«قلب يخی» باز هم از کار ایستاد

«قلب يخی» باز هم از کار ایستاد

 
مدير موسسه پخش‌کننده سريال”قلب يخي" توقف در پخش آن را با توافق تهيه‌کننده دانسته و از توزيع نسخه جديد تا اواخر هفته آينده خبر داد.
 

 خبرگزاری مهر:  مدير موسسه پخش‌کننده سريال”قلب يخي" توقف در پخش آن را با توافق تهيه‌کننده دانسته و از توزيع نسخه جديد تا اواخر هفته آينده خبر داد.

علي اسدزاده مدير موسسه تصويرگستر پاسارگاد گفت: ما با سيدکمال طباطبايي تهيه‌کننده فصل سوم”قلب يخي" تا بسته هشتم اين مجموعه قرارداد داشتيم. بعد از ارائه اين قسمت تهيه کننده در نظر داشت با پخش ديگري وارد مذاکره شود به همين دليل توقفي در ارائه نسخه خانگي اين مجموعه در بازار به وجود آمد.

وي افزود: البته تهيه‌کننده در نظر داشت در ايام دهه فجر نسخه جديدي به بازار نيايد و از طرف ديگر پخش‌کننده تازه‌اي هم پيدا کند که هفته آينده تکليف قسمت جديد و زمان ارائه آن به بازار مشخص خواهد شد.

 اين مجموعه در 18 بسته وارد بازار مي‌شود و قطعا نسخه جديد تا اواخر هفته آينده وارد بازار مي‌شود و ممکن است ما دوباره با آنها وارد مذاکره شويم.در خلاصه داستان اين مجموعه آمده‌ است: پايان يک شب پر ماجرا، آتيلا (رئيس يک باند) از بالاي يکي از ساختمان‌هاي تهران به پايين پرتاب شده و به قتل مي‌رسد.

شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتيلا دستگير شده و با حامد هم‌سلولي مي‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سايه دختر شاهرخ به مهران مي‌پيوندد تا نام پدرش را از اين اتهام پاک کند. در اين بين روشن مي‌شود که حمل غيرقانوني و فروش يک محموله از عتيقه‌هاي ارزشمند موضوع اصلي داستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب: قلب یخی , شبکه خانگی,
ارسال توسط reza