 ميليارد به جيب خود بزند، اين دوستي و مهرورزي به مردم نيست.


رحيمي با بيان اينکه”عده‌اي مي‌خواستند پسته را با نرخ صادراتي به مردم بفروشند"، افزود: با اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها در قيمت برخي از اقلام تغييراتي در حد 10 الي 15 درصد ايجاد شد، نه در حد 200 يا 400 درصد. عده‌اي فرصت را براي خالي کردن جيب مردم و سوءاستفاده غنيمت شمرده‌اند؛ در حالي که همه بايد به مصالح کشور فکر کنيم.

در اين شرايط اقشاري که درآمد ثابتي دارند مانند کارمندان دولت مجبورند صرفه‌جويي بيشتري بکنند و خانواده‌هايشان با تنگدستي بيشتري مواجه مي‌شوند؛ در حالي که ما بايد انصاف داشته باشيم و به اقشار مختلف مردم توجه کنيم.


معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به کساني که تلاش مي‌کنند با افزايش قيمت‌ها به مردم فشار بياورند گفت: شما وقتي که مردم را تحت فشار قرار مي‌دهيد در صف آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها قرار مي‌گيريد و اين اقدامات ظلم است و خداوند نمي‌بخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza