واکنش سيد حسن خمينی به حوادث قم

واکنش سيد حسن خمينی به حوادث قم

 
نوه بنيانگذار جمهوري اسلامي که پيش از اين سخنراني وي در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در 14 خرداد 89 نيز توسط برخي از گروه‌هاي افراطي متشنج شده بود، از تکرار اين اتفاقات در سخنراني رئيس مجلس و در سالگرد پيروزي انقلاب در شهر مقدس قم، اظهار تاسف کرد.
 

خانه ملت:  نوه بنيانگذار جمهوري اسلامي که پيش از اين سخنراني وي در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در 14 خرداد 89 نيز توسط برخي از گروه‌هاي افراطي متشنج شده بود، از تکرار اين اتفاقات در سخنراني رئيس مجلس و در سالگرد پيروزي انقلاب در شهر مقدس قم، اظهار تاسف کرد.

حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد حسن خميني در تماس تلفني با رئيس مجلس با اشاره به حضور پرشکوه ملت بزرگ ايران در مراسم راهپيمايي 22 بهمن، از اخلال صورت گرفته در حين سخنراني دکتر علي لاريجاني و هتک حرمت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها و روز جشن بزرگ انقلاب اظهار تاسف شديد کرد.

آيت‌الله علوي گرگاني نيز در تماسي با رئيس مجلس با اظهار تاسف فراوان از اين اقدام زشت و تلخ خواندن آن، از صبوري و سعه صدر رئيس مجلس شوراي اسلامي تقدير کرد و خواستار برخورد با عاملان اين حادثه تلخ شد.اين اتفاق تلخ در چند روز گذشته با واکنش منفي بسياري از مراجع، علما و چهر ه‌هاي سياسي روبه رو شد و سه روز پيش نيز از سوي مقام معظم رهبري محکوم گرديد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:سيد حسن خميني , حوادث 22 بهمن , قم,
ارسال توسط reza