شوخی و شیطنت با خواننده های قبل انقلاب

شوخی و شیطنت با خواننده های قبل انقلاب

 
محمدرضا ورزی کارگردان سریال معمای شاه به تصویر کشیدن خوانندگان درباری قبل از انقلاب را شیطنت خبری دانست
 

 

تماشا: محمدرضا ورزی کارگردان سریال معمای شاه در گفت و گو با تماشا به تصویر کشیدن خوانندگان درباری قبل از انقلاب را شیطنت خبری دانست

اگر شماره روز گذشته «تماشا» را دیده باشید قطعا خواندن این خبر که قرار است در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازیگرانی نقش گوگوش و ستار و ... را ایفا کنند برایتان جذاب بود. این هم از آن دست اخبار بامزه ای بود که اولین بار در سایت «کافه سینما» مطرح شد.

شرح خبر این بود: «سازندگان این سریال تلویزیونی در هفته های اخیر، به دنبال بازیگرانی برای ایفای نقش خوانندگان دهه 1350 ایران هستند تا در بخش هایی از این مجموعه ایفای نقش کنند. خوانندگانی از قبیل گوگوش، ابراهیم حامدی (ابی) و ستار. که بعضی از این خوانندگان، ارتباطاتی با دربار پهلوی هم داشته اند. اگر تغییری در برنامه ها و روند عادی مجموعه صورت نگیرد، و همه چیز طبق روال گذشته پیش رود؛ قرار است چند بازیگر ایرانی، نقش آنها را در این مجموعه ایفا کنند.»

برای پیگیری این خبر با محمدرضا ورزی کارگردان این سریال تماس گرفتیم که هنوز جمله مان تمام نشده با خنده گفت: «نه، کاملا تکذیب می کنم. من در یک جمعی بودم که به حالت شوخی گفتم که چقدر خوب می شد که می توانستیم خواننده های درباری را هم در کارمان نشان بدهیم که گویا یک نفر آنجا با شیطنت این موضوع را تبدیل به خبر و کاملا جدی مطرح کرده است.»

ورزی در پاسخ به این سوال که آیا در سریال «معمای شاه» هنرمندان و ستارگان آن دوره موسیقی به تصویر کشیده می شود به «تماشا» گفت: «ما فرهنگ آن دوران را در ضمن کار نشان می دهیم اما به نامداران آن دوره پرداخته ایم؛ افرادی که می توان به آنها پرداخت. برای اولین بار به شما می گویم که ما داریوش رفیعی یکی از شخصیت های موثر در تصنیف ایرانی و روح الله خالقی آهنگساز برجسته موسیقی کشورمان را در این سریال نمایش می دهیم.»

پروژه «معمای شاه» از زمان پیش تولید تا به الان درگیر حاشیه های زیادی شده از انتخاب بازیگر نقش فرح و ثریا تا آمدن محمدرضا شریفی نیا و انتخاب بازیگر برای نقش دکتر علی شریعتی و دکتر بهشتی.

26 دی، همزمان با سالروز فرار شاه از ایران، ساخت «معمای شاه» طی مراسمی آغاز شد که در آن مراسم معاون سیما، معاون توسعه سازمان گردشگری، مدیران شبکه یک سیما، کارگردان و برخی از بازیگران این مجموعه از جمله امیر مهدوی کیا و داریوش کاردان بازیگران نقش شاه و هویدا حضور داشتند.

در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» 300 بازیگر در نقش های اصلی بازی خواهند کرد و تعداد بازیگران نقش های اصلی و فرعی به 2000 بازیگر می رسد.

این مجموعه، زندگی محمدرضا پهلوی از دوران کودکی تا فرارش از ایران را به نمایش خواهد گذاشت. برای ساخت این مجموعه دکورهایی در دانشگاه تهران، نوفل لوشاتو، حلبی آباد، پامنار و منیریه ساخته شده است اما علاقه مندان به دیدن مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» یک سال باید منتظر بمانند زیرا تلویزیون تصمیم گرفته زمستان سال آینده و همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب پخش این مجموعه را آغاز کند. «معمای شاه» به تهیه کنندگی علی لدنی در 45 قسمت 50 دقیقه ای برای شبکه یک تهیه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza