«اپل» هک شد

«اپل» هک شد

 
کامپیوترهای مکینتاش کمپانی اپل مورد هجوم هکرهای فیسبوک قرار گرفتند.
 
 
 
 
 
 
 برترین ها: کامپیوترهای مکینتاش کمپانی اپل مورد هجوم هکرهای فیسبوک قرار گرفتند.

به گزارش برترین ها، اپل اخیراً مورد هجوم هکرهایی قرار گرفت که کامپیوترهای مکینتاش بعضی از کارمندان را آلوده کردند، این کمپانی روز سه شنبه اعلام کرد که هدف این حمله سایبری بی سابقه کامپیوترهای شرکت اپل بوده است.

هکرها قبلاً به فیسبوک و توئیتر هم حمله کرده بودند. هنوز مشخص نیست که حمله ها کی آغاز شده اند و هکرها تا چه حد در دزدیدن داده از سیستم های هدف موفق بوده اند.


 
بدافزار این حمله از طریق سایتی مربوط به سازندگان آیفون، توزیع می شود که ممکن است هنوز هم در حال آلوده کردن بازدیدکنندگانی باشد که در مرورگر خود جاوا را غیرفعال نکرده اند. حتی نسخه ای از این بدافزار وجود دارد که تحت مایکروسافت ویندوز اجرا می شود.

اپل در حالی خبر از این حمله می دهد که اتهامات ایالات متحده به سوی ارتش چین برای جاسوسی سایبری در شرکت های امریکایی است.

به گزارش برترین ها، شرکت Mandiant که یک شرکت امنیت سایبری در آمریکا است اعلام کرد که ادله ای یافته است که نشان می دهد ارتش چین پشت یک سری از حمله های سایبری به شرکت های آمریکایی است. کاخ سفید هم گفته است که همیشه نگرانی هایی در مورد سرقت سایبری چین داشته است.

هک شدن اپل نشان دهنده حمله های سایبری پیشرفته به شرکت هایی است که با کامپیوترهای مکینتاش کار می کنند. هکرها قبلاً به سیستم عامل های ویندوز حمله می کردند، ولی حالا که سهام بازاری اپل در چند سال اخیر از مایکروسافت پیشی گرفته است، هکرها به محصولات اپل روی آورده اند.
حتی اوباما هم در سخنرانی وضعیت اتحادیه، حکم اجرایی خود مبنی بر حفاظت بیشتر از زیرساخت حیاتی کشور نسبت به حمله های سایبری را صادر کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط reza